Viatge nuvis a Xina

un any fantàstic.

Viatge nuvis a Xina

EntradaAutor: susanas » dg. abr. 26, 2009 4:06 pm

Hola,

voliem marxar a Xina el 15 de juny amb Kuoni però no hi ha prou gent, vaja ens diuen que el programa escollit només l'hem triat nosaltres i que s'anul·larà. Us ha passat a vosaltres el mateix'??
gràcies!
és desesperant!!!
susanas

Entrades: 17
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 8:48 pm

EntradaAutor: ...eLi... » dg. abr. 26, 2009 4:10 pm

Hola Susanas, a mi em va passar una cosa semblant però al final es va solucionar. Nosaltres vam anar al Japó a l'agost de l'any passat amb CATAI. El dia que nosaltres teniem de sortida al final no es va fer prou grup i el van anul.lar. Al final ens vam posar en un altre grup i vam sortir uns dies abans, i a mes ens van tornar part dels diners, ja que quan el grup era inferior a no sé quantes persones no anava guia desde Barcelona i per tant els diners del guia ens els vam estalviar. No us han proposat sortir un altre dia amb un altre grup que ja s'hagi format?? Quan es tracta de viatges tan grossos normalment els touroperadors intenten formar un sol grup amb tota la gent que s'ha apuntat i buscar una data que vagi bé a tohotm. Ja ens explicaras què t'han dit!!
Imatge

LA CRÓNICA --> viewtopic.php?t=16443
...eLi...
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5462
Membre des de: dc. juny 27, 2007 9:31 am
Ubicació: St Joan Despí

EntradaAutor: susanas » dg. abr. 26, 2009 5:42 pm

Hola,
Doncs de moment no ens han proposat ap alternativa. Divendres em vaig passar per l'agència i em van dir que cap el 15 de maig ens diranel què però no són pocs els "problemes" que genera un casament com per que a sobre haver d'estar pendent si el teu viatge surt o no. De totes maneres hem mirat altres alternatives al catàleg i... no sé, potser hi ha algun que no està malament però haver de canviar... snif snif...
Ja us diré com acaba el tema.

mooooltes gràcies per tot!!!!
susanas

Entrades: 17
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 8:48 pm

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants