CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: LABANDA » dl. maig 25, 2009 7:43 am

perdoneu l'absencia... desde casa no puc entrar...

i ara ja estic a la feina i es super tard...

tornaré!

Arare...NY!! m'encanta!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: LABANDA » dl. maig 25, 2009 12:18 pm

on esteu???????????
LABANDA

EntradaAutor: ARARE » dl. maig 25, 2009 12:22 pm

Tu no t'has conectat aquests dies però el post ha estat una mica paradet! No t'has perdut res!!!

No se a on paren les nenes!!
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: LABANDA » dl. maig 25, 2009 12:34 pm

jopsssssssss

i jo patiaaaaaaaaaaaaaaa
LABANDA

EntradaAutor: mferrer » dl. maig 25, 2009 12:48 pm

WAPES!!!! jo sóc aquí!!

De nou, no massa coses. Vaja, que l'ARARE va a NY!!! quina enveja nena!!! passar el cap d'any allà deu ser brutal!!!

Jo tinc la roba interior, ja ho vaig explicar, i la setmana que ve vaig a fer 1a prova!!!

Ah!!! aquest Dijous, que tenim festa (en jordi i Jo) anem a Igualada; nem a recollir aliances, a flordalba i a xerrar amb l'Ariana. Ens hem fet una llista de TOTES LES COSES QUE VOLEM CONCRETAR AMB L'ARIANA, I PRESSIONAR SI CAL. SOBRETOT INCIDIREM EN TEMES DE MENJAR PER TOTHOM I TEMA BARRA LLIURE!!! a veure com va!!!
mferrer
:: núvia experimentada

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: mferrer » dl. maig 25, 2009 2:00 pm

Noies!!! acabo de llegir en una web d'aquestes de bodes (no se si és la de boda click), si busques: espacios singulares Barcelona, surt Ca n'Alzina i en el seu anunci posa: NOVEDAD: oferta des del mes de Abril segun el mes i el dia que celebras tu boda!!!

AIXÒ NO HO TENIEN, ABANS!!!!
mferrer

EntradaAutor: ARARE » dl. maig 25, 2009 8:21 pm

mferrer ha escrit:Noies!!! acabo de llegir en una web d'aquestes de bodes (no se si és la de boda click), si busques: espacios singulares Barcelona, surt Ca n'Alzina i en el seu anunci posa: NOVEDAD: oferta des del mes de Abril segun el mes i el dia que celebras tu boda!!!

Doncs segur que fan descomptes per casar-se en divendres o diumenge, molts restaurants ho fan! Mferrer tu q et cases en diumenge ho pots aprofitar! Demana-ho quan hi vagis a veure que et diuen!!!
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: S&X » dl. maig 25, 2009 9:31 pm

ARARE ha escrit:
mferrer ha escrit:Noies!!! acabo de llegir en una web d'aquestes de bodes (no se si és la de boda click), si busques: espacios singulares Barcelona, surt Ca n'Alzina i en el seu anunci posa: NOVEDAD: oferta des del mes de Abril segun el mes i el dia que celebras tu boda!!!

Doncs segur que fan descomptes per casar-se en divendres o diumenge, molts restaurants ho fan! Mferrer tu q et cases en diumenge ho pots aprofitar! Demana-ho quan hi vagis a veure que et diuen!!!

Ho acabo de veure, això serà per les reserves noves no crec que a nosaltres ens facin res. Jo vull anar la setmana vinent a parlar, a floralba i a concretar también amb l.ajuntament la boda civil.
S&X

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: LABANDA » dt. maig 26, 2009 7:36 am

hola!!!

pero ja hi heu anat una vegada a parlar amb l'ARiana???
LABANDA

EntradaAutor: mferrer » dt. maig 26, 2009 2:38 pm

Hola, hola!!!

LABANDA, no sé si m'he preguntes a mi, lo de l'Ariana, però nosaltres encara no hi hem anat. En el segon tastet vam xerrar una mica, però oficialment no hi hem anat. tampoc crec que sigui l'últim cop que hi anem, pq encara queden molts dies i moltes coses per concretar.

ARARE, aprofitarem per deixar anar lo de les OFERTES de ca n'Alzina, però no crec que hi estiguem a temps, aquest any!! però per preguntar que no quedi!!! NO ENS VAN DIR QUE FÓSSIM INSISTENTS, DONCS HO SEREM!!!

El que si que tenim molt peix és el tema VIATGE; hem decidit avançar la "lluna de mel" a l'agost; SI, SI!!! RARO, RARO, RARO,... però en Jordi, si no és a l'agost, no tindrà 19-20 dies, que són els que volem per anar a Indonesia. SI que tenim coses mirades i itineraris, però concretat, res de res!! després del casament potser marxaríem a Menorca 4-5 dies o bé a Londres (jo tinc ganes de veure un musical!!!, en sóc amant!!!) BUENO, JA VEUREM!!!
mferrer

EntradaAutor: S&X » dt. maig 26, 2009 6:34 pm

Hello!!

Lidia anava per mi? o per la mferrer? o per cap de les dues? jijiji

Nosaltres hem anat a parlar dos vegades, les dos vegades que hem fet el tast.
Ara he de tornar per mirar les estovalles noves i comentar un parell de gent q s.ha de canviar el plat i canvi el menu dels nens.. 4 coses
i suposo que tornarem quan s.apropi el dia per parlar de taules i això.

De moment el proxim dimarts ja tinc hora per parlar amb l'alcalde :)
I trucaré a flordalba también per quedar amb ells el dimarts, aixi em passo el dia a Igualada i enllesteixo tot!
:-)ok:

mferrer si s.ha adelantar el viatge s.adelanta, si despres feu una escapadeta ja està be també.
Indonesia és molt maco (per les fotos clar) >.-<:
S&X

EntradaAutor: LABANDA » dc. maig 27, 2009 7:53 am

ANAVA PER TOTHOM...!!jejejee

jo només hi he anat una vegada a parlar de

timing
fumar si o no
tancar el menú
quii son els fotografs
els musics...

etc...

he de trucar a l'Ariana per preguntar-li qui s'encarrega del projector...
LABANDA

EntradaAutor: dido » dc. maig 27, 2009 9:08 am

Hola!

Labanda, pel projector tranquil·la, te'l monten ells o el dj. Nosaltres al final vam portar el nostre portàtil i vam provar que la connexió funcionés bé el dia abans.
Però també es por fer amb un dvd, el que passa que el power point no funciona amb dvd, i llavors s'ha de capturar la imatge o no sé que... massa difícil per nosaltres, jejeje

Mferrer, perfecte si avanceu la lluna de mel, nosaltres ara estem també amb el tema del viatge, com que el vam haver d'anul·lar per l'operació estem pendents que ens tornin els diners de l'assegurança, i a veure si podem trobar alguna cosa interessant per agost...
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: LABANDA » dc. maig 27, 2009 11:24 am

quina pena lo del viatgeeee Dido, pero no patiu, segur que podeu fer-lo en un altra moment i si l'assegurança us ho torna millr q millor!!!

ok, lo del projector m'interessa saber-ho pero no només per una projecció en concret sinó per a que davant de cada entrega surti un mini video breu, llavors d'això se m'encarrega el dj no??
LABANDA

EntradaAutor: dido » dc. maig 27, 2009 3:14 pm

Labanda, a nosaltres ens ho va fer el dj, sí. En vam passar dos, un en bucle mentre els convidats anaven entrant al menjador i un altre als cafès. Segur que no hi ha cap problema per fer-ho amb les entregues, l'únic és que el projector està una mica mal situat... bastant al mig de la sala... A veure si es decideixen a penjar-lo al sostre d'una vegada!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: LABANDA » dc. maig 27, 2009 4:13 pm

BUCLE???????

WHAT'S THAT???

jejejejeje

es veritat, queda allà al mig com un postit!
LABANDA

EntradaAutor: LABANDA » dj. maig 28, 2009 3:56 pm

toc toc!!!

hi ha algúuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu????
LABANDA

EntradaAutor: S&X » dj. maig 28, 2009 9:26 pm

eoeoeoeoeoeo

aixo està mort!!!

ja tinc arracades i pulsera!!
m.ho regala ma germana, de la majorica, les arracades son un brillantet un pal i una perla, llargets queden molt be :)
i de pulsera una de perletes petitones también moooolt bonica

ale ya queda menos!!

Dido, mferrer, com va la busqueda del viatge?

La resta com va tot??
S&X

EntradaAutor: mferrer » dv. maig 29, 2009 9:16 am

Bon dia noies!!!

Ahir vam anar a Igualada, i van fer diverses coses.
1- ALIANCES!!! CATALANS, JA LES TENIM A AQUÍ!! ja us posaré foto.
2.- FLORDALBA. Centres triats, però no són cap dels de Ca n'Alzina; els vam fer una proposta nova que ens agradava i ens ho fan al mateix preu, sense suplement!!! también vam mig decidir la decoració de l'església, serà poca cosa (un ram de flors silvestres per l'altar i als bancs una gerbera amb ràfia, o semblant, com va fer l'Anerola) i decoració aperitiu on, en comptes de posar cortines de pomes penjades, posarem girasols penjats (ens ho van ensenyar i queda molt bé, pq són grans i es posen amb tija i tot!!!), el preu és el mateix que les pomes, i también afegirem un parell de gerros d'aigua amb la flors de girasol a dins.
3.- CAL BLE. Vam estar parlant molta estona amb l'Ariana!!! vam fer una mica de timing del casament; explicant les coses que hi haurien,... si posaríem barra lliure,... que si l'aperitiu,...

* aperitiu a DALT: només copa cava i snaks,... per poder ballar les sardanes i gaudir-hi una estona, potser amb fotos i fent un tomb!!! MILLOR QUE RES!!!

* ens va dir que sobre les 19:30, aprox, acabaríem tota la part del dinar (amb licors i tot fet)!!! COM S'ALLARGA!!! o sigui, que sobre les 19:45h serà, potser, quan començarem el ball del fanalet!!!
Per tant, disco-disco com a tal, no sé si tindrem massa temps per fer-la, doncs primers hi ha l'animador que farà balls, danses,... i si s'hi està 1:30h ens plantarem a les 21h-21:30, quan potser molts gent ja començarà a marxar (hi alguns potser abans hi tot)!!! SOBRE LA MARXA!!! COM QUE EL DISJOKE ÉS CONVIDAT, DONCS JA VEUREM!!!

* MANTELERIA: les de plata JA NO EXISTEIXEN!!! n'han dut 3 de noves: 1 gris merengue, una altra gris més claret i com amb uns minúsculs tocs de color de negre (com si fossin pinzellades, però molt difoses) i unes altres clor crema. PERSONALMENT, LES CREMA SÓN MOLT ELEGANTS, PERÒ POTSER AMB LES CADIRES DE CA N'ALZINA LLIGUEN MOLT MILLOR LES GRIS MÉS CLARET AMB LES PINZELLADES. hem triat aquestes, a més, amb el sota negre queden molt bé, són modernilles!!!

* NOVETAT: ARA, DESPRÉS DELS CAFÈS I LICORS POSEN PETITS FOURS (catànies, bombonets,...), JA PODEN, NO!!!!

"Bueno" i vam aclarir altres coses. Ens va dir que ens tornaríem a veure al setembre, o quan vulguessim.

I AIXÒ ÉS TOT AMIGUES!!!
mferrer

EntradaAutor: LABANDA » dv. maig 29, 2009 9:30 am

mil gracies MFERRER!!!

m'agrada molt tot!!!!

lo dels girasols em sembla fantàstic, només emq ueda anar-ho a veure-ho per triar.-ho!!!

em dona la sensacio qe vaig tard!! tu q ets del setembre i ja tens això lligat!!!!

i jo les manteleria plata era la que tenia triada...ara un altra cop a triar....
LABANDA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants