nurieta_ ha escrit:Miriameta!!
Vaig preguntar a la fonda, el annex que em vas comentar i el lloc per fer la ceremonia, em van ensenyar el lloc de la ceremonia però les sales on fer el convit no, perquè ja estava reservat.
El lloc de la ceremonia ens va semblar molt bé xo com ja saps no ens faciliten ningú per a que ens casi, i a vaig anar al ajuntament de Lleida i em van dir que ells no es movien per casar, i menys el dia 11 de setembre!
A veure si puc convencer al jutge del poble, i sinó a continuar l búsqueda!
Be, i tu com portes els preparatius , tot controlat??
EEEiiii x cert jo vull veure els vostres vestits!!!
Hola wapa!!
Jo tinc sort de que el cura es amic de la familia, sino.. no hagues pogut ser.
Espero que trobis algu, perque el lloc encara que no sigui gespa, es molt bonic, i a mes a mes, l´arcada de pedra que quede just darrere amb flors i una catifa vermella al terra i les cadires amb la funda blanca!!!! bufff.. es que tinc unes ganes ja!!!
Jo estic amb el viatge... a tot arreu on vui anar sempre hi ha l´impediment del temps... i ara mirem australia.. i l´impediment son les 20 hores de vol... i jo tinc fobia als avions.. pero bueno.. maure de fer a la idea.. un paquet de tranquimacins i apa a dormir la mona...
Despres estem amb tema invitacions.. acabant de ferles.. (ja ens esta costant ja...) no tinc temps de res...
i detallets mes endavant.. ara no puc amb res mes... soc un cas perdut..
T´he d´enviar el meu vestidet jejee enviam tu el teu :p
Espero que tinguis molta sort!!