NyiNyi ha escrit:Bones!!
Ara m'heu fet pensar, que de fet, el dia que la balança va marcar menys va ser dilluns!!!!!! que portava 3 dies sense anar al gimnàs i menjant " normal" el cap de setmana.
O sigui que deveu tenir raó, anant al gim el dia següent la balança no es mou!
Res, avui per sopar menjare col i llom a la planxa... necessito carn que fa 3 dies que no la provo i em fa mal de panxa.. potser es de tanta verdura i fruita??
Labanda!!! una 36!!!! que bé rei! jo tinc uns quants pantalons amb la 36 i perfecte!!! la 38 em va gran.. els que porto avui per exemple em cauen!!!
Fa ilu canviar de talla també eh!!! jejjeje
Arare, jo m'esperaria a comprar pantalons, o si més no, compre't la 36 si la 38 et cauen..
Sandra, som unes quantes baixetes!!!! tot depén del l'alçada!!
NENA et casas al mas d´ossor¡¡¡¡, m´encanta¡¡¡¡, vaig anar em un casament fa 3 anys i vaig flipar, sobretot em el pica pica que es mortal¡¡¡¡, el paisatge una passada i el menjar ni te digo¡¡¡¡, jo perque em queda molt lluny si no u tenia clarisim, els teus convidats quedaran enamorats¡¡¡¡. Jo li possu un 10.
Segur que tú amb la teva alçada el pes que vols i la talla de pantalons es perfecte.
Irene, quin sol el teu xicot!!!!!
Jo ahir una mica més no mato el meu! va anar a comprar el super i quan vaig arribar em diu: t'he comprat una sorpresa per demà esmorzar (em fa sempre ell el mini de mig matí) i jo, que és???? i em diu aaaaaaaaa ja ho veuràs!
Total, vaig anar insistint i al final em diu, xocolata blanca!!!!! aaaaaaaaa nooooooooooo!!!! i em diu doncs era una oferta, que si n'agafaves 2 t'en regalava 1!!!!!!!
I jo: però que estic fent règim!!! no puc menjar coses d'aquestes!!!!!!! ja ho saps!!!!
Total, que era mentida, el molt kpullo em va fer patir una bona estona!!!!!!!