REGALS DE NADAL (help!!)

temes off-bodes..

EntradaAutor: NiNNa » dl. des. 17, 2007 11:51 pm

o un viatge, un cap de setmana, a un lloc on a ell li faci ilusió....
NiNNa
NiNNa
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: artemis » dt. des. 18, 2007 2:24 pm

molinos ha escrit:encara li dono voltes al regal!!

li vaig comentar lo de la wii i em va dir ni pensarlo ehh!! La nintendo ds jo crec qeu li fa gracia, pq li va treure una tarda a la seva neboda i viag veure que disfrutava molt!!

El que has dit xocalatina es una bona idea. Ell li fa gracia pujar al helicopter per barcelona.

Ai aveure si em decideixo ja!!

si li fa gracia pujar amb helicopter per barcelona,e t recomano que ho miris a CAT Helicopters.

Jo li vaig regalar al meu nòvio pel seu aniversari i ens va sortir força bé i la veritat es que es una experiència inolvidable. Ho passareu molt bé!!!

Si busques al google el nom que t'he dit, et sortirà la seva pàgina i preus i itineraris.
Imatge
Imatge
artemis
:: supernúvia

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: molinos » dt. des. 18, 2007 2:26 pm

artemis ha escrit:
molinos ha escrit:encara li dono voltes al regal!!

li vaig comentar lo de la wii i em va dir ni pensarlo ehh!! La nintendo ds jo crec qeu li fa gracia, pq li va treure una tarda a la seva neboda i viag veure que disfrutava molt!!

El que has dit xocalatina es una bona idea. Ell li fa gracia pujar al helicopter per barcelona.

Ai aveure si em decideixo ja!!

si li fa gracia pujar amb helicopter per barcelona,e t recomano que ho miris a CAT Helicopters.

Jo li vaig regalar al meu nòvio pel seu aniversari i ens va sortir força bé i la veritat es que es una experiència inolvidable. Ho passareu molt bé!!!

Si busques al google el nom que t'he dit, et sortirà la seva pàgina i preus i itineraris.

quan us va costar, que vau fer el de 10 minuts? explica'm!! gracies
molinos

Entrades: 6250
Membre des de: dv. nov. 24, 2006 4:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: molinos » dv. des. 28, 2007 8:08 pm

ja tinc el regal: la nintendo ds!!!
despres de veure que li treia tota l'estona a la seva neboda he pensat que a lo millor li feia ilu una!! (encara que ell diu que no vol una!!)
molinos

EntradaAutor: artemis » dc. gen. 02, 2008 10:49 pm

Me n'alegro que ja tinguis el regal!!! Jo la tinc i la veritat es que es una viciada jejeje

I lo de l'helicòpter per si ho voleu fer per alguna altra celebració, vam fer el de 10 minuts. I ens va costar 80 euros per persona, al principi ho vaig trobar car, pero realment val la pena fer el vol perquè es molt xulo veure-ho des de dalt.

El meu nòvio és un forofo de la Sagrada FAmilia i quan la va veure desde dalt, la cara era única!!!

Li va encantar. S'ho va passar pipa! i jo també jeje

Us poso un parell o tres de fotos!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
artemis

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: molinos » dj. gen. 03, 2008 10:27 am

Potser pel seu cumple al Agost li regalo, pq li fa ilusio!! anire estalviam.
molinos

Anterior

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants