Autor: sandra5 » dl. juny 01, 2009 11:51 am
Autor: ARARE » dl. juny 01, 2009 12:53 pm

Autor: S@N20 » dl. juny 01, 2009 1:53 pm
>.-<:
Autor: ARARE » dl. juny 01, 2009 3:13 pm
S@N20 ha escrit:Arare reina, felicitats!!!!!!!!!!! ara súper manteniment!!!! A gaudir del menjar una mica més,val? i si us plau, prou d'aprimar-te més!!! Si la family ja t'ho diu deus ser una sílfide en potència!!!! jajaja
apa, jo también tinc festA!!!!!>.-<:

Autor: aliaga79 » dl. juny 01, 2009 3:18 pm
*Alba* ha escrit:Doncs jo avui tinc la prova del vestit!! i estic una mica ploff!!
Ultimament em costa molt mantenir-me i he pujat 1,5Kg des de l'ultima prova! :(
Espero poder baixar una mica.. un parell de quilets!!!.. i poder estar a 60,500Kg... ara no vull passar dels 62!!! HE DE FER NATACIÓ JA!!!! JAJAJA...
M'alegro molt per les que esteu perdent eh!!.. OLE!! si es que amb una mica d'esforç!! però jo... he baixat la guardia ultimament! jajaaj![]()
![]()

Autor: ARARE » dl. juny 01, 2009 4:32 pm

Autor: *Alba* » dl. juny 01, 2009 5:04 pm
aliaga79 ha escrit:*Alba* ha escrit:Doncs jo avui tinc la prova del vestit!! i estic una mica ploff!!
Ultimament em costa molt mantenir-me i he pujat 1,5Kg des de l'ultima prova! :(
Espero poder baixar una mica.. un parell de quilets!!!.. i poder estar a 60,500Kg... ara no vull passar dels 62!!! HE DE FER NATACIÓ JA!!!! JAJAJA...
M'alegro molt per les que esteu perdent eh!!.. OLE!! si es que amb una mica d'esforç!! però jo... he baixat la guardia ultimament! jajaaj![]()
![]()
tranqui, que anirà tot bé... a més, quan et proves el vestit és inevitable ser suuuuuper crítica...
jo em veia xixes per tot arreu, jejejeje...
alba, t'he dit que em mola el pentinat arrissat que t'agrada??? jejeje![]()
![]()

Autor: *Alba* » dl. juny 01, 2009 5:09 pm
sandra5 ha escrit:Hola noies, dons jo avui me passat i pasaba 68 OLA¡¡¡¡ 68 kilos una burrada vamos¡¡¡, dimecres vaig a la doctora del regim pero ja¡¡¡, els nervis m´estan donant per jalar d´una mala manera, la veritat que jo em 62 kilos estic normaleta, però aixo no pot continuar aixi, avui començo de veritat la dieta i espero perdre aquets 6 kilos em 3 setmanes i de segur que els perdré avui ja me preparat l´amanida i una hambuerguesa de pollastre i litros d´aigua. Em podria donar per aprimar els nervis¡¡¡¡, dons no em dona per menjar em una ansietat incontrolada dolç, salat i lo que me exen...., avui començo i mes mirant les fotos de la xurdit lo que a pardut i lo guapa que estaba, aixo si que es força de voluntat¡¡¡¡, dons res kukas que avui comença la dieta del conill, verde te quiero verde.

Autor: IreneM » dl. juny 01, 2009 9:43 pm

Autor: *Alba* » dt. juny 02, 2009 8:35 am
NyiNyi ha escrit:Bon dia wpíssimes!!!!!
Irene, com m'en alegro tornar-te a tenir per aquí!!! això vol dir que la sogre ja està molt millor!!!!![]()
No et preocupis per no haver anat al gim, aquesta setmana i tornes i ja veuràs com de seguida i tornaràs a notar!
Arare, ja has començat el manteniment!! que bé rei, ara ja saps, 3 mesets i pico que et queden a mantenir-te!! i aquest estiu a lluïr el teu cos a la platja /piscina!! jejejej
Quantes sesions vols fer més de meso?
Metalhet, com ho portes? cada dia fruita per sopar?
Sandra5 benvinguda! veig que tens un bon repte! amb ànims i ganes ho pots aconseguir!ja ens explicaràs que et diu la doctora.
Alba!! tú per aquí també!! jejej un parell de quilets no et costarà gens!! a fer natació a tope!!
Labanda com vas?? ja va bé l'ordinador a casa?
S@N, com van aquets ànims? quina enveja... jo també vull festa!!!!!!!!!
Però bé, serem positives, si no tinc festa, no em passo menjant!! jajaja
Aliaga, jo el dia 13 tinc prova de vestit, i ja estic tremolant per com em veuré!!!!!!haig de perdre un parell de quilos per si de cas abans!!!!!!
Bé, la meva bàscula aquest matí continuava marcant 53,9!!! a veure si aconsegueixo no pujar i baixar el meu pes!! he de dir, que estic molt contenta, per fi m'he concienciat!! (ara bé quan la cagaré... jajaj)
MOLTS ÀNIMS A TOTES!!!!

Autor: metalhet » dt. juny 02, 2009 8:52 am

Autor: aliaga79 » dt. juny 02, 2009 9:07 am

Autor: IRENE21 » dt. juny 02, 2009 9:40 am

Autor: LABANDA » dt. juny 02, 2009 10:21 am

Autor: ARARE » dt. juny 02, 2009 12:58 pm

Autor: IreneM » dt. juny 02, 2009 9:14 pm

Autor: sandra5 » dc. juny 03, 2009 8:29 am
Autor: IreneM » dc. juny 03, 2009 10:59 am

Autor: LABANDA » dc. juny 03, 2009 11:00 am

Autor: sandra5 » dc. juny 03, 2009 11:09 am