He obert este tema per vore si em podeu ajudar...
Nosaltres voliem que la taula nupcial fora diferent, divertida!
Vos compte la meva situació...
-Els pares de la meva parella están divorciats, i se duen, ni + ni menys. Pero em semblava un poc pesat que el meu sogre tinga que "aguantar-la" tot el sopar.
-Els meus pares es té absolutament igual estar a la taula nupcial, perque ens veiem tots els dies i no som de bodes (encara que em case). I habia pensat posar-los amb els seus amics, i ells encantats.
-Jo i la meva sogra no ens em dut fins fa uns mesos, avans em feia la vida imposible (durant 2 anys) perque no em veia per al seu fill. ara de repent es du genial amb mi.
La idea que duiem era fer una taula diferent, amb els amics o alguna cosa aixi...
La part mala, es que la meva sogra està pegant-li la vara al meu xic, diguent que si no fem taula nupcial no passa res que ella es pot sentar amb la seva familia... pero diguent-ho de forma llastimosa. I la meva parella, que preferia sentar-se amb els amics, està sentint-se culpable, i ja no sap que fer.
Perdoneu per el tostó, pero es per si em podeu donar idees de com fer les taules o de que el meu xic decidisca que vol.
Gracies