POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: *Alba* » dc. juny 03, 2009 11:30 am

sandra5 ha escrit:Si guapas¡¡¡ Ja us explicaré que tal la doctora.
Al que no entenc es que les que pesan 55 fagin dieta¡¡¡¡¡, suposu que deu ser tambe per l´alçada¡¡¡, Jo faig 1.65, i no em veig em 10 kilos menys.
LABANDA....Si nena faig una 105 de copa pero de contorn faig una 95, imaginat¡¡¡¡, espero que sem baixi a una 100.

Jo faig 1,65m i peso 61.600Kg (ALEGRIA =0-0-) !!!) jajaj estic entre 60 i 62! per mi és ideal.. ni seca ni plena.. NORMAL! una talla 40! També s'ha de dir que sóc de complexió forta.. així que és normal que pesi això!
Imatge
***11 de setembre de 2009***
*Alba*
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2047
Membre des de: dc. oct. 08, 2008 8:53 pm

EntradaAutor: sandra5 » dc. juny 03, 2009 12:45 pm

*Alba* ha escrit:
Al que no entenc es que les que pesan 55 fagin dieta¡¡¡¡¡, suposu que deu ser tambe per l´alçada¡¡¡, Jo faig 1.65, i no em veig em 10 kilos menys.
LABANDA....Si nena faig una 105 de copa pero de contorn faig una 95, imaginat¡¡¡¡, espero que sem baixi a una 100.

Jo faig 1,65m i peso 61.600Kg (ALEGRIA =0-0-) !!!) jajaj estic entre 60 i 62! per mi és ideal.. ni seca ni plena.. NORMAL! una talla 40! També s'ha de dir que sóc de complexió forta.. així que és normal que pesi això!

Alba estas molt be, una 40 de pantalo es ideal, una talla estupenda, jo no em vaeig em una 38, vamos que si quant mes prima estic mes cara de pito tinc.
sandra5
:: núvia de bronze

Entrades: 1740
Membre des de: dc. maig 02, 2007 12:35 pm

EntradaAutor: *Alba* » dc. juny 03, 2009 1:02 pm

sandra5 ha escrit:
*Alba* ha escrit:

Alba estas molt be, una 40 de pantalo es ideal, una talla estupenda, jo no em vaeig em una 38, vamos que si quant mes prima estic mes cara de pito tinc.

JAJAJ Cara de pito, no ho havia sentit mai! jeje..
Molt bona.. per això que no vull passar de 62... i vaig entre 61 i 62! ja m'està bé!!!! sinó faig cabezón jo!! que a casa nostra som caprossos! jeje
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: ARARE » dc. juny 03, 2009 1:20 pm

Nenes quina gràcia!! Cara de pito, a casa som capgrossos.. sou boníssimes!!

Nyinyi no et desesperis, et dic el que diu la Irene! No et preocupis pq segur que baixes, jo tinc comprovat que quan faig molt esporr no baixo a l'endemà, suposo que és perquè enforteixes i el múscul pesa més.. (son teories meves).. I jo no et pensis que estic tan bé eh!! Si que estic més prima però no tinc un bon cos, tinc la forma de pera..ejjejje.. encara he de perdre bastant, he millorat però tu estàs molt millor que jo! Això ja t'ho dic pq vaig veure les fotos de Paris!!!!

Labanda una 36!!! Mare meva!!! Ara els de la feina deuen flipar, m'acabo d'aixecar per mirar la talla del pantaló que porto posat! és una 38 i em va enorme!!! Hi cabré en una 36??? Ho he d'intentar!! jajaja.. El 17 de juny és el meu cumple i vull comprar-me robeta (pq em fa falta) però clar, si fins el juliol (finals) segueixo amb les infiltracions em tornarà a quedar gran la roba nova no???.. No sé, potser em compro només uns pantalons i lo demés vestidets, que per l'estiu van bé i si m'aprimo també queden bé!

El manteniment em va genial! Menjo super sa i no em passo ni un pel.. Ho porto a "rajatabla" i si,si, de moment m'estic mantenint. A veure si el cap de setmana l'aguanto fent la mateixa bondat!!!!

Sandra5 lo de fer dieta pensant cinquantaitantos és, com has dit, per l'alçada.. aqui som unes quantes de metre "cinquantaipico" i clar, el pes ha de anar en consonància!!!

IreneM el teu xicot és un sol!! Tot i que et perverteix, això de llevar-te i tenir l'esmorzar compradet i tot és un luxe!!! Pel matí un dolç tampoc és el pitjor.. si només ho fas al matí i de tant en tant (i més tu que no tens problemes de colesterol).. Després ho cremes al gim!!!

I la meva metalhet?? On para???

Per cert, la nimi tampoc s'hi ha passat aquests dies pel post...
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: sandra5 » dc. juny 03, 2009 8:05 pm

NyiNyi ha escrit:Bones!!

Ara m'heu fet pensar, que de fet, el dia que la balança va marcar menys va ser dilluns!!!!!! que portava 3 dies sense anar al gimnàs i menjant " normal" el cap de setmana.
O sigui que deveu tenir raó, anant al gim el dia següent la balança no es mou!
Res, avui per sopar menjare col i llom a la planxa... necessito carn que fa 3 dies que no la provo i em fa mal de panxa.. potser es de tanta verdura i fruita??

Labanda!!! una 36!!!! que bé rei! jo tinc uns quants pantalons amb la 36 i perfecte!!! la 38 em va gran.. els que porto avui per exemple em cauen!!!
Fa ilu canviar de talla també eh!!! jejjeje

Arare, jo m'esperaria a comprar pantalons, o si més no, compre't la 36 si la 38 et cauen..

Sandra, som unes quantes baixetes!!!! tot depén del l'alçada!!

NENA et casas al mas d´ossor¡¡¡¡, m´encanta¡¡¡¡, vaig anar em un casament fa 3 anys i vaig flipar, sobretot em el pica pica que es mortal¡¡¡¡, el paisatge una passada i el menjar ni te digo¡¡¡¡, jo perque em queda molt lluny si no u tenia clarisim, els teus convidats quedaran enamorats¡¡¡¡. Jo li possu un 10.
Segur que tú amb la teva alçada el pes que vols i la talla de pantalons es perfecte. :-)ok:

Irene, quin sol el teu xicot!!!!!

Jo ahir una mica més no mato el meu! va anar a comprar el super i quan vaig arribar em diu: t'he comprat una sorpresa per demà esmorzar (em fa sempre ell el mini de mig matí) i jo, que és???? i em diu aaaaaaaaa ja ho veuràs!
Total, vaig anar insistint i al final em diu, xocolata blanca!!!!! aaaaaaaaa nooooooooooo!!!! i em diu doncs era una oferta, que si n'agafaves 2 t'en regalava 1!!!!!!! :-(
I jo: però que estic fent règim!!! no puc menjar coses d'aquestes!!!!!!! ja ho saps!!!!
Total, que era mentida, el molt kpullo em va fer patir una bona estona!!!!!!!
sandra5

EntradaAutor: nimi » dc. juny 03, 2009 9:14 pm

jajaa, nyinyi! que riiisa!!! ja estaves pensant que t'havia comprat guarrades...i com li deies ara que no podies? aish...menys mal que era mentida! que sino...no sé si haurias aguantat!! ajjaja

jo, feia moltisim que no entrava al post...jo crec que no entrava per no recordar la dieta...A veure, aquest pont m'he anat a un bungalow amb uns amics i...alegria, alegriaa!! a menjarrr!!! però ja he tornat a ser bona i a més avui he fet el xoc de la pinya.

De totes maneres ara ja estic en manteniment/dieta tova. Vull baixar una mica més però ja em sento força bé.

Arare! veig que per fi a arribat el manteniment!! ole, oleeee!!

I per tema talles i pes...jo medeixo 1,67 i peso 59 kilos i estic bé. Tinc la 38-40. Però amb una 36 estaria hiper prima...com dieu, fa molt la constitució.

Neneees!!! com m'agradat veure la pre-crònica i les fotos de la xurditt!!! que wapa que estava la nostra silfidee!!!

NyiNyi ha escrit:Bones!!

Ara m'heu fet pensar, que de fet, el dia que la balança va marcar menys va ser dilluns!!!!!! que portava 3 dies sense anar al gimnàs i menjant " normal" el cap de setmana.
O sigui que deveu tenir raó, anant al gim el dia següent la balança no es mou!
Res, avui per sopar menjare col i llom a la planxa... necessito carn que fa 3 dies que no la provo i em fa mal de panxa.. potser es de tanta verdura i fruita??

Labanda!!! una 36!!!! que bé rei! jo tinc uns quants pantalons amb la 36 i perfecte!!! la 38 em va gran.. els que porto avui per exemple em cauen!!!
Fa ilu canviar de talla també eh!!! jejjeje

Arare, jo m'esperaria a comprar pantalons, o si més no, compre't la 36 si la 38 et cauen..

Sandra, som unes quantes baixetes!!!! tot depén del l'alçada!!
Segur que tú amb la teva alçada el pes que vols i la talla de pantalons es perfecte. :-)ok:

Irene, quin sol el teu xicot!!!!!

Jo ahir una mica més no mato el meu! va anar a comprar el super i quan vaig arribar em diu: t'he comprat una sorpresa per demà esmorzar (em fa sempre ell el mini de mig matí) i jo, que és???? i em diu aaaaaaaaa ja ho veuràs!
Total, vaig anar insistint i al final em diu, xocolata blanca!!!!! aaaaaaaaa nooooooooooo!!!! i em diu doncs era una oferta, que si n'agafaves 2 t'en regalava 1!!!!!!! :-(
I jo: però que estic fent règim!!! no puc menjar coses d'aquestes!!!!!!! ja ho saps!!!!
Total, que era mentida, el molt kpullo em va fer patir una bona estona!!!!!!!
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: LABANDA » dc. juny 03, 2009 11:25 pm

xocolata blancaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa???

he sentit xocolata blanca????

sort que era mentidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! o no tanta sort!!

jo m'estic descantillant una miqueta entre àpats, avui m'he menjat una galeta príncipe... mmmmmmmm pero després hem anat a correr amb el Sergi... bufff, això de correr per muntanya... cansa molt més que a la cinta del gimnàs eh????? pero es més xulo!

NYINYI, nena,que t'he vist a les fotos d'una pre cronica i estas divina!! si tens unes cametes de panoli!!!!!! ja ho sé ja ho sé... tu la panxa... doncs res dona... unes sessions d'infiltracions i nova!

Sandra, aquí la representació del metre 60! que altes sou algunes!!!

Nimi, res, oblida el finde al bungalow i vuelta a empezar!

Arare, et donarà un subidón quan vagis a comprarte robaa!!!

per cert, qui es la següent sílfide a casar-se???

he sopat espinacs +truita... apuntat queda!
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: aliaga79 » dj. juny 04, 2009 7:58 am

BONDIA, SILFIDES...!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: nimi » dj. juny 04, 2009 9:22 am

em sembla que la següent silfide es la aliaga...pot ser??

Imatge
nimi

EntradaAutor: aliaga79 » dj. juny 04, 2009 9:26 am

LABANDA ha escrit:xocolata blancaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa???

he sentit xocolata blanca????

sort que era mentidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! o no tanta sort!!

jo m'estic descantillant una miqueta entre àpats, avui m'he menjat una galeta príncipe... mmmmmmmm pero després hem anat a correr amb el Sergi... bufff, això de correr per muntanya... cansa molt més que a la cinta del gimnàs eh????? pero es més xulo!

NYINYI, nena,que t'he vist a les fotos d'una pre cronica i estas divina!! si tens unes cametes de panoli!!!!!! ja ho sé ja ho sé... tu la panxa... doncs res dona... unes sessions d'infiltracions i nova!

Sandra, aquí la representació del metre 60! que altes sou algunes!!!

Nimi, res, oblida el finde al bungalow i vuelta a empezar!

Arare, et donarà un subidón quan vagis a comprarte robaa!!!

per cert, qui es la següent sílfide a casar-se???

he sopat espinacs +truita... apuntat queda!

lidia...!! quina precrònica!!! jejeje jo també vull veure a l'estupena nyinyi!!!
nimu, la sigüiente silfide no sé si soy yo... a mi me toca el 25 de julio... labanda me sigue de cerca, jejeje
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dj. juny 04, 2009 9:27 am

nenis, ya que no lo podemos catar...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: izascun79 » dj. juny 04, 2009 9:29 am

em deprimiu... aquest post sembla que tampoc és per miiii!!!!
jo faig una 44 i aspiro a portar una 42 si perdo el que he de perdre... ja porto 3 quilets!! :)
me'n falten 3!
CRIS Em caso el 3 d'octubre del 2009!!!
Imatge
izascun79
:: núvia d'or

Entrades: 3027
Membre des de: dt. juny 17, 2008 6:38 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: aliaga79 » dj. juny 04, 2009 9:34 am

izascun79 ha escrit:em deprimiu... aquest post sembla que tampoc és per miiii!!!!
jo faig una 44 i aspiro a portar una 42 si perdo el que he de perdre... ja porto 3 quilets!! :)
me'n falten 3!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
izascun, la 40, 42 i 43 són les talles més venudes a espanya... i qui digui el contrari, menteix!!!
la prova és que quan s'acaben les rebaixes, les úniques talles que queden són les 34!!!! 36, 38...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nimi » dj. juny 04, 2009 9:34 am

izasqun!! anims! que ja portas la meitat del pes perdut!!! ja et falta poquet!!

No et preocupis per les talles i pes. Com sempre diem per estatura i complexió hi ha noies que amb una 40 semblen grassonetes i altres que amb la 40 semblen models i estan super bé...No et pots fixar únicament en això. Segurament que per la teva complexió i altura amb una 42 estaràs maquisima!!! (-O-:-)

Imatge
nimi

EntradaAutor: izascun79 » dj. juny 04, 2009 9:35 am

aliaga79 ha escrit:
izascun79 ha escrit:em deprimiu... aquest post sembla que tampoc és per miiii!!!!
me'n falten 3!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
izascun, la 40, 42 i 43 són les talles més venudes a espanya... i qui digui el contrari, menteix!!!
la prova és que quan s'acaben les rebaixes, les úniques talles que queden són les 34!!!! 36, 38...

JEJEJEJ... merci pels ànims, guapa!
Imatge
izascun79

EntradaAutor: izascun79 » dj. juny 04, 2009 9:37 am

nimi ha escrit:izasqun!! anims! que ja portas la meitat del pes perdut!!! ja et falta poquet!!

No et preocupis per les talles i pes. Com sempre diem per estatura i complexió hi ha noies que amb una 40 semblen grassonetes i altres que amb la 40 semblen models i estan super bé...No et pots fixar únicament en això. Segurament que per la teva complexió i altura amb una 42 estaràs maquisima!!! (-O-:-)

jejeje... sí, això és veritat... vaig abandonar la talla 40 quan tenia 13 anyets... jejejej
medeixo 1,72 i sóc d'os gran... no puc fer-hi més... però no paso desapercebuda, això és veritat! jejjejeje
Imatge
izascun79

EntradaAutor: *Alba* » dj. juny 04, 2009 9:41 am

izascun79 ha escrit:
nimi ha escrit:izasqun!! anims! que ja portas la meitat del pes perdut!!! ja et falta poquet!!

jejeje... sí, això és veritat... vaig abandonar la talla 40 quan tenia 13 anyets... jejejej
medeixo 1,72 i sóc d'os gran... no puc fer-hi més... però no paso desapercebuda, això és veritat! jejjejeje

Ànims noieta!! que vas per bon camí! jo abans pesava 9 kilos més! I HO VAIG ACONSEGUIR EH!!... així que poc a poc i bona lletra!!!! :-)ok:
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: nimi » dj. juny 04, 2009 9:47 am

veus nena? 1,72!! mai podries tindre una 36 o 38! estaries en els ossos!! Amb una 42 estaràs molt bé i si t'aprimesis molt...et deixaria en la 40 però...crec que estaries molt prima!!

Sisi, decidit! aconsegueix la 42 i alé!! a presumir de bikini!!

Imatge
nimi

EntradaAutor: sandra5 » dj. juny 04, 2009 10:05 am

Bon dia noies¡¡¡¡, la doctora molt be¡¡¡, diu que numes tinc que perdre 5 kilos com a màxim, diu que tinc molta osada i al pit ja em pesa 2 kilos, ahir pesaba a la bascula d´ella 66, jo vui arriba a 59-60, avui me pasat a casa i pasaba 65.2.

Em sembla que la propera en casarse sòc jo.
sandra5

EntradaAutor: nimi » dj. juny 04, 2009 10:13 am

no! es veritat es la Sandra! que només li queden 22 dies!!!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :-):-):-):

Jo ja he perdut 8 kilets!! vaig perdre 9 però he tornat a pujar un...gggrrrrr

Imatge
nimi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants