DOCENTES Y OTRAS PERTURBADAS MENTALES...

un any fantàstic.

EntradaAutor: NiNNa » dv. des. 07, 2007 2:18 pm

Potser tens raó, Sílvia... És cert que ens passen coses super interessants, que ens motiven, que ens agovien, i ho parlem... I com que totes treballem a diferents coles, doncs clar, vas preguntant, que si com fan això, com fan allò, les opos, etc. Però a la vegada que m'encanta, penso que som molt cansines. Per sort, sempre n'hi ha una o altre que diu PROU, i ens tornem persones normals! jajajajajaja
Però aquest post és super interessant, eh! :-)ok:
NiNNa
NiNNa
:: núvia d'or

Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: BD » dg. des. 09, 2007 11:50 pm

Hola!!!! Mea punto para animar a als maestras-profes *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* .

Jo de secundaria de matemàtiques. Es el meu primer any d'interina encara que estic a mitja jornada, i l'any que ve...A POR LES OPOS!!!!.

Me encanta mi trabajo auqnue muchos en esta epoca se creen que es lo ams bajo de lo que puedes trabajar. Antes los preofes eran als persoans mejor valoradas y se les tenia muchicimo respeto, y este creo que es el major problema. No quiero que me besen al amno la gente cuando me vean por al calle, pero tampoco desporticar pq se creen que estas alli pq no has podido llegar mas lejos, y eso los niños lo maman!!!!

Yo he elegido mi trabajo PQ ME HA DADO AL GANA!!!!!!!
ya estamos casados!!!!!!!

http://www.nuvis.org/dani_i_sabina
BD

Entrades: 3111
Membre des de: dv. maig 18, 2007 2:57 pm

EntradaAutor: xurdit » dl. des. 10, 2007 8:53 am

Yo me cuelo por aqui y os dejo mi historia.

Estudié educación infantil y... ME APASIONA! adoro los niños, su cara, su mirada, su sonrisa... y podria seguir hasta la infinidad. Así que más feliz que una perdiz yo estudiando algo que realmente me entusiasmaba y me daba una razón para seguir haciendolo.
Hasta que tuve un accidente de coche (grgrgrggrgrgrg) y me quedó la espalda hecha un cromo completamente... ´
Estaba en examenes finales y la verdad es que se portaron muy bien conmigo los profesores para cambiarme los dias y mis compañeras en bajarme a la uni; así que compaginé como pudelos exámenes, trabajitos, con la rehabilitación...
Hasta que mi estupendo médico me preguntó a que me dedicaba y se lo dije: se puso a reir y me dijo que me fuera olvidando porque no tenia la espalda para batallitas... en este primer momento me entró la llorera desconsolada; ¿como podia ser que mi sueño se estuviera rompiendo por un desgraciado que no sabe conducir?

Después de esto estuve hablando con los de rehabilitación y me dijeron que la espalda se me estaba quedando bien, pero que se me cargaria antes que a la mayoria de la gente, y que igual ese trabajo no ayudaria a q la tuviese mejor, que lo pensara, que igual tendria que coger baja mes si, mes también.

Lo pensé friamente y bueno, pues decidí estudiar otra cosita y me decanté por empresariales... (que ni fu ni fa, la verdad) pero encontré un trabajo que me gusta bastante.

No sé si fue buena idea o no...
pero de momento ahi queda, espero ver como avanza mi espaldita y si en un par o tres d años veo que la cosa está más o menos seguramente haré mi "gran salto" a la educación, porque tengo muchisimas ganas!

bueno... perdón por la intromisión y por el rollo! pero una pequeña parte de mi se sigue sintiendo maestra, que espero poder llevar a cabo algun dia!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: BD » dl. des. 10, 2007 12:19 pm

Xurdit gaupa, me alegro de que tu espalda este bien!!.

Has hecho bien pq tengo dos amigas en guarderias y se quejan de espaldas y brazos, una de ellas hasta se hace masajes. Sobretodo de brazos dice que es horrible, asiq ue has hecho bien, pq sino todo el tiempo de baja si que estarais deprimida.

Y animo para tu salto al ensenyament!!!!!

neu:-D

BD

EntradaAutor: Hansen » dl. des. 10, 2007 2:18 pm

Xurdit, lo importante es que tu estés bien y que el curro que tengas ahora más o menos te guste. Siempre puedes hacer ed. primaria que no cargas la espalda, o si tienes empresariales, hacer secundaria, no?
El mundo está lleno de desgraciados que llevan coches y paga quien menos culpa tiene. Un beso wapa! neukiss-)
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: NiNNa » dl. des. 10, 2007 11:49 pm

Uala xurdit, això a mi ara em fa sentir més pataxof que mai!!!!!!!!!!! :-(
Jo també vaig tenir un accident, justament el 1r dia d'escola d'aquest curs, el 3 de setembre, i encara tinc l'esquena feta caqueta, però bueno... Entre proves i més proves, la rehabilitació, i el fet que ara ja sé que durant un temps se'm carregarà més ràpid, doncs bueno.... De moment encara no vaig a treballar, però enyoro als nens d'una manera bàrbara!
Uf, quines ganetes de tornar a l'escola! Bé, de fet, de començar, perquè era una escola nova (al concurs de trasllats de l'any passat vaig canviar!), i de nens, de curs, de TOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

El que m'encanta, però, és llegir les vostres vivències actuals a l'aula, m'omplen d'il·lusió i d'energia per tornar-hi tant aviat com sigui possible!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NiNNa
NiNNa

EntradaAutor: Hansen » dt. des. 11, 2007 9:07 am

NiNNa, ya veuras com aviat podras començar a la teva escola!!!! Tot arriba!!!! neukiss-) *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

Hansen

EntradaAutor: BD » dt. des. 11, 2007 11:02 am

NiNNa, anim que segur que en res et trobes "a pie de guerra"!!!

BBBnadal:-)

BD

EntradaAutor: NiNNa » dt. des. 11, 2007 11:41 am

:o-o:
NiNNa
NiNNa

EntradaAutor: NiNNa » dt. des. 11, 2007 11:41 am

:o-o:
NiNNa
NiNNa

EntradaAutor: S@N20 » dt. des. 11, 2007 9:54 pm

Otra intrusa más!!!! *.-o-o.*
Em presento, em vaig casar l'any passat però vaig descobrir el foro despres... :-/ , per una amiga! I des del curs passat treballo de TEI!!!!
Després de 5 anys a una escola bressol, aguantant a una jefa q odia els nens, mal pagada i fent més hores q un rellotge...m'he passast a millor vida!!! xx;-.)
Teniu raó, infantil és un altre món, si tens un mal dia, sempre hi ha algun petit personatge q et fa somriure i oblidar!!!!
Ànims per totes, q en menys de 2 setmanetes tenim vacances!!!!!!!
Vinga, l'últim esforç!!!!! :-)ok:
S@n
S@N20
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: Hansen » dt. des. 11, 2007 10:00 pm

És veritat!!! Vacances!!!!!!!!!!!!!!!! Quines ganetes tinc ja!!! Ja començo a estic una mica farta de tant corretgir examens...

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES! VACANCES!
Imatge

Hansen

EntradaAutor: kistiñe » dt. des. 11, 2007 10:45 pm

xx;-.)
kistiñe l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 20, 2008 8:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
kistiñe
:: núvia de platí

Entrades: 4835
Membre des de: dt. des. 11, 2007 10:37 pm
Ubicació: Hospitalet!!

EntradaAutor: BD » dc. des. 12, 2007 12:17 am

Anecdota para animar las criticas a los niños: La semana pasada meti al bronca aun grupo de tres niños (dos chicas y un chico) que estan bien metidos en la edad del pavo pq no paraban de reir. los amenaze de que el proximo dia,a la minima les ponia un parte. Entonces lso veo cuchichear y les digo "es que no me habeis escuchado", va y me sueltan "es que estamos comentando que nos caes muy bien". Despues de la bronca!!!! Pero todo pq saben que yo amenazo pero de alli no pasa!!!

Qual es mi sorpresa que hoy me han regalado los tres uan targeta de navidad!!!!! Q gracia!!! Poniendome que me querian y que era la mejor profe de mates (y los pobres suspenden!!!!) Q garcia que me ha hecho!!! y es que en el fondo son unos soles!!

BBBnadal:-)

BD

EntradaAutor: LABANDA » dc. des. 12, 2007 12:26 am

Quina anecdota més bona i significativa BD!!!!! perque això diu molt de tu!!!!!!

San 20!!!!! hola wapa!!! ens retrobem aki !!! un OLÉEEEE per les TEIS!!!!!! QUE faria jo sense elles en aquest any de P3!!!!! i m'en alegro molt que hagis passat a millor situació... però qunia llastima això que comentes de la directora... persones així no s'haurien de dedicar mai a l'educació...! m'indigna!

NINNAAAA!!! En un plis plas estás recuperadisima!!!!! anims!

aps, jo... com que soc masoca i no tinc prou amb el primer trimestre, doncs per les vacances de nadal ja m'he enredat a treballar a l'esplai! però es que no sé dir que no quan es tracta de treballar amb nens!!!!!!!
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: xurdit » dc. des. 12, 2007 10:26 am

NiNNa ha escrit:Uala xurdit, això a mi ara em fa sentir més pataxof que mai!!!!!!!!!!! :-(
Jo també vaig tenir un accident, justament el 1r dia d'escola d'aquest curs, el 3 de setembre, i encara tinc l'esquena feta caqueta, però bueno... Entre proves i més proves, la rehabilitació, i el fet que ara ja sé que durant un temps se'm carregarà més ràpid, doncs bueno.... De moment encara no vaig a treballar, però enyoro als nens d'una manera bàrbara!
Uf, quines ganetes de tornar a l'escola! Bé, de fet, de començar, perquè era una escola nova (al concurs de trasllats de l'any passat vaig canviar!), i de nens, de curs, de TOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

El que m'encanta, però, és llegir les vostres vivències actuals a l'aula, m'omplen d'il·lusió i d'energia per tornar-hi tant aviat com sigui possible!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Joooo, ho sento no era gens la meva intenció... estic segura que fent la rehabilitació al peu de la lletra i amb força i ganes d'aquí res podràs estar entre els teus nous nens i disfrutar-los al màxim! Ja veuràs com si!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: S@N20 » dc. des. 12, 2007 6:49 pm

LABANDA, wapetona meva!!!!!
Si tothom pensés com tú...aniria tot rodat!!!
Akest any em trobo genial, genial amb les 2 mestres de p 3 ( el meu cole és de doble línia ), però l'any passat.... :-( Una mestra de Vic, súper guay, però l'altre...fatal...i lo pitjor és q la de Vic ja no hi es al cole, i l'altre malparida ( perdon!) continua...tot i q a p4, però la veig cada dia...AAAAAAHHHH!!!
Aprofitaré akest curs pq em sento taaaaaaaaaaaaaant valorada, i m'ho diuen tant q és un gust!! Suposo q això és pq m'agarda la meva feina, i la faig bé,no? :-)0(-:
Salutacions a totes les mestres!!!!! Tenim mooolta sort de poder treballar d'allò q ens agrada!! *.-o-o.*
S@n
S@N20

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: MAY_23 » dv. des. 14, 2007 7:00 pm

HOLA XICAS!

PUES AQUI SE APUNTA OTRA MAS DEL GREMIO!

YO SOY DE EDUCACIÓN INFANTIL, ESTE ES MI SEGUNDO AÑO EN LA PÚBLICA, PERO ESTE AÑO ESTOY EN CICLO INICIAL (hago refuerzo en 1º y 2º), MIRA ME COLOCARON ALLI Y LA VERDAD ES QUE AL PRINCIPIO ESTABA MUY CAGADA PERO AHORA ME ENCANTA!

TENGO UNA SUBSTITUCIÓN PARA TODO EL AÑO. EL AÑO PASADO HICE MEDIA JORNADA EN INFANTIL, ASI QUE CUANDO ME TOQUE UNA TUTORIA ME VA A DAR ALGO!!

TODAVIA NO HE APROBADO OPOS BÁSICAMENTE PQ NO ME HE PRESENTADO JEJE. Y ESTE AÑO CREO QUE TAMPOCO LO HARÉ, TODO EL MUNDO ME HECHA BRONCA PERO ES QUE NO TENGO TIEMPO DE ESTUDIAR, NI SIQUIERA HE HECHO LA PROGRAMACIÓN, PQ LA VERDAD ES QUE VOY UN POCO PERDIDA, MI IMAGINACIÓN ES NULA PARA HACER ALGO EN CONDICIONES... PERO BUENO, CON PACIENCIA TODO LLEGA!
MAY_23

Entrades: 4234
Membre des de: dv. des. 07, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: xurdit » ds. des. 15, 2007 3:23 pm

deu n'hi do la gran quantitat de mestreees casamenteraaas del 2009 ee!!
ainssss q macoo!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: NiNNa » dt. des. 18, 2007 12:29 am

Respecte a les OPOS, mireu què he vist a la web del sindicat

http://www.sindicat.net/x/c/places2008.php

que el nombre de places canviarà possiblement aquest any!
NiNNa
NiNNa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants