mireiaixavier Publicat: Dl Des 15, 2008 6:50 pm Assumpte:
--------------------------------------------------------------------------------
jo encara no he començat a mirar vestits pero anire al gener quins son els vostres vestits???
i fotograf?? jo he mirat el pou i anire a pardinyes a veure una noia de l'espai fotografic pero no se, dieume quins son els vostres i aixi em faig una idea
mireiaixavier, jo ja tinc el vestit, he escollit el model señorial de Rosa Clara Two. L'estil de Rosa Clarà m'encanta, i es per aixo que no vaig mirar gaire més, tan sols vaig anar a Porovias pero no vaig tenir gaira sort amb la dependenta que em va tocar, i ràpidament ho vaig tenir clar. També tinc reservades les sabates a Rosa Clarà i em penso que la roba interior també me la quedaré allà ja que m'agrada molt l'estil que tè i soc bastant pràctica, així m'estalvio de perdre temps i dies mirant una cosa i l'altra...
Respecte al fotògraf, ja el tenim escullit i hem fet el pre-boda i estem encantadíssims!! Ens ho fa el RAFA ARINYO, un gran professional i artista fotogràfic, la veritat es que semblem "models"...jejeje!
A més a més, es molt majo i sincer, en tot moment ens vam sentir súper cómodes. I de preu, no es barat però tampoc car i dóna moltes facilitats i detalls que altres no ens donaven...

(potser massa i tot!! ) 

Ah, i compte amb el cava aquesta nit!