CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: flor17 » dl. gen. 19, 2009 5:28 pm

Que ve majestic!

ja ens en dirás alguna cosa! Quins nervis no?

Jo mel's he mirat peró no se, avui he trucat a la gemma sender i m'enviara fotos dels seus vestits, jo us ho diré.

M'en vaig al metge amb el nen, ciao
flor17

Entrades: 32
Membre des de: dg. gen. 11, 2009 9:36 pm

EntradaAutor: mferrer » dl. gen. 19, 2009 5:35 pm

Ah!!! flor!!! Jo he anat a la Gemma Sender!! De fet fa molts temps que coneixia aquesta botiga i sempre pensava que si mai em casés segurament que em compraria el vestit allà. I de fet..... AIXÏ serà. Jo ja no miraré més vestits enlloc, i me'l compraré a la G Sender; ella em va dir que fins l'abril o maig.

jo vaig anar-hi a fe una ullada amb ma mare, però més que res per veure quin efecte feia vestida de núvia. I, la veritat, millor del que em pensava!!!

Si vas a veure-la li ports dir si se'n recorda de mi, la Maira (diga-li que vaigg anar-hi per les vacances de Nadal, amb ma mare, i que eren els primers vestits de núvia que em provava)
mferrer
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: flor17 » dl. gen. 19, 2009 8:10 pm

Explica, explica, com són els vestits?
Jo pel poc que he pogut trobar per internet em sembla que són molt bonics i sencills ::love:: i m'ha dit que avui em pasaria unes fotos perqué els veiés.
A part els preus, doncs encara es poden aguantar, i ella m'ha semblat molt agradable per telefon.
flor17

EntradaAutor: ANEROLA » dl. gen. 19, 2009 8:21 pm

Hola noies,
mare meva hi ha moviment ehh!! Com es nota que ja s'ha casat la primera ca n'alzinera de l'any.
Quina pinta que fan els plats aquests. Dido nosaltres vam fer chop suey de primer i sens dubte una bona elecció, és un primer de peix però que no es fa pesat al portar les verduretes.
JB que te vaya muy bien el viaje!! Disfrutad mucho!!
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: ANEROLA » dl. gen. 19, 2009 8:27 pm

Per cert noies, les que teniu foto a l'avatar...com l'heu posada? es que posa no sé que de la mida que ha de tenir, que l'heu retallada?
ANEROLA

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: S&X » dl. gen. 19, 2009 9:23 pm

Bona nit!

Anerola jo el que vaig fer es anar provant, fins que la mida era ok, hi ha un foro obert de proves.

Jo también patia pq no em trucaven!!! i también estava tota l'estona pendent, pero tranquiles, suposo que en no res us trucaran, ara estan plens amb els nostres tast jijiji

ahh jo he agafat entrecot pel tast, pero en pensava q era més car que el filet!! tambe soc una ignorant de la vida! :star::

BEA me alegro que todo saliera perfecto!! disfruta del viaje y nos cuentas a la vuelta >.-<: >.-<: >.-<:

flor, majestic, mferrer, ja ens explicareu que tal la busqueda del vestit :)
S&X
:: núvia experta

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: Majestic » dl. gen. 19, 2009 9:28 pm

Jajajajja...

Dicen que mal de muchos, consuelo de tontos, no?? pero me alegro de que alguien pensase igual...., ya me sentia tonta perdida!! ;-DD

Pues a ver si haces el tast antes de que yo tenga que decirles los platos elegidos, a ver qué tal es el entrecot, pq Pere está obsesionado con él.

Por cierto, S&X, eras de SAnt Andreu??

Lo de la foto, ni idea.., yo estoy investigando a ver cómo se pone la barrita esa que dice: quedan xxx dias!!!
Majestic
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: flor17 » dl. gen. 19, 2009 9:34 pm

Majestic, S&X que us han donat el preu dels menus que heu triat o us el donaran després del tastet?
flor17

EntradaAutor: flor17 » dl. gen. 19, 2009 9:35 pm

Sabeu si hi ha alguna manera de fer una busqueda en aquest foro, es que no hi veig cap botonet. :-/
flor17

EntradaAutor: flor17 » dl. gen. 19, 2009 9:36 pm

S&X ja el tens el vestit?, on te l'has quedat?
flor17

EntradaAutor: Majestic » dl. gen. 19, 2009 9:43 pm

Qué va!!

No te dan los precios..., has de elegir al tum tum.

No hay buscador...., creo que había un post reclamándole a Toni que lo pusiese.
Majestic

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: flor17 » dl. gen. 19, 2009 10:00 pm

gracias Majestic,

ahora Gemma sender me ha mandado fotos de los vestidos y me parece que ya me he decidido! són el estilo que me gusta ::love:: ::love:: ::love::
flor17

EntradaAutor: ARARE » dl. gen. 19, 2009 10:35 pm

Majestic ha escrit:Aahhhhh!!!

Arare..., qué incertidumbre!!! jajaja

Así que el entrecot es más barato que el filet???? yo pensaba que era al revés..... Cuando compras carne, el entrecot es muuucho más caro que el filete.
Nosotros pensábamos poner entrecot pero pensamos que sería carísimo.

Ala.., a replantearse el menú!!

El filet en castellano es solomillo y creo que de ternera es lo más caro que hay, más que el entrecot.. (yo es que me hago tope lio con las carnes) pero el filet, si consigo poner la foto, ya verás.. es un tocho...
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: S&X » dl. gen. 19, 2009 11:02 pm

Majestic ha escrit:Jajajajja...

Dicen que mal de muchos, consuelo de tontos, no?? pero me alegro de que alguien pensase igual...., ya me sentia tonta perdida!! ;-DD

Pues a ver si haces el tast antes de que yo tenga que decirles los platos elegidos, a ver qué tal es el entrecot, pq Pere está obsesionado con él.

Por cierto, S&X, eras de SAnt Andreu??

Lo de la foto, ni idea.., yo estoy investigando a ver cómo se pone la barrita esa que dice: quedan xxx dias!!!

SIII SOY DE SAN ANDREAS!!

Sant Andreu de la Barca, de donde eres tu??
Por cierto yo fui al Berta Novias, muy bien la atención y los vestidos de novia d.art muy chulos, casi me quedo con uno :-)ok:
S&X

EntradaAutor: S&X » dl. gen. 19, 2009 11:03 pm

flor17 ha escrit:Majestic, S&X que us han donat el preu dels menus que heu triat o us el donaran després del tastet?

Floreta, jo encara no he fet el tast. El que tinc és el mateix que totes, els preus dels menus que fan ells i després els plats que pots canviar i sorpresa sorpresa a veure quant ens claven.

Pel que m.han comentat es fà el tast i després es va un altre dia a comentar tema prices.
S&X

EntradaAutor: S&X » dl. gen. 19, 2009 11:04 pm

flor17 ha escrit:Sabeu si hi ha alguna manera de fer una busqueda en aquest foro, es que no hi veig cap botonet. :-/

no es pot buscar, només el que pots fer es buscar si saps qui ho va escriure, pq si entres en el perfil, pots veure els missatges que ha escrit.

Si vols diga'ns el que busques igual t.ho trobem (=:-)
S&X

EntradaAutor: S&X » dl. gen. 19, 2009 11:05 pm

flor17 ha escrit:S&X ja el tens el vestit?, on te l'has quedat?

Hello, one more time,

encara no tinc vestit!! però si dos finalistes, dos del novissima, aquest dimecres torno i em decideixo >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
S&X

EntradaAutor: S&X » dl. gen. 19, 2009 11:07 pm

ARARE ha escrit:
Majestic ha escrit:Aahhhhh!!!

Arare..., qué incertidumbre!!! jajaja

Así que el entrecot es más barato que el filet???? yo pensaba que era al revés..... Cuando compras carne, el entrecot es muuucho más caro que el filete.
Nosotros pensábamos poner entrecot pero pensamos que sería carísimo.

Ala.., a replantearse el menú!!

El filet en castellano es solomillo y creo que de ternera es lo más caro que hay, más que el entrecot.. (yo es que me hago tope lio con las carnes) pero el filet, si consigo poner la foto, ya verás.. es un tocho...

filet es solomillo??? SOY IGNORANTE DE LA VIDA, PERO DE VERDAAAAAAAAS!!!

jo he demanat l.entrecot, però només pq em sonava millor que filet jijiji
S&X

EntradaAutor: LABANDA » dl. gen. 19, 2009 11:24 pm

buaaa, será possible..???

que casi no puc seguir...

això feia temps que no em passava aquí...

a veure,
LORENA L'AVATAR tu ves probant fotos.... va ja toca posar-te una de núvia eh?????

el buscador: és secret eh?? no ho aneu posant por ahí... abans hi era, i el va treure el Toni perquè les pagines tardaven molt a pujar...i penjaca el foro... no en feu un mal ús
search.php

la web del julio.... mmmm, la tenia, i ara he anat als meus favoritos i no la tinc... ja miro de trobar-la i fiable sí... pero no compreu les cameres de fotos a ell si es que en voleu... jo li compraré els vanos. La Mot i la Anerola ho van comprar en ell em sembla....

ADJUCIAT: FILET=SOLOMILLO, i filet es més car i més gustós que l'entrecot. a la que el seu contrari és fan dels entrecots.... el meu futur també....

lo dels preus,.... DIDO, quin preu surt el teu menú??

posareu resopó?? sempre té èxit... però clar, suma i sigue!
CRec que totes les casades fins ara l'han posat.... Anerola tu també?? I don't remember.... a la boda de la Ru, TOT UN ÈXIT.... mmmm la coca....

QUINS FOTÒGRAFS TENIU???

POSEU-VOS FOTO A L'AVATARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!

ah!!!!!!!! y BEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA PASADLO GENIAL EN VENECIA verdad??????????????? mmmmm, quien pudieraaaaaaaa!!!

o la Piazza San marco, el Ponte Vechio!!!!
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: S&X » dl. gen. 19, 2009 11:39 pm

Houlas,

jo o no entro en mesos o em passo aquí la nit!!

la web del julio famós:

http://picasaweb.google.com/madrid906

jo no he comprat res, però la gent per aqui parla bé

LABANDA la meva fotògrafa és mk creaciones

Nosaltres también tenim pensat posar resopó, fruites amb xocolata.

A veure al final que fem al final.

OOOh :-><_:::-) :-><_:::-)
VENEEEEEEECIAAAAAAAAAAAAAAAA
BEA ESPERO QUE VAYA GENIAL EL VIAJE
S&X

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat