POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: xurdit » dc. maig 13, 2009 7:19 am

irenusky ha escrit:
xurdit ha escrit:
irenusky ha escrit:
xurdit ha escrit:Noies, si em queda poquet, però lo estoy sufriendo muchísimo, de debò!!!!!

Si que és veritat si, la dieta de l'Arare és TREMENDÍSSIMA!! Jo que he passat mesos sense provar el pa... i ara tot just començo amb torrades integrals i una llonza de formatge!! Di que siii, aprofiitaaa :-)ok:

Jo crec que el sirope aquest ja em fa mania a mi i tot que no l'he vist maiii!!! jajajaja

pases gana?¿?¿

Gana geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeens!!! :-)ok:
Crec que per això estic aguantant! ::love:: ::love::

quina força de voluntat nena, això si que en tens molta pq jo.... :star:: :star::

mentalitzar-se mooooooooooolt ::love::
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: xurdit » dc. maig 13, 2009 7:23 am

bon dia noies!

Ai yoooo quina angúnia el sirope aquest! :star::

Palmitos! Jo abans també me'n posava a les amanides!! Són similars als espàrrecs blancs de pot!

Nenes, ahir vaig anar amb el metge! Em va felicitar mooolt! Allà pesen amb roba i recent dinat... anava amb una por... contant que jo a casa em peso sense roba... ¡¡em queden 200gr per perdre!! Estic taaant contenta! Aquesta setmana introdueixo la fruita!! AVUI BERENARÉ MADUIXETEEES ñam ñaaaam! I la setmana que vinent introdueixo llegums, pasta i arròs, en quantitats petites, això si, però buenooo estic molt contenta!!!
A més a més, es veu que tenen un centre d'estètica associat i em van regalar una sessió de peeling i massatge per la bodaa >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nimi » dc. maig 13, 2009 7:44 am

Arare, quina dieta més bona, no?? quina enveja! sembla que no hagis de perdre pes...però funciona, no?

Doncs ahir vaig anar decidida a comprar-me la ROC, però al final em van liar...vaig a la parafarmàcia, agafo el meu ROC i la noia em va preguntar per a que zona ho volia, li vaig dir que per cuixes principalment i gluteos, em va dir que la ROC va molt bé per la panxa i que si volia reduir més de cuixes, que em recomanava unes ampolles de la marca...lipozone o algo així. Total, que li vaig fer cas i m'ho he comprat. Ns com anirà...
Un dubte, si jo em dutxo, em poso crema i a la nit em poso el liquid de la ampolla, absorvirà bé o hauria de dutxar-me altre cop?

xurdit ha escrit:bon dia noies!

Palmitos! Jo abans també me'n posava a les amanides!! Són similars als espàrrecs blancs de pot!

Nenes, ahir vaig anar amb el metge! Em va felicitar mooolt! Allà pesen amb roba i recent dinat... anava amb una por... contant que jo a casa em peso sense roba... ¡¡em queden 200gr per perdre!! Estic taaant contenta! Aquesta setmana introdueixo la fruita!! AVUI BERENARÉ MADUIXETEEES ñam ñaaaam! I la setmana que vinent introdueixo llegums, pasta i arròs, en quantitats petites, això si, però buenooo estic molt contenta!!!
A més a més, es veu que tenen un centre d'estètica associat i em van regalar una sessió de peeling i massatge per la bodaa >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi
:: núvia experta

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: LABANDA » dc. maig 13, 2009 7:53 am

bon dia!!!

Arare, ok aquesta dieta... i per sopar que???

Metalhet :-)ok: la fem??

Xurdit ets lo p u t o crack del post!!!!!!!!

Nimi, les ampolles de LOPOZONE VAN DE CONYAAAAAAAAAAAAA!! ja veuras comho notes! i no cal q et dutxis després.-... tu dutxa+aplicació i a dormir!

muaks!!!

avui esmorzo kiwi i dino fora... ains...
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: nimi » dc. maig 13, 2009 8:14 am

totalment d'acord! Xurdit es la booomba!

Un kiwi només? ja aguantaràs?

Menos mal que dius que va bé...no sabia si m'havien liat! El que jo em referia es si havia de dutxar-me ABANS de l'aplicació. Perquè si em dutxo pel matí, em poso crema i a la nit em poso l'ampolla...ns si dona igual o no xuclarà bé...

I com va això? T'ho vas posant, es suposa que amb un temps indeterminat perds celulitis, perds volum etc. però indefinidament, no...veritat? per tant a d'haver un temps de tractament...o k? esk en les instruccions apenes explica res i no vaig caure de preguntar-li a la noia.

LABANDA ha escrit:bon dia!!!

Nimi, les ampolles de LOPOZONE VAN DE CONYAAAAAAAAAAAAA!! ja veuras comho notes! i no cal q et dutxis després.-... tu dutxa+aplicació i a dormir!

muaks!!!

Imatge
nimi

EntradaAutor: nimi » dc. maig 13, 2009 8:41 am

juuu! Quina rabia! Totes parleu super bé de la dieta de Methalhet però jo mai he pogut obrir el document que va enviar...algú ho pot tornar a enviar o almenys dir en que consisteix?

Imatge
nimi

EntradaAutor: irenusky » dc. maig 13, 2009 11:02 am

dons siropeando... però m'ha vingut la regla i no se si parar fins que marxi pq perdo molta sang i em quedo molt dèbil de per si....
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13152
Membre des de: dv. març 07, 2008 5:05 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: irenusky » dc. maig 13, 2009 11:37 am

NyiNyi ha escrit:Irenusky, vaig llegir que si tens la regla no ho pots fer!! ja que necessites més vitamines i històries que el sirope no t'aporta.

nimi, no el pots orbrir?? quan tingui un second intento passar-te'l a pdf.

si si per això m'ha vingut ara, així que fins que no marxi no ho seguiré fent :star::
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13152
Membre des de: dv. març 07, 2008 5:05 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: IreneM » dc. maig 13, 2009 12:04 pm

Bon dia nines!!!!

Ahir no vaig parar en tot el dia i no vaig poder dedicar-vos gairebé temps!!!!

Avui he dormit com una marmotaaaaaaaaaa!!!!portava dies dormint poquet pk em llevava aviadet per anar al gim i avui la sessió la faré a les 14h!!!!

Veig que no deixeu de fer bondat ehhhh cuques!!!!

Jo també porto un bon ritmeeeeee...tant a l'alimentació com a l'esport!!!i la cremeta anticelulitica fa els seus efectes!!!!!!!a la panxa m'ho he notat una pasada!!!!i el culet deu ni do también!!!!les cuixes és més l'esport que estic fent!!!!

Jo también vull la dieta de la que parleu de la metalhet nenis!!!!!!!així prenc idees que ja no sé que més fer als àpats!!!!!ajajajajajajaja!!!!

Ah per cert...ja sé quin és el motiu del meu mal estar (tristesa)...ahir em vaig donar compte de nou!!!!És ben extrany!!!!!Doncs resulta que a partir de les 16:30-17h es posen uns nens(nens que ja no són tant nens...però són criajos d'aquests adolescents) al parc de devant de casa a cridar com uns histerics...i com que tinc les finestres obertes del pis...doncs els crits i les coses que diuen (parlen fatal fatal fatal!!!!!!!dient paraulotes, es posen a destruis coses del parc fent molt de soroll, etc)...doncs em ve un agobi i un estress molt gran...molt i molt raro!!!!!ajajajajajjajja!!!!

Bueno precioses!!!!!que passeu un molt bon dia!!!

:--=-) :--=-) :--=-) :--=-) :--=-) :--=-) :--=-) :--=-)
Imatge
IreneM

Entrades: 667
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:28 am

EntradaAutor: jiy » dc. maig 13, 2009 1:41 pm

Hola noi@s!!

Me uno al grupo, yo también estoy a dieta :star::

Ya he conseguido abrocharme un botón más en el cinturón, ueee :-)ok: y alguna gente me empieza a decir que se nota, buff menos mal porque con lo que cuesta, jeje...

Pues lo dicho! Iré entrando a ver qué tal andais y ya os iré contando mi lucha, jeje...
Imatge
jiy
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 462
Membre des de: dt. maig 06, 2008 5:20 pm

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 13, 2009 4:30 pm

NyiNyi ha escrit:Noies... abandono l'ho del sirope!!! de fet, ja ho he abandonat!! no puc! quin fàstig que em fa.. i només pensar que hauria d'estar 6 dies bebent això... ecs!!!!!
Aquesta tarda m'han entrat unes nàusies... m'ho posava a la boca i em venia de tot!!!

Ho havia de provar... i no està fet per mi! he arribat a casa i m'he menjat la meva poma com cada tarda!! i no sabeu pas l'ho bé que s'ha posat.. ara ja estic fent patata i col per sopar!! :-))
En Francesc no podia parar de riure... però es que no puc!!! es escaròs!!!

Irenusky, fas bé de fer-ho amb menjar, ja que per mi és inaguantable! :o-o:

Algaya, no et van deixar fer fotos?? no ets pas la primera que li sento a dir! ho trobo molt fort, el vestit ja es vostre!!!

tieeeees... com li doneu a la tecla... mare... els nostres dits segur que estan prims com a sílfides...
nyinyi, no em van deixar fer fotos, però no va ser en plan de mal rotllo... la noia em deia que preferien que les fes quan tot estès perfecte, i que a la següent prova em deixaríen fer les fotos que vulgués!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 13, 2009 4:38 pm

NyiNyi ha escrit:Noies... abandono l'ho del sirope!!! de fet, ja ho he abandonat!! no puc! quin fàstig que em fa.. i només pensar que hauria d'estar 6 dies bebent això... ecs!!!!!
Aquesta tarda m'han entrat unes nàusies... m'ho posava a la boca i em venia de tot!!!

Ho havia de provar... i no està fet per mi! he arribat a casa i m'he menjat la meva poma com cada tarda!! i no sabeu pas l'ho bé que s'ha posat.. ara ja estic fent patata i col per sopar!! :-))
En Francesc no podia parar de riure... però es que no puc!!! es escaròs!!!

Irenusky, fas bé de fer-ho amb menjar, ja que per mi és inaguantable! :o-o:

Algaya, no et van deixar fer fotos?? no ets pas la primera que li sento a dir! ho trobo molt fort, el vestit ja es vostre!!!

tia, quin fàstic de sirope, no?
deixa-ho, que segur que no cal patir tant...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 13, 2009 4:52 pm

ARARE ha escrit:quina kk nenes... acabo d'escriure un mega comentari i se m'ha esborrat!!!!!!!!!!!! faig un resum:

Nyinyi em pixo amb tu. A un missatge dius : si, si, si aguantaré 7 dies i al següent que ho abandones!! Ets una crack!! Fas bé en deixar-ho, tu el que has de fer és quelcom que et solucioni el teu problema localitzat i ja està, potser algo com la meso i deixar-te estar de dietes!!!

Aliaga enhorabona per aquests centímetres de menys!! a la propera prova et tindràn que tornar a ficar una mica!!!

I jo.. vinc de la doctora, he perdut 700 gr!! ueeeeeeee i jo q estava tan desanimada... Hem parlat d'un xoque que faré la setmana vinent. Es tracta de menjar només fruita i unes pastilles de proteïnes. Diu que es perd 400 gr al dia i que és ideal pq la faré, em netejaré per dintre i després em posarà a manteniment!! que guay!!!

Aquesta setmana tinc una dieta genial, un dia hi ha patates fregides!! no m'ho puc creure!! (crec que me les faré al forn)... Estic contentaaaaa...

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ARALE, ETS UNA CRACK,ME ENCANTEN ELS TEUS COMENTARIS!!! neujor:-)
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 13, 2009 4:53 pm

xurdit ha escrit:Bon dia noies!!!!

Metalhet, ànims!! bueno per les tardes et volem veure fidel com fins ara al post, eh?!?!

Jo avui tinc visita amb el doctor, m'he pesat aquest matí i em queden casi 100gr (MALDITOSSS!!!) per perdre... aixxx quiina cruuuuuuuuuuss! Com costaaa!!! Suposo que deu ser dels nervis (això m'ho faig jo eh!) que em sento super inflada i super rebutida... quina merdaaa :-(

Tranqui, xurdit, els darrers són els que costa res, perquè realment no "sobren" tant com els primers...
per cert...
m'he de confesar...
padre, he pecado!
M'HE MENJAT UN PLAT DE FAVES A LA CATALANA...!!! amb botifarra i tot, justament com em sento jo ara: com una butifarra... buáááa´´a
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 13, 2009 4:54 pm

LABANDA ha escrit:uaaaaaaaaaaaaaaaaa

no havia vist que habies abandonat! nena, es que es asquerós... el meu germà ho fa un cop a l'any i només veure-ho mentren nàusies.....

ARARE, HE LLEGIT PATATES FREGIDES???????????????????????????????????

PATATES FREGIDES???????????????????????????

DE VERITAT??????

PARAULA TABÚ EN AQUEST POST!!!!!

quina sort nena, això ja ho tens!

jajajajaja
desprès de dir patates fregides, labanda, hem de resar 4 parenostres i 3 avemaries... jejejeje neu:-D
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 13, 2009 4:55 pm

LABANDA ha escrit:el ARCHIFAMOSO SIROPE DE SAVIA

MIREU EL COLOR... doncs imaginu el gust..

ufff... però això com va... has d'estar tot lo dia només amb aix`?
voleu dir que es gaire sa?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 13, 2009 4:56 pm

ARARE ha escrit:Ahi va una de palmitos... (si no ho trobes, canvia-ho per espàrrecs blancs)

mmm... els palmitos m'encanten... >.-<:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 13, 2009 4:57 pm

nimi ha escrit:Arare, quina dieta més bona, no?? quina enveja! sembla que no hagis de perdre pes...però funciona, no?

Doncs ahir vaig anar decidida a comprar-me la ROC, però al final em van liar...vaig a la parafarmàcia, agafo el meu ROC i la noia em va preguntar per a que zona ho volia, li vaig dir que per cuixes principalment i gluteos, em va dir que la ROC va molt bé per la panxa i que si volia reduir més de cuixes, que em recomanava unes ampolles de la marca...lipozone o algo així. Total, que li vaig fer cas i m'ho he comprat. Ns com anirà...
Un dubte, si jo em dutxo, em poso crema i a la nit em poso el liquid de la ampolla, absorvirà bé o hauria de dutxar-me altre cop?

xurdit ha escrit:bon dia noies!

cooooomooooorrrr??????
ties, que jo m'ho poso a les cuixes!!!!
si em dieu que no val la pena,passo... només li foto a la cintura i la panxa!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: xurdit » dc. maig 13, 2009 4:58 pm

jiy benvinguda!!! passa y disfruta! ja veuràs com aquest post és super interessant i va molt molt bé! :-)ok:

Jo avui estava super contenta perquè JA PUC MENJAR FRUITA PER BERENAR!! Doncs resulta que m'he passat tot el matí vomitant i ara no tinc ni valor de menjar res... alsa afff quina debilitat que tinc :-(
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 13, 2009 4:58 pm

LABANDA ha escrit:bon dia!!!

muaks!!!

labanda, lipozone, dius? a la farmàcia?
i això t'ho beus o t'ho poses? (perdoneu la meva ignorància...)
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants