Nuvies Lleida 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: kerkira » dc. des. 17, 2008 3:05 pm

Enhorabona a totes i gràcies per la rebuda!

mireiaixavier Publicat: Dl Des 15, 2008 6:50 pm Assumpte:

--------------------------------------------------------------------------------

jo encara no he començat a mirar vestits pero anire al gener quins son els vostres vestits???
i fotograf?? jo he mirat el pou i anire a pardinyes a veure una noia de l'espai fotografic pero no se, dieume quins son els vostres i aixi em faig una idea

mireiaixavier, jo ja tinc el vestit, he escollit el model señorial de Rosa Clara Two. L'estil de Rosa Clarà m'encanta, i es per aixo que no vaig mirar gaire més, tan sols vaig anar a Porovias pero no vaig tenir gaira sort amb la dependenta que em va tocar, i ràpidament ho vaig tenir clar. També tinc reservades les sabates a Rosa Clarà i em penso que la roba interior també me la quedaré allà ja que m'agrada molt l'estil que tè i soc bastant pràctica, així m'estalvio de perdre temps i dies mirant una cosa i l'altra...
Respecte al fotògraf, ja el tenim escullit i hem fet el pre-boda i estem encantadíssims!! Ens ho fa el RAFA ARINYO, un gran professional i artista fotogràfic, la veritat es que semblem "models"...jejeje! xxcool A més a més, es molt majo i sincer, en tot moment ens vam sentir súper cómodes. I de preu, no es barat però tampoc car i dóna moltes facilitats i detalls que altres no ens donaven...
Imatge
kerkira

Entrades: 12
Membre des de: dj. nov. 20, 2008 1:33 pm

Hola sóc nova aquí

EntradaAutor: carlina » dc. des. 17, 2008 4:46 pm

Hola a totes, una altra de lleida!

Sóc nova aquí, ve e parlat amb miriameta per lo del photoshop, però no sabia que hi hagués un forum de nuvies de lleida. Està molt bé això.

Em dic Montse i el Ramon i jo ens casem el 28/06/09 al preciós jardí del Restaurant resquitx, al complex nou que han comprat a Bellvís. Molt romàntic.

Nosaltres la setmana següent a prometer-nos ja teníem restaurant i fotògraf, era l'agost això doncs a finals de setembre ja vaig anar a mirar el vestit, el vaig encomanar a Versas de Tarragona. Estàvem tant emocionats tots que no podíem esperar a fer tot això. Tothom de la nostra família i encara més nosaltres espera amb ansia el moment que ens casesim i per fi aquest any complirem el nostre somni.

Noies falta poc eh!

El fotògraf jo m'he agafat el fotògraf Sitó de Psg. Ronda de Lleida ens va agradar com treballa i és molt modern i té un preu assequible.

Vosaltres també esteu una mica nervioses?

Els detalls dels invitats també els tinc, només em falta acabar el llibre amb totes cançons i textos pels convidats ceremònia, fer els cD's pels convidats i al juny començaré a fer els ultims preparatius com les bossetes d'arròs distribució taules i un llarg etc.

Vosaltres sabeu a quina tenda puc trobar els bolis pollo aquí a Lleida?On vaig anar pels detalls no els tenen.

Moltès gràcies.
Fins aviat noies!
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: kerkira » dc. des. 17, 2008 5:02 pm

Benvinguda carlina!

Per el que veig tu i La I us caseu al mateix lloc, vaig estar-ho mirant jo també al Nou Resquitx, i em sembla un lloc precios, a més a més, al Resquitx s'hi menja molt bè! Crec que heu fet una bona elecció!A mi l'únic que em feia una mica de por era que no tinguessin acabat el menjador nou de fusta i vidre, que diuen que sera tan maco!! xxo.0.o
Ah, que és aixiò dels CD's per als convidats que deies?? Veig que no oblideu ni l'últim detall..! :-)ok:
Nosaltres fins després de Nadal no començarem a mirar els regalets per als convidats ni les invitacións ni res, la veritat es ke ens ho prenem tot amb molta calma... neu:-) (potser massa i tot!! ) neu:-D
Imatge
kerkira

hola

EntradaAutor: carlina » dc. des. 17, 2008 6:47 pm

hola.

Ja han començat a fer obres i ens van dir que a l'abril ja tenien bodes així que al juny està superllest per nosaltres.

Doncs vull fer uns cd's pels convidats a part de donar-li el corresponent detall als homes i dones els hi donarem un cd's amb les cançons que ens agraden a nosaltres i a la caratula hi haurà una foto de darty dancing aquella que surt al google imatges que es amb blanc i negre i estan com abraçats i hi ficaré les nostres cares amb photoshop pero m'ha dajudar la mire pq jo no se ni com fer anar el photoshop.

A part d'això vull fer bossetes d'arròs per la ceremònia, targetes taules, llibre de firmes i si puc punts de llilbre, també faré uns arbres genealògics per regalar als pares. Se'm donen bé les manualitats i tinc temps de fer-ho ja que em vaig quedar sense feina al juny i encara no n'he trobat.

Que faràs llibre de musica i textos de la ceremònia tu?

Si alguna núvia de Lleida no té temps de fer alguna de les coses que he dit abans que faria jo m'ofereixo a fer-li jo cobrant és clar. Però tranquiles us ho faré bé de preu eh!

A part se'm dona molt bé la fotografia i ficaré unes fotos fetes per mi de paisatges i flors al llibre de música i de firmes.

Bé si alguna li interessa digueu-m'ho.

Me'n vaig que faig tard.

Se'm passa el temps volant parlant amb vosaltres.
Adeu.
carlina

EntradaAutor: miriameta » dc. des. 17, 2008 7:57 pm

Benvinguda al post Carlina!

Jo els meus bolis pollo els vaig comprar a bcn perque aqui no els vaig trobar i per internet a part dels 6 euros que costaven men demanaven 4 mes per gastos d´enviament. I la pela es la pela...

La miri ajuadará a qualsevol que li demani sobre el photoshop. Jejeje fare el que pugui.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: La I » dj. des. 18, 2008 9:17 am

Això del boli pollo que es? ho he posat al google i m'han sortit uns bolis que eren uns pollos de nuvi i núvia. Son per a posar-los al llibre de firmes??'
Imatge
Imatge
La I
:: núvia rookie

Entrades: 188
Membre des de: dv. set. 19, 2008 1:59 pm

EntradaAutor: arbecub » dj. des. 18, 2008 7:01 pm

Ei la I fa dies q n ens veiem e???

com et va tot???

ei noies a vere s fem alguna qdada x veurens i xerrar una mik n????
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub
:: núvia de platí

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: miriameta » dj. des. 18, 2008 8:25 pm

El bolis pollo son pel llibre de firmes si, jeje pero pots ferlos anar pel que vulguis. Aqui et deixo una foto dels meus.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: La I » dv. des. 19, 2008 8:46 am

Eix sisi!!! aquests son els bolis que he vist per internet...! que monosssssssssss!!!! o millor dit.....: que pollossssss! jejejejejeje

Arbecub! q tal wapa! i tant que estaria be fer una quedada!!!

A per cert, dilluns vaig a Bcn i aprofitare per a mirar 2 fotografs (1 el vaig veure a la fira de nuvis).

A partir de dilluns faig festa a la feina, fins al 13 de gener, es possible que durant aquests dies no entra tant al forum pq a casa internet va lent.

O sigui que per si de cas....................:

BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-)
Imatge
Imatge
La I

bolis pollo

EntradaAutor: carlina » ds. des. 20, 2008 3:33 pm

Hola a totes!

Mire una pregunta em podries dir exactament a quina botiga de Barna vas comprar els bolis pollo i quan et van costar siusplau?

Vas mirar l' e-mail que et vaig escriure sobre el tema del photoshop?

Una altra pregunta com puc fer-ho per posar una foto juntament amb el nom de carlina, i també com ho feu vosaltres això del regle aquest que té el compte enrere?

Una última cosa noies si us entereu d'alguna feina per lleida o als polígons de 4hores de recepcionista o auxiliar administrativa que no demanin 1 any d'experiència digueu-m'ho siusplau m'estic agobiant molt a casa. Estic apuntada a tot arreu e portat currículums personalment a empreses i no hi ha manera. Ajudeu-me siusplau.

Us agraeixo per endavant!

Per cert avui estaré tot el dia al PC i tindré oberta la web del fòrum.

Adéu!!!!!!!
carlina

EntradaAutor: Vanesaiignasi » dl. des. 22, 2008 10:43 am

ei guapes!!

ja sóc aqui... fa dies q no escric massa pq he estat liada, però m'ha fet molta ilusió veure noves incorporacions, benvingudes a les dos!!

pel que fa al fotògraf, continuo la llista:

aresia:
miriameta: digiart (Rubí)
silviaiangel:
vanesaiignasi: Jordi Pou (Lleida)
arbecub: Bergé (Balaguer)
N_&_J: Digital J.E (Alcarràs)
mireiaixavier: ha dit que no en tenia

Miriameta, em podries donar l'adreça per comprar els bolis pollo. A vere si puc anar un dia d'aquests.
Vanesaiignasi

Entrades: 54
Membre des de: dj. set. 04, 2008 11:58 am

EntradaAutor: arbecub » dt. des. 23, 2008 1:06 pm

ei wpes akest post ben amunt e????

com steu???

nomes desitjarvos

BBBnadal:-) a totes les lleidatanes del 2009!!!!!

fa dies q n escric xo es q nkra stik refredada.....fins i tot e tingut febre.....
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: La I » dt. des. 23, 2008 1:20 pm

Ei ho hem parlat i jo tmb vull els bolis pollo.!!!

que us sembla?? fem una comanda a l'engròs??? jejejejej i ens estalviem els ports si ens els envien!!! jejejejeje

ja ens diràs!
Imatge
Imatge
La I

EntradaAutor: Vanesaiignasi » dc. des. 24, 2008 11:18 am

Ei!!!

Fico de nou la llista de fotògrafs q me deixat a algú...

aresia:
silviaiangel:
Carlina: Sito (Lleida)

Si no hi sou i voleu afegir-vos és molt fàcil, simplement s'ha de copiar i pegar!!!

Bueno avui ja és 24 de desembre, eh!! Així que BBBnadal:-)

xx:-DD
Vanesaiignasi

Entrades: 54
Membre des de: dj. set. 04, 2008 11:58 am

EntradaAutor: La I » dc. des. 24, 2008 11:36 am

BON NADAL A TOTES! Disfruteu de la família, dels nens (cosins, nebots....etc) i que tingueu unes BONES FESTES!!!

BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-)
Imatge
Imatge
La I

Bon nadal

EntradaAutor: carlina » dj. des. 25, 2008 5:52 pm

Hola bon nadal a totes!i bon any 2009!

Fins una altra.
carlina

EntradaAutor: N_&_J » dt. des. 30, 2008 10:09 pm

EIIII Wapes!!!
Estem a punt d'entrar en el nostre any 2009.

:-)09:-) .

Núria i Jobep.
N_&_J

Entrades: 20
Membre des de: dl. març 24, 2008 5:55 pm
Ubicació: Alcarràs

Ens hem enredat!!!

EntradaAutor: montse_petita » dc. des. 31, 2008 10:29 am

HOLA A TOTES!!!

El dia 25 de desembre la meu xicot EM VA DEMANAR PER CASAR!!!

Encara no m'ho acabo de creure...Em decidit que ens volem casar el setembre d'aquest any i ara ho estem començant a moure tot... Necessitaré la vostra ajuda perquè la majoria de restaurants que conec JA ESTAN OCUPATS i no en tinc ni idea de quins passos he de seguir!

Bé de moment encara no em vull estressar perquè encara em dura la eufòria!!!

Trobo genial que hi hagi aquest foro de les més afortunades de Lleida.

Petonets,

MONTSE
Encara no m'ho crec!!!
Imatge
montse_petita

Entrades: 35
Membre des de: dl. des. 29, 2008 5:02 pm
Ubicació: Mollerussa

EntradaAutor: kerkira » dc. des. 31, 2008 11:11 am

HOLAA!
Ara fa uns dies que no em conectava...
Benvinguda montse_petita i enhorabona!
Us va una mica just si us voleu casar al Setembre però tot depen d'on tingueu pensat de fer-ho...es possible que finalment us hagueu d'adaptar o bè canviar les dates o buscar i remenar fins trobar alguna cosa, jo seria més partidaria d'adaptarme una mica en dates al lloc que m'agrada, però això depén de cada persona... :-)ok:
Carlina, nosaltres no farem ni llibre de musica ni textos de la ceremònia...no sé, la veritat es que no tenim temps lliure i alhora som bastant pràctics! Potser més endavant ens animem amb alguna cosa més pero poca cosa... xx:-D
Ah, renovaré el llistat de fotografs i així afegeixo el meu! ::-)

aresia:
silviaiangel:
Carlina: Sito (Lleida)
kerkira: Rafa Arinyo (Lleida)

Bueno noies, us desitjo que passeu una BONA ENTRADA D'ANY 2009!!!
Una abraçada i que aquest nou any ens porti molta felicitat i prosperitat a totes!! AQUEST ES EL NOSTRE ANY!! wikiwiki::-) wikiwiki::-) xx;-.) Ah, i compte amb el cava aquesta nit!
Imatge
kerkira

EntradaAutor: miriameta » dc. des. 31, 2008 11:26 am

Espero que l´entrada al nostre any sigui emocionant i feliç!!!

Benvinguda, montse-petita!!! Jo em caso al setembre!!!! ja has mirat si als llocs on vols casarte els queden dates lliures?

:-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

AnteriorSegüent