Nuvies Lleida 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: mireiaixavier » dl. juny 29, 2009 4:59 pm

Hola a totes!!!
Carlina felicitats!! ja ets una dona casada!!! suposo que tot va anar molt bé!!! ja ens explicaras lo que puguis, no pateixis en part ho entenc lo de la vergonya!!! pero si pots enviar una foto per privat pos millor!!!jejej

La i que guay lo del vestit no?? jo també tinc ganes pero fins a final de setembre res!!!
La despedida no se, potser la setmana abans no?? jejej no tinc ni idea!!
La resta com aneu??
Imatge
mireiaixavier
:: núvia rookie

Entrades: 172
Membre des de: dv. des. 05, 2008 7:21 pm

EntradaAutor: Evie » dt. juny 30, 2009 9:33 am

Bon dia nenes!!!

Ja hem fet la pàgina 100!!! jeejejeje

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Evie
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1350
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 11:37 am

EntradaAutor: La I » dt. juny 30, 2009 10:19 am

Ala si! es veritat! la pàgina 100!!!
Que tal Evie? Com ho porteu lo dels preparatius?
Nosaltres tenim finalment dia per a fer el tastet, el dia 19 de juliol. Ona: quin dia tens tu?
Imatge
Imatge
La I

Entrades: 188
Membre des de: dv. set. 19, 2008 1:59 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Evie » dt. juny 30, 2009 12:10 pm

La I wapa!!! quant de temps!! doncs..els preparatius ahi estàn..la veritat es que anem fent pero molt poquet a poquet! ens haurem de posar les piles en serio sino...malament!

Escolta! a tu t'han enviat el certificat de CPM???

tu q tal ho portes tot????
Imatge
Evie

EntradaAutor: La I » dt. juny 30, 2009 1:17 pm

Evie, a mi me'l van donar al cap d'una o dues setmanes. Me'l van portar els del curset a castellers. No el tens encara? Si vols, els hi comento però ja l'hauries de tenir. Potser passan-t'hi per allí......
Imatge
Imatge
La I

EntradaAutor: Evie » dt. juny 30, 2009 1:59 pm

La I...puc passar en qualsevol moment??? o hi he d'anar els dimarts de 6 a 8 com les preinscripcions?? esk que no em va massa be...aix aixxx

si puc passar-me en qualsevol moment...no tindre probelmes
Imatge
Evie

EntradaAutor: ona09 » dt. juny 30, 2009 9:21 pm

hola noies!!
Primer de tot... carlina, felicitats!!!!!!! ja ens explicaràs una miqueta com va anar eh!! que estic intrigada!! segur que va ser un gran dia!!
La I, ara t'escric i t'explico el que em preguntaves!!
Nosaltres la despedida la farem el 15 d'agost, dues setmanetes abans de la boda. La farem conjunta, així els amics ja es van coneixent de cara a la boda!
Estic super contenta perquè aquest finde hem avançat un munt!! ja tenim comprats els vols del viatge (que ens l'organitzem pel nostre compte i no vegis la feinada!). Al final fem Vietnam-Cambotja i Maldives. Estic emocionadíssima!!! També hem visitat algunes floristeries i cosetes de decoració.
Bueno noies, us deixo que me'n vaig a sopar...
ona09

Entrades: 64
Membre des de: dg. gen. 11, 2009 1:19 pm

EntradaAutor: arbecub » dt. juny 30, 2009 10:30 pm

Ei wpes!!!

jo vaig fer la segona despedida dissabte passat, i akest dissabte tinc la tercera i la ultima....

Carlina!!!!MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: aresia » dc. jul. 01, 2009 12:31 am

carlina wapa!!!moltes felicitats !!!!conta conta...jo et vui vere amb el vestit de nuvia eh!!!!
aresia

Entrades: 1104
Membre des de: dt. maig 27, 2008 9:50 pm

EntradaAutor: aresia » dc. jul. 01, 2009 12:32 am

arbecub ha escrit:Ei wpes!!!

jo vaig fer la segona despedida dissabte passat, i akest dissabte tinc la tercera i la ultima....

Carlina!!!!MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!
,compiiiiiii!!!!!!!!com va anar wapi???
aresia

EntradaAutor: La I » dc. jul. 01, 2009 8:17 am

Evie no se lo de l'horari. Jo es que a l'assaig de castellers aquest divendres no hi aniré i no li puc preguntar a l'home que ens va fer els cursets a no se que vulguis esperarte al proper divendres a que li puga preguntar. Sino tmb els hi podries enviar un mail......

Ona no se si us ho havia dit però nosaltres tmb ens l'organitzem nosaltres el viatge de noces. Farem la costa est dels EEUU i ja fa temps que tenim els vols i els hotels. Alli potser agafarem alguna excursió d'aquestes que et proposen desde l'hotel.

Nomes queden 2 dies per divendres! la proba del vestit!!! quines ganes....
Imatge
Imatge
La I

EntradaAutor: Evie » dc. jul. 01, 2009 8:42 am

La I ha escrit:Evie no se lo de l'horari. Jo es que a l'assaig de castellers aquest divendres no hi aniré i no li puc preguntar a l'home que ens va fer els cursets a no se que vulguis esperarte al proper divendres a que li puga preguntar. Sino tmb els hi podries enviar un mail......
Ona no se si us ho havia dit però nosaltres tmb ens l'organitzem nosaltres el viatge de noces. Farem la costa est dels EEUU i ja fa temps que tenim els vols i els hotels. Alli potser agafarem alguna excursió d'aquestes que et proposen desde l'hotel.

Nomes queden 2 dies per divendres! la proba del vestit!!! quines ganes....

Okiiis! algo faré :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
Evie

EntradaAutor: aresia » dc. jul. 01, 2009 8:40 pm

noiesssssssss!!!!ja tinc la documentacio del viatgeeeeeeeee!!!!
aresia

hla

EntradaAutor: carlina » dv. jul. 03, 2009 8:44 am

hola noies! Ja torno a estar per aquí ara he d'anar a la perruquería que ja no aguanto més aquesta melena i a la tarda tornem a marxar de finde al mateix lloc on hem estat aquests dos dies. L'hotel marvel està molt bé de 4estrelles, el menjar excel·lent, l'habitació també amb dos llits d'1.35metres i la platja amb l'aigua molt neta i a més hi ha poca gent.

Abans de rés gràcies a totes per felicita'm.Explico com va ser el dia 28,bé jo ho resumiria amb una paraula"magic":

Em vaig despertar a les 6.30(no podia dormir més) amb un somriure radiant que no em vaig treure en tot el dia.Més tard vaig esmorzar, dutxa'm i arregla'm.A les 9.00h va arribar la maquilladora i perruquera primer van fer a ma mare i ma germana i per últim jo. Em van ajudar a vestir ma mare una cosina la maquilladora i la perruquera.Quan vaig baixar per l'escala(casa meus pares és tipus unifamiliar)que em filmaven i feien fotos el fotògraf i el càmera vaig veure un munt de gent que deïa ohhh que guapa, vam fer les respectives fotos i l'entrega del ram va ser espècial pq me l'entregava el meu cunyat preferit(en tinc 3 de cunyats)a més la poesia la va escriure el meu marit.

Quan marxavem del carrer els meus cunyats es van ficar a tocar el clàxon fins sortir del poble. I el meu cunyat que em portava amb el Q7a la rotonda de rosselló va fer una broma als cotxes que ens seguien en comptes de tirar recte va donar 1tomb a la rotonda i va ser boníssim pq la meva cosina raderra seguint-nos i ma mare al ceda el paso exclamant-se jajajajaa va estar molt bé.

Continuo....
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

hla

EntradaAutor: carlina » dv. jul. 03, 2009 8:57 am

La cerimònia va ser molt emotiva i després la gent em va dir que va ser molt fina, elegant, bonica, emocionant i que vaig triar molt bé les cançons que em van tocar i cantar la soprano tenor i organista.

Vaig entrar del braç del meu pare amb la cara tapada amb el vel(ho havia somiat tota la vida a l'igual que el vestit que portaba)i només podia mirar el Ramon als ulls els tenia molt brillants, a l'arribar a trobar-lo em va destapar la cara i em va dir estàs preciosa i li dic tu també estàs guapíssim(encara que vaig veure el traje abans de la boda em va impactar igualment al veure'l)i li pregunto t'agrada el meu vestit i em diu ets una princesa amb aquest vestit i tota tu estàs radiant avui.
L'alcalde va llegir tot el que li vaig escriure tant el discurs com els poemes... i quan va arribar el moment del si vull ens ho vam dir mirant als ulls. Als anells ell es va ficar nerviós i va dir la frase al revés i l'anell me'l va col·locar a la mà dreta en comptes de l'esquerra, jo ho vaig dir tot bé i l'anell li vaig col·locar bé i després del petó em vaig posar a plorar com una magdalena,¡és el moment que més recordo del nostre casament!, i me'l lvaig abraçar ben fort. Llavors ens van cantar la cançó boig per tu que és una de les meves preferides i vinga a plorar més i quan ja havia aconseguit parar surt a dir el discurs que tenia preparat per mi ma germana i va ser tan profund que desde la primera línea jo el meu marit ma germana i tota la meva família vam plorar. Llavors va sortir ma cosina i les germanes del meu home i la família del meu home vinga a plorar.

Després les firmes i la sortida va ser molt divertida amb tota la gent tirant arròs, el meu escot va ser el més perjudicat per l'arròs, a la nit encara em treïa arròs.Després fotos amb la família i després les nostres fotos, ens ho vam passar superbé fent-les a més el fotograf i càmera éren molt majos i ens feïen sentir molt còmodes.

L'entrada al restaurant va ser molt bonica amb la cançó viva la vida i la gent amb els tovallons aixecats.

El menjar era boníssim,el beure també i la sala espectacular.

continuo...
carlina

hla

EntradaAutor: carlina » dv. jul. 03, 2009 9:16 am

Ens van fer les següents bromes:al pre-postre dos dels meus cunyats ens van agafar el pre-postre i se'l van menjar mentre's nosaltres dèiem ¡ei que feu!

Després ens van fer unes preguntes per exmple quin color creus que prefereix el teu home de roba interior i com que ho vam encertar tot ens van donar els diners que van guanyar a la despedida ficats dins una caixa plena de serrin i vinga a buscar.

També ens van demanar volem un petó damunt de la cadira va ser molt guai allí amb el xampany brindant.

Després vam tallar el pastís que va ser molt espècial i després van donar els regals de pares, pelutxos nuvis a parelles,el pòster del padrino que li va encantar a més a l'envolcall li vaig ficar un escrit on explicava pq era el meu cunyat preferit i la còpia en petit del meu ram per ma germana també li va agradar molt a ma germana.
Després la lliga va ser molt divertida es que el meu home ens va sorprendre a tots amb el que va fer: em va pujar a dalt la cadira i es va ficar a ballar fent un estripteise pero sense treure's rés i jo ballava dalt la cadira movent el vestit d'un costat a l'altre i em va pujar el vestit em treu la lliga i es fica a ballar amb la llliga fent-la rodar amb la mà,l'entrega de la lliga a la soltera d'or va ser molt guai no s'ho esperava pas.

Llavors vam ballar el bals, que me'l va tocar el meu tiet amb el piano, ens vam mirar tot el rato als ulls. I després vam ballar amb tothom tot i que vaig agafar un mal de peus horrorós amb els 7cm de tacó que portaba noies us recomano unes sabates planes per ballar.

La boda va ser el millor dia de les nostres vides, tothom em va felicitar dient-me que era una princesa amb aquell vestit i que tota jo estaba radiant, que els agradava tot de mi el maquillatge, les sabates...
També ens van felicitar pel lloc, ens van dir que era espectacular, el menjar que era boníssim, també ens van dir que va ser una boda molt divertida inclús la cosina del meu home ens va dir que era la boda més bonica que havia anat mai. També ens van dir que la cerimònia era molt fina, elegant i bonica i que vaig triar molt bé les cançons de la cerimònia i les que van sonar al restaurant pels plats també ens van dir que van agradar molt.

També em van felicitar a mi quan li deïa que tot ho havia fet jo desde el protocol de la cerimònia, passant pels detallets que havia embolicat jo, els pelutxos van valorar moltissim que els hagués vestit jo, al meu home també el van felicitar pel manetes que era amb les manualitats i amb tot el referent a la boda.

Bé noies només dir-vos que som superfeliços i que ara no entraré tant sovint però entraré per veure les fotos de les vostres bodes i llegir les vostres cròniques i us desitjo que vosaltres sigueu igual de felices com ho som nosaltres i que tot us vagi tant bé com ens ha anat i ens està anant a nosaltres. Ja us passaré fotos quan me les passin els convidats, suposo que la setmana que bé.
Un petó enorme a totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
carlina

EntradaAutor: aresia » dv. jul. 03, 2009 9:28 am

nena quina emocio carlina !!!se m han saltat les llagrimes maca!!!no poses foticos????m en alegro que tot et sortis tan be xula!!!!
aresia

EntradaAutor: La I » dv. jul. 03, 2009 11:29 am

Ostras carlina! enhorabona per segon cop per la boda!

Dient tot això crec que encara tindrem moltes més ganes de que arribi el nostre dia.....jejeje

Ja ens passaràs fotos eh? que volem veure lo guapa que anaves!

Una pregunta: al final no vau fer allò del ball? lo del vídeo aquell que van penjar en un post de per aquí: on sortia una parella ballant lentament i de cop i volta es convertia en un rock'n roll i feien coreografía.......jejejejeje
Ho vau fer o no!?

Per cert, aquesta tarda tinc la proba del vestit.

Estic una mica cabrejada perquè m'he trobat a ma mare (q aquest matí ha anat a acompanyar meu novio a probar-se el traje) i se li ha escapat de quin color era la camisa!!!!! i li acabava de dir feia 3 segons que no hem digues res!!!! MECACHIS! ja es poc sorprenent un traje d'home com perque a sobre et diguin de quin color es la camisa!!!!
Imatge
Imatge
La I

Gracies

EntradaAutor: carlina » dv. jul. 03, 2009 11:42 am

Gracies noies i gràcies aresia m'alegro que t'hagi emocionat. La I si has llegit la meva petita cronica veuràs que he dit que jo tot i que vaig veure el traje del meu home abans de la boda el dia de la boda em va agradar encara més i em va impactar encara més, no t'obsessionis en això del traje per cert el parking el dia 28 estaba molt ben asfaltat i el ball no el vam fer pq amb el vestit era impossible fer un ball així de mogut, pensa que portaba 12capes entre el vestit i el cancan i el cancan per ballar me'l vaig treure.

Ara us passaré dos fotos que m'ha enviat el fotograf,estic guapíssima a les fotos i direu a aquesta no li cal padrina, però es que es veritat estic preciosa i radiant,com hem va dir tothom com una princesa, quan n'hi tingui alguna de cos sencer us la passo. El fotograf m'ha dit que em treurà els brillos de la cara de la suor.Uff encara me'n recordo la calor que feia diumenge menys mal que la cerimonia i el pica pica els vam fer davall d'uns arbres i no vam tenir calor, pero fent les fotos ens ofegàvem.

Bon cap de setmana a totes, anem a disfrutar de la platjeta i de l'hotel!!!!!!!!!!!!
carlina

hla

EntradaAutor: carlina » dv. jul. 03, 2009 12:13 pm

Bé ja us he passat la foto a totes crec que no m'he dixat ningú. li costarà arribar alguns missatges pq n'hi ha que encara estan a la bústia de sortida suposo que ja aniran sortint sols.

bon finde guapes!
carlina

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants