MUCHAS GRACIAS A TODAS !!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: pomuka » dg. maig 04, 2008 6:30 pm

eso eso

nos vemos

que ya tengo ganas!!!

yo no puedo ni el 17 ni el 24, pero antes y despues si

jajajjajajaja
Imatge
Imatge
pomuka
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4430
Membre des de: dg. oct. 21, 2007 2:44 pm
Ubicació: L'Hospitalet LL

EntradaAutor: Ana27 » dg. maig 04, 2008 8:49 pm

pues yo puedo este mes el 17 y el 31 :-)ok:
txellens tu ponte seria, si no aceptan te coges la baja y que se espabilen :-)ok:
Imatge

Imatge
Ana27
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10551
Membre des de: dc. ago. 01, 2007 11:22 am
Ubicació: Masquefa però de Sant Esteve Sesrovires

EntradaAutor: rayma2009 » dg. maig 04, 2008 10:04 pm

Guapisimaaaaaa, fuera penas!!!!!! que con los pocos dias que te quedan para tu cuenta atrás no puede ser.
Cuenta con nosotras para lo que quieras.

Besitosss
rayma2009
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2218
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 10:42 pm
Ubicació: Terrassa i Sant Feliu de LLobregat

EntradaAutor: Sandrix » dl. maig 05, 2008 12:37 pm

Txellens, no sé q tha passat, però espero q estiguis bé aviadet.

Del tema metges...En fi, q hi ha de tot a tot arreu. Jo vaig tenir un accident de cotxe al febrer i em vaig fer mal a les cervicals. La doctora q em va atendre a urgències, em va dir q podia trebllar. Al cap d'uns dies, em va visitar el metge del servei d'accidents de trànsit i em va dir q q feia treballant. Q havia d'agafar la baixa i fer rehabilitació un temps. I fa un temps, vaig anar al meu CAP pq em trobava fatal i tot indicava q era infecció d'orina. El metge q em va atendre pràcticament ni em va mirar a la cara (tampoc era el meu), va passar bastant de mi, em va fer una prova simple i em va dir q era infecció. Em va donar una medicació i listos. El cas és q vaig estar tot el dia amb una febrada brutal i no hi havia manera q em marxés. Vaig haver d'anar d'urgències a l'hospital de St. Pau i allà em van dir q tenia una pielonefritis (Infecció de ronyó en plan heavy).

El problema és q això ho fan amb qualsevol pacient i, clar, el teu cas és encara pitjor. Hi ha metges q es prenen la seva feina molt a la lleugera. Mira, ma germana va estar a punt de morir akest estiu pq li havien de fer un raspat i li van fer malament. Li van tocar l'úter, va començar a sagnar i li van haver de treure pq no podien aturar-li l'hemorràgia. Va estar 24 h a l'UCI i no savíem si es salvaria. Al final l cosa va acabar mitjanament bé. Ella es va salvar, però no podrà tenir més fills. Sort q ja té 2 nenes, però i si no en tingués??? És molt heavy.

B, tot akest rotllo és per recolzar-te i pq espero q el personal sanitari prengui més conciència de la feina a la q es dediquen. Ja sé q tothom no és igual. Hi ha molt bons professionals, però n'hi ha cada un...Aix!!

En fi, molts ànim wapaaa!!! neukiss-) neukiss-)
http://nuvis.org/jordi_sandra2009[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Sandrix

Entrades: 2421
Membre des de: dv. nov. 09, 2007 11:50 am

EntradaAutor: txellens » dl. maig 05, 2008 12:46 pm

jolin nena !! deu ni do tambe !!!
A veure el dimecres ja vam fer la queixa d'aquest metge per telefon i avui que he tornat anar al cap doncs l'hem fet aper escrit i per veu.... dimecres que em va agafar un atac d'ansietat amb el cotxe i per dos metres no em foto avall d'un barranc i el metge ni em va mirar, un minut a la consulta vaig estar, era un suplent pero una mica de serietat! Avui hi he tornat a anar i m'hi he estat 10minuts !! Preguntantme de tot, simpotmes, com em sentia, si animada si no... tot el que l'altre hauria d'haver fet el dimecres i la medicació 100% diferent i practicamente triplicada i amb la baixa que l'altre dia ni el justificant conforme vaig anar al metge em va fer !!! aix!!!

Total... que he recaigut a la depressio que ja vaig tenir i em va tractar com si em fes mal el cap.... i enfonsadeta que estic doncs amb totes vosalstres aqui... bue !! que m'animeu una barbaritat !! amb els consella, les bromes, les tonteries diaries uqe s'expliquen, em fan evadirme del prblema i estic millor....
txellens
:: supernúvia

Entrades: 5799
Membre des de: dc. des. 12, 2007 12:28 pm

EntradaAutor: Sandrix » dl. maig 05, 2008 12:58 pm

Clar q sí!!!!!!!!!! Tu ànims eh???? Akí ens tens pa lo q sea!!!! Ja saps q som totes de la conya neu:-D

Petonets!!!! neukiss-)
Imatge
[/url]
Sandrix

EntradaAutor: FERZAY » dl. maig 05, 2008 1:30 pm

Txellens muxos animos vale!!!
y que aki nos tienes para lo que necesties, que en los malos momentos es cuando hay que demostrarlo

tu arriba vale? cuidadito con los ataques esos de ansiedad...estas visitando algun medico xiki? para que te ayude un pokito...y animo que de todo se sale!!!!!
Imatge
FERZAY
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2581
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 1:39 pm

EntradaAutor: irenusky » dl. maig 05, 2008 3:08 pm

Sandrix que heavy el que has explicat de la teva germana... vaja tela nena.... quin patiment i quina angoixa
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13152
Membre des de: dv. març 07, 2008 5:05 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Sandrix » dl. maig 05, 2008 3:43 pm

Osti sí! L veritat és q va entrar per un raspat i al cap d'unes hores em va trucar el meu pare per dir-me q la cosa era molt crítica i que no sabia si la podien salvar. Uff! Se'm posen tots els pèls de punta de pensar-hi. No vaig dormir en tota la nit...En fi, l'important és que se'n va sortir, però el que van fer no té nom. I a sobre, els advocats diuen que si posa una demanda és difícil, mooolt, que guanyi. Que fort, elss en sortiran indemnes...

Tot això va passar a l'hospital Dr. Trueta, de Girona. La culpa va ser d'una metge (suposo q resident) que substituïa el titular (q estava de vacances). I van haver d'avisar el titular per arreglar la cosa. En fi, corramos un tupido velo pq no hi podem fer res, però quan hi penso...I sort q ma germana ja té 2 nenes. Si no, q??? La deixen sense úter i sense l'opció de tenir fills. És molt heavy!!! ::brr::
Imatge
[/url]
Sandrix

EntradaAutor: irenusky » dl. maig 05, 2008 4:31 pm

calla calla que se m'han posat a mi també els pels de punta... bueno menys mal que està bé!
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: txellens » dl. maig 05, 2008 4:57 pm

jolin !!! deu ni do !! la veritat es que el tema legal en tots aquests temes son patetics....

El meu germá va morir en un accident de treball, la maquina que utilitzava un "toro" vulgarment anomenat, estava en mal estat, modificat per varis llocs sense ser modificacions homologades ni legals. Els advocats, amics de tota la vida de la familia despres de molt i molt lluitar no s'ha aconseguit res de res.... 100000€ i res mes... que si tornés a passar amb un altre nano llavors si que el responsable pagaria pero nomes si tornés a passar....es indignant que un nano perdi la vida treballanst i que el responsable pagui només si un altre li passa el mateix...
A part del mal que et fa la perdua tant important com és la d'un germa que a mes a mes sigui aixi que el culpable quedi impune tan tranquil i ell amb 24anys.....
Imagino que també em ve d'aqui tot el que tinc.... se suposava uqe ja ho tenia superat pero imagino que preparar el casament i pensar que hi haura un buit tan gran entre tanta gent també marca....

Pero bueno, que jo se que desde on sigui m'ajuda i m'ajudara, el meu angel de la guarda.... pensant.ho be jo crec que ara s'estara fotent una cerveseta i un cigarret a una terrasseta de per alla dalt...
txellens

EntradaAutor: Sandrix » dl. maig 05, 2008 5:23 pm

Ai Txellens, no ho sabia! Quin greu! És realment indignant!!! És el que jo deia. I quan es mor algú q passa?? Pq, clar, ni tot l'or del món compensa aquesta pèrdua! I a sobre q et diguin q si torna a passar sí. Q fort! O sigui q ha de morir algú més?? Doncs kina mena de justícia tenim??

En fi, ja entenc q et sentis així. Jo también estic segura q allà on sigui vetllarà pq tinguis un dia rodó i segur que serà així.

Molts ànims!!! I si vols desfogar-te, jaakí ens tens!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
[/url]
Sandrix

EntradaAutor: txellens » dl. maig 05, 2008 5:52 pm

ai !!! solets solets solets !!! que sou uns solets !!!
que no ho explico per posar.vos mal cos ni res !! sino per donar un altre exemple de com es la realitat... no soc l'unica en aquesta situació i per sort o per desgracias hi ha moltissima gent en aquest món que esta passant pel mateix i se n'ha sortit, llavors... perque jo no ?? Aixi que a posar.hi ovaris i ala !!!! A part ara amb la baixa i estant tranquileta segur que milloro molt...

i sobretot amb vosaltres!!!!
txellens

EntradaAutor: irenusky » dl. maig 05, 2008 6:14 pm

iiiiiiiiiiiiiiiiiii tant que milloraràs ja veuràs tú!!!!!

=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: txellens » dl. maig 05, 2008 6:25 pm

en eso toy !!!
Aquests dies de baixa em penso passarlos de passeig amb el gos, amunt avall, al gimnas que diuen que va molt be per l'ansietat tambe... i COM NOVA!!
txellens

EntradaAutor: EvelynyVictor » dl. maig 05, 2008 11:22 pm

que fuerte Txellens!!! di que sí, tu ánimos y pa'lante!!! que esté donde esté te estará dando fuerzas!!!

Y respecto a tu baja....disfrutala al máximo y sácale partido. Yo estuve de baja tres meses por un accidente de tráfico y dos meses no xq estuve en cama, pero el tercero....eso que me llevé para el cuerpo.

Yo trabajo en Sabadell, cualquier cosa ya sabes!!!
Imatge
EvelynyVictor
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1662
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 6:03 pm

EntradaAutor: irenusky » dt. maig 06, 2008 10:00 am

Hola txellens! Com va el día nina??? Espero que estiguis millor

Besets!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: txellens » dt. maig 06, 2008 10:03 am

bueno ayer me acoste que parecia que habia suido y bajado el everest trescientasmil veces el Everest pero hoy mejor... me cuesta aun bastante andar, estoy muy pero muy cansada pero bueno, ahora saldre a hacer 4 cosillas pendientes que tengo hoy y poco a poco
peor bien !!
Donde trabajas Evelyn ?
txellens

EntradaAutor: irenusky » dt. maig 06, 2008 10:09 am

poco a poco xurry :-) :-) :-)
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Papita » dt. maig 06, 2008 3:42 pm

Hola Txellens!!

Espero estés más animada y mejor.. ya verás que con el cambio de la medicación estarás más tranquila!!!!!
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant