Es verdad q todas las parejas se pelean antes de la boda?

Preguntes a les ja casades.

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 19, 2006 8:55 am

si, ja li has dit??? i quina cara va fer!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: :-(
testimoni!!!!!!!! ja ja, es devia posar molt contenta!
jo prenent el sol, a posar-me moreneta >.-<: >.-<: >.-<:
a quina hora heu quedat!
ruth, crec q arribarem una mica més dora, cap a les 5.15! >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: PEKE_RUBI » dl. juny 19, 2006 8:59 am

encara no hem quedat.... :o-o:
Jo he de acabar d'aclarir si faig mitja jornada o no... si no, no se com ho faré per anar-hi!!! espero plegar a les 14!!!!!!

Va estar molt contenta... i va intentar que li expliques que faries a la boda... pero no li vaig dir ni mitja!! jejejeje... ella deia: pero si no li diré a ningú i a més no hi vaig... i jo.. que no!! que ja t'ho explicarà ella quan t'ensenyi les fotos...
PEKE_RUBI
:: núvia d'or

Entrades: 3583
Membre des de: dj. maig 11, 2006 5:48 pm

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 19, 2006 9:01 am

q maca ari, gràcies!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<:
ja sé q no ho explicarà la pobre, però vull ensenyar-li les fotos!!!! >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: PEKE_RUBI » dl. juny 19, 2006 9:03 am

de res!!! :-)ok:
em vas dir que no li expliqués i jo no li vaig explicar!!!! ja s'en enterarà quan toqui!!!!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

Ruth!!! quedem a les 17?? al mercadona?????????ja m'espavilaré per poder estar-hi!!
PEKE_RUBI

EntradaAutor: martamario » dl. juny 19, 2006 9:52 am

Hola chicas que tal el fin de semana. Nosotros tranquilito, salimos a hacer compras y el domingo con familia en casa.
martamario
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 642
Membre des de: dt. feb. 21, 2006 9:11 pm

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 19, 2006 10:23 am

yo tomando el sol, i joan haciendo de presidente de mesa electoral :-(
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 19, 2006 11:29 am

Bon dia nenes!!! Gràcies a totes pel que m'heu dit del vestit!!! aisss estic molt contenta! :-)) :-)) :-)) Ara ja queda ben poquet encara que a Tgi li queda molt menys!!! >.-<: >.-<: nena, t'adones q et cases la setmana que bé?????????? :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Espero que tot vagi molt bé, us deixo aqui el link de la meva prova >.-<:

viewtopic.php?t=900&postdays=0&postorder=asc&start=5480

Acabo de veure q hi ha un post x la tgi!!! sóc un desastre!!! ara hi vaig!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Marta, el sábado estuve comiendo en tu pueblo >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 19, 2006 11:30 am

si si, estas guapissima, ja t'he vist!!!!!!!!!!! el teu noi és caura de cul quan et vegi!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
la setmana q be si...no estic nerviosa, però és q em falten fer mil coses, ja ja ja, no em donarà temps, ja ja ja >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 19, 2006 11:46 am

Esperem que li agradi el vestit >.-<: >.-<:
M'alegro de q no estiguis nerviosa, és el millor q pots fer, jo de moment també estic bé però ahir parlant amb el mossén ens va fer assajar el moment dels anells i em va entrar nosequé a l'estòmac :-)ok: són els nervis.
Si et puc ajudar en alguna cosa no dubtis en demanar-ho!! petons guapa!!
Visitant

EntradaAutor: PEKE_RUBI » dl. juny 19, 2006 11:58 am

EIII MAROMILLA!!!!!!!!!!! ESTAS WAPISIMA!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
PEKE_RUBI

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 19, 2006 12:03 pm

Moltissimes gràcies Peke!!! ara ja a esperar la última prova!! :-)) ahir em deia l'Àlex q li era igual com hi anés, q mentre hi anés ell estaria content, espero que li agradi el vestit! a mi les sabates em tornen boja!!! >.-<: >.-<:

Gràcies a totes!!! :-):-):-): :-):-):-):
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 19, 2006 12:03 pm

és q les sabates son genials!!!!!!! >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: PEKE_RUBI » dl. juny 19, 2006 12:07 pm

SI, SON XULISIMES!!!!!!!! I MOLT ORIGINALS!! ¿¿SAPS SI ELL PORTARA ALGO VERMELL????
PEKE_RUBI

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 19, 2006 12:10 pm

Marta (y a todas) he tenido un fin de semana sin parar ni un minuto, todo empezó el viernes al salir de aquí (14h), cogí el bus en pza. Espanya corriendo (a las 16h tenía q estar en la prueba de vestido y con ese bus llego a casa a las 15h), total q me monto en el bus y dp de 5 min a una señora le da un ataque epiléptico, así q a parar el bus, q venga ambulancia, urbana... etc, me bajé y cogí otro q pasaba también para Sant Boi, llegué a casa a las 3 y media, corre otra vez a la prueba, todo bien y al volver a Sant Boi tocó ir a elegir flores con mi madre (ramo, centros de mesa y plantas para la portería) después aprovechando que pasaba por la joyería entré a probarme la alianza, esto eran ya las 8 y media, cena corriendo y vete al segundo día de curso pre-matrimonial, la verdad es q fue ameno, salimos a las 11 y a tomar algo, dp al piso y nos quedamos sobados hasta las 3 de la mañana..... Eso el viernes.
El sábado madruga y vete a comprar, uf! mi novio no encontraba ropa de su talla, se cabreó y dp a comer con mi prima, al salir fuimos a ducharnos y a comprar ropa de nuevo, dp a cenar a mi casa y al curso pre-matrimonial otra vez. Al salir a tomar un granizado y al piso a sobar un rato, dp a las 4 de la mañana cada uno a su casa. Y pensaréis, pq? pues pq teníamos q madrugar ayer domingo para irnos a Sitges a hacer el previo de fotos para la boda y cada uno tenía la ropa en su casa, así q madrugón y reportaje de fotos... imaginad el cachondeo cuando yo caminaba x las rocas... con lo miedosa q soy, el agua salpicándome y la falda x los aires... el fotógrafo y mi novio no aguantaban la risa jajaja, :-)) :-)) acabamos pronto así q nos fuimos al Ànec Blau, q abre los domingos, compramos en Mercadona y al piso a limpiar... q horror!! vinieron mis suegros y trajeron la ropa de invierno de mi novio!!! lo quieren echar de casa jajaja, a las 3 a comer y corriendo a las 5 a un cumple (3 años hacía la pequeña), dp a correr q a las 8 fuimos a hablar con el cura y concretamos toda la boda, otra cosa menos, ya hemos firmado como q no vamos coaccionados a casarnos jajaja, total q salimos a las 9, fuimos a cenar al bar de mi tía y a dormir a las 11 q estábamos echos polvo.
Sólo de contarlo lo he recordado y me he cansado otra vez jajajajaj, vaya rollo he soltado eh!! :--(
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 19, 2006 12:13 pm

Ell com a mínim porta la rosa vermella a la solapa (no sé si es diu solapa o no), no m'ha volgut dir si porta alguna cosa més, suposo q sí pq ell sap q porto cosetes vermelles jejejeje :-))
Visitant

EntradaAutor: PEKE_RUBI » dl. juny 19, 2006 12:18 pm

AIXO.... SI ELL SAP Q PORTES COSETES VERMELLES... ELL TAMBE... IGUAL PORTA LA CAMISA!!!!!!!! :-)ok:
QUE XULOS ANIREU! >.-<: >.-<: >.-<:
PEKE_RUBI

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 19, 2006 12:20 pm

si, a conjunt! q macos >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
nosaltres res de res :--(
Visitant

EntradaAutor: Ruth_2006 » dl. juny 19, 2006 12:21 pm

=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

MAROMILLA ESTÁS PRECIOSA!!!!!

OK ARI, quedamos el viernes a las 17 en el mercadona :-)ok:
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: PEKE_RUBI » dl. juny 19, 2006 12:23 pm

RES DE RES DE QUE TGI????? :-(

PERFECTE RUTH!!!!!!!!!!!!! :-)ok:
PEKE_RUBI