TAKE THAT

temes off-bodes..

EntradaAutor: Tinita » dl. oct. 22, 2007 5:45 pm

apa una altre tongadaaaaaaaa!!!

Bueno aqui trobareu les fotos del moment Never Forget!!! un dels momentassos de la nit!!!

Van desplegar com un llençol ( no era un llençol evidentment jejeje ) en el cual sortia reflexat una llunyania, un camí...ja ho veureu en les fotos.

Primer de tot una porta per la qual surten ells i quan passen el "llençol" a sobre del escenari tenien una cinta corredera i ells anaven caminant de debó per la cinta, o es deixaven anar en forma de coreografia, una altre passada, pasote pasote jajajaja increible!

Anaven surtin personatges de sota les escales de l´escenari de davant i es deixaven anar per la cinta increible!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: Tinita » dl. oct. 22, 2007 5:52 pm

segueixo ràpid per què em doni temps abans de plegar!! chungo chungo!!! jajajaja

Aqui ja acabo amb Never Forget i començo amb Shine!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Tinita » dl. oct. 22, 2007 5:58 pm

més!!

Continuo amb Shine i l´ultim bailoteo!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Tinita » dl. oct. 22, 2007 6:01 pm

aixó ja s´acaba!!!!

us deuen de fer mal els ulls i tot jejejeje
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Tinita » dl. oct. 22, 2007 6:04 pm

Bueno em quedo uns minuts per dir-vos que quan va acabar, vaig anar directament a la zona del merchandising, per comprar-me algo, vaig fer més de mitja hora de cua ( no havia tingut prou ) i quan ja quedaven unes 6 persones davant meu, tot el que m´agradava ( i m´arribava el pressupost, no vegis com es passen... ) s´anava esgotant!!

És a dir que el millor que em queda a part del récord son les fotos, les he resumit, però en tinc més de 300, poder em faig un hoffman i tot jajaja

Bueno i l´altre anecdòta, és que vaig trigar en sortir d´on havia aparcat el cotxe ( darrera el LLuis Companys ) fins a casa ( dels meus pares, Hospitalet ) més d´una hora!!! ai caram quin desespero!!! jajajaja

Petoneeeeeeets guapis , ens veiem demà!!! Ja marxo que ja és hora!!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nu327 » dl. oct. 22, 2007 7:57 pm

Tinitaaaaaaaaaaaaa!!! La millor reportera del món!!! Peazo fotos nena, peazo fotos, no tinc paraules!!!!!!!! A més, que m'ho has fet reviure tot, tot i tot!!!!!!!!!!!!

Per cert, momentazo quan vem cantar totes trossets de cançons i al final elss diuen: "però si us les sabeu totes!!! Però vosaltres quants anys teniu?????"

Us deixo la llista de cançons:

OVERTURE
REACH OUT
IT ONLY TAKES A MINUTE
BEAUTIFUL WORLD
PATIENTE
HOLD ON
I'D WAIT FOR LIFE
RELIGHT MY FIRE
RULE THE WORLD
COULD IT BE MAGIC
BACK FOR GOOD
EVERYTHING CHANGES
WOODEN BOAT
GIVE GOOD FEELING
SURE
NEVER FORGET
SHINE
PRAY
Imatge
nu327
:: núvia de platí

Entrades: 4781
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 3:08 pm
Ubicació: El Vendrell

EntradaAutor: madonna » dl. oct. 22, 2007 8:07 pm

Eiiiiii k pasada de fotossssssssss, seguro k fué un conciertazo!!!!!!! >.-<:
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 18136
Membre des de: dv. març 24, 2006 3:31 pm

EntradaAutor: Meri_ » dl. oct. 22, 2007 8:14 pm

Los pelos como escarpias tengoooooooooooooooo, mare de Deu senyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Quines super mega fotos, tinita =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Meri_

Entrades: 9
Membre des de: dl. jul. 09, 2007 10:02 pm

EntradaAutor: Pumeta » dl. oct. 22, 2007 8:31 pm

TINITA MUCHISIMAS GRACIAS, NO SABES CUANTO TE AGRADEZCO Q HAYAS COLGADO LAS FOTOS, ME HE GUARDADO 80, IGUAL ME HAGO UN ALBUM YO también JAJAJA..Q PENA NO HABER PODIDO IR, ESTOY SUPER TRISTE EN SERIO..PERO MIRA ME CONSOLARÉ CON LAS FOTOS..

AH...PER CERT!!!! A PUESTA EN ESCENA DEL NEVER FORGET ES LA MISMA Q HACEN SIEMPRE!! JEJEJE YO TENGO 3 CONCIERTOS Y EN LOS 3 ES CASI IGUAL!!! ESPECTACULAR!!! JIJI PERO Q GUAPOOOOSSSS!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

GRACIAS INFINITAS AMOR!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
TE QUIERO PUME
Pumeta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 21794
Membre des de: dt. maig 30, 2006 3:25 pm

EntradaAutor: nu327 » dl. oct. 22, 2007 8:36 pm

EVa, aquest el vaig gravar per tu!!!!

http://youtube.com/watch?v=q9im1JUVjB4

Es veu com el cul, perquè com m'anava movent, i a sobre, hi han muments que sem snet cridar com una histérica, pero bueno, pk veieu l'ambient!!
Imatge
nu327

EntradaAutor: Meri_ » dl. oct. 22, 2007 9:38 pm

Jajajajaja nu, a mi también se'm sent jajajajaja què malament cantem, mare meva jajajaja

Tinita, mhe guardat un munt de fotos, li he pasat el link a una amiga de Valencia que también li agraden molt i ha flipat amb els videos i les imatges...aissssssssssss, jo vull que tonrin jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Avui a la feina mhan preguntat si havia anat al concert, els hi he dit que si i a les/els gilipolles de torn els hi ha faltat el temps per ficar-se amb ells i enriure-se'n :--( fàstig de gent, collons, 10 anys dp i seguim aguantant que no els valorin com a cantants :-/

Per cert, ha sortit alguna crònica als diaris del concert? No nhe trobat ni una, es una vergonya.
Meri_

Entrades: 9
Membre des de: dl. jul. 09, 2007 10:02 pm

EntradaAutor: artemis » dl. oct. 22, 2007 10:36 pm

SAbia que hi havia d'anar, que tonta he sigut no anant.... A mi m'encantava Take That, pero com que tothom em prenia per tonta, vaig decidir no anar-hi. CAGADA!!!

Bé, esperaré que tornin d'aqui a 10 anys més ... snif snif...

Unes fotos impressionants, felicitats!!
Imatge
Imatge
artemis
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: EVA25 » dt. oct. 23, 2007 7:42 am

IMPRESIONANT .... NO TINC PARAULES!!!! :-)ok:

M'HE GUARDAT TOTES LES FOTOS .... NO ES POT EXPLICAR EL QUE SENTO .... MILIONS DE GRACIES TINITA ... M'HAS FET QUE SENSE ANAR AL CONCERT O VISQUES COM SI FOS ALLI .... MILIONS DE GRACIES GUAPA!!!
UN 10!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

NU CARNYO .... ETS UN SOL ... MOLTES GRACIES PER RECORDAT DE MI ... GRACIES PER POSARLO!!! JA MEL ENSENYARAS MILLOR!!! :-()-) :-()-)
Imatge
EVA25
:: meganúvia

Entrades: 7775
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:42 am
Ubicació: Provincia Tarragona ....

EntradaAutor: XAI » dt. oct. 23, 2007 8:09 am

Simplement, genial!

moltes gràcies tinita!

Aquest m´tí m'he posat el cd al cotxe i venia cantant a la feina i a cada ca´çó recordaba el concert i m'he adonat d'una cosa: canten millor en directe q en el disc!!!!

Pero cert la canço nova - RULE THE WORLD - es impressionant!!!!! i ahor va sortir el single a la venta pero no se aqui si también .... si no hem sembla q es pot descarregar a la qweb o algo així ho haig de mirar bé
Imatge
XAI
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2470
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 11:50 am

EntradaAutor: Tinita » dt. oct. 23, 2007 8:23 am

Ai Nu quin fart de riure m´acabo de fer, jajajajaja una mica més i surto al video!!!! jo estava al lateral esquerra del escenari ( és a dir, mirant l´escenari a la part esquerra ).

No em vaig quedar afónica del tot però si una miqueta!! i perquè encara no sé com funciona el video d´aquesta camèra sino hagués fet algún minivideo.

Amb les fotos ja en tinc prou, jejeje els videos m´els guardarè pel record.

Jo vull que surti aquest concert a la venda!!!!! el vull el vull el vulllllllll!!!!

Sabeu que estic enamorada???jajajajajajaajaja

I no m´heu de donar les gràcies ho he fet amb tot el carinyo del món, a part si tinc les fotos, el més lógic és compartir-ho amb totes vosaltres fans mevessssssss jejejeje

Ah Nu gràcies per el llistat de cançons, tinc lagunes mentals, no m´enrecordava de la segona!!! jajajaja

Que bó quan vem cantar el "remix" de cançons antigues, jajaja si si i diuen l´edat que tenim, que siiiiiiiiii xavalillus que us seguim desde el principi!!!

Realment jo reafirmo la meva postura que es pensaven que aqui no tenien fans, com les tenen allà, espero que ara s´hagin donat compte i si segueixen amb la seva carrera, tornin aqui!!

Si fan un altre concert ens apuntem totes!!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: EVA25 » dt. oct. 23, 2007 8:27 am

Estar clar, si fan un altre concert hi anem totes!!! :-)ok: :-)ok:
Imatge
EVA25

Entrades: 7775
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:42 am
Ubicació: Provincia Tarragona ....

EntradaAutor: Tinita » dt. oct. 23, 2007 8:43 am

Quedada foril concertera!!!

¡¡¡¡TAKE THAT FOREVER!!!!

Aixó també ho van cridar moltes vegades!! jejejeje
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Pumeta » dt. oct. 23, 2007 9:39 am

TAKE THAT FOREVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
TE QUIERO PUME
Pumeta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nu327 » dt. oct. 23, 2007 10:52 am

Suiisiisii, si tornen a venir anem totes en tromba!!!!!!!!! Jo em demano festa o el que sigui i acampo a les 8 del mati si fa falta!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
nu327

EntradaAutor: Pumeta » dt. oct. 23, 2007 11:33 am

Yo igual Nu, pero creo q para cuando vuelvan estaremos ya todas con churumbeles... :-(
Imatge
TE QUIERO PUME
Pumeta
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant