Autor: Hansen » ds. feb. 02, 2008 6:48 pm
Autor: annakaes » ds. feb. 02, 2008 7:37 pm

Autor: MAY_23 » ds. feb. 02, 2008 7:39 pm

Autor: silviabcn » ds. feb. 02, 2008 7:55 pm

Autor: LABANDA » dg. feb. 03, 2008 2:38 pm
annakaes ha escrit:Hola noies!
M'afegeixo a la llista: sóc mestra de VIOLÍ.
De fet sóc violinista; toco en orquestres i grups fent concerts i per les tardes em quedo alguns dels nenes que teniu alguna de vosaltres quan surten de l'escola. Treballo en un conservatori on em venen nens d'edats molt diferents; els més petits tenen 4 anys i el més gran .... en deu tenir 35.....
Jo ja estic esperant amb deliri setmana santa per poder descansar una mica de nens.....

Autor: LABANDA » dg. feb. 03, 2008 2:42 pm

Autor: xurdit » dg. feb. 03, 2008 2:59 pm
annakaes ha escrit:Hola noies!
M'afegeixo a la llista: sóc mestra de VIOLÍ.
De fet sóc violinista; toco en orquestres i grups fent concerts i per les tardes em quedo alguns dels nenes que teniu alguna de vosaltres quan surten de l'escola. Treballo en un conservatori on em venen nens d'edats molt diferents; els més petits tenen 4 anys i el més gran .... en deu tenir 35.....
Jo ja estic esperant amb deliri setmana santa per poder descansar una mica de nens.....

Autor: ninou » dg. feb. 03, 2008 5:54 pm

Autor: annakaes » dg. feb. 03, 2008 7:16 pm

Autor: Maddy » dg. feb. 03, 2008 9:25 pm
LABANDA ha escrit:Ninna!!!!!!!!!!!!! que guay que t'incorporis ja!!!! quines ganes que eus tenir!! al final el dia 12... està bé!, i el 14 vaga... baixareu a la manifestació?? jo crec que sí!
NO vegis que jefa la teva substituta... ja acaba les entrevistes... MECACHIS! i a mi encara em queden més de la meitat... i socorro!!! que en un plis s'acaba el trimestre!!!! quin horror!
El Carnestoltes a la meva escola no es celebra, però si que vam fer una mica de ballaruca el divendres a la tarda i com que estem amb el projecte del RECICLATGE, cada nivell es va fer un complement amb alguna cosa reciclada! a p3, un nas de pallasso amb un petit suis, ja us posaré fotos!!!
per cert, jo vaig anar a una assamblea que van convocar els sindicats i:
• El document DE BASES d’aquesta llei LEC comporta:
- L’obertura d’una tercera via d’escola a Catalunya
- Concertada
- Pública
-Pública gestionada per empresa privada (model mercantilista, empresarial i en el qual, les direccions tenen la responsabilitat d’escollir el perfil del professorat d’aquell centre.
• És una llei que propicía la descohesió social.
• El model que es proposa en aquesta 3era línia d’escola és que els centres s’avaluaran segons els seus resultats finals i rebran les inversions en funció d’aquests. Així doncs, les escoles amb millor rendiment podran beneficiar-se de més dotacions econòmiques per tirar endavant els seus projectes. Serà una competència directa i provocarà escoles més marginals que d’altres.
• El document base és ambigu, no especifíca res en concret i per això pretenen portar-ho a tràmit parlamentari el més aviat possible. Sorgeixen molts dubtes en la seva lectura. No hi ha res més que el que està escrit i en les juntes de directors intenten vendre-ho d’una manera que als sindicats no els sembla correcta.
• És un document que s’ha elaborat sense participació de cap més partit polític del govern.
• La presentació q va fer el conseller per primera vegada presentar aquest document va ser a la premsa.
• Estan continuament proclamant notícies que volen enfrontar al professorat amb la societat ja que se’ns culpa directament dels resultats de l’informe Pisa, de -------------, ara fa poc la notícia del professorat de secundària (els que més cobren i menys treballen de tot Europa) ... i més que diuen que estan preparant ...
• Existiran nous cossos docents de funcionaris que amb diferents condicions laborals faran la mateixa tasca.
• Els nomenaments, destinacions definitives... seran per zones educatives i per tant, l’última paraula la tindrà la direcció del centre per confirmar si encaixes en el perfil o no.
• La visió és tenir a la direcció del centre com una autoritat a la qual s’ha de demostrar uns resultats. Abolint la idea que l’equip directiu són companys nostres...
• A Anglaterra fa anys que es va provar aquesta gestió i no ha funcionat. Hi ha documents que en parlen. (no vaig agafar les referències)
• El 30 de gener es presenta la convocatòria de vaga a l’Administració i al cap d’1 setmana el Departament de treball cridaran als sindicats per establir els SERVEIS MÍNIMS que han d’haver-hi a les persones.
Normalment es feia que sigui: -1 persona de l’equip directiu
- 1 persona del PAS
Què es fa aquell dia ho decideix l’ED del centre. Si tanquem portes, si arriba algun alumne on se l’ha d’atendre…
* El més important en això és com s’els comunica a les famílies tot això i van dir que els sindicats s’oferien a fer una reunió amb les AMPES per tal d’assessorar.
Tot i això, el dret de vaga s’exerceix i és individual, però s’ha d’organitzar abans i per tant hi ha d’haver una entesa entre els docents de l’escola per comunicar-ho a les famílies. Els sindicats ens faran arribar un model orientatiu per a les famílies.
El descompte econòmic al sou que es fa de la vaga és segons les hores que et toca treballar aquell dia en concret. Això afecta només a primària i secundària.
Els sindicats demanen que s’inverteixin aquests diners de descompte en l’escola per al cobriment de necessitats.
Fa 20 anys que no es fa una vaga d’aquestes característiques i que volen que els docents que no n’hem viscut entenguem que es van aconseguir moltes coses amb les mobilitzacions d’aquest tipus: estadis, triennis etc.
És una LLEI SOCIAL per tant, en la recollida de signatures està oberta a tothom i que fins i tot podem fer-ho arribar a les famílies.
L’objectiu de la vaga és aturar que aquest DOCUMENT BASE arribi a procediment parlamentari, ja que llavors és molt difícil fer-la enrera. Des del departament estant intentant paralitzar la vaga arreu. I per això, els sindicats animen a que sigui un èxit el dia 14 de febrer. I sobretot ha de ser ara perquè el 9 de març són les eleccions i llavors en plena campanya electoral no hi poden haver-hi mobilitzacions d’aquest tipus.
El Conseller diu que l’articulat de la llei ha d’estar al parlament al maig i que al novembre hi ha d’haver la llei aprovada.
ACTES:
7 febrer davant les seus dels Serveis territorials a la 13.00
14 de febrer MANIFESTACIÓ des de plaça universitat a plaça sant jaume 12.00

Autor: Maddy » dg. feb. 03, 2008 9:26 pm

Autor: ninou » dg. feb. 03, 2008 9:49 pm

Autor: LABANDA » dg. feb. 03, 2008 11:01 pm
annakaes ha escrit:Ninou, jo conec molta gent que va a probar les opos per probar sort i sobertot per veure per on va la cosa!
Els que ho han fet m'han dit que els ha servit de molt així que.... t'animo a que ho fagis!

Autor: LABANDA » dg. feb. 03, 2008 11:02 pm
Maddy ha escrit:jajaja vull dir del dia 14, imagineu que vaig tota sola el 15![]()

Autor: NiNNa » dl. feb. 04, 2008 1:15 am
no tinc ni idea de si al cole fan vaga 
Autor: MAY_23 » dl. feb. 04, 2008 9:01 am

Autor: annakaes » dl. feb. 04, 2008 10:17 am
LABANDA ha escrit:Maddy ha escrit:jajaja vull dir del dia 14, imagineu que vaig tota sola el 15![]()
TENS TOTA LA RAÓ!!! sinó fem soroll, ens sentirem atacats per tots els sectors socials... imagineu-vos les famílies... sinó ho entenen, sens tiraran a sobre! i és una llei que afecta moltíssim a tothom!

Autor: Susaneta » dl. feb. 04, 2008 10:22 am

Autor: BD » dl. feb. 04, 2008 2:47 pm

Autor: ninou » dl. feb. 04, 2008 7:01 pm
NiNNa ha escrit:ninou, però perquè vols aprovar les opos? per què si dius que els nens van acabar amb tu, doncs no sé si aprovant unes oposicions et tornarà la motivació....