Nuvies Lleida 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: ona09 » dg. juny 14, 2009 8:37 pm

hola!
Carlina, nosaltres no ens casem al jardí de la boscana, sinó que ho farem en una ermita. Ostres noia, et falta res per la boda, que bé!!! quins nervis no?? :) però tranquila, que veig que ja ho teniu tot a punt!!
A nosaltres ens falta tant per fer... em sembla que aquests 2 mesos i mig que ens falten seran intensius!!!!
Ara m'he de posar a buscar sens falta la maquilladora i la perruqueria. Estava pensant en la Sara Buira, i de perruqueria ni idea encara, tot i que algunes ja m'heu donat alguna idea.
Per cert, el tema estètica com el porteu? esteu anant a algun lloc?
Apa, ja m'explicareu cosetes.
siau!
ona09
:: núvia rookie

Entrades: 64
Membre des de: dg. gen. 11, 2009 1:19 pm

EntradaAutor: La I » dl. juny 15, 2009 8:10 am

Hola noies! les orles super be! Va ser molt xulo!

Les aliançes vam anar-hi dissabte i a mi me l'han de fer més petita encara! un nº 12 hauràn de fer! a més tmb les gravarem.

Estem super liats amb els mobles de la casa i acabant ja les obres....ufff...quanta feina....

Ahir vaig passar per la boscana, vaig intentar veure el parking però suposo que l'han fet dins la finca perquè per la part de darrera jo no vaig veure res que s'hi assembles.
Imatge
Imatge
La I

Entrades: 188
Membre des de: dv. set. 19, 2008 1:59 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: La I » dl. juny 15, 2009 8:12 am

A veure, una pregunta important:

A L'ENTRADA DE LA NOVIA, ON FEU ENTRAR ELS NENS/ES? JUST DAVANT DE LA NOVIA? DARRERA? O DAVANT PERÒ A UNA DISTÀNCIA DE LA NOVIA?

A veure: que en dieu??
Imatge
Imatge
La I

EntradaAutor: Evie » dl. juny 15, 2009 9:50 am

La I que beeeee!!!!

Jo el que faria es que entressin els nens davant...i amb una mica de distància al darrera entressis tu...aixi es com ho he vist sempre...nu se... a vere que diuen les demes :-) :-)
Imatge
Evie
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1350
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 11:37 am

EntradaAutor: aresia » dl. juny 15, 2009 10:30 am

Hola a totes!!!tornem a ser dilluns...laI jo ho fare com diu la eivie, a totes les bodes ho he vist aixi...pero cada escu ho pot fer al seu gust..
aresia

Entrades: 1104
Membre des de: dt. maig 27, 2008 9:50 pm

EntradaAutor: silviangel » dl. juny 15, 2009 4:16 pm

La I ha escrit:A veure, una pregunta important:

A L'ENTRADA DE LA NOVIA, ON FEU ENTRAR ELS NENS/ES? JUST DAVANT DE LA NOVIA? DARRERA? O DAVANT PERÒ A UNA DISTÀNCIA DE LA NOVIA?

A veure: que en dieu??

Jo no vaig tenir nens que entresin amb la novia perque els que tenim eren molt petits per fer-ho. pero sempre ho he vist tal com a dir la EVIE, els nens davant a una certa distancia per no trencar el romanticisme de l'entrada de la novia :-)
09 de Maig del 2009 ----- 10 MESOS CASADA i a l'Agustí li queden 8 setmanes per neixer!!!
silviangel
:: núvia experta

Entrades: 800
Membre des de: dg. set. 14, 2008 6:53 pm

EntradaAutor: arbecub » dl. juny 15, 2009 4:20 pm

jo portare els meus tres germans petits i entraran davan meu am una mik d distancia!!!!!
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: silviangel » dl. juny 15, 2009 4:27 pm

arbecub ha escrit:jo portare els meus tres germans petits i entraran davan meu am una mik d distancia!!!!!

Ja es bonic que entrin els nens!!! QUE GUAY QUE SIGON ELS TEUS GERMANS!!! kina sort tens!!! =0-0-)
09 de Maig del 2009 ----- 10 MESOS CASADA i a l'Agustí li queden 8 setmanes per neixer!!!
silviangel

EntradaAutor: Evie » dl. juny 15, 2009 5:11 pm

arbecub ha escrit:jo portare els meus tres germans petits i entraran davan meu am una mik d distancia!!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Evie

EntradaAutor: silviangel » dl. juny 15, 2009 6:17 pm

i tu Evie?? portaras nens que entrin a l'esglesia amb tu?? :-)
silviangel

EntradaAutor: Evie » dl. juny 15, 2009 6:46 pm

Doncs...encara no ho sabem...teniem pensat que algun ens ho portes....pero si no ho trobem doncs res jejejeje. :-/ :-/ :-/
Imatge
Evie

EntradaAutor: silviangel » dl. juny 15, 2009 11:38 pm

Ostras!!
bueno, naltros no teniam nens que caminesin, nomes un nebodet de 2 añets probret que ho va fer molt rebe, i com era sol, pues nomes li vam demanar que ens portes els anells fins a l'altar (teniam molta por que no s'atrevis i que vaaaaaaaa) jajajajajajaa el tio es va animar tant que va venir corrents i tot!!! ::love::
silviangel

EntradaAutor: Evie » dt. juny 16, 2009 9:09 am

Que guais!! nosaltres es que no tenim familiars aixi petits...tenim de gent que vingui a la boda pero clar tampoc es plan pq no hi ha massa relació!! en fins...quian peneta... jejejeje a vere si al final surt algu!!! jejejeje pq deu ser super bonic!!
Imatge
Evie

EntradaAutor: La I » dt. juny 16, 2009 9:15 am

Es que ho vaig mirar al "protocolo de boda" jejejeje i deia que entraven darrera.

A una certa distància? quan mes o menos? es que si van a 3 metres es lo que diuen per aquí, que es "trenca" una mica el romanticisme de l'entrada de la novia.
Imatge
Imatge
La I

EntradaAutor: ona09 » dt. juny 16, 2009 9:35 am

Hola!
Nosaltres no ens ho hem plantejat que entrin nens amb la núvia (o sigui amb mi! jeje), només farem que portin els anells, després.
Jo crec que cadascú ho ha de fer com li vingui de gust, digui el que digui el protocol, al davant de la núvia, al darrera....
Però encara que nosaltres no ho fem, reconec que és bonic! sobretot si els nens us són especials per algun motiu.
Això sí, tal com dius La I, crec que potser trenca una mica la màgia de l'entrada de la núvia, aquella imatge tan bonica de la noia amb el seu pare.
A mi personalment m'agrada més sense els nens, però tot són gustos! :)
Jo és que en les bodes que he anat no n'hi he vist mai, excepte en el moment dels anells.
Apa, ja anireu explicant!!
ona09

Entrades: 64
Membre des de: dg. gen. 11, 2009 1:19 pm

hola

EntradaAutor: carlina » dt. juny 16, 2009 4:19 pm

hola noies!

La I el parking l'han fet vora els perers,l'entrada és per la part de raderra de la Boscana, al sortir de la rotonda hi ha un camí d'horta que ara l'ha asfaltat que queda a la dreta, doncs per allí.T'ho dic en serio tranquil·la que tindràs el parking fet, jo no hi pateixo gens per això.

Ona i la I ahir vam parlar amb el Rubén sobre alguns detalls que no teníem clars i li vaig dir:tens a dos noies del foro preocupades(no li vaig dir noms)pel tema del tastet i em va dir que si no us sap greu trucar vosaltres per quedar amb el dia pq el tio es veu que va a tope de feina amb les bodes i tal. Jo només us passo el missatge rés més, ja us aclarireu amb ell.

Noies no sé si sabeu que els noms dels convidats a les taules els fiquen a la minuta i també ens hi posaran una foto nostra, la de l'invitació. També us pot interessar que tenen per dixar una cadira de rodes per si hi ha algun padrí que no pugui caminar bé.

Els nostres centres de flors és d'anturium roig, lilium i roses blanques i és alt.

Us poso les fotos de les coses que tinc fetes, em falta embolicar els detallets, adornar les cistelles i fer el pastís de piruletes i ja ho tindré tot.
Us agrada el pentinat?
Els clips em van costar 120€.Els anells els vam comprar a Joieria Peralta 630€,no es veu massa bé però hi ha gravat els nostres noms i la data; la caixa dels anells és d'aquelles que hi ha un anell per cada banda de la caixa. El picardies 120€, les cigonyes la més alta 6€ i l'altra 3€.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

hla

EntradaAutor: carlina » dt. juny 16, 2009 4:35 pm

Jo el tema dels nens dels anells ho faig diferent:

El pianista tocarà what a wonderful word i entraran les damisel·les(les meves 4cosinetes petites)tirant petals blancs al terra i raderra aniran els meus nebots un nen de 8anys i la nena d'un any i 10mesos amb els anells. Quan ells s'aseguin el pianista tocarà la marcha nupcial i entraré amb el meu pare.

Més fotos.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
carlina

hla

EntradaAutor: carlina » dt. juny 16, 2009 4:52 pm

fotos.
carlina

hla

EntradaAutor: carlina » dt. juny 16, 2009 5:02 pm

Fotos. A la cigonya més alta hi ha un poema i a l'altra la recepta per a fer nens.
carlina

hla

EntradaAutor: carlina » dt. juny 16, 2009 5:05 pm

fotos.
carlina

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants