CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

Re: CA N'ALZINA 2009

EntradaAutor: LABANDA » dc. oct. 07, 2009 11:23 pm

beaaaaaaaaa!! q gracia volverte a ver por aki!!! hay mails en el correo por ahí...

gràcies pels comentaris wapes!

els meus fotògrafs son ARTBODA, 100% recomanables!

sobre lo de les cadires, a veure no es que hi hagi un límit de gent per a la cerimònia , pero si que evidentment no posen cadires per tots els convidats de cada casament... crec recordar que hi havia unes 75 o així... pero bueno, ningú es va queixar dels q van estar drets...així van poder estar més a prop. La gent gran ho agraeix, pero amics i joves els hi és totalment igual.

Majestic, que pasada!! no habia visto tu decoracion... y no entiendo qe pasa con la alfombra.... la han extraviado?
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: dido » dj. oct. 08, 2009 10:00 am

Bon dia!

Que maques les vostres fotos Majestic i Labanda!
Nosaltres la cerimònia la vam fer a l'interior. A mi era el que menys em convencia de Ca n'Alzina, però el dia del casament, quan vaig entrar i estava tot decorat...ai, era una preciositat.
Tema fundes a les cadires, opino igual, no m'agraden gens. Quan vaig veure que a Ca n'Alzina no n'hi posaven em van donar una alegria. No sé, ho trobo massa clàssic...no em convenç. Les cadires del restaurant son molt i molt xules, i les de la cerimònia s'adapten bé a l'estil de la masia :-)ok:

Us deixo una foto de la taula de la cerimònia.
discurs.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido
:: núvia experimentada

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: LABANDA » dj. oct. 08, 2009 10:43 am

que maco dido!! em recorda tant a la boda de la Ru, a mi a dins em va encantar!! era molt acollidor!

Arantxa, doncs nosaltres vam posar l'hora de la cerimònia a les 18.00, pero pensa que no vam enganxart un dia de calor intensa... entre les 18.00 i 18.30 és perfecte! per mi a les 19.00 ho trobo tard. i a les 17.00 massa d'hora
LABANDA

EntradaAutor: dido » dj. oct. 08, 2009 10:59 am

arantxa25 ha escrit:dido! y cómo que hicisteis la ceremonia dentro? os llovió?¿? ya sabes.. novia mojada... pronto preñada!!!

jeje, esta no la había oído nunca! Pues sí que nos llovió, pero ya durante el aperitivo. Nos casamos en febrero, así que ya estaba todo previsto para hacerlo dentro!
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: dido » dj. oct. 08, 2009 11:02 am

LABANDA ha escrit:que maco dido!! em recorda tant a la boda de la Ru, a mi a dins em va encantar!! era molt acollidor!

Arantxa, doncs nosaltres vam posar l'hora de la cerimònia a les 18.00, pero pensa que no vam enganxart un dia de calor intensa... entre les 18.00 i 18.30 és perfecte! per mi a les 19.00 ho trobo tard. i a les 17.00 massa d'hora

No recordava que la Ru ho havia fet a dins... La veritat és que jo em vaig quedar enamorada de com havien decorat la sala, amb les flors, les espelmes... per mi va ser molt i molt maco, clar que a fora sempre és més espectacular... cada cosa té el seu què! ::love::
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: kasia25 » dj. oct. 08, 2009 11:53 am

aix! quines bodes mes makes!!!! poseu fotos!!! :-) :-)

Que tal el menjar de ca n'alzina? és que he vist opinions en altres forums que no el deixaven gaire bé i el tracte tampoc... Necessito la vostra opinió experimentada!!! :-)ok:
Imatge
kasia25
:: núvia experta

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: dido » dj. oct. 08, 2009 12:25 pm

Kasia, el menjar és excel·lent, i el tracte també, nosaltres no tenim cap queixa en aquest aspecte, això no vol dir que no hi hagi gent que hagi tingut alguna mala experiència...però per aquest fòrum tothom ha quedat encantat!
dido

EntradaAutor: kasia25 » dj. oct. 08, 2009 12:36 pm

tens raó arantxa! ens hem de posar les piles! la idea és mirar pel 2011, per estalviar calerons i poder preparar-ho tot amb temps... La veritat és que no tenim cap data fixa, tot i que a mi em faria gràcia el 24 de juny, xo si no pot ser cap problema, ens adaptem! lo important no és el dia si no viure'l a tope! :-)
Imatge
kasia25

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: mferrer » dj. oct. 08, 2009 3:50 pm

Hola a totes!!!

Ja hem tornat de Lanzarote. La veritat és que aquest viatget no ha tingut res a veure amb la MARXA d'Indonesia, doncs hem fet relax, relax i relax!!! platja, alguna visiteta, piscina, "jalar" força,.... la veritat és que ha anat molt bé després dels "stressos" finals del casament!!!

UF, cada cop mes ca n'alzineres del 2010!!!

KASIA, ja t'ho han dit, però nsaltres certifiquem: EL MENJAR EXCEL LENT, L GENT ENCANTADÍSSIMA AMB TOT, EL MENJAR, EL LLOC, EL TRACTE. Després del dia, ens n'hem assaventat que durant l'àpat hi va haver dues persones que no van voler carn (una era vegetariana i l'altre l'avi d'en Jordi que no e volia) i els van canviar el plat, sense cap problema i sense que nosaltres ho sabessim. (Nosaltres abans ja haviem preguntat al convidats si algu menjava especial, però sepre n'hi a de dspistats!!!) Amb això et vull dir que, de professionalitar TOTA LA QUE VULGUIS, i que responen a totes les demandes!!!

ARARE, peazo viatge!!! GUAPISSIMS A LA FOTO DEL CASAMENT!!! SEMPRE RECORDARÉ EL TE DIA, PQ VA SER JUST UNES HORES ABANS!!!!

Alguns convidats ens han enviat algunes fotos, dspres, si puc (pq a casa no ens funciona molt bé internet) en penjo algunes mes.

AH!!! S&X ELS PARES I SOGRES ENCANTATS AMB LA FINCA PRATS!!!! NO SE'N SABEN AVENIR!!!! ENS HAN EXPLICAT QUE ÉS 1 DELS MILLORS LLOCS QUE HAN ANAT MAI!!! ESTAN SUPER EUFORICS!!! Li he dit l Jordi que hi haurem d'anar!!!!! ELLS HO AN RECOMANAT A TOTHOM UN 100%.
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: mferrer » dj. oct. 08, 2009 10:52 pm

Bona nit noies!!! Jo també sóc de la opinió: FORA FUNDES CADIRES!! `però això va a gustos!!!

Us envio algunes fotos, si l'ordinador em deixa!!!

Algú preguntava vestits de les mares; la meva mare se'l va comprar a la Canel, a BAlmes BCN. Tenen vestits de festa de tot tipus, més carregadets i menys!!

también us en poso algunes més nostres que ens han passat!!!Una és amb la decoració dels girasols

Ai, MAJESTIC, jo también em tornaria a Casar; m'he quedat com una mena d'anyorança!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
mferrer

EntradaAutor: LABANDA » dj. oct. 08, 2009 11:18 pm

ohhhhhhhhhhhhhhh!! que wapos!!!!! que elegant la teva mare también!!!

i lo més important, que feliços!!!! :-)ok:

per cert, els GIRASOLS M'HAN ENCANTAT!!!MOLTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!! potser ara ja perque les pomes les tinc molt vistes, pero realment m'hagués agradat molt posar els girasols!!!!! molt bona eleccio!!!

ara, les pomes al meu casament van donar molt molt joc....ijijijijjijij

i unes fotos més extres del preciós lloc!
LABANDA

EntradaAutor: dido » dv. oct. 09, 2009 8:53 am

Bon dia!!

Quines fotos més maques! Mferrer, m'han encantat els girasols! Suposo que és el que diu la Labanda, ara les pomes ja les comencem a tenir vistes, però també son maques i a la gent li agraden molt i li sorprèn!
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: Drix » dv. oct. 09, 2009 10:22 am

mferrer ha escrit:Bona nit noies!!! Jo també sóc de la opinió: FORA FUNDES CADIRES!! `però això va a gustos!!!

Us envio algunes fotos, si l'ordinador em deixa!!!

Algú preguntava vestits de les mares; la meva mare se'l va comprar a la Canel, a BAlmes BCN. Tenen vestits de festa de tot tipus, més carregadets i menys!!

también us en poso algunes més nostres que ens han passat!!!Una és amb la decoració dels girasols

Ai, MAJESTIC, jo también em tornaria a Casar; m'he quedat com una mena d'anyorança!!!

Precioses les fotos!!! i ta mare guapíssima, ara mateix li envio un mail a la meva perque vagi a veure aquesta botiga... que jo em caso a l'abril!! pica molt la botiga aqeusta? és que no trobo pàgina web.

I tu PRECIOSAAAAAAAA !!!!!!!! FELICITATS!!!!!
Drix

Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

EntradaAutor: mferrer » dv. oct. 09, 2009 11:49 am

Drix, no se si tenen plana web, la botiga és La Canel, i n'hi ha dues, una al carrer Calvet i l'altre, més gran al carrer Balmes, davant de l'escola Pia Balmes, al costat d'una botiga de Textura.

Els preus són variats, però no gens desorbitats!!!! sé que hi ha vestits que van dels 600€ i cap a munt!!! Ara, si a ella li agraden les coses elegants i fines, que rebusqui per la botiga, pq com et vaig dir, tenen coses molt molt de festa i coses com més de l'estil de ma mare (elegant però discretet!!!!)
mferrer

EntradaAutor: Drix » dv. oct. 09, 2009 3:09 pm

Bones, em podeu dir com puc veure les vostres cròniques? on haig d'anar i com veig quina són les vostes?
Drix

EntradaAutor: LABANDA » dv. oct. 09, 2009 4:29 pm

Hola drix, et passo l'enllaç

has de portar més d'1 mes registrada i un mínim de 100 missatges.
De croniques ca n'alzineres:

2007: Annakaes, Numa
2008: Ru, Anerola, Mot
2009: J&B

si la Dido i la resta s'animen a fer cronica también hi seran

y pre cronicas doncs crec que la meva... perque encarano he fet la cronica...
no sé si em deixo algú
LABANDA

EntradaAutor: Drix » dv. oct. 09, 2009 4:37 pm

[quote="LABANDA"]Hola drix, et passo l'enllaç

has de portar més d'1 mes registrada i un mínim de 100 missatges.
De croniques ca n'alzineres:

2007: Annakaes, Numa
2008: Ru, Anerola, Mot
2009: J&B

si la Dido i la resta s'animen a fer cronica también hi seran

y pre cronicas doncs crec que la meva... perque encarano he fet la cronica...
no sé si em deixo algú[/quote

No és cap enllaç el que m'has pasat, no? i la teve precronica com la puc veure? és que sóc una mica novata!!!!!
Drix

EntradaAutor: Drix » dv. oct. 09, 2009 4:38 pm

No és cap enllaç el que m'has pasat, no? i la teve precronica com la puc veure? és que sóc una mica novata!!!!!
Drix

EntradaAutor: dido » dv. oct. 09, 2009 7:14 pm

Drix, has d'anar a l'índex general del fòrum, a l'apartat després de casar-se i allà tens les cròniques i pre-cròniques del 2009. I als fòrums antics tens les restes de cròniques per anys. Espero que ho trobis!!

Jo de moment, ho sento, però això d'escriure la crònica em fa una mandra... :-/
dido

EntradaAutor: Drix » dv. oct. 09, 2009 8:03 pm

dido ha escrit:Drix, has d'anar a l'índex general del fòrum, a l'apartat després de casar-se i allà tens les cròniques i pre-cròniques del 2009. I als fòrums antics tens les restes de cròniques per anys. Espero que ho trobis!!

Jo de moment, ho sento, però això d'escriure la crònica em fa una mandra... :-/

Gràcies Dido, però per trobar cada crònica hi ha un buscador o algo? pq veig els foros, però després haig d'anar d'un en un per trobar-les?

GRACIES I BON FINDE
Drix

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants