mferrer ha escrit:OHHH!!! si t'estàs dos dies sense entrar al post et perds!!! m'he de posar al dia!!
Dido, jo no he vist el vestit!!! M'encanten els detallets que donareu. Això està al caure!!!
Arare, ets tota una artista!!! Nosaltres tot el tema detalls el tenim molt peix, estem fent una pluja d'idees de diferents coses!!!
Ara estem sospesant el tema viatge. Hem canviat la primera idea de LAos i CAmbotja per Indonèsia, MAlaisia o polinèsia (que és caríssim) i l'agència que ens fa més el pes és Insòlit o BIG SUR (que són cars però que en el preu està tot, tot inclòs, fins hi tot les taxes!!!)
Bufa, quins destins més diferents!!! Nosaltres vam fer Thailandia que és semblant a Laos (hi vam anar un dia), a Indonèsia hi vam passar 4 dies (només vam estar a Bali), per agradar-me, més em va agradar Indonèsia, és més... no sé, ... diferent. Polinèsia és caríssim, però és platja i res més... una companya de feina hi va estar i ha reconegut que al final s'avorrien, però sí que van descansar molt i van estar a unes platges paradisíaques... (van estar fent snorkel i poc més a part de visitar diverses illes).