CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: ANEROLA » dj. març 19, 2009 7:35 pm

S&X les teves invis són molt originals i informals, m'agraden molt. Té raó la mferrer a aquest post hi ha un nivell amb la creativitat...
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: MOT » dj. març 19, 2009 8:00 pm

S&X són moooolt originals, molt bé!!! Creativitat al 100%!!!

Veig que heu agafat un bus... puc saber amb qui??? :P coti coti..jejeje

Pot quedar molt xul.lo el ball a la zona de les arcades, si ho saben ambientar amb la llum... és l'únic "inconvenient" que jo hi trobo, potser n'hi ha massa... però bé... el DJ ha de fer-hi la seva...

Demà divendres!!!! que bé!!!!

JB, cuenta esto de la fiesta de primavera, que nos tienes perdidas!!!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: LABANDA » dj. març 19, 2009 10:42 pm

S&X les invis genials!!! son molt personalitzades y molt divertides!!!! segur que la gent alucinarà perquè realment´són molt creatives i ningú s'ho espera!

La targeta de l'autobús és una canya!!! enhorabona!

EL ball a la sala de les arcades a les fosquessssssssssssssss!! que a aquella hora més val que no ens veiguem les cares!!! jijjijijij :-)

demà m'en vaig d'excursió al ZOO!!!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: S&X » dj. març 19, 2009 11:37 pm

Bona nit noies!!

MOLTES GRACIES PELS COMENTARIS!! :-)) :-)) :-)) :-))

Avui li he donat als meus pares i els dos han rigut :) me fa molta ilu quan a la gent li agraden. Demà li donaré als de la feina, a veure que diuen!!

Nosaltres serem uns 130 o així i em va dir l'Ariana que igual el ball el podem inaugurar a la sala gran pero que despres el ball ball a la sala de les arcades.

MOT l.autocar no l.hem agafat encara, he demanat preus, però a quasi tot arreu val igual, m.han dit que amb dos mesos d.antelació que reservi ja està bé. Per aixó hem posat que la ens han d.avisat abans del 20 de maig. Coneixes alguna empresa o algo?

Dema divendres OLEEEEEEEEEEEEEEE

LABANDA que vagi bé el zoo, amb les teves fieras!!

mferrer ja ens diràs que tal el 2on tast!! ::-)
S&X
:: núvia experta

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: MOT » dv. març 20, 2009 4:42 pm

S&X ha escrit:Bona nit noies!!

MOLTES GRACIES PELS COMENTARIS!! :-)) :-)) :-)) :-))

Avui li he donat als meus pares i els dos han rigut :) me fa molta ilu quan a la gent li agraden. Demà li donaré als de la feina, a veure que diuen!!

Nosaltres serem uns 130 o així i em va dir l'Ariana que igual el ball el podem inaugurar a la sala gran pero que despres el ball ball a la sala de les arcades.

MOT l.autocar no l.hem agafat encara, he demanat preus, però a quasi tot arreu val igual, m.han dit que amb dos mesos d.antelació que reservi ja està bé. Per aixó hem posat que la ens han d.avisat abans del 20 de maig. Coneixes alguna empresa o algo?

Dema divendres OLEEEEEEEEEEEEEEE

LABANDA que vagi bé el zoo, amb les teves fieras!!

mferrer ja ens diràs que tal el 2on tast!! ::-)

Nosaltres vam tenir una mala experiència amb Animaespectacles, és una empresa que fa d'intermediària entre els conductors autònoms i els nuvis. Se li va trencar un manguito al bus que duia als meus amics i familiars i (gràcies a això) vaig arribar una hora i mitja tard a Ca n'Alzina, ja que jo estava al cotxe, darrera del bus, fent companyia als meus cosins i amics que s'estaven rustint a la cuneta de l'autovia... però bé... suposo que això li pot passar a qualsevol... ara bé, jo la mala experiència ja l'he tingut, i ha estat amb ells... a partir d'aquí, pots fer el que vulguis... :P
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: S&X » dv. març 20, 2009 5:53 pm

MOT ha escrit:

Nosaltres vam tenir una mala experiència amb Animaespectacles, és una empresa que fa d'intermediària entre els conductors autònoms i els nuvis. Se li va trencar un manguito al bus que duia als meus amics i familiars i (gràcies a això) vaig arribar una hora i mitja tard a Ca n'Alzina, ja que jo estava al cotxe, darrera del bus, fent companyia als meus cosins i amics que s'estaven rustint a la cuneta de l'autovia... però bé... suposo que això li pot passar a qualsevol... ara bé, jo la mala experiència ja l'he tingut, i ha estat amb ells... a partir d'aquí, pots fer el que vulguis... :P

mmm no et demanaré el seu telèfon :P
jo he demanat preus a companyies d.autobusos, les tipiques, ravigó, soler i sauret,..

unes amigues em regalen per la boda un joc de maletes, i ja les tinc a casa!! me les acaben de portar :)

avui a la feina a tothom li han agradat les invis :-)ok:

mferrer esperem la cronica del 2n tast!

la resta, comença el findeeeeeeeee
S&X

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: MOT » dv. març 20, 2009 6:50 pm

Que bé, maletes!!!! a nosaltres no ens en van regalar, vam fer servir unes dels pares... i no els va passar res! jeje

mferrer, crònica de 2n tast, please!!!

Ara mateix vaig corrent cap a Bcn que a una amiga li han donat un pis, i vull ser la 1ª de veure'l!!! fins demà!!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: JB » dv. març 20, 2009 6:54 pm

BUENOS DIAS POR LA TARDE!!!!!!

VUELVO A SER TIA solo que esta vez TIA-MADRINA de un niño que se llama SERGIO!!!!! Madre que guapo es en persona, porque el la foto del telefono esta feisimo!!!ajajajaj

Bueno respecto al autocar, nosotros lo hicimos con SARBUS, coo ya conocen el sitio ya saben que no puede ser un autocar mas grande de 35 plazas. Y no tuvimos ningun problema, pero como dice MOT puede asar cualquier cosa.

Este fin nos vamos al hotel spa bahia de tosa que nos regalaon las madres del colegio. Y con este tiempo!!! Madre no se puede pedir mas... bueno si, que se pudiera hacer... bueno ya nos entendemos no??? es que hasta el martes no me levantan el castigo, si todo ha ido bien.jaja

BUEN FINDE
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: ANEROLA » dv. març 20, 2009 7:04 pm

Hola noies,
JB que te lo pases bien este finde en ese super regalo que te hicieron!! ale que guay a la playita de relax....por lo otro...todo no se puede tener, habrá que esperarse al martes. Felicidades por el nuevo sobrinito.
mferrer ja ens diràs que heu decidit del segon tast.
Jo també me'n vaig de finde amb la meva family, és un regal sorpresa que li vam fer als meus pares per Reis.
Bon finde a totes!!
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: mferrer » ds. març 21, 2009 12:30 pm

BOn dia a totes!!!

Ahir vam fer el 2on tast, i la veritat, RES A VEURE AMB EL PRIMER!! tant amb els menjars com amb l'atenció rebuda!!!!
Aniré a pams:

- Ahir només eren 2 taules+la nostra (en Jordi i jo) fent el tast, i la veritat, quin canvi del primer cop!!! a més hi havia els dos maitres, l'Ariana i en Bernat. La veritat és que en Bernat ens va fer molt bon paper, molt, molt!!! és més ens va aconsellar força, i a diferència de l'Ariana que, quan li preguntes preus sempre diu: ui, això ho he de mirar, o no ho sé, en Bernat ens va concretar quin plat era més econòmic i quins més cars!!! i a part ens va aconsellar sobre si posem segons quin primer, quin segón hi pot anar millor, tant per quantitat com per sabor!!
LA VERITAT, L'ATENCIÓ, AHIR, UN 10 PER PART DE TOTS!!!-
PLATS:
PRIMERS: Papillote de maris amb verduretes (lluç, gambes, musclos, i no sé què més): EXCEL.LENT!! un 10, tant de sabor com de presentació, com de consistència del plat. En Jordi estava encantat amb el plat!!! ENS QUEDEM AQUEST SENSE DUBTES.

Filet de lluç
,.... también MOLT BÓ, MOLT SUAU,... PERÒ NO DEIXA DE SER UN PEIX, I NO POT COMPETIR AMB EL PAPILLOTE EN QUANT A ORIGINALITAT!! ara, jo el recomano 100%, la compota de poma excel·lent.

SEGONS: ahhhhh!!! aquí, com sempre els dubtes, però aquest cop pq ens convencen tots força.

Canetó amb peres al vi,... A MI EM VA ENCANTAR, SBTOT PQ M'ENCANTA L'ÀNEC. A diferència del que va provar al 1r tast, aquest és MOLT MÉS ÀNEC, vull dir que es veu l'ànec amb les seves cuixetes i pit!!! MOLT BEN PRESENTAT I CUINAT; LES PERES AL VI LI DONEN UN JOC DE CONSTRASTOS MOLT BO.

Filet de bou amb salsa civet, foie i gelee de poma,.... EXEL.LENT. EL PLAT FA MOLT DE JOIG; LA CARN MOLT TENDRE,.... ÉS UN PLAT MÉS COMPLET QUE L'ÀNEC I también MÉS CONTUNDENT!!!

Aleshores ens van ensenyar l'entrecot bou a la llosa, i com que jo l'havia tastat en un altre casament, i era exactament igual, P[size=18]OSSIBLEMENT ENS QUEDEM AMB L'ENTRECOT A LA LLOSA I EL PAPILLOTE!!! [/size]si el preu ens convenç!!! de fet en Bernat ens va dir que seria força més econòmic que el fricandó!!! también ens va dir que per convinar amb el papillote, millor una llosa que qualsevol altre carn amb salses, rostida,... doncs un plat a la llosa és més suau i menys pesat!!!

Jo hagués triat el canetó, però en Jordi diu que és un plat més vist que la llosa!!! DE FET EN BERNAT ENS VA DIR QUE LA LLOSA NOMÉS LA FAN ELLS I ELS DE CAN MAGÍ (que és on jo la vaig menjar) I ARA EN JUBANY!!

Ara hem de passar-li el menú a l'Ariana i ens ha dit que la propera setmana ens passa el preu. (els vins i cava seran els que ja havíem triat, eren canviats menys el negre, i l'aperitiu también)

I les fotos!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
mferrer
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: ARARE » ds. març 21, 2009 12:36 pm

Nenes.. es presenta molt bé el finde eh??? Que bé!

Jo també tinc un bon dissabte.. aquest matí hem anat a buscar "el material" per fer les invis... En quant tingui una feta us la penjo.. ja em donareu les vostres opinions!!

Per cert, tema SABATES!!! ahir vaig estar mirant per Granollers i buffff res de res.. totes porten molta plataforma i uns taconarros que flipen... Alguna sabatera de confinaça em va dir que m'esperi a l'estiu, inclús a les rebaixes però tinc la prova de vestit al juny! i les hauria de portar..

A mi m'agraden les sandalies blanques, no cal que siguin de nuvia, nuvia.. però de moment no hi ha res.. Espero trobar algo!!!!!!!!!!! Suposo que baixaré a barcelona, al tocador de la nuvia (que tothom hi parla) a veure que tal!!!

Apa noies.. que tingueu un bon cap de setmana!!

Per cert, MFerrer please!! Crònica sobre el papillote de marisc please!! mmm quina gana...
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: ARARE » ds. març 21, 2009 12:37 pm

Mferrer hem escrit a la vegada!! Vaig a llegir la super mega crònica!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: ARARE » ds. març 21, 2009 12:48 pm

Nena té tot una pinta excelent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! L'elecció genial.. El fet d'anar el segon cop ha sigut tot un encert pq heu provat més coses, heu trobat un menú més ajustat al que volieu i inclús, potser, que us convenç més i a més heu tingut un tast com deu mana, amb l'atenció que us mereixeu i ara teniu una visió diferent del restaurant no?..

Només una cosa.. aixo de la llosa, no és original d'ells! Jo ho he menjat a alguns restaurants.. i lo del Jubany, l'any passat vaig anar a un casament al Mas d'Osor i ja ho tenien.. Només ho dic pq n m'agrada que ens venguin coses que no son.. potser per la zona d'Igualada son els primers però d'aqui a que ningú ho fa...

Per altra banda, és un plat original per la presentació, gustós 100% i pràctic (pq cada persona es pot fer la carn al punt). A nosaltres ens va agradar molt però a l'ultim casament de la colla ho van posar i no ens voliem repetir!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: LABANDA » ds. març 21, 2009 3:10 pm

com m'en alegro Maira!!

tot té una pinta genial!!!

a mi el Papillote em té molt molt encuriosida... m'agradaria probar-lo... però com li digui això al Sergi li ve algo...
ja passaràs el pressupost!

petons!

Arare, si si, volem veure les invis!!

i jo de sabata busco algo massa especial i no ho trobo... quines us agraden més¿?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
LABANDA

EntradaAutor: ARARE » ds. març 21, 2009 3:58 pm

Nenaaaaaaaaaa però quins TACONZOS!!!!! Li treuràs un cap al Sergi no?? jjejej.. A mi m'agraden més les segones!!!

Ja estàs preparada per anar tan alta? Poter ja en fas servir aquestes sabates tan altes.. jo penso que cauria... jejejej.. pato mareao...

Penso que les segones les trobaràs..jo crec que ahir en vaig veure d'aquest estil. Si torno a donar una volta per granollers t'ho miro i et dic alguna cosa.. Però em sembla que si que les he vist!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: LABANDA » ds. març 21, 2009 5:03 pm

Si que son altes, pero tampoc tant! a més, son espectacularment còmodes pel fet de tenir plataforma a la part de davant... això es genial!

Les segones les he trobat , pero en diferent pell i no m'acaben de convèncer... .... i que va.... no li passaré pas al Sergi... que jo medeixo 159 justos... soc mini...
LABANDA

EntradaAutor: ARARE » ds. març 21, 2009 8:56 pm

jajajajaj jo medeixo EXACTAMENT lo mateix!! També mini però contenta!! La gent sempre em diu que soc baixeta i jo sempre dic que no és una cosa que em molesti.. soc així i PUNT..
Imatge
ARARE

EntradaAutor: LABANDA » dg. març 22, 2009 12:15 pm

:-)ok: :-)ok: jjeejeje medim igual, pes igual.... clons!

_La veritat és que així no tenim problemes quan ens posem més talons! Tenen 12 cm les dues, pero amb la plataforma es queden en 9. i estan super acolxades.... jolin,com no les trobi em ve algo!

AIS"!!! BEAAAAAAAAAAAA enhorabuena por ese ahijado!!!!! que se me pasó ayer!! nos tienes que contar que tal el finde eh???

relaxxxxx!
LABANDA

EntradaAutor: ARARE » dg. març 22, 2009 3:58 pm

A mi em fa l'efecte que tu tens els kilets millor repartits!! Jo semblo una guitarra!!! jejejejej...

Nenes, avui he fet manualitats tot el matí!!! He descobert la meva part artística amb aquest foro!!! Espero poder-vos posar les invitacions el proper cap de setmana!! De moment.. top secret!!!

Apa, me'n vaig que tinc partidet de padel aquesta tarda!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: ANEROLA » dg. març 22, 2009 7:34 pm

Hola noies,
Labanda quin taconàs noia!! Però sí que és veritat això que dius de la plataforma que fa molt... A mi m'agraden més les segones, també pel tema de que et cases a l'estiu i són una mica obertes. Però poder el coler de les primeres et fa més amb el vestit no? Ja ens diràs si les trobes i quines et quedes.
mferrer quina pinta que fa tot noia. El Bernat sap el preu dels plats perqué és ell qui ho posa, vamos que es el que parte el bacalao, jeje, i mai millor dit.
Arare ja ens ensenyaràs les teves invis fetes per tu, mare meva que sou apanyades.
26/07/2008
ANEROLA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants