POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: LABANDA » dj. maig 14, 2009 1:34 pm

visca el barça!!

us he llegit ràpid!!

enhorabona a totes! marxo a l'escola!!

ahirveient el barça em vaig abstenir de patates, llom y guarreries varie....s
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: irenusky » dj. maig 14, 2009 3:23 pm

així dona gust!!! avui niré a la farmàcia a comprar-me la ROC que he vist que va bé pel ventre i cintura i és on a mi em fa falta... de veritat que va bé no???

NENES GRÀCIES PELS ÀNIMS!!!!

jajajaja jo seguiré amb el meu arce i provaré la dieta de la Metalheat! :-()-)
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13152
Membre des de: dv. març 07, 2008 5:05 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: metalhet » dj. maig 14, 2009 10:54 pm

Moltes gràcies a totes waaaaaaaaaaaapes!!!!

La veritat és que estic molt contenta!!! :-)ok:

Ja tinc ganes que sigui dissabte per tornar a còrrer i a partir del diumenge em començaré a posar la crema ROC, viam si així redueixo una mica de panxa!! ::love::

Bona nit noietes!!!!!
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: xurdit » dv. maig 15, 2009 7:02 am

Bon dia nenes makes!! JA SOM DIVENDRES!!!

Jo avui tinc festa (i dilluns també ):-)ok: per fer trasllat, etc, etc però mireu ja estic llevada! Estic tan nerviosa per demà que no puc ni dormir!!!

Ahir el dinar se'm va posar molt bé! Per berenar podia menjar fruita i vaig voler menjar maduixes!! Poquetes (en podia menjar moltes més!) però em van costar un munt de païr... poc a poc!!!
Ahir per sopar em vaig menjar uns calamarsets amb un pebrot verd cuit i avui vaig a dinar a foraa!!!

Ahir li vaig recordar a la noia que m'organitza la despedida si havien pensat amb els meus "menjars" per demà al comiat i em va dir que siii! >.-<: >.-<: >.-<: Iuhuuu, si és que són un soooleteees ::love:: ::love::
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: irenusky » dv. maig 15, 2009 8:51 am

EI BON DÍA!!! DONS AHIR AMB EL DILUVIO UNIVERSAL QUE HEM VA CAURE NO VAIG ANAR A COMPRAR LA ROC... PERÒ BUENO TINC LA FARMÀCIA DAVANT DE CASA.. AIXÍ QUE...

DONS EN QUAN MARXI LA REGLA SIROPE I DIETA DE LA METALHEAT A VEURE QUE TAL VA I QUAN DURO JO TAMBÉ JAJAJAJAJ
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13152
Membre des de: dv. març 07, 2008 5:05 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: LABANDA » dv. maig 15, 2009 10:49 am

jolin nenes!! em feu enveja pq teniu molt temps per poder contestar... i jo vaig a pinyón...amb 5 minuts escassos...

benu, a lo q nava...

Nyinyi els gorros a GORROSLOKOS.com valen pasta pero si em queden alguns , és a dir, si els amicsno sels queden, per mi son fons d'escola !

eis, que sona la sirenaaaa!

1kg menys!!! i dimarts infiltracions!!
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: aliaga79 » dv. maig 15, 2009 1:56 pm

ARARE ha escrit:Estic amb l'Aliaga.. no vegis el que li doneu a la tecla!! jajaj.. He flipat pq avui no m'he connectat al migdia (he sortit a passejar una mica) i ara em connecto i toma.. 3 pàgines!! M'encanta!!!

A veure.. per on començo!!

Xurdit com és que et passes el matí vomitant? No t'ha sentat bé alguna cosa o potser és de nervis?? jo quan tinc nervis vomito al matí.. (sempre em passava en epoques d'examen!).. Pel teus gramillus que et sobren: molts anims!! Segur que amb els vomits ja els has perdut :).

Metalhet moltes felicitats pels 400 menys, et perdonem per lo del ticker!! Jo l'he tret pq no el podia actualitzar, l'he de fer de nou pq els 52'9 s'han de publicar!!!!!

Labanda a la meva dieta surt el sopar i el dinar, suposo que has llegit ràpid i no t'has adonat!.. Sobretot, jo crec que si la feu primer haurieu de fer una estricta, normal i després aquesta més variada.. Nu sé eh!! jo ho dic pq a mi me l'ha posat ara, després de 4 setmanes fer-ne d'altres!! No us emocioneu amb les patates fregides!!!

Aliaga, crec que t'ho vaig preguntar un cop: saps que hi ha un grup de musica que es diu aliaga?? Els coneixes o és casualitat lo del nick!.

Jiy benvinguda! Si t'enganxes al club t'ho passaràs bé amb les nostres bojeries dietils!!!

Nimi jo no he sentit parlar d'aquestes ampolles però si la Labanda diu que van bé, segur, segur que és veritat!! Ja ens ho explicaràs!!!

Nyinyi, l'altre dia pensava. Berenas poma oi? i la poma no restreny?? Ho dic pels teus problemes de lavabo.. Potser no restreny no ho sé eh! Ho dic pq quan tinc mal de panxa i descomposició sempre em diuen que menji poma!!!.

IreneM a mi em passa això que a tu però a l'estiu. Els niñatos es fiquen sota la meva finestra, fins les tantes i jo que la tinc oberta per la calor i que m'he de llevar d'hora em cago en ells!! Quina ràbia q em fan.. Tampoc vull liarla, mai els hi dic res però m'agradaria tirar una galleda amb aigua freda per la finestra...

arale, no sabia lo del grup de música... que bo!!!
doncs aliaga és el segon cognom de mon pare, tan fàcil com això... però m'ha molat lo del grup! que són, d'aquí?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dv. maig 15, 2009 5:16 pm

nenes... avui tinc la prova del menú, aquesta nit, vaja... és a dir, que entendreu que em passi sopant, jejejeje...
el que intentaré és compensar el dissabte
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: ARARE » dv. maig 15, 2009 6:53 pm

aliaga79 ha escrit:arale, no sabia lo del grup de música... que bo!!!
doncs aliaga és el segon cognom de mon pare, tan fàcil com això... però m'ha molat lo del grup! que són, d'aquí?

Doncs si, si és un grup de musica. Jo els he vist un cop en directe, son de Granollers o per aqui a la vora. Tinc uns amics que son amics d'un del grup i els vam anar a veure. Hi ha una canço que diuen A-LI-A-GA .. que curiós eh!!!
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: ARARE » dv. maig 15, 2009 6:58 pm

El meu cap de setmana no es presenta del tot malament. Demà tinc una parella d'amics a dinar, faré fideuà i en menjaré! ho sento molt però només pensar que la setmana que ve estaré 7 dies a fruita... A més, encara no m'he menjat la pasta d'aquesta setmana..

A part d'això res més. El diumenge jugo a padel una hora i mitja així que guay, cremaré calorietes...

Estic a la final countdown així que faré un super esforç per aprimar-me al màxim i després el manteniment!!

D'infiltracions només porto 5, crec que faré mínim 5 més.. I en quant a la dieta, em fa molta por el manteniment.. crec que m'engreixaré, estaré molt obsesionada..ho sé....

Per sopar, maduixes!!!! a veure quant peso demà, avui 52'7kg, no està pas malament no??

Apa nenes, us deixo i vaig al foro de la cuina a agafar alguna idea per demà!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: sylvya » dv. maig 15, 2009 7:21 pm

Veo que todas pokito a poco vamos con buen pie!! anims!!!
Imatge
sylvya
:: núvia de platí

Entrades: 4395
Membre des de: dg. juny 15, 2008 6:50 pm
Ubicació: sant boi de llobregat

EntradaAutor: jiy » ds. maig 16, 2009 12:06 pm

Hola chicas!!

Pues mi fin de semana será trabajando, desde casa eso sí, pero tengo que hacer un esfuerzo final que de eso depende el futuro de mi trabajo. Así que ahora me iba a poner a ello pero antes tenía que entrar para contaros lo que he soñado, cuando he despertado me reía sola!!

He soñado.................... que quedábamos todas en mi casa para conocernos y todas erais super delgadas............. ahí no acaba, eso está bien, lo malo viene ahora, habíamos quedado en traer un regalo cada una para celebrar que nos conocemos y cuando empezamos a abrir los paquetes todas traíamos CHOCOLATE, BOMBONES, GOLOSINAS.............. Buff, estoy fatal, esto no va a acabar bien, jejeje

En fin... me he levantado a la dura realidad, leche desnatada, tostada integral, jeje todo sea por este cuerpazo que se nos va a quedar a todas, jejeje

PASAR BUEN FIN DE SEMANA!!!
Imatge
jiy
:: núvia experimentada

Entrades: 462
Membre des de: dt. maig 06, 2008 5:20 pm

EntradaAutor: ARARE » ds. maig 16, 2009 12:22 pm

Que buena Jiy!!! Eso si que sería la bomba, quedamos para conocernos y nos ponemos las botas!!

Que te vaya muy bien el finde, aunque trabajando, intenta tener tus ratitos de desconexión!!!

En media hora vendrán mis amigos a comer a casa, tengo preparada una ensalada de esas que lleva de todo (queso, olivas, cangrejo, nueces, pasas...), patatukis, olivetes y mejillones, unos rollitos de jamón y queso... y de segundo: fideuà!!! Un par de botellas de lambrusco bien frio.... Mmmm de postres he preparado un bizcocho de chocolate y para acompañar helado de yogurt y frutos del bosque... (postre no comeré!!)...

Mañana rebentaré la bàscula!!!!! Hoy he pesdo 52,5 y nos se si mañana me pesaré o no... puede ser muy duro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: sylvya » ds. maig 16, 2009 7:51 pm

Jiy que bueno tu sueño!!!! jajajajaja como me he reido!!!!

Arare ya veo que te estar portando bien, asi se hace!!!

Nyinyi que tal la peli???? t'has controlat força be i dema a fer bondat!!! anims!!
Imatge
sylvya

EntradaAutor: ARARE » ds. maig 16, 2009 7:59 pm

Nenasssssssss jo he dinat molt i molt bé.. ja us ho havia dit que no faria bondat pq el dimarts començo una setmana de només fruita, així que avui he dinat normal, el que hi havia!!

Ara em trobo super tipa... no se ni si soparé.. potser un kiwi.. és que estic tannnnnnnnn tipa..... El cos em demana aigua i fruita... jejeje.. és veritat que quan acostumes el cos a menjar poc i sa i un dia fas un àpat d'aquests potents, el cos ho nota molt!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: sylvya » ds. maig 16, 2009 8:21 pm

I tant que ho nota!!! millor!!! aixi ens costara menys
Imatge
sylvya

EntradaAutor: ARARE » ds. maig 16, 2009 10:00 pm

Al final he sopat unes quantes cireres... se m'han posat super bé!!

Demà a les 8 en peu que a les 9:30 jugo a padel!!! Esport, esport, cremar, cremar.. jajaj.. que va, al padel no cremo molt. .sort que jugo hora i mitja que sinó ni ho notaria...
Imatge
ARARE

EntradaAutor: jiy » dg. maig 17, 2009 10:30 am

Bon dia noies!!

Ja estic aquí de nou, davant l'ordinador per començar la feina, però abans no em puc resistir i saludar-vos.

NyiNyi: oi que havia parlat amb tu del viatge de noces? Potser volies anar a Thailandia?
Què tal és la peli? Jo encara tinc el llibre per llegir.
Ahir vaig veure la peli de "Cometas en el Cielo" al dvd, ja m'havia llegit el llibre i la peli també em va agradar, clar que millor el llibre.

Xurdit: estas de despedida? Qué bé!! oHHHHHHHHHHh com anyoro la meva, quins nervis vaig passar!! En realitat, anyoro tot, JO VULL CASAR-ME DE NOU!!!:-):-):-):

Aliaga: és cert, menja bé a la prova del menú, perquè el dia de la boda menjaras molt poc. A mi amb tanta conga no vaig provar gairebé res!! jeje

Arare: a mi també em passa això d'atipar-me inclús m'ha passat una cosa increible em bé de gust menjar sa!!! >.-<: El que us deia ens estem tornant bojes, jajaja

Bueno noietes, vaig a treballar una mica!!

Petonets a totes i aquesta nit fruita!!! Buf
Imatge
jiy

Entrades: 462
Membre des de: dt. maig 06, 2008 5:20 pm

EntradaAutor: nimi » dg. maig 17, 2009 11:08 am

Ostres Arare! Comences setmana de fruita? Si que m'enrecordo que li volies demanar a la doctora que et pusses una dieta una mica més de xoc...però que menjaràs fruita per sopar sempre o com anirà?

Jo porto una setmana en manteniment, bueno, he baixat uns grams però poquet. I ara he de tornar a posar-me en serio que em queden 3 kilets de res!

Noies, on us compreu els pantalons? Quines botigues frecuenteu? Jo en general vaig per stradivarius, lefties, mango...però per pantalons...no trobo res que em quedi bé!
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: ARARE » dg. maig 17, 2009 11:46 am

nimi ha escrit:Ostres Arare! Comences setmana de fruita? Si que m'enrecordo que li volies demanar a la doctora que et pusses una dieta una mica més de xoc...però que menjaràs fruita per sopar sempre o com anirà?

Jo porto una setmana en manteniment, bueno, he baixat uns grams però poquet. I ara he de tornar a posar-me en serio que em queden 3 kilets de res!

Noies, on us compreu els pantalons? Quines botigues frecuenteu? Jo en general vaig per stradivarius, lefties, mango...però per pantalons...no trobo res que em quedi bé!

Si Nimi, va ser la doctora que m'ho va proposar. Es tracta de menjar només fruita, res d'esmorzar ni dinar ni sopar, tot el dia fruita... És molt dur, segurissim... però m'ha dit que és ideal, acabarem de la dieta d'una manera molt bona pq depures i tot seguit em posara el manteniment. Diu que menjant tot el dia fruita es pot perdre uns 400 gr al dia, així que si aguanto perdré molt no??? A part de la fruita he de prendre unes pastilles que aporten proteïnes!!!...

Demà vaig a la doctora, a veure que m'explica.. potser puc menjar plàtan.. si fos així estaria bé!!

Jo per pantalons soc bastant de Mango també.. A stradivarius, pimkie, berska.. mai he comprat pantalons, gairebé no he comprat res.. `
L'altre dia vaig estar a Massimo Dutti i tenien pantalons molt monos per l'estiu!.
Imatge
ARARE

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants