UN PROJECTE SOLIDARI - YO COCINO, TU PINTAS

temes off-bodes..

UN PROJECTE SOLIDARI - YO COCINO, TU PINTAS

EntradaAutor: Maria Teresa » ds. des. 15, 2007 2:26 pm

Hola a tots/es

aquesta vegada em poso en contacte amb vosaltres per un tema molt diferent.

Us envio el link d'un projecte que està portant a terme una veïna nostra, la Lourdes Arqués. La Lourdes té un fill discapacitat profund i ha creat una associació l'AIS - Ajuda a la infància sense recursos-. L'últim projecte ha estat la realització d'un llibre de cuina en el que, en una pàgina hi ha una recepta cedida per algun personatge conegut, i a la pàgina del costat hi ha una dibuix realitzat per un jove amb discapacitat profunda (a cada jove discapacitat li deien el nom del plat i ell el dibuixava). Hi participen personatges com en Dr Estivill, Ferran Adrià, Carme Ruscalleda, Andreu Buenafuente, Carles Puyol, ...per anomenar-ne algun. Amb la seva venda pretén construir un centre de 24h pels nois i noies amb aquest tipus de discapacitats. El llibre es vendrà a moltes llibreries de tot Espanya

Us poso el link de la web del llibre http://www.yococinotupintas.com/ Hi trobareu tota la informació, quins són els objectius del llibre, col·laboradors, on es pot comprar, etc.
A l'apartat on posa la pregunta Un libro de cocina? si cliqueu Tu cocinas yo pinto, us sortirà una mostra d'alguna de les receptes amb el seu corresponent dibuix. També val la pena, en aquest mateix apartat, clicar el pròleg de la Lourdes Arqués. Val la pena llegir-ho (compte que el pròleg està dividit en dues pàgines)

El llibre està molt ben editat i va acompanyat d'un davantal on hi ha estampat els dibuixos de totes les receptes.

Demà diumenge a les 10 h en el programa "Signes" del Canal 33, s'emet un reportatge de 15 minuts de la Lourdes i els seus fills com a mode de vida d'una familia amb un fill discapacitat al su càrrec.

El dimarts dia 18 de desembre a la sala "Luz de Gas" del carrer Muntaner hi haurà la presentació del llibre. La festa durarà tota la tarda fins les 12 de la nit.

Som en plenes festes de Nadal, època de fer regals. Moltes vegades és dificil fer-los perquè tothom té de tot. AQUEST POT SER UN MOLT BON REGAL!

Durant molt temps hem estat vivint, la il·lusió, l'esforç que hi ha posat la Lourdes. Nosaltres ens alegrem molt de que el seu somni s'hagi fet realitat.

Una abraçada

Maria Teresa

xxsta:: :e:-)e xxcool :e:-)e xxsta:: :e:-)e xxo.0.o :e:-)e xx0.0x> :e:-)e xxsta:: :e:-)e xxsta:: :e:-)e xxsta:: :e:-)e xx:-DD :e:-)e xx:-D :e:-)e xxcool
Maria Teresa
:: núvia rookie

Entrades: 196
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 6:55 pm

EntradaAutor: Paqui77 » dg. des. 16, 2007 11:42 am

Maria Teresa, moltes gracies per obrir aquest post i donar-nos aquesta informació. Yo sóc mestre d'educació especial i estic molt sensibilitzada amb aquest tema. Em sembla un projecte super maco i sens dubte compraré aquest llibre per a mi i per regalar-lo. Moltes gracies!!!!
Imatge
Paqui77
:: supernúvia

Entrades: 5206
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 8:47 pm
Ubicació: El Prat de Llobregat

EntradaAutor: molinos » dl. des. 17, 2007 3:33 pm

Que interessant!!

Jo también estic molt sensibilitzada amb aquest temes, durant motls anys he fet de monitora i la meva germana treballa en aquest mon i crec que va a la festa de luz de gas li comentare!!
molinos

Entrades: 6250
Membre des de: dv. nov. 24, 2006 4:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: xephora » dc. des. 19, 2007 3:24 pm

muchas gracias maria teresa es muy interesante!!!!! :-)08:-) :-)08:-)
xephora
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2661
Membre des de: dt. jul. 18, 2006 10:46 am
Ubicació: santa margarida i els monjos y VILANOVA

EntradaAutor: molinos » dc. des. 19, 2007 3:27 pm

ahir la meva germana va anar a la presentacio i a la festa i diu que va estar molt interessant i que el llibre es una pasada!! Crec qeu ja se que em regalara per reis la meva germana!!
molinos

Entrades: 6250
Membre des de: dv. nov. 24, 2006 4:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Maria Teresa » dc. des. 19, 2007 3:43 pm

Ahir també vaig ser a la presentació del llibre a la Sala Luz de Gas. Hi vaig estar poca estona perquè tenia un compromís però, l'estona que hi vaig ser, hi havia un munt de gent!

El llibre és molt bonic i super ben presentat.

Non Nadal i una forta abraçada

Maria Teresa
Maria Teresa

Entrades: 196
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 6:55 pm

EntradaAutor: molinos » dc. des. 19, 2007 3:45 pm

BONES FESTES MARIA TERESA!!
molinos