Amants dels gossos!

temes off-bodes..

EntradaAutor: Dsire » dc. nov. 26, 2008 11:36 am

Papita mucho animos, y solo repetirte lo que te han dicho por aqui, disfrutala al maximo, y sobretodo tomeis la decision que tomeis hacedlo tambien pensando en ella, te lo digo por experiencia...

Muchos besitos wapa!!!
Imatge
Dsire
:: núvia de bronze

Entrades: 1768
Membre des de: dc. oct. 15, 2008 10:53 am
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: oshia » dc. nov. 26, 2008 11:42 am

Si eso es verdad, pero neni como te he dicho ANIMOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: oshia » dc. nov. 26, 2008 3:09 pm

identicaaaaaaaaaaaaa es la meva princesaaaaaaaaa!!lo que ahora es un poco mas grande jajajaja.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Papita » dc. nov. 26, 2008 3:49 pm

hosti!! què guapa es!!! és que m'encanten els gossos...

Necessito consell: nosaltres teníem pensat tenir un altre shih tzu aquest nadal juntament amb la Labanda, però clar, ara no sabem què fer... ehm trobat dos germans que tenen un mes, i el Ferran vol comprar-los, però clar.. no sé si esperar a que la Labanda no hi sigui,(tot i que no sabem quant temps seguirà bé) o tenir-los tots junts com pensàvem fer...

què faríeu??
els petits són una passada...
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: oshia » dc. nov. 26, 2008 4:03 pm

Yo los cogeria seguro sin pensarlo,pero no le restaria atencion a labanda, que eso lo notan y mucho , siempre y cuando la presteis la igualdad de atencion que a los cachorros ella estara contenta y vosotros tambien y ademas labanda no se sentira desplazada , si no ,pues esperaros.
Pero vamos que ANIMO, seguramente el tener mas ol ayude a no estar tan tristones y no ocupar la mente en pensar todo el rato lo que le pasa a labanda.
besitos!!.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Papita » dc. nov. 26, 2008 4:33 pm

merci wapa.. es que claro, también pienso que a lo mejor es un poco egoista cogerlos justo ahora...

a nosotros nos animaria un montón, pero no sñe si Labanda (es super maja y cariñosa y nada celosa) se sentiria mal.. aunque claro que a ella le prestaríamos mucha atención...
ai.. no sé.
Imatge

Papita

EntradaAutor: oshia » dc. nov. 26, 2008 4:42 pm

Yo los cogeria porque seguro que os viene muyyy bien !!.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Papita » dc. nov. 26, 2008 4:48 pm

Bueno, ya os contaé a ver qué decidimos al final....
Imatge

Papita

EntradaAutor: Nata|ia » dc. nov. 26, 2008 4:58 pm

Papita la Labanda possiblement q us duri molt de temps encara.. a mi se'm va morir va 5 mesos una gossa d'un tumor a la matriu, la veritat´és q ja feia uns 5 anys q el tenia però el veterinari ens va dir q millor no fer res, era gran tmb... tenia 9 anys quan li van detectar... trobo q millor q agafeu ara els dos petits, és una manera de no capficar-se amb el tema de la Labanda, us distreureu tmb amb els altres i ella segur q su passa de conya tmb jugant i fent el burru amb els altres! I el dia q falti agraireu molt tenir uns altres dos a casa... a nosaltres ens va ajudar molt!
Imatge
Imatge
Nata|ia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: Dsire » dc. nov. 26, 2008 10:50 pm

Papita, si yo fuese tu los cogeria sin pensar. Si ya lo habiais decidido antes de que supueseis eso, adelante. Otra cosa seria que decidieseis cogerlo por lo que le pasa a Labanda.

y asi Labanda disfrutará mucho mas con sus nuevos "hermanos" y vosotros tambien estareis mas distraidos, y el dia que pase algo (que espero que sea de aqui a muchooooos años) no notareis tanto la ausencia de Labanda....
Imatge
Dsire

Entrades: 1768
Membre des de: dc. oct. 15, 2008 10:53 am
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. nov. 26, 2008 10:55 pm

Papita ha escrit:hosti!! què guapa es!!! és que m'encanten els gossos...

Necessito consell: nosaltres teníem pensat tenir un altre shih tzu aquest nadal juntament amb la Labanda, però clar, ara no sabem què fer... ehm trobat dos germans que tenen un mes, i el Ferran vol comprar-los, però clar.. no sé si esperar a que la Labanda no hi sigui,(tot i que no sabem quant temps seguirà bé) o tenir-los tots junts com pensàvem fer...

què faríeu??
els petits són una passada...

Jo no els agafaria, la Labanda no estarà per osties ara i dos terremotos que nomes voldran jugar, jugar i jugar no li seran de gran ajuda... jo tinc un de vellet i el Bender, el trasto gegant i juganer i el vellet no esta pels romansos del juganer.
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: oshia » dj. nov. 27, 2008 9:47 am

Haber la labanda segun comenta papita hace la misma vida que antes, no sera consciente de lo que tiene, es normal!!!!, yo creo que si vendria bien que se tubieran 2 cachorrillos por ahi, la entretienen y les entretiene a papita y su hombre!!.
ANIMO PAPITA ,PETONETS LABANDA!!!!
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dj. nov. 27, 2008 11:13 pm

oshia ha escrit:identicaaaaaaaaaaaaa es la meva princesaaaaaaaaa!!lo que ahora es un poco mas grande jajajaja.

que cucadaaaaaaaaa, es preciosa nena!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: montseijordi » dj. nov. 27, 2008 11:18 pm

Hola Papita!

Doncs jo com la majoria de la resta et diria que si podeu, els agafeu. Jo no tinc gossos ni mai n'he tingut, pero em puc imaginar el q sentiu amb les mascotes ( la meva avia tenia gats i la veritat es q els hi vaig agafar carinyo i quan van morir em va saber molt d greu, no eren meus pero me'ls vaig arribar a estimar ), x aixo crec q si la Labanda esta be, us vindria be a vosaltres per no pensar tant en el tema i a ella, almenys s'ho passaria be amb els petitons, i quan passi alguna cosa, no us sentireu sols pq els tindreu a ells, q espero q sigui molt tard i evidentment pensareu amb ella, pero ells us serviran alhora d distraccio.

Molts petons i ja ens aniras explicant
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: oshia » dv. nov. 28, 2008 9:28 am

montseijordi ha escrit:
oshia ha escrit:identicaaaaaaaaaaaaa es la meva princesaaaaaaaaa!!lo que ahora es un poco mas grande jajajaja.

que cucadaaaaaaaaa, es preciosa nena!

es muyyyy cariñosa , es un trocito de pan , me encantaaaaaaaa.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Nata|ia » dv. nov. 28, 2008 4:56 pm

Imatge
Imatge
Nata|ia

EntradaAutor: Nata|ia » dv. nov. 28, 2008 4:57 pm

jajajajajajajajja per flipar!!
Imatge
Imatge
Nata|ia

EntradaAutor: montseijordi » dv. nov. 28, 2008 5:03 pm

anda q no s'ho passa be, jajaja
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Nata|ia » dv. nov. 28, 2008 7:27 pm

apa una altra foto de la meva nena... no surt mai amb pose fotogenica pero weno xD
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
Nata|ia

EntradaAutor: Papita » ds. nov. 29, 2008 1:18 pm

Hola wapes!!

ahir vem començar amb el tractament de cortisona. no sembla que lisenti massa bé, perquè vomita la pastilla, a vuer què fa aquest matí i sono trucaré al veterinari.. finalment vem decidir no fer-li quimio i que estigui tot el tems que pugui però que estigui bé...

Li vem preguntar al veterinari lo dels cadells i ens ha aconsellat que no ho fem, perquè quan es posi més malalta, no tindrà ganes de jugar, i dos cadell petits són una mica pesats.. total... que haurem de passar aquest tràngol el millor que poguem.. la veritat ´es que va a dies.. més ben dit a moments..

Bé sapes.. ja us seguiré explicant... i.. cada dia queda menys pels nostres casaments!!
Imatge

Papita

AnteriorSegüent

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant