Autor: arbecub » ds. juny 06, 2009 12:27 pm

Autor: carlina » ds. juny 06, 2009 1:19 pm

Autor: miriameta » ds. juny 06, 2009 3:51 pm

Autor: ona09 » dg. juny 07, 2009 12:05 am

Autor: silviangel » dg. juny 07, 2009 5:46 pm

Autor: La I » dl. juny 08, 2009 11:03 am

Autor: Evie » dl. juny 08, 2009 11:59 am

Autor: carlina » dl. juny 08, 2009 2:53 pm

Autor: carlina » dl. juny 08, 2009 3:08 pm

Autor: silviangel » dl. juny 08, 2009 5:31 pm

Autor: La I » dl. juny 08, 2009 7:28 pm

Autor: silviangel » dl. juny 08, 2009 11:21 pm
La I ha escrit:Carlina gràcies per lo de la figura del pastís.
Doncs lo de les flors no m'ho havia plantejat però a mi ja hem va be que m'ho posin els de la Boscana.
Els hi vas preguntar alguna cosa més que ens pugui interessar?

Autor: ona09 » dt. juny 09, 2009 12:47 am

Autor: silviangel » dt. juny 09, 2009 1:46 am
ona09 ha escrit:Hola noies de la boscana!
Merci per les informacions! nosaltres del tastet de moment, ná de ná, ja t'avisaré quan ens diguin alguna cosa...
El tema de les flors tampoc no me l'havia plantejat i també em va bé que m'ho posin els del restaurant. La veritat és que ja tinc prou feina amb tota la resta de coses!!!! així que no puc ajudar-te, carlina...
Lo del pastís està molt bé, no? bé, espero que les figuretes siguin mones... :)
Evie genial lo de les aliances! nosaltres les vam estar mirant una mica, i aquest dissabte hi tornarem.
Ah, i avui he fet la segona prova del vestit, que xulooooooo!!!!!!! :)))) i diu que encara em faran 3 emproves més!!! l'última serà 4 dies abans de la boda, estic super contenta!!!!!!!! ai nenes que això és super emocionant! jajaja!
Siau!

Autor: arbecub » dt. juny 09, 2009 6:12 am
silviangel ha escrit:ona09 ha escrit:Hola noies de la boscana!
Merci per les informacions! nosaltres del tastet de moment, ná de ná, ja t'avisaré quan ens diguin alguna cosa...
El tema de les flors tampoc no me l'havia plantejat i també em va bé que m'ho posin els del restaurant. La veritat és que ja tinc prou feina amb tota la resta de coses!!!! així que no puc ajudar-te, carlina...
Evie genial lo de les aliances! nosaltres les vam estar mirant una mica, i aquest dissabte hi tornarem.
Ah, i avui he fet la segona prova del vestit, que xulooooooo!!!!!!! :)))) i diu que encara em faran 3 emproves més!!! l'última serà 4 dies abans de la boda, estic super contenta!!!!!!!! ai nenes que això és super emocionant! jajaja!
Siau!
Hola guapa!! Enhorabona pel teu proxim gran esdeveniment, fa poc que torno a estar activa pel forum i encara no se res de tu. Quan et cases??

Autor: La I » dt. juny 09, 2009 7:58 am

Autor: silviangel » dt. juny 09, 2009 3:19 pm
arbecub ha escrit:silviangel ha escrit:ona09 ha escrit:Hola noies de la boscana!
Siau!
Hola guapa!! Enhorabona pel teu proxim gran esdeveniment, fa poc que torno a estar activa pel forum i encara no se res de tu. Quan et cases??
silvia, hi ha un post q bodes 2009 que es diu llistat dates lleidatanes 2009
encara q stiguis casada t'hi pots passar, alla podem anar veien els dies q ens casem les lleidatanes a vere si a alguna i podem anar.+
Jo si tot va be anire a vere a la Batirxe, si algu si vol apuntar

Autor: ona09 » dt. juny 09, 2009 6:06 pm

Autor: M_i_O » dt. juny 09, 2009 6:44 pm