Es verdad q todas las parejas se pelean antes de la boda?

Preguntes a les ja casades.

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 07, 2006 11:36 am

Martamario!!! cuantos días!!!!! como estás guapa????
Doncs Tgi passa del q et diuen, una 42 no és pas una talla gran!! t'ho asseguro així q el problema el tenen els modistes pq tu no. :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 07, 2006 11:38 am

gràcies maca!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-()-)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 07, 2006 12:28 pm

Tgi t'estic dient la veritat i no x fer-te la pilota així q no cal q donis les gràcies! :-)) :-)) no sé d'on agafen les talles però t'asseguro q una 42 no és gran!!!!!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 07, 2006 12:40 pm

ja ja ja, ets un sol!!!!!! si, jo tampoc sé d'on treuen les talles!
martamario!! q tal tot???
eooooooooooooooo
ja s'ha perdut una altre vegada :-(
Visitant

EntradaAutor: martamario » dc. juny 07, 2006 12:46 pm

chicas es que mi marido tiene dias de fiesta y no veas vamos de un lado para otro todo el dia sin parar
jaja pero bueno voy y vengo que tal todo vosotras? Yo bastante bien, animada que no es poco
martamario
:: núvia experta

Entrades: 642
Membre des de: dt. feb. 21, 2006 9:11 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 07, 2006 1:34 pm

Eso es bueno Marta, disfruta de tu marido!!!! >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Ruth_2006 » dc. juny 07, 2006 1:49 pm

Hola martamario, me alegro que todo bien :-)ok: :-)ok: :-)ok: tranki disfruta de tu maridillo y ya te conectaras cuando puedas

Irina yo no trobo la teva talla gran, pero si que les fan molt petites, jo tinc problemes per trobar camises i samarretes xq com tinc una 100 de pit, necessito agafar-me L o XL i clar d'esquena moltes vegades em va gran... A més lo important és sentir-se agust amb una mateixa i punto!!

Maromilla, tu t'has aprimat molt eh??
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: martamario » dc. juny 07, 2006 1:52 pm

Pues si es lo que intento aprovechar los dias al máximo. Como te va todo a ti Ruth ya estas mas adaptada?
martamario

Entrades: 642
Membre des de: dt. feb. 21, 2006 9:11 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 07, 2006 2:02 pm

Si Ruth, m'he aprimat una miqueta jejeje, però el pit no baixa, a mi la 105 no me la treu ningú, la dietista flipa pq amb 17kg el pit hauria d'haver disminuit també i no jajajaja, és herència de la iaia >.-<: >.-<:
Irina si et diuen q una 42 és gran... imagina't la de problemes q tenim les q no tenim talles estàndars.... així q no t'amoïnis.
:-()-)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 07, 2006 2:25 pm

ja ja, gracies soletes meus!!!! :-))
carai tu, 100, 105 de pit!!!!!!!!! heu d'aprofitar el q tenieu eee!!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) ja ja ja. Pero si, deu ser complicat tambe amb les samarretes :--(
una mica diu q s'ha aprimat...una mica!!!!!!!!! molt!!!!!!! quina força de voluntat!!!!!! >.-<: >.-<: :-()-)
doncs si, a sentir-nos a gust i punto! :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 07, 2006 4:05 pm

Imagina't per trobar corpinyos per la boda.... només arriben a la 100 i a mi no m'entrava, al final on he comprat el vestit en tenien jejeje, una 105 ole!! el meu nen està molt content jajaja :llit::
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 07, 2006 4:06 pm

ja ja ja, no m'estranya, ja ja ja jo jo jo uiiiiiiiiiiiiiiiiiiii si deu estar conent!!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 07, 2006 4:53 pm

Doncs si jajaja, quan vaig començar amb la dieta em va dir q si baixava talla de pit hauria de deixar-la jajajajajaja, ara està content pq em veu feliç >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 07, 2006 4:54 pm

ja ja ja ja, com son aquests nois eeeee, ja ja ja
el meu IJ sempre em veu be!!! i quan li dic q no vull menjar algo pq m'engreixo em diu: i q??? menja menja! si li fes cas... :--( ja ja ja >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 07, 2006 5:03 pm

Doncs series igual de feliç, jo tenia a l'àlex en contra de la dieta ara com em veu contenta no diu res però els caps de setmana em convida a sopar a llocs on no faig bondat :-(
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 07, 2006 5:09 pm

aaaaaaaaaaaaa, no, jo tampoc però si fos per ell menjaria a totes hores...és q com q ell menja moltissim i no s'engreixa ni un pel... :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 07, 2006 5:35 pm

Doncs el meu s'ha engreixat... ara està pels 116 kg, és q fa 1,95 i és de constitució forta, ara diu q vol perdre aquests 16 kilets per fer números rodons jajaja >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Ruth_2006 » dj. juny 08, 2006 8:08 am

:-) :-) :-) Bon dia,

Martamario, ya estoy mejor situada en ksa, todavía un poco de culo, pero bueno :-)ok: :-)ok: :-)ok: MOLT BE!

Maromilla jo tinc fitxada ja la meva botiga per comprar roba interior i allà em vaig comprar la roba pel casament. Jo de pit em vaig a primar una talla (jo feia también 105) i et juro que em vaig quedar flipant :-/ :-/ :-/ els sostens m'anaven grans el dia del casament, pero amb el vestit es disimulava :-(
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Visitant » dj. juny 08, 2006 8:32 am

et vas aprimar una talla?? carai tu!!!!!!! doncs no es notava q t'anessin grans a les fotos no... :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. juny 08, 2006 8:48 am

Jo me'l vaig comprar a la botiga del vestit, és un corpinyo de la marca Emperatriz i aguanta molt bé, si és q la gent q no te pit vol tenir i jo estic... una mica farta! jejejeje
>.-<: >.-<:
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant