Consultas de Can Ribas

un any fantàstic.

Consultas de Can Ribas

EntradaAutor: maicas » dc. maig 06, 2009 11:13 am

Buenos dias a todas,

Soy nueva, me llamo Eva y me caso el 11 de Septiembre de este año en Can Ribas y necesito de vuestra ayuda jeje ya que veo que manejais mucha informacion
Este Domingo tenemos la prueba del menu y tengo dudas porque he leido que hay gente que habla de un "menu especial" y a mi de eso no me han pasado nada... y despues queria saber cuanta gente normalmenre vais a la prueba del menu, supongo q lo normal es 6 (los novios y los padres de cada uno), se paga algo por la prueba?? y cuantos platos habeis probado?? porque e mi me han dicho que tengo que elegir 2 de pescado y dos de carne...
Bueno espero vuetra ayuda y ya estamos en contacto para pasarnos informacion.
Gracias.
Eva
maicas

Entrades: 4
Membre des de: dc. maig 06, 2009 9:19 am

EntradaAutor: ninou » dj. maig 07, 2009 7:57 pm

maicas, hi ha un post de noies que es casen a Can Ribas, allà t'ajudaran molt, però de moment, ja t'ajudo jo una mica. Jo també em vaig casar a Can Ribas, el novembre del 2007. Vam anar a fer la prova del menú 7 persones: pares, meva germana i nosaltres. Vam triar 3 primers i 3 segons per tastar, i a més un cop allà ens van portar molts plats més sense haver-los demanat prèviament. No us faran pagar res el dia de la prova del menú. Ens van dir que ens ho cobrarien a la factura final, però em sembla recordar que finalment no ens ho van cobrar. Aprofiteu perquè està TOT BONÍSSIM!!!!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants