Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: S&M2009 » dj. març 19, 2009 9:42 am

Miriam amb quina companyia vas fer el creuer???
Imatge
S&M2009
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: Aley » dj. març 19, 2009 12:24 pm

Això espero, que ens en facin fora!!!
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley
:: núvia de bronze

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: xocolatina » dj. març 19, 2009 1:30 pm

Ostres Frezay quina sort nena!! japo i punta cana!!! Coneixes una web que es diu tripadvisor?? t'ho comento perquè com ens expliques que vosaltres mateixos us monteu el viatge allà potser trobes info d'interes. També et recomano contactar amb el consulat del Japó a Espanya i demanar-hi informació via postal.

Esther!!! nena s'et troba a faltar!!

S&M i tant que es nota!!

Sonia, Aley, NyiNy, Evagi, Flit que tal el dia maques?
xocolatina
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: eva gi » dj. març 19, 2009 2:01 pm

xocolatina ha escrit:Ostres Frezay quina sort nena!! japo i punta cana!!! Coneixes una web que es diu tripadvisor?? t'ho comento perquè com ens expliques que vosaltres mateixos us monteu el viatge allà potser trobes info d'interes. També et recomano contactar amb el consulat del Japó a Espanya i demanar-hi informació via postal.

Esther!!! nena s'et troba a faltar!!

S&M i tant que es nota!!

Sonia, Aley, NyiNy, Evagi, Flit que tal el dia maques?

ei noies, si, ja ho se fa dies que no escric massa. no tinc molt de temps, llegeixo els vostres comptes enrerra i actualitzo una mica el meu,....però no tinc temps de res
Imatge
Imatge
eva gi

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: Aley » dj. març 19, 2009 2:04 pm

Eva suposo que es normal, el dia s'apropa i el temps es tira a sobre!!! Tu mentre et pasis un xic de tant en tant ens conformem!! Jeje
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: xocolatina » dj. març 19, 2009 3:52 pm

nenis, que regaleu avui als vostres papis??
xocolatina

EntradaAutor: S&M2009 » dj. març 19, 2009 4:39 pm

Hola guapis!!

Eva guapa no pasa res!!! mentres tu vagis bé aquí t´esperem per ens vagis informant quan puguis!!!

Xocolatina jo li he comprat una colonia, lo típic però es que es tan difícil regalar-li!!
Per cert jo també entro bastant al Tripadvisor i a los Viajeros.com per veure excursions, hotels .. la veritat es que va molt bé!!
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. març 19, 2009 8:10 pm

Bona tarda reinas!

Jo tampoc escric gaire però es que nenas estic super baixa de forçesd...aquesta nena m'est'a absorvint per dies!

S&M2009 vàrem fer el creure amb COSTA CRUCEROS i la veritat que molt i molt bé! El vaixell una passada ara no tenen la opció todo incluido...
Els de Pullmantur el vaixell no es tan espectacular però pots agafar un tot inclós!
Nosaltres ja que hi erem, a lo grande! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: S&M2009 » dv. març 20, 2009 10:25 am

Bon dia guapes!!

Com es presenta el cap de setmana??

Miriam si ho vas fer amb un Costa, chapó! perquè jo ho vaig fer amb un Pullmantur i una caca ... no ho recomano, la gent semblava que no havia menjat es sa vida ... jajajaj, era a l´agost i al vaixell no hi cabia ni una agulla, per dir-te que m´anava a prendre el sol a la zona mes alta del vaixell per estar tranquila, no em vaig banyar ni un dia a la piscina del vaixell :--( .
Però aquest que vaig fer per les Illes Gregues un 10!!! gent jove, va ser una pasada de viatge!

Xocolatina guapa tu que ja has estat a Riviera Maya ... m´aconsellas fer la excursió de Tulum i Xel-ha al meu aire???

Ester que estas perduda!!!

Nyinyi a mi també4 m´ha passat la setmana volant!! no he parat ni un moment ... arribaré al viatge feta caldo ... jajajaj

Nenes hi avui per acabar la setmana he d´anar d´enterro ´d´un tiet d´en Sergi, tenia 75 anys, li ha donat un atac al cor i no li ha donat ni temps d´arribar al metge. Pobre home... fa dues setmanes que li varem portar la invitació i em deia que ells si que venien (el matrimoni), quina llàstima.
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: xocolatina » dv. març 20, 2009 10:38 am

Bon dia noies!!

S&M2009: Jo et recomano fer per lliure ll'excursió de Tulum, nosaltres i la vàrem fer per lliure agafant una mena de Banette que es el transport urbà d'allà on pugen 8 o 9 mejicanitos apretujats jajajaja tot una experiència i a le vegada economica. Tulum és preciòs, una pasada!!! i al costat de les ruines caminant hi ha una platja paradisiaca que es diu Playa Paraiso ufff IMPRESIONANT.

Pel tema Xelha nosaltres no hi vàrem anar, vàrem triar Scaret i ens va agradar molt a la trobada t'explico amb detall, recorda preguntar-m'ho.

A Rivera Maya et pots moure perfectament amb cotxe particular i fer moltes coses per lliure. :-)

Ah, preparat i concienciat per regateix en aquests paisos està a l'ordre del dia...
xocolatina

EntradaAutor: S&M2009 » dv. març 20, 2009 10:45 am

Gràcies Xocolatina!!!
I que nesessito un dia sencer per Tulum i un altre per Xel-ha o Xcaret??
O amb el mateix dia les dues coses???
Es que em vull guardar algún dia de relax a l´hotel ... però amb tot el que hi ha per veure ... penso que de relax res de res, jajajaj.
Tema regateig sóm DOLENTÍSSIMS ... jaajajaj a Tunez i a Turquía no vàrem comprar quasi res per això, tota l´estona em sentia timada ... jajajaja.

Val al sopar m´expliques cosetes per visitar!!! y de NY? has estat???
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: xocolatina » dv. març 20, 2009 10:51 am

No a NY no hi he estat, no em crida massa l'atenció ara per ara, supsoso que allà m'estressaria massa el ritme frenètic de la gran NY.

Per anar a Tulum amb un matí ho tens ellanstit i dsp tarda pots anar a la platja del costat a relaxar-te. A Scaret necessiteu tot el dia i nit per anar trankils (nit espectacle tipic pilota de foc)

Ostres, Túnez a mi em va encantar, un destí interesant i super econòmic em porta molt bons records. Vas estar al Cafe Sidi buhaid?? aquest que esta a Hamamet i pots veure la posta de sol??? uffff que macu era.
xocolatina

EntradaAutor: xocolatina » dv. març 20, 2009 10:52 am

S&M2009: Quants dies vas?
xocolatina

EntradaAutor: S&M2009 » dv. març 20, 2009 11:43 am

Xocolatina ha Tunez només hi vaig estar un dia, era amb un creuer i es el rollo dels creuers que veus moltes coses però poqueta estona.
He de tornar-hi amb més tranquilitat, igual que ha Turquía que també em va agradar molt!!!
Fem 6 nits a NY i 9 nits a Riviera Maya!

Et vas banyar amb els dofins?
I vas fer l´excursió a Sian Ka´an?
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: S&M2009 » dv. març 20, 2009 11:44 am

Nenes una mala noticia... els meu xicot s´ha quedat sense feina i a sobre no té atur :--( com és autònom, jo no se com ho farem :-/ :-/ :-/

Si sabeu d´alguna cosa encara que sigui per aquí a Girona, si us plau us agrairia!!!
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: xocolatina » dv. març 20, 2009 12:22 pm

S&M2009: Tranquila guapa, segur que alguna cosa trobarà, ja ho diuen després d'una mala notícia en bé una de bona.

Molts ànims!!
xocolatina

EntradaAutor: eva gi » dv. març 20, 2009 1:56 pm

S&M reina, em sap molt greu

segur que es soluciona dona, heu d'estar animats
Imatge
Imatge
eva gi

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: S&M2009 » dv. març 20, 2009 5:36 pm

Ei noies!

Avui quan he arribat a casa estava en Sergi preparant el dinar, cosa que mai coincidim en horari, i ara sense treballar .. la veritat que m´ha xocat molt.
Treballava al sector de la construcció, tenia una petita empresa que sempre depenia d´un gran constructor que la pogut aguantar fins ara :--( .
No em digueu que no es mala pata, a dos mesos del casament!!

Bé ja he començat a mirar per Internet a veure que troba, però s´haurà de ficar en lo primer que li sorti, sense cobrar ni un duro d´en lloc, imagineu...
Bé guapes, jo demà vaig amb la meva mare a Girona a veure si troba algun vestit que li agradi. Em vau dir al Xènia, al Sinuvies i ha on mes???

Gràcies guapes!!
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: FERZAY » dv. març 20, 2009 5:50 pm

S&M2009 ha escrit:Ei noies!

Avui quan he arribat a casa estava en Sergi preparant el dinar, cosa que mai coincidim en horari, i ara sense treballar .. la veritat que m´ha xocat molt.
Treballava al sector de la construcció, tenia una petita empresa que sempre depenia d´un gran constructor que la pogut aguantar fins ara :--( .
No em digueu que no es mala pata, a dos mesos del casament!!

Bé ja he començat a mirar per Internet a veure que troba, però s´haurà de ficar en lo primer que li sorti, sense cobrar ni un duro d´en lloc, imagineu...
Bé guapes, jo demà vaig amb la meva mare a Girona a veure si troba algun vestit que li agradi. Em vau dir al Xènia, al Sinuvies i ha on mes???

Gràcies guapes!!

Nenaaaa anim eh, i ves informant si troba alguna cosa....es que això del treball esta una mica
be nenes ja tinc confirmat el viatje...ja tinc el ryokan (hotel tipic japones) agafat...tambe el viatje a punta cana...ja ho tinc toto!!! quin pes m´he tret
demà baixo a barna, aniré amb la meva sogra que vull mirar sabates, i m´agradaria agafarme un banol, m´agradaria portar-lo aquell dia
Imatge
FERZAY
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2581
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 1:39 pm

EntradaAutor: soniah86 » dv. març 20, 2009 9:36 pm

Carme guapa anims quina mala pata mira is li es igual segur que troba algu en un lloc o altre anims wapa. jo si vols informacio sobre viatjes he estat a tunez, egipte, turquia, riviera maya i orlando respecte el que deies de la excursio la de tulum la vam fer sols i la de xcaret i chuichenitza la vam agafar allà mateix :-)ok:

gironines com va d'aqui una semana estarem petant la xerada :-)
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants