Es verdad q todas las parejas se pelean antes de la boda?

Preguntes a les ja casades.

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 27, 2006 8:23 am

si, los precios estan por las nuves en todos los sitios... :-(
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 27, 2006 9:17 am

Marta yo sé q no podré comprarme un piso de obra nueva en Sant Boi a no ser q me toque el euromillón jajaja, de momento uno de segunda mano y arreando chim pam pun jejeje.
Lo mejor es q lo compramos hace 1 año y 2 meses y nos ofrecen más de 10 millones más x él así q vamos bien jejeje. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Tgi el teu t'ha sortit bé de preu!!! :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 27, 2006 10:26 am

siiiiiiii, però està al quinto pino! ja ja ja. Clar, per exemple si busques al bages, q es on me 'l'he comprat, els preus no són tan prohibitius...però jo treballo al valles, i el meu novio al barcelones!!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 27, 2006 10:36 am

Jo treballo a Sants, al costat de l'estació i l'Àlex a l'Hospitalet, el fet pel q hem agafat el pis x aqui és pq jo li tinc pànic a conduïr i clar havia d'estar a l'àrea metropolitana pq sino no tenia mobilitat :-( a veure si li perdo la por!!! :-)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 27, 2006 10:40 am

si dona!!!!!!! jo por no en tinc, cada dimecres vaig de sant cugat a passat lleida. Vaig i torno. També agafo sovint el cotxe per barcelona. M'encanta conduir!!!!
però clar, estas aprop amb transport public! quina sort!!!! de veritat que és una sort. Pe`ro jo no volia viure aprop de bcn
nosaltres tenim un cotxe, pero ens n'haurem de comprar una altre :--(
Visitant

EntradaAutor: martamario » dj. abr. 27, 2006 11:12 am

Hola chicas buenos dias!!!

Pues es que a mi todo el tema de reformas me da miedo por eso prefiero comprar un piso nuevo que haya que hacer poca cosita, de todas maneras son puntos de vista. La verdad que todo no se puede tener. Nosotros lo compramos el piso en el 2002 sobre planos y nos lo entregaron en el 2004 nos costó 26 y la verdad es que ahora los venden por 60, una pasada.
martamario
:: núvia experta

Entrades: 642
Membre des de: dt. feb. 21, 2006 9:11 pm

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 27, 2006 11:13 am

Aix a veure si li perdo la por pq sino sempre hauré d'estar x aqui a prop pq sino m'incomuniquen jejejeje :-(
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 27, 2006 11:15 am

ja ja ja, ja veuràs com si que perds la por!!!!!! >.-<: >.-<: tu agafa el cotxe!!!!!! >.-<:
26 millones y haura por 60!!!!!!!! pues si q vamos bien!!!!
de hecho, el piso que me he comprado, ahora ya vlae 6 millones más..pero que estafaaaaaa :--(
Visitant

EntradaAutor: martamario » dj. abr. 27, 2006 11:17 am

pues si la verdad que es una estafa para los pobres compradores. Anda que no es dificil para los jovenes como nosotros poder comprarnos un piso en condiciones.
Maromilla veras como poco a poco le pierdes el miedo.
martamario

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 27, 2006 11:22 am

pues si, anda que no me costó encontrar un piso grande!!!! cada uno busca lo que más prefiere (pq se tiene q renunciar a algo), y yo buscaba amplitud en un pueblecito...suerte que este pueblo aun no se dan cuenta de los precio de otros sitios...cunado les conte q pagaba 720 de alquiler, pusieron el grito en el cielo!!!! :-)ok:
De todas formas martamario, 26 millones esta genial, a mi me ha costado 29 y estoy contentisima!!!!
Visitant

EntradaAutor: martamario » dj. abr. 27, 2006 11:27 am

si si, si no me quejo lo que pasa que suben a un ritmo bestial. Y me pongo en la piel de quien lo tenga que comprar ahora y no veas.
martamario

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 27, 2006 11:29 am

pues si...yo no podria pagarlo!!!!! :--( ojala mi sueldo dubiese igual de rapido que el precio de los pisos, ja ja ja :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: martamario » dj. abr. 27, 2006 11:32 am

vaya, entonces no tendriamos ningun problema.

Tu de que parte eres del bages?
martamario

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 27, 2006 11:32 am

Marta felicidades!!! chica le has ganado mucho al piso!!!! mi prima lo tiene en la C/Francesc Macià, te suena???? cerca del Dia ese grande q hay en la entrada y también le ha subido mucho, ahora lo alquila y se compra la casa (lo q te dije ayer). La casa les costó 55 sobre planos y la misma constructora se la compra ahora por 85!! imagínate.
Tgi, el meu pis és petit però així hauré d'estar més abraçadeta a l'Àlex jejejeje, en sèrio, es pis pont i la veritat és q a part de tot el q ha pujat els nostres sous (tant el de l'Àlex com el meu) han pujat molt pq hem fet canvi de contracte, jo sobretot ho he notat moltíssim, ara podem viure molt bé encara q paguem casi 900€ d'hipoteca, així q l'any q bé serà un cotxe, l'altre nen i l'altre un piset nou pels 3! jejeje
La esperanza es lo último q se pierde, no? nosotros pensamos así aunque quien sabe si dp nos damos el batacazo!! >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 27, 2006 11:37 am

no no, molt ben fet maromilla, cadascu busca el que vol o pot...nosltres voliem el pis a sant cugat i mira on hem acabat...el meu tambe es pis pont eee. Si, així esteu més abraçadets, ja ja ja :-)ok:
carai, q ràpid, nens jaa eeeeeeee :-)ok:
ui, jo no, jo fins que no sàpiga on carai treballare, res de res...puc acabar a lleida!!! això de les universitats, ai ai :--(
Visitant

EntradaAutor: martamario » dj. abr. 27, 2006 11:37 am

no se donde está esa calle. Pero si donde esta el dia grande. Nosotros vivimos en la otra entrada del pueblo, en la salida de la autovia que hay una bola del mundo pues ahí. En una zona nueva de pisos con piscina y eso, no se si sabras donde es.
Y la casa que es la de Urbis? que son de obra vista?
martamario

EntradaAutor: martamario » dj. abr. 27, 2006 11:44 am

Bueno chicas os dejo que voy a buscar a mi marido al trabajo para ir a comer.
Que vaya muy bien el dia y mañana seguimos

Hasta mañana guapas
martamario

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 27, 2006 12:18 pm

Hasta mañana Marta (creo q llego tarde), de San Andres no conozco mucho pero creo q la casa de mi prima es de esas de urbis.
Tgi si fós x l'Àlex jo ja estaria :-()) però li faig esperar com a mínim 1 any dp de la boda q jo no vull nens encara, de fet sí q els vull però también m'agradaria estar un temps només amb el meu xicot! >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 27, 2006 12:27 pm

ostres! jo no, encara no! em veig massa jove!!!!!! tinc 24 anys...així q fins els 30 res de res!!!! ja ja ja, de moment, toca esperar :-)ok:
doncs d'aqui un anyet....embaras!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: :-)(:-)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 27, 2006 12:53 pm

Tgi jo en tinc 29 :-)0(-: així q l'any q ve o com a molt l'altre vull tenir el primer, a tu encara et queda temps, aprofita'l :-)ok: :-)ok:
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants