CAN RIBES DE MONTBUI 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: mima » dt. jul. 08, 2008 8:59 am

Xcert, els nostre menú ens va costar x persona 165€. I ens van conservar els preus dl 2007.
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: bufiya » dv. jul. 11, 2008 11:22 am

hola noies, ahir vam anar a veure la fotogràfa Laura Ruiz, és molt agradable i ens va agradar molt el seu treball...algú s' ha fet les fotos amb ella? també ens volem mirar alhaelia aviam que tal...
:mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya
:: núvia experta

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

EntradaAutor: pilimili » dv. jul. 11, 2008 11:53 am

Jo em vaig casar l'any passat, i el menú em va sortir per uns 148e i vam posar:

Aperitiu recomanat
Llamantol fred "tal cual" a les 5 salses
Filet a l'estil de l'avi
Peres al vi amb gelat de canyella
Pastís de crema amb fruites
i Licors de gamma superior

El preu anava amb tot inclos, vull dir iva, fundes cadires, centres de taules (el que tu vulguessis, jo vaig fer espelmes amb girasols), etc
Haig de dir que a mi em van mantenir els preus del 2005 que és quan vam fer la reserva.

I de fotograf vaig agafar Artboda i pagant canon. :-)ok:
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: bufiya » dj. jul. 17, 2008 2:49 pm

HOLA RIBERENQUES, QUE TAL? AVUI HE TRUCAT A PRONOVIAS PER DEMANAR HORA PEL PROPER DIJOUS, EM FA UNA IL.LUSIÓ PROBAR-ME VESTITS DE NÚVIA...I DILLUNS HEM KEDAT AMB ALPHAELIA, VAIG PARLAR AMB ALFONS PER TELEFON I SEMBLAVA SIMPÀTIC, ALGU ELS HA ANAT A VEURE?
LAURA
Imatge
Imatge
bufiya

EntradaAutor: ninou » dj. jul. 17, 2008 5:15 pm

quina il·lusió bufiya!!!!! jo el vestit el vaig encarregar just un any abans del casament! i fa moooolta il·lusió, la veritat! te n'agrada algun ja d'entrada?
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: bufiya » dj. jul. 17, 2008 6:32 pm

ninou, si he mirat uns quants i els meus preferits son el dango, condesa, hamlet i hawai... en serio no spas les vegades que he sommiat amb aquest moment...estuc desitjant que arribi dijous que ve...jejejje :-):-):-):
Imatge
Imatge
bufiya

EntradaAutor: niña chica » dt. jul. 22, 2008 7:09 am

Hola wapas,

que ilu, ya mirando vestido, y lo demás como lo llevais??...da la sensacion de que todavia nos quede mucho..pero una vez pase verano nos tendremos que poner las`pilas.
Imatge
niña chica
:: núvia rookie

Entrades: 130
Membre des de: dc. feb. 06, 2008 6:56 pm

EntradaAutor: ninou » dj. jul. 24, 2008 2:52 pm

bufiya, quan tingui un momentet entraré a la web de Pronovias per mirar-los.... Per cert, era avui que anaves a mirar vestits?

niña chica, i tu encara no n'has mirat?

Imatge
ninou

EntradaAutor: bufiya » dj. jul. 24, 2008 3:48 pm

HOLA WAPESSSSSSSSSSSSS.....JA TINC VESTIT!!!!!!
AVUI HE ANAT A PRONOVIAS PER PRIMER COP I MM' HE PROVAT 3, EL DANGO, EL HECHIZO I EL HAMLET I M' HE ENAMORAT DEL HAMLET, ES DE LA COL.LECCIÓ 09, A MES M' HAN DEIXAT UN VEL I UNA TIARA I QUE GUAI, LA VERITAT QUE ES SUPER EMOCIONANT...I ESTIC MOLT CONTENTA...TINC LA PRIMERA PROVA A L' ABRIL...
AIIIIIIIIIIIIII QUE BEEEEEEEEEEEEEEEEE
LAURA *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Imatge
bufiya

EntradaAutor: sylvya » dj. jul. 24, 2008 4:11 pm

Hola chicas !!!!!

Solo entro en vuestro post para deciros que el sitio es espectacular !!!!!
a mi me quedaba un poco lejos y nos decantamos por otro sitio pero mi cuñada fue a una boda alli la semana pasada y muy contenta ademas me contó detalles super originales que tienen.

Bufiya felicidades por tu vestido !!!! es precioso, en que pronovias te lo has comprado??

Un beso
sylvya
:: núvia de platí

Entrades: 4395
Membre des de: dg. juny 15, 2008 6:50 pm
Ubicació: sant boi de llobregat

EntradaAutor: ninou » dj. jul. 24, 2008 5:25 pm

bufiya, ja he vist el teu vestit! és molt maco, m'agrada especialment la part de la faldilla! Ja veuràs com se't passarà el temps volant fins la primera prova de vestit! Jo també el vaig reservar 1 any abans!

Imatge
ninou

EntradaAutor: bufiya » dj. jul. 24, 2008 9:43 pm

GRACIES NOIES, DONCS HE ANAT AL PRONOVIAS DE FABRA I PUIG A BCN, I M' HAN DONAT HORA PER SETMANA SANTA...PERO COM QUE AL SETEMBRE HAIG D' ANAR A PAGAR LA PRIMERA PART m' ho torneré a provar perque también volen venir dues amigues meves que no han pogut venir...m' ha dit la noia que no hi ha problema...es molt fort...pk jo soc una cagadubtes...i decidirme tan rapid...tambe elles m' han ajudat...m' han deixat un vel i una tiara pel cabell...de moment nomes he pagat 50e de paga i senyal però ja es pot dir...tinc vestit!!!!!!!he tirat fotos pero encara no les puc passar a l' ordinador..quan les tingui les penjo vale?
deu wapes
laura
per cert, hem agafat a la laura ruiz de fotògrafa, senzillament genial!!!
Imatge
Imatge
bufiya

EntradaAutor: sylvya » dj. jul. 24, 2008 10:11 pm

Bufiya si te lo has cogido en Fabra I Puig no tendras ningun problema !!!!
Quien te ha atendido ???? yo estube alli trabajando 3 meses porque luego me mandaron a otro sitio y decirte que estan las mejores profesionales que puedan haber. Y no te digo nada de las modistas.......... las mejores del mundo de verdad. Quedate trankilisima.

Un beso!!!
sylvya

EntradaAutor: Kyra » dc. jul. 30, 2008 7:25 am

Holaaaa!!!! Sóc una altra CAN RIBERENCAAAAAAA!!!!!!

Ahir vaig intentar respondre aquests missatges però se'm va obrir un altre post. En fi, que torno a escriure però ara al lloc que volía, a veure si me'n surto!
Quina ilusió haver trobat aquest fòrum!!!! Nosaltres ens casem a Can Ribes el proper 29 de Maig de 2009, a les 19 hores, cerimònia civil i després festorroooooo (al saló de fusta)!!!! De moment, conec gent que hi ha anat de casament i m'han dit que és espectacular!
Encara ens queden molts detallets per enllestir, però tenim temps. Una cosa sí: JA TINC VESTIT! És el model Dakota de Pronovias, temporada 2008, Ja l'havía vist per internet i em vaig enamorar, vaig anar un dia a preguntar si encara el tenien (ja començava a entrar tot lo del 2009) i... tachán!!! El tenien, me'l vaig emprovar, em va encantar i ja no vaig voler provar-me cap més! Tinc la prova del vestit el proper febrer.
Coses que tinc al cap, a veure si em doneu un cop de mà: músics per la cerimònia i després pel ball, a Can Ribes et donen opcions, oi? Algú pot dir alguna cosa? Idees de cançons per la cerimònia (civil); idees de lectures, poemes, etc, també per la cerimònia civil; quins detallets pels convidats heu preparat? Jo havía pensat una ampolla de 50 de vi amb l'etiqueta personalitzada, però no sé on ho fan, algú sap alguna cosa??? AJUDAAAA!!! Que queda menys d'un any!!!!!!!!!!

Molts petons a totes, estic super contenta d'haver-vos trobat!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Kyra

Entrades: 14
Membre des de: dt. jul. 29, 2008 1:36 pm

EntradaAutor: bufiya » dj. jul. 31, 2008 12:28 pm

gracias sylvia, pues me atendió una señora mayor, bueno de mas de 40 con el pelo un poco rizado y corto, creo que maria jesus o maria jose?no me acuerdo, habian dos la otra era con el pelo corto y gafas, parecia simpatica. a mi la verdad me atendieron muy bien...la verdad es que me dejas mas trankila, gracias wapa por laas referncias...
Imatge
Imatge
bufiya

EntradaAutor: sylvya » dj. jul. 31, 2008 4:19 pm

Maria jose es un encanto !!!!!!!!! y sabe un monton de novia !!!!

Lo dicho quedate trankila porque estas en las mejores manos

Un beso guapa!!!
sylvya

EntradaAutor: MARTA-FRAN » dv. ago. 01, 2008 2:01 pm

bufiya ha escrit:hola noies, ahir vam anar a veure la fotogràfa Laura Ruiz, és molt agradable i ens va agradar molt el seu treball...algú s' ha fet les fotos amb ella? també ens volem mirar alhaelia aviam que tal...
:mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

Holaaa, jo hem caso el 26/06/09.
He anat a veure a Alphelia i també al Laura Ruiz, els dos ens van agradar bastant pq treballan molt bé, molta qualitat,pero ens hem quedat amb Alphelia pq son dues persones L'Alfons fa el video i la Elia les fotos,ens van donar molta confiança..també farem un previ-boda a la platja!!!Estic super emocionadaaaa.Els preus més o menys igual el q passa es q la Laura no treballa amb algu q faci video..vull dir que contracte a una empresa q fa el video de la boda.
Espero q et sigui d'ajuda, si tens alguna pregunta digue-m'ho!!!

Salutacionss!!! :: orrr::
Imatge
MARTA-FRAN

Entrades: 47
Membre des de: dl. maig 12, 2008 5:02 pm

EntradaAutor: carmends » dv. ago. 01, 2008 4:02 pm

Hola a tothhom!
Kyra, et cases un dia abans que jo!!!!!. Ups! a veure quin temps tenim perquè aquest maig ha estat penós.....espero que no plogui....
Ja tens vestit! que bé, jo ni he començat a mirar...en quant a músiques....estic super perduda, encara m'he de posar amb el tema....jo també em caso pel civil...
Ja airem parlant....
carmends

Entrades: 57
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: pilimili » ds. ago. 02, 2008 8:59 am

Jo si us serveix el meu home es va posar a la ceremonia civil les valquiries, i jo "my girl" la versió antiga antiga, i la gent li va encantar. Per sortir vam posar "all you need is love" i va quedar moolt bé :-)ok:
Imatge
pilimili

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: niña chica » dl. ago. 18, 2008 7:14 pm

ARRIBA EL POST DE CAN RIBAS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

El mes pasado fui hacer una visita a Can Ribas y estaba todo muy bonito, Gemma me dijo que para diciembre-enero empezarian a llamarnos para las pruebas de menu. Que ilu

Besitos
Imatge
niña chica

Entrades: 130
Membre des de: dc. feb. 06, 2008 6:56 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants