Autor: ona09 » dv. jul. 10, 2009 1:19 am
Hola!
Batirxe i Carlina, felicitats!!! estàveu molt guapes!!
Ostres, veig que parleu de nervis... a mi ara em queden 7 setmanes per la boda i començo a estar una miqueta histèrica!!! :)
i tant si tinc la sensació de que no arribo a tot! el meu nòvio ja fa cosetes ja... però ja se sap que les dones n'acabem fent la major part!
Per cert, una pregunta, els rams de xupa xups a qui els doneu exactament?
i a les embarassades què els feu? una figureta de cigonya? (ja no recordo si us ho vaig preguntar, perquè sé que vaig parlar-ho amb algú)
Jo fixeu-vos que encara he d'anar a comprar les figures de nuvis! tot i que almenys ja els tinc reüllats. Quants en donareu? jo de moment en tinc 3 de pensats, perquè tampoc no volia fer-ne gaires més.
Avui he anat a fer la prova del vestit... m'he agobiat una miqueta perquè encara hi falten molts detalls i no em costava fer-me la idea, però per sort aviat se m'ha passat la ralladeta. També he anat a la pelu, a fer-me el color i el tallat. I m'han fet un recollit de prova, tot i que ho faré en una altra perruqueria que em quedi més a prop (és una mica lio) ah, i també he triat les arracades que em regalen els meus avis, més precioses... :)
Bueno noietes, ànims Evie i La I que ja ens falta molt poquet! i per cert, quina és la propera que es casa??