Castell del Rourell-juliol09

un any fantàstic.

Castell del Rourell-juliol09

EntradaAutor: mimijordi » ds. maig 31, 2008 11:11 pm

Hola companyes
algú sap com està el castell del rourell?? *.-o-o.* segurament ho farem allí pero m'agradaria tenir més opinions....
merci, ;.:love_:
Imatge Imatge
mimijordi
:: núvia experta

Entrades: 817
Membre des de: dv. maig 30, 2008 10:30 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: aurora84 » dg. juny 01, 2008 11:21 am

hola guapa!!!! la veritat és que no ho conec... però m'he connectat a la web i és preciós!!!!! Ara que hi penso em sona d'alguna noia que s'hi casa... el que no recordo és qui!!!
Imatge
aurora84
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1551
Membre des de: dc. abr. 16, 2008 6:50 pm

EntradaAutor: mimijordi » dg. juny 01, 2008 10:57 pm

hola..
ens pensavem fer al castell del rourell però al final em repassat la llista invitats i ens surten més de 150 i al castell ens van dir max. 150...
estem agobiats...em mirat molt ja.....i no sabem perque decantar-nos... :hmm::
Imatge Imatge
mimijordi

EntradaAutor: aliaga79 » dl. juny 02, 2008 9:49 am

miriam!! torno a ser jo... a veure, a nosaltres ens van dir que al castell, fins a 160 en principi no hi hauria problema...
no sé, això de la tria del restaurant és molt personal, i has de tenir en compte moltes coses... nosaltres tan sols en vam veure dos, i aquest de seguida ens va encantar... bé, a jordi menys, potse que a mi, però es va quedar més tranquil quan l'archi ens va dir que per quan ens casem hi hauran uns jardins fets...
a mi el castell m'encanta... suposo que com que vaig estudiar història i m'encanta tot el tema medieval... casar-me en un castelll s'ajusta perfectament al que m'agrada... i vaig veure fotos a internet del castell engalanat... és una passada...
de totes formes, si et passes pel foro del 2008, a tarragona, hi ha la enfer, que s'hi casa aquest dissabte i ho fa al castell
ella sembla molt contenta"! de fet va ser la que em va animar a fer-ho al castell
si tens qualsevol pregunta concreta o algo, ja saps, estic pel que necessitis!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: mimijordi » dl. juny 02, 2008 1:44 pm

moltes gràcies guapa...
a mi el castell m'agradava molt también pq era la idea q teniem (sempre haviem dit al castell tamarit pero quan vam sapiguer els preus ...).
ara el q ens passa és q som uns 175-180 dels quals casi segur q no potser 15 pero clar no em puc fiar d'això pq si al final venen seriem molta gent i no cabriem a la sala o no quedaria lloc pel ball....
estic agobiadeta, avui anem al dorado a veure q taal...
ja explicaré i ja saps el q necessitits también... que bé aixó del foro trec moltes idees i m'encanta.... *.-o-o.*
Imatge Imatge
mimijordi

EntradaAutor: aliaga79 » dt. juny 03, 2008 11:30 am

wole, mimi!!!
lo de la cabuda és veritat, que l'archi ens va dir que entre 150-160 ja era massa gent... precissament a mi el castell del rourell em va agradar perque nosaltres, que no serem molt (jo calculo que, com a molt 110-120, sempre i quan no falli ningú...!) estarem com a molt recollidets... no sé, serà com a més íntim...
i l'encanteri, que ho has mirat? el lloc és molt xulo...
el castell de tamarit, és cert que és una passada... però els preus també ho són, jejejeje... i què vols que et digui, em sap greu fer a mons pares i els sogres tenir aquesta despesa tan gran!
i el mas sedó, ho has mirat? lúnic és que allà fan més d'una boda a la vegada, i aquest és un tema que nosaltres també voliem, que estiguessin per nosaltres tot el dia...
xati, passa't pel post de tarragona, del 2008, que et donaran un munt d'idees!!!
et passo el link:
viewtopic.php?t=4367
jo em vaig llegir senceret tot el post!!!! jejejeje *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: mimijordi » dt. juny 03, 2008 11:42 pm

moltes gracies guapi,
definitivament em triat el dorado!! ja està , quin descans...
ja veuras com a tu amb el que sou et quedarà preciós... *.-o-o.*
Imatge Imatge
mimijordi

EntradaAutor: aliaga79 » dc. juny 04, 2008 8:42 am

això espero... el que més em preocupa és que tinguem solucionat el tema del jardí,q ue l'archi ens va dir que per l'any vinent ja estaria...
el dorado és un lloc preciós... i un fart de menjar, nena.... jo he anat a tres bodes al dorado, i va estar molt bé! jo no el vaig triar perque nosaltres erem poca gent, i trobo que és un lloc massa gran per la poqueta gent que seríem...
ENHORABONA PER LA TRIA!!!
ara estic pendent del fotògraf... tu tens els de composit, no? he vist el web i és una passada...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant