POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: sandra5 » dl. juny 01, 2009 11:51 am

Hola noies, dons jo avui me passat i pasaba 68 OLA¡¡¡¡ 68 kilos una burrada vamos¡¡¡, dimecres vaig a la doctora del regim pero ja¡¡¡, els nervis m´estan donant per jalar d´una mala manera, la veritat que jo em 62 kilos estic normaleta, però aixo no pot continuar aixi, avui començo de veritat la dieta i espero perdre aquets 6 kilos em 3 setmanes i de segur que els perdré avui ja me preparat l´amanida i una hambuerguesa de pollastre i litros d´aigua. Em podria donar per aprimar els nervis¡¡¡¡, dons no em dona per menjar em una ansietat incontrolada dolç, salat i lo que me exen...., avui començo i mes mirant les fotos de la xurdit lo que a pardut i lo guapa que estaba, aixo si que es força de voluntat¡¡¡¡, dons res kukas que avui comença la dieta del conill, verde te quiero verde.
sandra5
:: núvia de bronze

Entrades: 1740
Membre des de: dc. maig 02, 2007 12:35 pm

EntradaAutor: ARARE » dl. juny 01, 2009 12:53 pm

Ei maques!!! Que tal los findes dietiles?

Nyinyi prou bé no?? Me n'alegro que la bàscula baixi dels 54 és tan important canviar de número!!!

Alba molts ànims!!! Volem veure fotos de la prova!!!!

Sandra5 segur que et treus els 6 kilos malditos!! 3 setmanes son poc temps així que hauràs de fer una dieta bastant estricte i molt d'esport! però segur que ho aconsegueixes!!!

Jo avui he anat a la doctora a les 10:00!! (tinc festa avui!!!) i super bé. Peso 50,300 i ja m'ha donat el manteniment! Hauria de començar demà amb el manteniment però no puc aguantar, estic farta de menjar fruita i ho començo avui mateix! Ja tinc preparada la meva amanida amb tomaquet, cogombre, ceba...mmmmm...

M'esperen a taula!! Us he de deixar!
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: S@N20 » dl. juny 01, 2009 1:53 pm

Arare reina, felicitats!!!!!!!!!!! ara súper manteniment!!!! A gaudir del menjar una mica més,val? i si us plau, prou d'aprimar-te més!!! Si la family ja t'ho diu deus ser una sílfide en potència!!!! jajaja

apa, jo también tinc festA!!!!! >.-<:
>.-<:
S@N20
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: ARARE » dl. juny 01, 2009 3:13 pm

S@N20 ha escrit:Arare reina, felicitats!!!!!!!!!!! ara súper manteniment!!!! A gaudir del menjar una mica més,val? i si us plau, prou d'aprimar-te més!!! Si la family ja t'ho diu deus ser una sílfide en potència!!!! jajaja

apa, jo también tinc festA!!!!! >.-<:
>.-<:

Moltes gràcies cuca!! I si, tens raó ja soc silfide!! jejejje... (la veritat és que jo també m'ho noto que m'he aprimat molt!). Ara seguiré amb la meso per treure'm la cel·lulitis que em sobra de les cuixetes!!!!

Avui ja he dinat normal! L'amanida m'ha semblat un plat exquisit.. després de dos setmanes a fruita i proteina....
Imatge
ARARE

EntradaAutor: aliaga79 » dl. juny 01, 2009 3:18 pm

*Alba* ha escrit:Doncs jo avui tinc la prova del vestit!! i estic una mica ploff!!
Ultimament em costa molt mantenir-me i he pujat 1,5Kg des de l'ultima prova! :(
Espero poder baixar una mica.. un parell de quilets!!!.. i poder estar a 60,500Kg... ara no vull passar dels 62!!! HE DE FER NATACIÓ JA!!!! JAJAJA...

M'alegro molt per les que esteu perdent eh!!.. OLE!! si es que amb una mica d'esforç!! però jo... he baixat la guardia ultimament! jajaaj :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

tranqui, que anirà tot bé... a més, quan et proves el vestit és inevitable ser suuuuuper crítica...
jo em veia xixes per tot arreu, jejejeje...
alba, t'he dit que em mola el pentinat arrissat que t'agrada??? jejeje neu:-) neu:-) neu:-D
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: ARARE » dl. juny 01, 2009 4:32 pm

Aliaga has provat la màquina de fer donnuts?? jejejje.. (ja se que és pecat parlar de donnuts aquí però tinc curiositat!!!).
Imatge
ARARE

EntradaAutor: *Alba* » dl. juny 01, 2009 5:04 pm

aliaga79 ha escrit:
*Alba* ha escrit:Doncs jo avui tinc la prova del vestit!! i estic una mica ploff!!
Ultimament em costa molt mantenir-me i he pujat 1,5Kg des de l'ultima prova! :(
Espero poder baixar una mica.. un parell de quilets!!!.. i poder estar a 60,500Kg... ara no vull passar dels 62!!! HE DE FER NATACIÓ JA!!!! JAJAJA...

M'alegro molt per les que esteu perdent eh!!.. OLE!! si es que amb una mica d'esforç!! però jo... he baixat la guardia ultimament! jajaaj :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

tranqui, que anirà tot bé... a més, quan et proves el vestit és inevitable ser suuuuuper crítica...
jo em veia xixes per tot arreu, jejejeje...
alba, t'he dit que em mola el pentinat arrissat que t'agrada??? jejeje neu:-) neu:-) neu:-D

JAJAJA SEGUR! AMB LO TIQUISMIQUIS QUE SÓC!! jajaja... Em veuré fatal!!.. si? t'agrada?? doncs ja saps nena!!! Fes-te'l!!!!!... a mi no m'importa gens.. que te'l provin.. a mi de moment no me l'han provat!... poter no m'agrada en mi!!! :)
Imatge
***11 de setembre de 2009***
*Alba*
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2047
Membre des de: dc. oct. 08, 2008 8:53 pm

EntradaAutor: *Alba* » dl. juny 01, 2009 5:09 pm

sandra5 ha escrit:Hola noies, dons jo avui me passat i pasaba 68 OLA¡¡¡¡ 68 kilos una burrada vamos¡¡¡, dimecres vaig a la doctora del regim pero ja¡¡¡, els nervis m´estan donant per jalar d´una mala manera, la veritat que jo em 62 kilos estic normaleta, però aixo no pot continuar aixi, avui començo de veritat la dieta i espero perdre aquets 6 kilos em 3 setmanes i de segur que els perdré avui ja me preparat l´amanida i una hambuerguesa de pollastre i litros d´aigua. Em podria donar per aprimar els nervis¡¡¡¡, dons no em dona per menjar em una ansietat incontrolada dolç, salat i lo que me exen...., avui començo i mes mirant les fotos de la xurdit lo que a pardut i lo guapa que estaba, aixo si que es força de voluntat¡¡¡¡, dons res kukas que avui comença la dieta del conill, verde te quiero verde.

Així m'agrada optimista a tope!!!
TU POTS!!! :)
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: IreneM » dl. juny 01, 2009 9:43 pm

Hola nineeeesss!!!!

Ja sóc aquiii de nouuuuuuuuuuuu!!!!

Moltissimes gràcies a totes per els ànims!!La sogreta està a casona des d'ahir!!està la mar d'aixeridaaaa!!!!de moment haurà de fer repos a casona però pot anar fent cosetes!!!!

Per el que fa a la meva bondat...als meus kgs de menys que portava fins ara...amb aquesta setmana de bojos la veritat és que m'he descontrolat per complet...he menjat molts dies fora i no he menjat gaire per els nervis...així que si fa o no fa estic igual!!!ajajajajaja!!!

El que més m'ha fet "ràbia" és no haver anat al gim cap dia!!!!!però aquesta setmana a topeeee de nouuuu a veure si acabo de tirar fora la celulitis que queda!!!!!

XURDITTTTTT...NENAAAAAA FELICIIIIIIIIIIIIITAAAATS QUE JA ETS UNA DONA CASADA!!!ho sento moltissim pk no t'he pogut desitjar que passis un molt bon dia ni que tinguis bon viatge amb tot el merder!!!!espero que t'ho passis bombaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Arare, requetebé!!!!!ara manteniment!!!!

Nyinyi, ara ja estas als 53!!!!molt bé cuca!!!!!!

La resta...molts ànims i a per el nostre repteeeee!!!

:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
IreneM

Entrades: 667
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:28 am

EntradaAutor: *Alba* » dt. juny 02, 2009 8:35 am

NyiNyi ha escrit:Bon dia wpíssimes!!!!!

Irene, com m'en alegro tornar-te a tenir per aquí!!! això vol dir que la sogre ja està molt millor!!!! :-)ok:
No et preocupis per no haver anat al gim, aquesta setmana i tornes i ja veuràs com de seguida i tornaràs a notar!

Arare, ja has començat el manteniment!! que bé rei, ara ja saps, 3 mesets i pico que et queden a mantenir-te!! i aquest estiu a lluïr el teu cos a la platja /piscina!! jejejej
Quantes sesions vols fer més de meso?

Metalhet, com ho portes? cada dia fruita per sopar?

Sandra5 benvinguda! veig que tens un bon repte! amb ànims i ganes ho pots aconseguir! :-)ok: ja ens explicaràs que et diu la doctora.

Alba!! tú per aquí també!! jejej un parell de quilets no et costarà gens!! a fer natació a tope!!

Labanda com vas?? ja va bé l'ordinador a casa?

S@N, com van aquets ànims? quina enveja... jo també vull festa!!!!!!!!!
Però bé, serem positives, si no tinc festa, no em passo menjant!! jajaja

Aliaga, jo el dia 13 tinc prova de vestit, i ja estic tremolant per com em veuré!!!!!! :star:: haig de perdre un parell de quilos per si de cas abans!!!!!!

Bé, la meva bàscula aquest matí continuava marcant 53,9!!! a veure si aconsegueixo no pujar i baixar el meu pes!! he de dir, que estic molt contenta, per fi m'he concienciat!! (ara bé quan la cagaré... jajaj)

MOLTS ÀNIMS A TOTES!!!!

Si nena ja veus!! ja fa temps que estic per aki també.. però no escric massa!!...
No t'atavalis amb la prova jo ahir pensava no cabre en el vestit i VOILÀ!! a mida!!! :-///: :-///:

ANIMS NOIETES!!!!!! YES, WE CAN!!!!
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: metalhet » dt. juny 02, 2009 8:52 am

jejejeje

Quina gràcia m'ha fet això del YES, WE CAN. Jo aquests dies m'he portat bastant bé, encara que el diumenge nit vaig menjar dues porcions de pizza, però és que m'estava morint de gana i ells es van menjar 4 bosses de patates, gelats,...

Aish, doncs em deixeu tranquila amb lo del meló. Nuse pq pensava que engraixava bastant, però és que m'encantaaaaaaa!!! Això sí, lo que més menjo és Síndria! :-)ok:

Avui m'he deixat mig preparat un saltejat de verdures i pollastre a la planxa de segon! :-)ok:

Estic amb mal d'esquena desde ahir, però espero estar més o menys bé a la tarda, per poder anar còrrer...
Imatge
metalhet

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: aliaga79 » dt. juny 02, 2009 9:07 am

bon día silfides...
hoy puedo decir que me he puesto unos pantalones que hacía un par de veranos que no me ponía!!!
eso sí que es un subidón para el ego... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: IRENE21 » dt. juny 02, 2009 9:40 am

m'he posat amb el sport active de la wii, i tela marinera, si amb això no aprimo el que vull , no m'ho crec, jajaja
Imatge
Imatge
IRENE21
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 276
Membre des de: dv. set. 05, 2008 10:26 am

EntradaAutor: LABANDA » dt. juny 02, 2009 10:21 am

hola wapes!

us he seguit pero sense temps per contestar!

bé, ja heu vist totes lo guapíssima que estava la Xurdit oi????? això si que va ser tot un repte!! superat amb nota altíssima!!es la crack!

Arare i Metalhet, silfides del manteniment!!

al resto de la tropa!! anem seguint que anem molt bé!

jo avui vaig al doctor per a més infiltracions! son la canya!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: ARARE » dt. juny 02, 2009 12:58 pm

Si que son la canya les infiltracions! Jo seguiré tot el mes de juny i juliol. Encara em queda greix acumulat a les cames i al flotador (sobre del cul). Ahir ho vam estar comentant amb la doctora i si, fins el juliol continuaré fent l'esforç econòmic!! A més, em va molt bé pq així també m'obligo a cuidar l'alimentació ja que si vaig a la meso em pesen segur!!!

Nyinyi enhorabona!! T'estàs comportant molt bé! El q fa tenir una bàscula eh!!

Això del subidón Aliaga..no vegis, ahir em vaig provar tope pantalons de l'any passat i no em van bé! Se'm cauen!!! Excusa per anar de compres!! (com d'aqui 15 dies és el meu cumple aprofitaré!).

Metalhet anims cuca que ho fas molt bé!!!

I a totes en general: Anims!!! Som unes cracks!! aquest estiu ens trobarem a la platja i ens reconeixerem: les més silfides de tot el mediterrani!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: IreneM » dt. juny 02, 2009 9:14 pm

Hola ninessss!!!!

Com aneuuu!!!???

Arare val la pena...pensa que tot el que t'hagis gastat fins ara ja està fet així que cap endavant amb aquestes ultimes infiltracions i dintre de res ja hauras acabat!!!!respiraras en tots els sentits...economicament i veien-te davant del mirall!!!!estaras molt contenta amb tu mateixa!!

Això de que els pantalons de temporades anteriors ara vagin bé o grans és tot un luxe...fa tanta tanta ilusió!!!!!!M'alegro moltissim per tuuuuu floretaaaa!!!!

Què tal portem els àpats avui???

Jo per dinar verdureta i pollo a la planxa...de postre sindria...per brenar res de res...2h i mitja de gim (per fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!)...i per sopar calditooooo i torradetes integrals amb pavo!!!!!IUUUUPIIIIIIIIIIIIIII!!!

I QUE BÉ QUE EM SENTO DE NOUUUU NENES!!!!!AIXÒ ÉS LO MILLOR DE TOT PLEGAT!!!!

ÀNIMS SILFIDESSSSSS!!!

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
IreneM

EntradaAutor: sandra5 » dc. juny 03, 2009 8:29 am

Bon dia guapes¡¡¡, Dons avui me tornat a pesar, sembla mentida però avui ja peso 65.5, es veritat que perdu molt rapid però tambe he de dir que menjo molt poc, però m´imflo d´aigua, per esmorçar cafe amb llet, per dinar amanida i hambuerguesa de pollastre i per sopar 2 activia per anar al labavo.
Aquesta tarde vaig a la doctora del regim, la meva mare va anar dilluns i es veu que perds de 4 a 5 kilos al mes, vas poc a poc per despues no recuperarlos tant ràpid, la setmana que be tindré la regla aixi donçs no perdre tant de pes, però estic segura que el 26 de juny pasaré 62 kilos com a máxim.
Jo amb aquest pes estic be, ja que gasto una 105 de pit, i aquets no em baixa, i si em baixa em baixa una talla, d´aqui dos setmanes tinc la despe putser fare una mica l´indio pero dilluns a tornari.
sandra5

EntradaAutor: IreneM » dc. juny 03, 2009 10:59 am

Hola floretesss!!!

Nyinyi no t'agobis...com més hi pensis serà pitjorrr!!!!!tu ves seguint fent bondat i anant al gim que ja veuras que quan menys t'ho esperis et trobaras a 53 justos!!!!

Sandra...vas molt bé neni!!!!!!a veure que et diu avui el metge...segur que si ets constant fent bondat aconseguiras els 62 kgs!!!!ànims preciosa!!!

Nenes...el meu amoreeeeee em perverteix...quan arriba tard de treballar (tard és a les 7o 8 del mati) passa per el forn de pa del costat de casa i compra croissants recent fets...i jo quan em desperto doncs caic a la trampaaaaa!!!!!!ajajajajajajajaja!!!però bueno...menys mal que no ho fa ni cada dia ni cada setmana!!!!

:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
IreneM

EntradaAutor: LABANDA » dc. juny 03, 2009 11:00 am

Sandraaaaaaaa!! quant de temps guapa!! ja veuràs que aviat staràs estupenda!!! nena, una 105 de pit!! buaaaaa, i jo em queixo....

Arare, ara ja ets la CRACK AKI!!

nyinyi, t'ho dic jo... bascula d'ikea pesa igual sempre...jejejejeje la del meu metge si que varia... ahir hi vaig tonrar... ja estic als 53kg!! increible!!!!!!!!

de volum molt be, anant baixant cm a cm... i lo millor vaig anar al ZARA a comprarme uns pantalons i perfectament quepo en una 36!! sense haver d'amagar panxa ni tibar per pujar del cul!!!! estic alucinada!!! pero encara quedaaaaaaaaaaaaaaaaaaa feina!

Irene, segueix així!!

Aliaga, esos pantalonessssssss!!
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: sandra5 » dc. juny 03, 2009 11:09 am

Si guapas¡¡¡ Ja us explicaré que tal la doctora.
Al que no entenc es que les que pesan 55 fagin dieta¡¡¡¡¡, suposu que deu ser tambe per l´alçada¡¡¡, Jo faig 1.65, i no em veig em 10 kilos menys.
LABANDA....Si nena faig una 105 de copa pero de contorn faig una 95, imaginat¡¡¡¡, espero que sem baixi a una 100.
sandra5

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants