Toni ha escrit:Hola Tarragonines,
tenim trobada de GuiaNupcial a Tarragona el 28 de març !!
més info en aquest post:
viewtopic.php?t=18979
ens veiem !!![]()
![]()

Autor: Toni » dl. març 23, 2009 1:21 pm
Toni ha escrit:Hola Tarragonines,
tenim trobada de GuiaNupcial a Tarragona el 28 de març !!
més info en aquest post:
viewtopic.php?t=18979
ens veiem !!![]()
![]()

Autor: blackmamba » dt. març 24, 2009 3:59 pm
aliaga79 ha escrit:blackmamba ha escrit:Hola a totes!!!
Abans de tot, felicitar-vos a totes per les vostres bodes!!!
Em colo del foro del 2010, ja que en teoria em caso al setembre de 2010... tot i que per motius familiars estem pensant en adelantar-ho a aquest setembre... i per això us escric!!! per preguntar-vos que en penseu d'organitzar una boda em sis mesos.. pel restaurant no crec q tinguessim problema, pero em fa mes por el tema del meu vestit... en 6 mesos és possible anar per exemple a pronovias i q ho tingun pel setembre??? opineu please, que estic feta un liooooo
moltes gràcies!!!!
muaaaaaaaaaaaa
Sincerament, blackmamba... jo crec que amb 6 mesos tens temps de sobres... naltres ho vam decidir amb un any i mig d'antelació, i ara, em falten 4 mesos... i estic casi igual... al final crec que les coses importants les tanques els darrers mesos...
si necessites qualsevol consell, idea o suggeriment, ja saps...
petons

Autor: aliaga79 » dc. març 25, 2009 10:30 am

Autor: Iaione-Borja » dc. març 25, 2009 4:19 pm

Autor: blackmamba » dc. març 25, 2009 4:55 pm
aliaga79 ha escrit:què va, ja veuràs que tens temps...
i casar-te l'11 de setembre, per la diada? cau en divendres, i és festiu... hi ha vàries núvies del foro que ho fan...

Autor: blackmamba » dc. març 25, 2009 10:17 pm

Autor: aliaga79 » dj. març 26, 2009 10:25 am
blackmamba ha escrit:aliaga79 ha escrit:què va, ja veuràs que tens temps...
i casar-te l'11 de setembre, per la diada? cau en divendres, i és festiu... hi ha vàries núvies del foro que ho fan...
Si, ho havia pensat, però ja esta agafat en tots els restaurants que he mirat.. i al final crec q hem decantaré per l'orangerie!!! tenen el 22 d'agost dissabte i el 6 de setembre diumenge.. jo voto pel 22 d'agost, però em fas por q faci massa calor... el vesiti, el mauiqllatge... pero clar, llavors ho faria de tarda, cap a les 18h. que en penseu??

Autor: aliaga79 » dj. març 26, 2009 10:26 am

Autor: aliaga79 » dj. març 26, 2009 10:29 am

Autor: blackmamba » dj. març 26, 2009 12:10 pm
aliaga79 ha escrit:a salomó hi ha un lloc qu ees diu mas boronat i sembla molt xulo...

Autor: aliaga79 » dj. març 26, 2009 1:07 pm
blackmamba ha escrit:aliaga79 ha escrit:a salomó hi ha un lloc qu ees diu mas boronat i sembla molt xulo...
Gracies per les idees!!!!
Al final estem pensant en el 28 d'agost, divendres, per poder-ho fer a la tarda.. el dimarts a la tarda anirem a parlar amb el mossen i si ens pot casar aquest dia ja donarem la paga i senyal per reservar el dia al restaurant!!!
Fotograf he contactat amb composite, he d'anar durant aquesta setmana a veure els seus treballs i parlar de pressupostos.
I dimarts a la tarda vaig a pronovias!!!! a veure que tal....
un peto a totes!!!!

Autor: blackmamba » dj. març 26, 2009 2:56 pm
aliaga79 ha escrit:blackmamba ha escrit:aliaga79 ha escrit:a salomó hi ha un lloc qu ees diu mas boronat i sembla molt xulo...
Al final estem pensant en el 28 d'agost, divendres, per poder-ho fer a la tarda.. el dimarts a la tarda anirem a parlar amb el mossen i si ens pot casar aquest dia ja donarem la paga i senyal per reservar el dia al restaurant!!!
Fotograf he contactat amb composite, he d'anar durant aquesta setmana a veure els seus treballs i parlar de pressupostos.
un peto a totes!!!!
si vols, els meus es diuen divisionrm...
són de reus i molt maquets...

Autor: mimijordi » dj. març 26, 2009 6:57 pm

Autor: blackmamba » dv. març 27, 2009 5:56 pm

Autor: MiNi » dv. març 27, 2009 10:55 pm
_eLi_ ha escrit:blackmamba ha escrit:Algú s'ha comprat el vestit a Versas a Tarragona?? es que he trucat avui per demanar hora per al dimecres que ve i la tia que ha contestat era una mica borde... i m'ha dit q anava tard si em casava a finals d'agost.... aix no se.... opinions??
muaaaa
Blackmamba!!
ens veiem per akí!!
Per que no hi preguntes a universal nuvies a prat de la riba de Tgna??
Diuen que son molt amables i que tenen molts vestits!
Autor: MiNi » dv. març 27, 2009 10:56 pm
blackmamba ha escrit:aliaga79 ha escrit:a salomó hi ha un lloc qu ees diu mas boronat i sembla molt xulo...
un peto a totes!!!!

Autor: aglaya79 » ds. març 28, 2009 11:39 am