CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: NUMA » dc. març 11, 2009 9:18 am

Bon dia Casamenteras!!!!! :-))
Imatge
NUMA
:: supernúvia

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: dido » dc. març 11, 2009 9:20 am

Bon dia!!

A mi la presentacio del gaspatxo de cireres tampoc m'atrau massa, suposo que deu ser pel color...

Labanda, explica'ns com son les aliances! Les nostres al final i després de buscar força les vam acabar comprant a la joieria del barri de tota la vida... de fet son molt senzilles, però tenen un petit toc modernillo, a veure si els faig una foto.

Gràcies pels compliments del vestit, no sé quin model voleu dir del Jose M. Peiró, és el de Whiteday, no? A mi m'agradaven els models que vaig veure d'ell per internet, però no vaig arribar a anar-hi mai.

Ah, jo el ram també me'l vaig comprar jo, i el vaig fer dur a Ca n'Alzina perquè el padrí me'l pugés a la suite mentre em canviava. Com que a França això no es fa, em va semblar una mica bèstia demanar-li que apoquinés pel ram... el pobre ja ho va passar prou malament només de pensar que m'havia de recitar alguna cosa.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido
:: núvia experimentada

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: mferrer » dc. març 11, 2009 3:18 pm

Hola wapes!!!

Al final farem un 2n tast!!! Volem estar segurs de que el que posem per menjar ens agradi del tot, (i si està bé de preu doncs millor);
EN Jordi (la meva parella) ha parlat amb l'Ariana (l'he fet trucar a ell pq sinó sembla que ho faig tot jo) i li ha comentat els dubtes que teníem i tota la pesca. L'Ariana también ha dit que si en comptes de fricandó posem entrecot bou llosa el preu baixa a 115€. también li ha dit que provem algun peix com la Dorada o el lluç per primer (en Jordi no acaba d'estar convençut amb el chop suey!!!, a mi em va encantar) i el bou i canetó de segón. El canetó no sé com el cuinen, però penso que és diferent a l'ànec mut amb peres.

Avui al vespre acabarem de concretar i li direm a l'Ariana. Suposo que el 2n tast el farem el dia 20, divendres de la propera setmana.

Ostres!! pensareu que som uns cagadubtes exigents!!! però volem tenir la tranquil·litat de què el què hem escollit ens convenç el 100%.
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: MOT » dc. març 11, 2009 8:26 pm

Hola noies!!! no sabeu com m'estic estressant amb la UOC!!! oooohhh i mira que m'he pillat només3 assignatures per no atavalar-me... doncs apa!!! uffff

Labanda nosaltres també les vam agafar a la Trias!!!! i la Cèlia es va portar mooolt bé... jejeje, a veure si us els acabeu fent com els nostres... jeje Ja ens els ensenyaràs!

Mferrer, a veure, doncs si el dia 20 sortiu de dubtes... espero que sí, i que sigui conservant un bon preu...

Xatones, demà estaré a Màlaga, així que fins divendres no us podré dir HOLA... o potser dissabte, en funció de ocm vagi el dia... Fins llavors!!!

PD: segueixo "barallat-me" amb les tasques pendents de la UOC...
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: LABANDA » dc. març 11, 2009 9:49 pm

eis!
mot estàs a la UOC? i que faS?? jo algun dia tornaré a reprendre psicopedagogia... pero tiempo al tiempo...jejejeje que vagi bé el dia a Màlaga!

mferrer, ben fet això de fer un segno tast! així estareu segurs!

les invis demà van a la impremta... i els anells... a veure si puc posar foto!
Mot els vostres eren els de les ditades oi? els vam veure también i la Cèlia m'ho va dir también! Els nostres són raros, difícils d'explicar... originals... però encara trobo que tenen sentit d'aliança! la Cèlia em va dir que ja m'enviaria una foto si hi pensa...
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: MOT » dc. març 11, 2009 9:59 pm

Ei guapa... segur que són originals!!!! aquesta dona sempre en té d'originals, i si nó, te'ls fan com vulguis!!! jejeje això és originalitat i la resta són tonteries!!!

Ah, i sí, estudio un Màster en E-learning (que és del que treballo) i vaig a tope, entre això i l'anglès, a part de la feina... bé, i altres cosetes que sempre surten...

Bé, recullo que demà m'he de llevar moooolt d'hora... a les 7:20 embarco, però com pot ser que a aquelles hores hi hagi l'aeroport posat??? jajaja, i a sobre, es veu que hi ha vols que surten més d'hora(els que fa un temps agafava jo... però ja he demanat retrassar l'hora de la sortida, que sinó...) Bé, doncs res, deixo d'explicar això que no interessa a ningú i me'n vaig a fer la bossa de la feina. Fins dissabte!!!
Imatge Imatge
MOT

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: LABANDA » dc. març 11, 2009 10:26 pm

invis definitives

Imatge
Imatge
Imatge
LABANDA

EntradaAutor: LABANDA » dc. març 11, 2009 10:28 pm

he tret els telèfons de la invistacio i evidentment el numero de compte...encara qe si algú VOL FER UN INGRÉS DE BONA VOLUNTAT.... jo us el passo....jejejejejejej :-)
LABANDA

EntradaAutor: *Alba* » dc. març 11, 2009 10:32 pm

M'encanten Lídia ja t'ho he dit!!! et podries dedicar al disseny!!! NO ÉS BROMA!
M'ha encantat conéixer-te!!!!!! :-) No hem pogut xerrar massa però ja quedarem un altre dia!! EH!!! amb totes les bagenques!!! jeje

Ja tens decidit què fareu?... Jo he apretat al màxim ja ho saps!!! :-)ok:
Podeu fer unes targetes molt xules!!!
Imatge
***11 de setembre de 2009***
*Alba*

Entrades: 2047
Membre des de: dc. oct. 08, 2008 8:53 pm

EntradaAutor: LABANDA » dc. març 11, 2009 10:38 pm

MOT ha escrit:Ei guapa... segur que són originals!!!! aquesta dona sempre en té d'originals, i si nó, te'ls fan com vulguis!!! jejeje això és originalitat i la resta són tonteries!!!

Ah, i sí, estudio un Màster en E-learning (que és del que treballo) i vaig a tope, entre això i l'anglès, a part de la feina... bé, i altres cosetes que sempre surten...

Bé, recullo que demà m'he de llevar moooolt d'hora... a les 7:20 embarco, però com pot ser que a aquelles hores hi hagi l'aeroport posat??? jajaja, i a sobre, es veu que hi ha vols que surten més d'hora(els que fa un temps agafava jo... però ja he demanat retrassar l'hora de la sortida, que sinó...) Bé, doncs res, deixo d'explicar això que no interessa a ningú i me'n vaig a fer la bossa de la feina. Fins dissabte!!!

Eis Mot, que no t'he llegit!! nena, la veritat és que agafar el vol a les 7.20 té tela.... això vol dir que thas de llevar molt d'horaaaaaaaaaaaaaa!! bona nit wapa!!!

màster en e-learnig... jo segueixo amb lo meu... algun dia ja entendré ben bé a què et dediques.... em sembla tant curiós!!! com vas trobar aquesta feina????
i sobre les aliances, la veritat, si que ja hi posarà més originalitat la Cèlia perquè ens grabarà el nom d'una manera curiosa... bé, ja us ho explicaré!

**ALBA**, el mateix et dic! encantada de conèixet!!! i i tant que ja quedarem un dia!! t'he enviat un privi.... explciante mitja vida.... sorry!!jejejeje i bé,... que vull veure les teves aviat eh?
dedicar-me al disseny??? bufff... potser quan tingui domini de freehands i vocabulari d'aquest raro que feu servir...jejejejeje es conya! la veritat, m'agrada força i ja em distreu fer cosetes així "amateur", per mi i pels amics! no ho descartaré més endavant!!jejejeje Gràcies!
pero de moment.... lo de fer catàleg de làpides com que no m'ha tibat... :-)) que curiós!!!!! :-)ok:
LABANDA

EntradaAutor: dido » dj. març 12, 2009 10:13 am

Lídia, m'encanten les invis!!! Les trobo molt modernes, m'agrada molt la combinació de colors i el disseny.
:-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: NUMA » dj. març 12, 2009 11:43 am

Bon dia!!!!
Labanda molt xulesssss

Pero hi ha algo que em fa mal els ulls....

Gramaticalment es correcte escriure.... 18:00 de la tarda??? les 18:00 sempre son de la tarda mai de matí... un´altre cosa sería a les 6 de la tarda o les 6 del matí.....

pero les 18:00 sempre es tarda no??

No se... es una opinió :-/ :-/ :-/
Imatge
NUMA

EntradaAutor: dido » dj. març 12, 2009 12:23 pm

Ostres, estic d'acord amb la Numa, no m'hi havia fixat!! Millor a les 6 de la tarda!!!
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: mferrer » dj. març 12, 2009 12:43 pm

LAbanda, les invitacions molt guays!!!

Tenen raó les noies, millor posar les 6 de la tarda!!! esteu en tot!!!
mferrer

EntradaAutor: LABANDA » dj. març 12, 2009 1:09 pm

NUMA ha escrit:Bon dia!!!!
Labanda molt xulesssss

Gramaticalment es correcte escriure.... 18:00 de la tarda??? les 18:00 sempre son de la tarda mai de matí... un´altre cosa sería a les 6 de la tarda o les 6 del matí.....

Gràcies!! doncs sí, es veritat! no hi haviem caigut amb això! sort que encara no han sortit a impremta....

era això el que et feia mal als ulls?
LABANDA

EntradaAutor: NUMA » dj. març 12, 2009 4:45 pm

LABANDA ha escrit:
NUMA ha escrit:Bon dia!!!!
Labanda molt xulesssss

Gràcies!! doncs sí, es veritat! no hi haviem caigut amb això! sort que encara no han sortit a impremta....

era això el que et feia mal als ulls?

si :-)) :-))

Muaaaaaaaaaaaaa
Imatge
NUMA

LABANDA T'HE TOCAT UN CAP DE SETMANA A UN HOTEL!!!

EntradaAutor: mferrer » dj. març 12, 2009 4:45 pm

LABANDA!!!!! que acabo de veure que t'ha tocat un cap de setmana a no se quin hotel!!!! del la FIRA DE MANRESA!!! NENA!!! FELICITATS!!!! Tu potser encara no ho has vist, oi???
mferrer

EntradaAutor: LABANDA » dj. març 12, 2009 4:53 pm

eis siiiiiiiiiiiiiiiiiiii

m'ha tocat!!!

m'acaben d'enviar un privi!!! ueueueueueueueueu

nit d'hotel amb circuit spa!!! de lujo pel pre boda!!

i sortejaven un creuer pel mediterrani i tot.... jo ni ho sabia!
LABANDA

EntradaAutor: dido » dv. març 13, 2009 9:12 am

Felicitats Labanda, quina sort!!! I quin hotel és?
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: LABANDA » dv. març 13, 2009 11:25 am

el Reymar de Tossa de Mar!

q tingueu molt bon finde!
algú anirà a les portes obertes del diumenge?
jo m'hi arribaré!
LABANDA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants