Bon dia nines!!!!
Ahir no vaig parar en tot el dia i no vaig poder dedicar-vos gairebé temps!!!!
Avui he dormit com una marmotaaaaaaaaaa!!!!portava dies dormint poquet pk em llevava aviadet per anar al gim i avui la sessió la faré a les 14h!!!!
Veig que no deixeu de fer bondat ehhhh cuques!!!!
Jo també porto un bon ritmeeeeee...tant a l'alimentació com a l'esport!!!i la cremeta anticelulitica fa els seus efectes!!!!!!!a la panxa m'ho he notat una pasada!!!!i el culet deu ni do también!!!!les cuixes és més l'esport que estic fent!!!!
Jo también vull la dieta de la que parleu de la metalhet nenis!!!!!!!així prenc idees que ja no sé que més fer als àpats!!!!!ajajajajajajaja!!!!
Ah per cert...ja sé quin és el motiu del meu mal estar (tristesa)...ahir em vaig donar compte de nou!!!!És ben extrany!!!!!Doncs resulta que a partir de les 16:30-17h es posen uns nens(nens que ja no són tant nens...però són criajos d'aquests adolescents) al parc de devant de casa a cridar com uns histerics...i com que tinc les finestres obertes del pis...doncs els crits i les coses que diuen (parlen fatal fatal fatal!!!!!!!dient paraulotes, es posen a destruis coses del parc fent molt de soroll, etc)...doncs em ve un agobi i un estress molt gran...molt i molt raro!!!!!ajajajajajjajja!!!!
Bueno precioses!!!!!que passeu un molt bon dia!!!