Vent del Pla

temes off-bodes..

EntradaAutor: Patty » dt. nov. 20, 2007 1:18 pm

Eiii teniu raó perque no surt la Teresa? ahir ho vaig pensar. Per cert creieu que finalment l'Esteve marxarà? a mi m'agrada molt el seu personatge, el trobo un tio molt positiu que dona molt bon rotllo.
La Mónica cada dia em cau pitjor, vale la Nicole l'ha fet mal i el seu pare no pare de cagar-la però em fot la seva manera de donar lliçons a tothom, ni que fos Sta. Mónica.
Fem camí junts des del 15 de setembre de 2007.
Patty
:: núvia de bronze

Entrades: 1664
Membre des de: dt. març 07, 2006 8:09 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: NiNNa » dt. nov. 20, 2007 1:45 pm

Completament d'acord amb tot amb tu, Patty :-)ok:
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
NiNNa
NiNNa
:: núvia d'or

Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: Patty » dt. nov. 20, 2007 1:50 pm

Gràcies NiNNa pel suport moral :-()-) :-()-) :-()-)
Patty

EntradaAutor: NiNNa » dt. nov. 20, 2007 1:59 pm

No no, és que són veritats com temples!!!!!!!!!!!!!! :-()-)
NiNNa
NiNNa

EntradaAutor: a28 » dt. nov. 20, 2007 5:16 pm

home la nicole sha passat 3 pobles no foteu.... i el monras ni te dijo....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: a28 » dt. nov. 20, 2007 5:16 pm

creieu que tornaran el monras i la berta?? jo crec que no
i crec que le'steve no marxara
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Patty » dt. nov. 20, 2007 6:14 pm

Si tens raó a30 en això estem d'acord però es que no m'agrada la manera que té la Mònica de dir les coses. Em dona la sensació que està per sobre del bé i del mal i tots podem ficar la pota no?
Patty

EntradaAutor: a28 » dt. nov. 20, 2007 6:19 pm

si pero es que vaya tela li ah tocat de pare, d'amiga i dexnovi....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montsseta » dt. nov. 20, 2007 11:00 pm

NiNNa ha escrit:Montse, que aviat ho veuràs amb la Clàudia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: >.-<: >.-<: :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Em sembla que la Clàudia no m'ho deixarà veure Ventdelpla!!! Us demanaré resum cada dia jejejeje
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: NiNNa » dt. nov. 20, 2007 11:54 pm

M'expliqueu què ha passat avui???? :o-o: :o-o:
NiNNa
NiNNa

EntradaAutor: YETA » dc. nov. 21, 2007 8:38 am

Bon diaaa

Algú em pot explicar ke va passar ahir??? es ke m'hi vaig kedar dormida veient-looo :-/ :-/ :-/ :-/

Asiassss :-()-) :-()-) :-()-)
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
YETA
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2235
Membre des de: dj. jul. 06, 2006 3:01 pm

EntradaAutor: Patty » dc. nov. 21, 2007 10:23 am

Ufffff lo de fer resum no es lo meu, a veure, la companya de pis del xavi i el Martí (no recordo con es diu) va al CAP xq li receptin la pildora del dia després xq es va trencar el condó, La Teresa que està despatxant amb l'Enric x casualitat ho veu a l'exp. i quan veu al Martí li diu que han d'anar mes amb comte (es que no sap que es el secret professional) total que el Martí quan arriva a casa li monta un pollo xq no ha sigut amb ell sino amb un tio que va conèixer a una festa i ella li diu que pot fer el que vulgui xq no son parella.

El Xavi começa a estar fart d'en passar-se els comentaris que fa la gent sobre els homosexuals, i per consell de l'Esteve i de la seva amiga, li diu als pares, el seu pare s'ho pren fatal però la mare molt bé. Diu que no pensa amargar-se mes i li demana disculpes al esteve x haver-se avengonyit de la seva rel·lació.

El técnic de l'ajuntament va a veure a la Marcela i li diu que l'Edifici està molt fotut i que costarà mes de 90000€ i desesperada truca a l'Esther que ve i es vol fer càrrec de les despeses però no sap d'on treure els diners, finalment quedan en pagar la meitat cadascuna tots i que no tenebn diners.

El Monràs intenta reconquistar a la Berta i ella està gairabè convençuda, quan el Paco es planta a la botiga i li diu que el Monràs li va dir xq ell li va fer xantatge. La Berta va a veure al Monràs i li diu que lo seu s'ha acabat.

La nicole li explica el que ha passat al Jaume i aquest li canta les 40 i li diu que a fet molt malament. D'altre banda el Julià després de paralar amb la Teresa, parla amb la Nicole i li diu que està fart de ser un cràpula i que vol comprometre's amb ella, i que està disposat a marxar a Australia mab ella si fa falta per come´çar una nova vida junts. (aixxx espero que al final no marxin)

Al final la pija va a veure al Martí i li diu que ho sent molt que n'està enamorada d'ell i que vol una rel·lació de veritat, i el Martí li diu que ja no vol res amb ella (vaja que té un atac de banyes)

Em penso que no em deixo res. Al capítol no surt el mosso però al resum del próxim si que va sortir.
Patty

EntradaAutor: monix » dc. nov. 21, 2007 10:33 am

Ahir tampoc ho vaig veure, excepte els 10 minuts finals:

- El Julià li diu a la Nicole que vol fer un pas més i comprometre's i que està disposat a marxar amb ella a Austràlia. Imagineu-vos la seva cara, era el que volia sentir quan estava amb el Manel.

- La Berta sembla que volgui perdonar al Montràs pq al cap i a la fi ha tancat elputi per ella, però el Paco li obre els ulls i li diu que si aquest malparit ha cantat és pq ell mateix li ha fet xantatge. La Berta li diu al Paco que si ell ho sabia pq no li ha dit res abans, i el Paco li diu pq la veia feliç i no volia fer-li mal. Total, que després d'aquesta conversa la Berta li canta la canya al Josep i li diu que definitavament la seva història s'ha acabat.

- El Paco es dirigeix al Xavi pel seu nom al Tramontana, i aquest li diu que està sorprès que el cridi pel nom, es veu que amb anterioritat es deu haver referit als gais com maricons. I llavors li deixa clar que ell és gai o homosexual, com més li agradi.

- El Martí i la pija tenen mal rollo, fins ara s'han ant enrollant, però ella se n'adona que estima al Martí, però ell està dolgut pq tot just el dia abans s'ha fotut al llit amb un altre paio. No sé amb qui, només vaig veure això.

- L'Ester reapareix pel Tramontana, està molt feliç, diu que amb el Rafa genial i que per lleida tot bé i que inclús han donat la paga i senyal per comprar-se un pis nou. La Marcel·la li diu que les obres del bar pujen molts diners i L'ESter diu que ella no els té i que sino es veurà obligada a tancar la paradeta, però la Marcel·la diu que els hi va traspassar e bar amb molt bones condicions i que ella i el Ramiro també volen fer front al pagament de les obres, no saben com, però diu que entre tots ja se'n sortiran.

I ja està,el tros d'abns no el vaig veure, jejej!! i sort, pq amb 10 minutets ja us he fotut aquest rollasso...
Imatge
[/url]

www.nuvis.org/monicaivictor2006
monix

Entrades: 7455
Membre des de: dj. nov. 03, 2005 11:40 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: monix » dc. nov. 21, 2007 10:36 am

Osti Patty, ja estic posada ala dia!!
Imatge
[/url]

monix

EntradaAutor: YETA » dc. nov. 21, 2007 10:42 am

Ostressss, jo vaig veure ke la pija anava al CAP, però no m'imaginava ke s'havia ficat al llit amb un altre paio. OooooooOOoo aixó está emocionant, jejeje.

Gracies noies, ja m'heu posat al dia, jajajaj. Ultimament vaig cansada i a la ke posssu el cul al sofá, els ulls es tanquen automaticament, jajajajaj >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: , és sincronitzat, jajajajajaj
Imatge
[/url]
YETA

Entrades: 2235
Membre des de: dj. jul. 06, 2006 3:01 pm

EntradaAutor: NiNNa » dc. nov. 21, 2007 11:34 am

Patty i Monix, sou uns solets! merci guapes!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-)
NiNNa
NiNNa

EntradaAutor: monix » dt. nov. 27, 2007 9:22 am

Que cabro--nàs el Genís!!! sempre s'ho fa venir bé per semblar que no ha trencat un plat...aquesta història ja fa pudor.
monix l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 27, 2007 9:23 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
[/url]

monix

EntradaAutor: monix » dt. nov. 27, 2007 9:23 am

Potser m'equivoco, però amb la mort de la mare del Ramiro, potser hereden els diners que els permetin pagar les obres del bar...
Imatge
[/url]

monix

EntradaAutor: Patty » dt. nov. 27, 2007 10:51 am

Avui soc jo la que es va perdre el capítol xq vam sortir a sopar, algú m'ho explica?
Patty

EntradaAutor: monix » dt. nov. 27, 2007 11:36 am

Jo ho vaig veure per sobre...

A veure, la Nicole i el Julià fan bastant públic que marxen junts a Austràlia, el Manel s'ho pren bastant bé i la Mònica ho sent de rebot i no li fa tanta gràcia, però en el fons és millor.
A més mentres el Julià acabi de vendre la clínica i tancar temes, la Nicole decideix deixar can Rata i instal·lar-se al pis del Julià.

La Mònica presenta una novel·la a un concurs, i el Xavi com la veu moixa li ha preparat una festa.

L'Esteve i el Xavi no s'amaguen de lo seu, però el Jaume no ho acaba de portar massa bé. L'Esteve convida al Xavi a prendre el cafè a casa i el Jaume prefereix marxar.

La Roser estant amb l'Alba la nota angoixada i atemorida i aquesta li confessa que té un secret amb en Genís, però res més.
La Roser espantada va a parlar amb la Teresa i li explica i pensa en un possible cas d'abusos, però la Teresa li diu que és una acusació molt greu i que millor que fins no estar segura no digui res.
Al final el Genís li treu a l'alba que li ha dit a la Roser que tenen un secret, i aquest s'ho fa venir bé per explicar a la Núria i a la Roser que els hi ha de confessar una cosa: que ha deixat els mossos per desavinences amb en Roger (l'altra mosso), i que l'Alba ho sabia pq els va veure discutir però que li va demanar que no digués res pq no volia amoïnar més a la Nuri. Però que ara que ha trobat una nova feina en una empresa de seguretat privada ha cregut adient dir-ho.
La Roser es queda tranquil·la i li explica a la Teresa, però totes dues s'estranyen de que hi hagués mal rotllo amb el Roger, pq el consideren molt bona persona, però queda aquí.

Per altrea banda L'Enric, està molt descentrat a la feina, des de que es va morir aquell home té molta por de cagar-la i de fer un mal daignòstic i es mostra bastant insegur davant dels pacients, una d'elles la Dora, que li demana a la Teresa que vol canviar-se de metge, però aqueta la convenç de que l'enric és un bon professional i que només demanava una segona opinió. La Teresa parla amb ell i li recomana que vagi al psicòleg, lEnric ho accepta.

La Marcela està amoïnada per les obres del bar, l0'ajuntament només els hi concedeix el 10% de l'import de les obres i tot just quan truca al Rami per explicar la situació aquet li diu que la seva mare ha mort, així que ni li treu el tema i diu que l'endemà va cap a Múrcia amb ell.

I crec que ja està!
Imatge
[/url]

monix

AnteriorSegüent