CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: LABANDA » dv. feb. 20, 2009 11:44 am

MFERRER MOLTES FELICITATS!!! QUANTS EN CAUEN???

Txell que bé, diumenge vas al nostre lloc sommiat!!! a veure que tal!

Avui no es poden veure les fotos perquè es canvia de servidor i no sé que passa que fins al dilluns al matí no es veuran... canviarà una mica el format del foro amb noves opcions i demés....

així que.... mferrer, esperem les fotos del tast DILLUNS!!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: mferrer » dv. feb. 20, 2009 11:56 am

NOIES!!! GRÀCIES, ESTEU EN TOT!!!

Si, si, en cauen 31!!! però ben portats i amb il·lusió. Ja us explicaré què tal el tast!!!

PETONS
mferrer
:: núvia experimentada

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: JB » dv. feb. 20, 2009 2:18 pm

MFERRER FELICIDADES!!!!!!
Que guay justo el dia deltast, asi no se te olvidara!!!

Tema embarazo.......

este pequeño boton embrionario sigue para alane por el momento!!!!!!

Se podia apreciar el corazon, bueno no la forma sino se veia algo que latia, como un semaforo intermitente y la doctora ha dicho que era el corazon, pero como todavia no se podia ver nada mas nolo podiamos escuhcar. Asi que tocara esperar a la proxima eco del dia 2 de marzo.

Se confirma pues que estoy embarazada en el sitio que toca!!!!jajajaja

Eso no quita que tenga problemas como tod embarazo. Pero est@ canalziner@ se aferra a mi como tienen que ser!!!!!

Buen finde!!!!

P.D. todavia no lo diremos a la family,madre que secreto!!!!
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB
:: núvia de bronze

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: MOT » dv. feb. 20, 2009 2:35 pm

Bufa, JB, no sé pas com pots amagar-ho a la família... jo crec que se'm notarà tant a la cara, que hauré de dir-ho per nassos!!!!!

Ah, i m'alegro que el que duus, estigui bé. Sembla que no han pogut ser dos, no? però bé, mentre el que surti estigui sa, això és el que compta!!! Que fuerte!!! Mira que ho vas dir, i per un retard, bé, jo mai no m'espanto per un retard, però... ostres tu, quina punteria, realment!!!!

Ara sí, podrem esperar al dia 2 amb molta més calma... uffff!!! quina alegria, nena!!!!!

Mferrer, per la foto que poses, no sembla que hagis arribat als 30... sembles molt juvenil... tot i que amb 31 de jove ho ets molt, clar... aix... ja m'he fotut en un fregat!!! bé, que estàs molt guapa i que et conservis així durant molt més temps!!!! jejeje
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: MOT » dv. feb. 20, 2009 2:36 pm

iepa!!! estava escrivint i aquí al costat, a l'anunci dels videomissatges... he vist una cara coneguda!!!! LABANDA!!!! Vaig a veure'l!!! jejeje
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ANEROLA » dv. feb. 20, 2009 6:27 pm

Hola wapes,
primer de tot mferrer MOLTES FELICITATS!! I no és per fer la pilota però de veritat que no sembles pas l'edat que tens. Ja ens explicaràs que tal el tastet.
Labanda he dit Jessica Simpson perque a la foto que tu has posat posava el nom sinó jo tampoc tinc ni idea de com es diu aquesta, jeje. Jo també vaig a mirar que dius en el reportatge aquest de l'esquerra. :-)
Annakaes volem veure a la Júlia disfressada, aixx quina gràcia, deu estar preciosa.
JB me alegro que el embarazo siga su curso, ya nos irás explicando cosillas. Yo tampoco sé como te puedes aguantar la noticia, a mí se me escapaba seguro.
Ei Labanda tu tampoc tens notícies de la Ru?? on s'ha ficat aquesta noia? encara estarà fent (+:-) amb el Manelet?
26/07/2008
ANEROLA

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: dido » dv. feb. 20, 2009 8:06 pm

Bea, me alegro mucho que vaya bien el embarazo, ahora tranquilidad y a "fer bondat".

Mferrer, som del mateix any!!! Jo faig els 31 al maig. I sí, a la foto sembles més joveneta!!!

Intento posar-vos alguna foto, a veure si em deixa... sinó us les poso dilluns
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: dido » dv. feb. 20, 2009 8:08 pm

Doncs no les puc posar... per una vegada que faig els deures!!!
dido

EntradaAutor: Meri&Javi » dv. feb. 20, 2009 8:55 pm

Hola!!

Em dic Meritxell ( però tothom em diu Meri) i sóc una CanAlzinera del 2010 (26/06/2010)

Ja fa temps que llegeixo el post, perquè el del 2010 està molt apagat!

Sense voler m'he enganxat! Vec que sou com una familia i m'encanta!

Per a què ens anem coneixent una mica més us faig un petit resum de com he arribat a Can alzina!

Tinc 27 anys ( desde fa ben poc) i fa gairebé 10 anys que estic amb el meu xicot. Ja vivim junts desde fa un any i algo i tenim a la pitufa (la de la foto). Tot i que la familia ja pressionava no teniem intencions de casar-nos, com a molt signar al jutjat i cap a casa. Bàsicament per el tema pasta... molt xungo en els dies que vivim!

Però el dia de la grossa de Nadal ens va somriure la sort i algo va caure ( no per pagar un casament, però si per tenir algo amb que començar!) i ja va estar fet! Vaig anar xafardejant restaurants perquè volem algo que ens quedi a prop ( som d'un poble de l'Anoia) i va sortir Can Alzina! Vaig demanar informació i el Lluis em va citar per anar-hi un diumenge de Gener. Aquell diumenge tenia partit ( jugo a futbol sala) i com sempre es va retrasar... Quan vam arribar el Lluis ja no hi era... El massover de la finca mooolt agradable ens la va ensenyar.
Dilluns següent el Lluis hem va trucar i em va dir que si volia tornar el dissabte ( el dia de la boda de la Bea ) i vaig anar-hi amb ma germana. Jo ja estava decidida i només va fer falta concretar el dia! Ell mateix va alucinar de la rapidesa de la elecció ( només hem vist un restaurant!).

I així estem! Tranquils perquè encara queda molt i amb ganes de que la gent s'ho pasi bé.

Buff... quin tostón us he fotut!

Bueno, que m'alegro molt de coneixer-vos a totes!
Per qualsevol cosa... compteu amb mi!

Bon cap de setmana!!
Meri&Javi

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: dido » ds. feb. 21, 2009 9:30 am

Meri benvinguda!!! Esperem veure't sovint pel post del 2009 a partir d'ara.

Me'n vaig cap a Ca n'Alzina a provar els power points!!!
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: MOT » ds. feb. 21, 2009 10:51 am

Molt benvinguda Meritxell!!!! Et cases una setmana després del que ho vaig fer jo, amb la diferència de 2 anys, jejje. Tenim la mateixa edat, però suposo que tu ets del 82, jo sóc del novembre del 81.

Com m'ha agradat això que fos el vostre 1r restaurant i PAM! ja està!!!! com li hauria agradat viure això al meu maridet!!! ens vam passar prop d'un any, bé potser 9 mesos, buscant un restaurant, fins que vam trobar Ca n'Alzina, i aquí ens vam quedar.

Noies, una amiga d'uns amics, es casa al setembre i m'ha demanat ajuda per trobar un vestit amb un toc de color (com el meu), quina ilu!!! jejeje, no sap a qui li ha demanat! estaré passant-li informació cada dia!!!! és que m'emociono tant amb l'organització de la boda!!!!

Ahir vam conèixer la nòvia del nostre testimoni de la boda, i ens va confessar que va ser la boda més organitzada a la que mai ha assistit. Quina il.lusió!!! estava com un gall d'indi, jo, la mar d'estarrufada... jejejeje
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » ds. feb. 21, 2009 10:54 am

dido ha escrit:Meri benvinguda!!! Esperem veure't sovint pel post del 2009 a partir d'ara.

Me'n vaig cap a Ca n'Alzina a provar els power points!!!

Jaaaa????? ostres, però quan hi aneu a deixar tots els regalets? a nosaltres l'Ariana ens volia citar el dimecres abans per deixar-ho tot allà, enllestit, i preparat pel dissabte següent, però per motius d'estrès (diguem), vam acabar anant a deixar-ho tot el divendres abans a les 12 de la nit... quin estrès!!!!

Una setmana abans ja ho tens tot enllestit, Dido????
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: mferrer » ds. feb. 21, 2009 5:32 pm

Hola noies!!! gràcies per "lo" de jove!!!! la foto, però, és de fa 1 any i mig.

Només dir-vos que el tast bé, però que tenim dubtes, i més dubtes,... Si puc després poso fotos i explico, sinó demà sens falta.

Bon dissabte i diumenge.
mferrer

EntradaAutor: ARARE » ds. feb. 21, 2009 7:24 pm

Hola noies!!! Deu ni do quina canya doneu al foro!!! Jo he tingut problems amb el pc.....

Arribo tard però arribo a dir FELICITATS MFerrer!!!!!

També felicitats a la Bea pel cigronet que te a la panxa!!!!

Ara tinc intriga per això dels pentinats.. per un cop a la vida desitjo que arribi el dilluns... però per veure les fotos!!! no per anar a treballar eh!!!
M'he de pensar que vull... a mi m'agrada molt el cabell que porta la Patricia Conde a Se lo que hiciste... a vegades porta uns moños super xulos.. buscaré fotos per internet!!!

bueno, vaig a la dutxa que acabo de fer mitja horeta de maquina infernal!!!

S&X ja ens faras la cronica de Dublin eh? gamberra!!!!
Imatge
ARARE
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: dido » dg. feb. 22, 2009 11:09 am

Bon dia!!!

mferrer, estem impacients per saber com ha anat el tast!!!

MOT, que bé que us diguin que va estar ben organitzada la boda, quina il·lusió!!

Encara no ho tenim tot enllestit, no us penseu. Els detallets suposo que els anirem a dur el divendres al matí.

Ahir vaig anar-hi per provar els power points, que era el que més por em feia, per veure si les connexions funcionaven i tot això. Que amb la informàtica mai se sap...

A Ca n'Alzina hi havia més gent que a les Rambles!! Tenien un munt de visites, la núvia canviant-se a la suite i el nuvi controlant els detalls... I enmig jo amb el meu ordinador fent proves... L'Ariana anava de cul, pobra...

Tot estava preparat pel casament de la 1 i estava tot preciós, aix, em va agafar un no sé què...quins nervis!!!
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: mferrer » dg. feb. 22, 2009 4:46 pm

Hola, hola!!! per fi tinc un moment!!

A veure, començo la meva crònica del tast:

- primer va venir en Jordi, el "maitre" i ens va dir que aquella nit anava molt de vòlit pq hi havia 7 tasts més i l'Agustí, el seu company esta de baixa; total, que estava ell sol per tota la gent.

El mateix l'Ariana, es va disculpar pq va poder estar poc per nosaltres, però clar, nosaltres teniem dubtes, preguntes,... que no es van acabar de resoldre. (Les que heu fet el tast, també hi havia tanta gent????)

- la taula ben parada, amb unes estovalles negres a sota i un gris perla a sobre; ens van agradar força a tots.

- APERITIUS

* torradetes de figues, mahó i reducció de balsàmic: MOLT BÓ, CONTRASTOS DE GUSTOS!!!
* cruixent de pescadito frito: también MOLT BÓ I ORIGINAL, ÉS UN SNAK QUE FA EL PEGO I SURT DE LO TÍPIC DE PATATES, I COSES MÉS ORDINÀRIES
* ravioli de foie amb poma àcida: BOLT BÓ, ORIGINAL, CURIÓS
* mini-hamburgueses: EXCEL·LENTS, PERÒ POTSER MASSA PER POSAR-LES A L'APERITIU

- PRIMERS

* Carpacció de rap: ENS VA DECEBRE!! ENS ESPERÀVEM UNA ALTRA COSA; LA VERITAT ÉS QUE ERA BÓ, PERÒ MASSA SUAU, NO SAVIES SI ERA RAP, BACALLÀ,... I S'ENGANXAVA AL PLAT (ens van tornar a dir que és que feia una estona que estava fet i per això s'enganxava, que el dia del casament els plats, des de que surt el 1r fins el darrer, passen 7 min.; però clar, això no és excusa)

* amanida tèbia de ravioli formatge cabra: MOLT BONA, ENS VA AGRADAR A TOTS, PERÒ PENSEM QUE POTSER UN XIC POBRA PER UN CASAMENT

* chop suey verduretes: PLAT GUANYADOR!!! LES VERDURETES AL PUNT, MOLT BEN CUINADES, EL POP TAMBÉ, LA QUANTITAT SUFICIENT. Tots vam coincidir que es veu un plat més complert que la resta.

- SEGONS

Aquí arriben els dubtes!!!

* Melós de vedella,...: BÓ, TANT DE GUST COM DE PRESENTACIÓ, PERÒ LA CARN MASSA ESMICOLADA I ÉS POSSIBLE QUE NO AGRADI A TOTHOM

* Ànec mut amb peres: también ENS VA DECEPCIONAR. ANAVEM AMB UNA IDEA I NO VA RESULTAR. EL GUST BÓ, PERÒ LA PRESENTACIÓ NO ENS FÈIA EL PES, LA CARN también MASSA DESFETA.

* Braó de xai: ÉS EL SEGON FINALISTA, PERÓ MÉS PER DESCARTE I PER PREU QUE PER CONVENCIMENT. LA OLOR BONÍSSIMA, EL GUST también, PQ ESTÀ UN XIC TORRADET PER FORA, PERÒ ESTAVA UNA MICA FRED. (Aleshores el maitre ens va tornar a dir que a cuina estan atavaladíssims; de totes maneres, el mateix que he dit abans: AIXÒ NO ÉS EL NOSTRE PROBLEMA, DONCS SI ANEM ALLÀ ÉS PER TRIAR I COM VAN DIR ELLS, TAL I COM ERA EN EL TAST SERIA EL DIA DEL CASAMENT!!!)

* Versió del fricandó: EXCEL·LENT!!!! GUANYADOR PER GOLEJADA, PERÒ ÉS EL MÉS CAR DEL QUE VAM TASTAR (l'Ariana ens va dir que com un entrecot o filet a la llosa, aprox). ESTÀ ACOMPANYAT DE BOLETS, DELICIOSOS, I D'UNA SALSA DE FRUITS DE BOSC; LA CARN ÉS DE VEDELLA, MOLT GUSTOSA I TENDRA.

- PRE-POSTRES

* Gelat poma àcida amb crema maduixots,.... PLAT GUANYADOR PER MAJORIA. De totes maneres, un fet curiós, i que demostra que potser no ens van atendre com calia, és que al moment de deixar-lo a la taula, la meva sogra va dir que la bola de gelat estava tota desfeta (era com un puré) i l'Ariana, que en aquell moment era allà, va dir que tenia tota la raó, que allò no era la presentació correcta i se'l va endur a cuina i li van dur un altre. EL SEGON SI QUE ERA COM CALIA. EL GUST DELICIÓS

* Crudités de fruites mentolades: BÓ, I ORIGINAL LA PRESENTACIÓ, PERÒ PORTEN UN PARELL DE VOLS I ELS DEIXEN AL CENTRE DE LA TAULA I LA GENT VA AGAFANT LES BROQUETES DE FRUITA. Ens això de que no hi hagués un postre individual no ens va fer el pes.

* platan, llimona i llima: BÓ, PERÒ NO TANT COM EL GUANYADOR

- POSTRES: ens van agradar tots tres

* Torró amb textures,...: BÓ, PERÒ MENYS QUE ELS ALTRES

* Coulant de xocolata: EXCEL·LENT, MMMMM, A MI M'ENCANTA LA XOCOLATA, PERÒ ATENCIÓ!!! LA BIGUETA DE TIRAMISÚ AMB CREMA DE CAFÉ ÉS EL SEU COMPETIDOR I EMPATAT A PUNTS!!! Potser per presentació i donat que els dos ens agraden ens quedarem amb la bhigueta.

VINS I CAVES: también un problema!!! jo com que no hi entenc massa, per mi tots són bons; a els meus pares, els que van posar ja els estaven be, potser canviarien el cava; en canvi els meus sogres són més primirats
tant el blanc com el cava no els va agradar i els van fer canviar. Ens van deixar endur-nos-en un parell de blancs per beure'ls a casa.L'Ariana también ens va dir que els vins también fèien variar molt el preu!!!
Ara posaré les fotos!!

I això és tot!! A esperar el pressupost de l'Ariana (chop suey; fricandó, gelat poma àcida i bhigueta tiramissú) que segur que passa de 105€-107€ de LLARG.

Fotos, fotos
[/url]
mferrer

EntradaAutor: mferrer » dg. feb. 22, 2009 4:57 pm

Noies, des del meu ordinador no em deixa penjar fotos!!! no trobo cap opció per fer-ho!!! demà provaré des de la feina a veure si puc!!! sinó, algú m'haurà d'explicar com es fa pq no hi ha manera.
mferrer

EntradaAutor: LABANDA » dg. feb. 22, 2009 5:45 pm

Holaaaa!!

Benvinguda Txell!!! esperem veure't per aki!!
jo també tinc un gat!!!!!!!!!!!!!! i también portem 10 anys junts!!! (el Sergi i jo) no, jo amb el gat...jejejejeje!!

MFERRER!! nena quina peazo cronica del tast tant ben explicada!!! mmm,la bigueta i el coulant... quin dilema.... per aixo nosaltres potser fem mig i mig....

algú més té preus ?? qui més ha anat a parlar amb l'Ariana i ja li ha passat pressupost? que jo vull començar a fer l'excell!!
LABANDA

EntradaAutor: LABANDA » dg. feb. 22, 2009 5:46 pm

ah! mferrer, no pateixis per les fotos... fins demà no es poden penjar ni veure fotos...estan canviant el servidor...
LABANDA

EntradaAutor: ANEROLA » dg. feb. 22, 2009 7:14 pm

Hola noies,
benvinguda Meri, ja vec que lo teu amb ca n'alzina va ser "flechazo", com ens va passar a la gran majoria. Ja ens aniràs explicant preparatius i demés de la boda, ja saps que aquí estem de tots els anys, '07, '08, '09 i ara també '10...
Ai Mot es que lo teu va ser estrés total fins l'última nit, ja m'enrecordo ja, la nit d'abans i portant els regalets a ca n'alzina, aixxx
Dido menys d'una setmana ehhh, com van els nervis i els ultims preparatius?
Mferrer fa molt bona pinta el menú que has escollit, per cert, el chop suey també el vam posar nosaltres a la nostra boda i va ser un èxit.
26/07/2008
ANEROLA

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants