Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: eva gi » dl. oct. 06, 2008 11:52 am

doncs està a Quart, suposo que en Francesc sent de Cassà sabras on és, queda just a la carretera que travessa Quart a mà dreta venint de Girona.
com deia la Txelldani són una mica "quiques" però t'atenen molt bé, estan en tot moment per tu però sense atabalar-te, et sents com a casa,
eva gi
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: txellb » dl. oct. 06, 2008 6:47 pm

hola eva! doncs pel que expliques no es el que m'agrada a mi, jejeje. jo ja els hi vaig demanar la foto, hi vaig anar a principis de setembre i encara me l'han d'enviar i els hi he demanat dos cops... pero em van dir que si volia podia anar-hi i fer-me una foto amb ell posat (tot i que encara no l'he comprat!).
total, que al final em vaig passar hores buscant-lo per internet i l'he trobat, pero no es veu gaire be.
per cert... si alguna el vol veure envio privi, pero encara no es definitiu que sigui el meu!
txellb
:: núvia experimentada

Entrades: 333
Membre des de: dc. juny 18, 2008 10:55 am

EntradaAutor: eva gi » dt. oct. 07, 2008 7:27 am

Txell jo també el vull veure si no et fa res
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: eva gi » dt. oct. 07, 2008 8:53 am

bon dia,

doncs jo també ben enfeinada, fent tancaments de mes :-.:·::

que tingueu també molt bon dia noietes
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: txellb » dt. oct. 07, 2008 10:01 am

hola noies! la foto ja l'enviare mes tard que ara no em va gaire be, va molt lent.
doncs si que esteu enfeinades! jo come´ço a treballar a la tarda. quina sort que teniu de poder mirar internet a la feina! nosaltres tenim les pagines censurades i a mes despres revisen les pagines que has entrat!
txellb

EntradaAutor: txellb » dt. oct. 07, 2008 10:48 am

es que entre setmana nomes treballo 2h i mitja, es els caps de setmana quan treballo tot el dia. avui, per exemple, començo a les 18.30!!! jejeje! em va molt be la veritat! i quan vaig de matins plego a les 9.30!
txellb

EntradaAutor: ximpum » dt. oct. 07, 2008 6:23 pm

hola noies, me tret un pes del cim perque....ja tinc vestit!!! Com me quedat de descansada!!! Sempre m'havien dit que quan era el teu ja ho veies, i es veritat, mira que me ne emprovat eh, pero quan le tingut posat eh dit, es el meu!!
[Imatge
ximpum

Entrades: 32
Membre des de: dv. set. 19, 2008 10:03 am

EntradaAutor: txellb » dt. oct. 07, 2008 8:27 pm

ei ximpum! enhorabona!!!!!!!!!!!! :-///: :-///:

explica! explica! quin es?????????
txellb

vestits i altres

EntradaAutor: solterra » dc. oct. 08, 2008 6:56 am

Hola a totes....
jo per si us interessa tinc diferents preus de fotografs.
de totes maneres estic esperant anar al tot nuvis, doncs alla tenim intencio d'agafar la musica i la fotografia ( ens han dit que ens sortira millor).

Jo la setmana vinent he quedat amb la meva mare i ma germana per anar a mirar vestits....el primer lloc on anire sera pronovias ( ja tinc cataleg 2009). La meva germana que s'ha casat ara francament l'han atès molt bé.

També tinc pensat anar a rosa clara i a khiabi...no sé
en tot cas depèn dels vestits que vagi emprovant i em vagin agradant, si a pronovias ja n'hi ha...no aniré mirant doncs cada vegada sera més complicada l'elecció.

El dia 29 que és fets a girona hem aprofitat per quedar amb el Gijoler ( catering) perque ens expliqui tot lo relacionat amb el dinar!!!

bé es tracta d'anar posant fil a l'agulla!!!!!!!

ánims!!!
solterra
:: núvia rookie

Entrades: 78
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 11:28 am

EntradaAutor: txellb » dc. oct. 08, 2008 10:25 am

hola noies! una coseta nomes: quan vaig anar a veure artimage em va comentar que per tot nuvis pujaven els preus perque "d'alguna manera s'ha de pagar la fira". no se si es veritat, perque jo sempre tenia entes que feien ofertes, pero tot i aixi tinguem-ho en compte per si de cas.

el tema dj me'n escapo! ho fara el meu cunyat i un amic amb l'ordinador, dies abans prepararem un llista de cançons i llogarem un equip de musica i ja esta! una despesa menys!
txellb

EntradaAutor: ximpum » dc. oct. 08, 2008 11:46 am

txellidani, no puc donar pistes, per si hi ha algun espia, nomes dic que es de rosa clara, i que.....que es molt maku per mi, a la noia que vol anar a pronovias i khiabi, doncs per el meu gust, a pronovias no vaig trobar gaire res, tot molt carregat, pero sempre depen dels gustos, jo realment a rosa clara vaig veure un canvi brutal amb les altres botigues amb tema el disseny dels vestis i tots m'agradaven. pero es questio de emprobar. A khiabi nomes me van ensenyar la col.leccio la sposa, i no eren del meu gust.
[Imatge
ximpum

EntradaAutor: eva gi » dc. oct. 08, 2008 12:11 pm

txellidani ha escrit:hola noies! una coseta nomes: quan vaig anar a veure artimage em va comentar que per tot nuvis pujaven els preus perque "d'alguna manera s'ha de pagar la fira". no se si es veritat, perque jo sempre tenia entes que feien ofertes, pero tot i aixi tinguem-ho en compte per si de cas.

el tema dj me'n escapo! ho fara el meu cunyat i un amic amb l'ordinador, dies abans prepararem un llista de cançons i llogarem un equip de musica i ja esta! una despesa menys!

hola, jo tampoc sé si és cert o no, però altres nuvis m'han comentat que per Tot Nuvis solen apujar els preus i que per això tema músics i fotogràfs val més ja tenir-los contractats
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: shiruby » dc. oct. 08, 2008 2:18 pm

txellidani ha escrit:hola noies! una coseta nomes: quan vaig anar a veure artimage em va comentar que per tot nuvis pujaven els preus perque "d'alguna manera s'ha de pagar la fira". no se si es veritat, perque jo sempre tenia entes que feien ofertes, pero tot i aixi tinguem-ho en compte per si de cas.

A mi em va dir el mateix el d'artimage, que a la fira puja els preus
Imatge
shiruby

Entrades: 157
Membre des de: dj. ago. 07, 2008 4:45 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: FERZAY » dc. oct. 08, 2008 4:08 pm

noies jo per si voleu també tinc un llistat de musica....
per si voleu trucar i comparar amb la fira,
Imatge
FERZAY
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2581
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 1:39 pm

EntradaAutor: ximpum » dc. oct. 08, 2008 4:12 pm

nyinyi si que es del 2009, es que me fa por dir quin es perque me sembla que algunes amigues entren per aqui i no vull que se n'enteri ningu, bueno nomes la meva mare i la meva cosina que son les que me van acompanyar.
[Imatge
ximpum

preus fotogragafs

EntradaAutor: solterra » dj. oct. 09, 2008 7:09 am

Vivianne fotografs de Palamos

1400 euros amb reportatge i video.
+ 200 postboda ( opcional)

La vaig conèixer i vaig poder veure el seu treball en un casament d’una amiga i em va sembla molt bé.

Fotoshop www.the-fotoshop.com
Si que nos desplazamos ( son de barcelona)
Los reportages de video salen por 1100€ 5 copias y el bruto de camara
Fotografia album digital 1499
40 paginas dobles mas maletin
Mas cd en alta resolucion

David Caballé,
És una empresa familiar de mataro
http://davidcaballe.com
Album + 2 albums pares + 3 dvd + preboda + calendaris per 2500 aprox
I per 100 euros més tens 8 albums petits per regalar.

MINGUILLÓN FOTÒGRAFS (Terrassa), aprox per 2000€:
- 1 àlbum panoràmic
- 2 àlbums pels pares
- 8 mini àlbums (pels testimonis, avis, germans...)
- 1 pòster
- CD amb totes les fotos del casament
- DVD amb els vídeos del casament (Màster)
- Contactes (llibre de totes les fotos en petit, del casament, totes), per fer la tria
- DVD maquetat amb les cançons que triem
- 50 invitacions amb foto fetes prèviament en el seu estudi
- fotos de l'estudi
www. Fotografiaminguillon.com

No sé ara mateix quin suplement per desplaçar-se a Girona

Nickart que estan a Barcelona peró es desplaçen a Girona.

L'àlbum sol val 1200 o 1300€ (depren si es el gran o el petit) Els albums dels pares 200€ cada un i ens regales les invitacions digitals
Crec que el problema es que no fan video.

La claketa

Hola i molt bona tarda,
Els preus que tenim des del Grup laClaketa, amb el tema dels casament són els següents:

Video Boda
Gravació a casa el nuvi, nuvia, casament, reportatge fotogràfic i restaurant. Preu: 700 €
Aquest preu inclou, el DVD "master + 2 còpies de Regal "

Àlbum Digital
l'àlbum consta de 46 pàgines i és de format panoràmic. Preu: 1300 €
Aquest preu inclou, un DVD amb múisca, amb fotografies del vostre casament i efectes visuals.
També inclou, dos àlbums petits pels pares ( amb esperial ) 13 x 18.

Gràcies per a la vostre atenció,
Atentement, David Colomer i Sànchez
Tel: 639 556 589

PENDENTS TRUCAR:
QUIM TOR Les Voltes, 17 - 17100 - LA BISBAL D'EMPORDÀ (Girona) - Tel. 972.64.03.95
- OSCAR VALL, el vaig trucar per preguntar pero em va dir que fins primera setmana octubre res ( em trucaria ell)
solterra

EntradaAutor: txellb » dj. oct. 09, 2008 9:11 am

oscar vall jo tinc els preus, pero es un power point, esta moooooooolt be de preu. les fotos+album digital+3 copies en DVD+un dvd amb totes les fotos del casament sin anti-copi+previ+entrega en 6 setmanes =850€
el video ara no recordo...
txellb

oscar vall i dj

EntradaAutor: solterra » dj. oct. 09, 2008 10:17 am

Hola txellidani,
si ho trobes, doncs passa el preu del dvd o video....més que tot que com que l'oscar és de Girona......igual em va bé.

igual em cobre un suplement, doncs en Josep surt de sant hilari i jo de Girona......

ara estic mirant preus per musica en directa pica pica i dj pel ball...
teniu preus?' i sabeu d'algu que ho faci bé??

ara us passare el que tinc de musica
solterra

fotos artimage

EntradaAutor: solterra » dj. oct. 09, 2008 10:26 am

per qui l'interessi tinc també els preus amb data d'avui
trobo que per ser packs d'albums amb dvd tampoc son tan cars.
hi ha molta gent que et preu d¡album però si despres vols video, crec que és quan es dispara
d'artimage....
intento penjar-los
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
solterra

EntradaAutor: txellb » dj. oct. 09, 2008 10:30 am

ara he mirat el document i es un adobe reader, si algu el vol li passo per privi. els preus ja estan actualitzats per l'any vinent. es que hi ha diferents preus i tamanys, per aixo us dic lo del privat.
txellb

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants