Casades i enganxades al GN

Comença una nova vida..

EntradaAutor: Meritxell » dc. gen. 07, 2009 8:09 pm

Ninou, jo començo a treballar el dilluns 12. Són dies que encara em quedàven d'estiu.

oooohhhhh, nosaltres anem al musical el cap de setmana anterior, el 28 de febrer.

El plegasamarretes ho he vist per la tele, sí.
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: artemis » dc. gen. 07, 2009 11:22 pm

ninou ha escrit:ah, doncs ara que ho dius, em sembla que jo també en vaig veure un de plegasamarretes d'aquests per la tele.... Funciona?

Merci per lo del cole! simplement estic de depre post-vacacional!

bueno, no sé si és pràctic o no, la veritat!! Ahir vaig plegar una samarreta, el meu germà estava entusiasmat però bueno, ja us ho diré amb la pràctica!! jejejeje
Imatge
Imatge
artemis
:: supernúvia

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: ninou » dj. gen. 08, 2009 8:07 pm

Hola!!!
Bé, primer dia superat! el pati estava ple de neu, i els nens s'han estat tota l'estona de pati tirant-se boles de neu! Ha anat bé! i el millor de tot és que demà ja és divendres!!!!!!!!!!!!!!! ueeee!!!!

que bé que comencis el dia 12, txell!!!! quina enveja que em fas! : muaahhhh :
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Meritxell » dj. gen. 08, 2009 8:13 pm

Hola,

m'alegro que hagi anat bé el primer dia, Eva.

Doncs sí, faig enveja, oi??? jejeje I acabem de decidir que passarem el cap de setmana fora, a casa dels pares del Joan, que tenen prop de Tremp. Marxem demà al matí.

Us aviso també per si no respong, perquè allà d'internet poca cosa.... encara no saben ni què són els ordinadors... jajajaja
Meritxell

EntradaAutor: ninou » dj. gen. 08, 2009 8:29 pm

mooolt ben fet, txell! ara sí que em fas enveja!!!!!!!! sana, eh, però enveja!!!!
Doncs res, que us ho passeu molt bé!

jo també tinc ganes de marxar de cap de setmana (ja que no hem anat enlloc per Nadal, vam dir que així podríem fer més sortidetes durant l'any), peròòòò, ens esperarem que passi aquest fred, i que a més, ara acabo de tenir vacances! millor esperar fins que sigui totalment necessari marxar i desconectar!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Meritxell » dj. gen. 08, 2009 9:13 pm

Allà segur que nevarà, així que anirem ben abrigats i a comprar pantalons d'esquí que no en tinc i amb lo fredolica que sóc jo...
Això sí, uns que siguin baratets, baratets... jejeje
Meritxell

EntradaAutor: artemis » dj. gen. 08, 2009 9:32 pm

Hola guapins!!! Txell, quina enveja em fas!!!! Ja m'agradaria passar a mi un cap de setmana relaxadeta enmig de la neu... aixx que romàntic m'ha quedat! jejeje

Que us ho passeu molt bé reineta!!!!

Ninou, que bé pels nens,no? s'ho deuen haver passat superbé!! Jo tinc nens que vénen de Dosrius i de Canyamars i han tingut problemes per baixar per la neu. Vigila amb el cotxe tu ehh!!

Petonets a les dues!!!! Anem a jugar a la Wii una estona, estem enganxats al Monopoly jejejeje

Muak!
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Meritxell » dv. gen. 09, 2009 9:11 am

Bon dia, noies, bueno, no anem sols, els seus pares hi seràn però no passa res. La cosa està en surtir perquè hauré fet 3 setmanetes de vacances i no hauré fet la meva surtideta...

Ara està en fer la bossa... roba d'abric, roba d'abric i roba d'abric! ajajaj
Meritxell

EntradaAutor: artemis » dg. gen. 11, 2009 12:12 pm

Hola guapis!!! com va el cap de setmana? El d la Txell, deu anar superbé!!!! quina enveja jejeje

PEtonets per totes! nosaltres ens anem de rebaixes! A veure què trobem per 4 duros!!!

Muakis!
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Meritxell » dg. gen. 11, 2009 1:39 pm

Hola noietes,

ja sóc a casa.

Doncs no et pensis que m'ha anat tant bé el cap de setmana, Artemis.... he perdut l'anell de casada. No us podeu imaginar com em sento... No he pogut dormir, li he donat mil voltes i no he parat de mirar pels llocs on vaig estar els últims minuts després de veure'l per última vegada.

I res, ara a desfer maleta i a fer soffing.
Meritxell

EntradaAutor: artemis » dg. gen. 11, 2009 1:50 pm

osti cuca, quina ràbia,no?? i no l'has trobat??? Bueno, pensa que com la casa es de la familia en quan el trobin ja te'l donaran...

Per la resta, bé,no?? hihavia molta neu??

Petonets!
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Meritxell » dg. gen. 11, 2009 3:17 pm

Molta ràbia, sí. Massa....

Bueno, la cosa està en què no sé on pot estar. Potser en el cotxe, potser a casa, potser al restaurant, o potser al carrer....

Per la resta bé, sí. Poca neu però sí força fred.

Ahir vam anar a Sort per donar una volteta.
Meritxell

EntradaAutor: ninou » dg. gen. 11, 2009 5:15 pm

Hola!
Benvinguda Txell ! Ostres, quin pal això de l'anell....Entenc com et sents perquè jo fa uns anys vaig perdre l'anell que em va regalar quan vam fer el primer any que sortíem (va significar molt per mi aquell regal).... Anàvem amb cotxe cap a Barcelona i jo duia faldilla, i me'l vaig posar a la falda per posar-me crema hidratant a les mans i ja no hi vaig pensar més. Se'm deuria caure al aixecar-me i sortir del cotxe al pàrquing de Plaça Catalunya....... em vaig fer un tip de plorar...i en Raimon només feia que dir-me que només era un objecte i prou, i que el significat de l'anell no el perdria mai, que bé podria ser un anell de paper i significaria el mateix.
És un pal, ja t'entenc....un disgust. Mira, les 2 parelles que tenim d'amics més íntims, tots dos nois han perdut l'anell de casat! El tornareu a fer?

Artemis, què tal les rebaixes? avui hem fet un intent d'anar amb la meva mare a la Roca, i al sortir del tunel ja hi havia cua!!!! hem fet mitja volta i cap a Argentona a veure els 3 Tombs!

Bé, noies, aquesta setmana sí que comença ja en sèrio la cosa. Potser estaré una mica desconnectada, tinc inspectora, dentista, metge, etc...i cap classe preparada!!! vaig a posar-m'hi!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Meritxell » dg. gen. 11, 2009 5:36 pm

Ninou, ja veig que m'entens perfectament. La veritat és que ara per ara no tinc la idea de fer-me'l de nou, tot i que ell diu que sí.

He pensat en les dues maneres de veure-ho: una, com et va dir el teu marit, només és un objecte! Però per altra banda pensem en el què significa.

Tema rebaixes, nosaltres hem passat per l'autopista a l'alçada de la Roca cap a la una i hem vist el mateix que tú Eva. Crec que avui deuria ser una bogeria a tot arreu.
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dg. gen. 11, 2009 5:38 pm

Per cert, ànims amb la setmana que t'espera Eva!

Jo començo demà i ja tinc poques ganes de sentir el despertador... Una s'acostuma aviat a la bona vida!!!
Meritxell

EntradaAutor: ninou » dg. gen. 11, 2009 5:44 pm

Mira, els 2 casos aquests que t'he dit, se'l van tornar a fer. El primer, se'l va tornar a fer igual. Però el segon, se'l van tornar a fer tots dos (ell i ella), amb un altre disseny! Jo estic quasi segura que me'l tornaria a fer, igual que el que ja tinc.

doncs mira, eren quarts d'una quan nosaltres érem allà a la sortida de La Roca! jajaja

Merci pels ànims! A més, divendres és l'aniversari del meu maridet i no sé quan ni què li compraré!! Es presenta una setmana completeta.......Cada dia tinc una història!!! que et vagi bé a tu també la tornada!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Meritxell » dg. gen. 11, 2009 5:47 pm

Igualment, jo li dic de no fer-me'l perquè tinc el de compromís i fins ara duia els dos. No sé, suposo que amb el temps decidiré.

Mira, gairebé coincidim a l'autopista, eh?? jejej

Així que el teu maridet també va néixer al gener? jeje Quina gràcia!
Meritxell

EntradaAutor: ninou » dg. gen. 11, 2009 8:27 pm

Meritxell ha escrit:
Així que el teu maridet també va néixer al gener? jeje Quina gràcia!

Sí, sempre li dic que va venir amb les tares de rebaixes o que el vaig trobar a les rebaixes!!!! jajajaa pobret meu!!! jiji perquè a més, vam començar a sortir un mes de gener de ja fa 8 anys! mare meva, ara que he escrit 8 anys, me n'adono que són mooooolts!!!!!!!!!!!!
::love::

Imatge
ninou

EntradaAutor: artemis » dg. gen. 11, 2009 8:48 pm

Hola nenes guapes!!! si que heu estat xerraires aquesta tarda! jejeje

Doncs les rebaixes, pffrrr no he comprat gairebé res, el que veia no m'agradava i el que m'agradava continuava sent molt car, així que poca cosa. Només una brusa i prou!!!

Ara estàvem fent la llista de la compra i demà ens anirem al gimnàs que des d'abans del casament no hi hem anat!!! quin desperdici de diners, crec que demà ens esborrarem, perquè sembla tonteria, però es que amb la Wii fem molt d'exercici i no ens costa diners!

Petonets cuques!! Vaig a fer el sopar i a dormir que demà començo de matins i toca matinar!!
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Meritxell » dg. gen. 11, 2009 9:41 pm

Artemis, a quin gimnàs aneu?

Ja veig que les rebaixes no han anat gaire bé...

Ninou, no li diguis aquestes coses al teu maridet, donaaaa!!!! jajaja Va ser un regal de reis que es va perdre! jejeje

8 anys, dius? Passen ràpid, oi? Nosaltres que en portem 12.... jajajaja
Meritxell

AnteriorSegüent

Torna a: Vida de parella

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant