Autor: ise » dc. març 26, 2008 5:19 pm

Autor: Hansen » dc. març 26, 2008 5:46 pm
Autor: karla » dc. març 26, 2008 5:58 pm

Autor: scarlet » dc. març 26, 2008 6:11 pm

Autor: ise » dc. març 26, 2008 6:16 pm

Autor: ise » dc. març 26, 2008 6:30 pm

Autor: martam » dj. març 27, 2008 1:01 pm

Autor: NUMA » dj. març 27, 2008 1:38 pm
scarlet ha escrit:hello!
vaig per parts:
karla, em vaig confondre amb la martam q ella té el tast un dia abans q jo!
ja li diré al míster q s'ho miri però on ell va anar li van dir q no hi havia problema q amb un mes abans ja feia! q ho torni a preguntar per si de cas!
no tinc sabates encara! les haig de tenir pel 22 de maig, suposo q niré un dia a barna a veure q trobo. Tu ja en tens? Jo tinc molt dubtes, sandàlia o sabata tancada com a mínim per davant, taló o més aviat baixetes... ai q em costarà!
vencedor: no la meva companya no es casa amb aquest q dius!
numa, moltes gràcies per les fotos! són wapíssimes!! diga-li a ta germana q es passi per aquí i ens expliqui cosetes! o tu mateixa! q vau menjar? és q nosaltres hem de triar ja el q volem tastar!
hansen, no et treuran del teu vestit eh! si tens les idees clares... a mi m'agradava molt el meu vestit i després ja no me n'agradava cap més! d'aquest lloc de molins m'he n'ha parlat una altra companya de feina q es va comprar el vestit allà, diu q estan molt b de preu oi?
avui hem trucat al Marc! ja li hem dit q ho farem amb ell!
vaig a triar les invitacions i encarregar-les ja q al final ens casarem i no les tindrem!!!
Autor: scarlet » dj. març 27, 2008 2:09 pm

Autor: ise » dj. març 27, 2008 2:30 pm

Autor: scarlet » dj. març 27, 2008 2:36 pm

Autor: NUMA » dj. març 27, 2008 2:55 pm
scarlet ha escrit:nosaltres també vam anar al Trias per lo del descompte de la fira, ens surt uns 100 i algo € més barat però per comoditat a Vilafranca les farem suposo. Volem mirar alguna joiera més per vilafranca a veure q ens diuen.
Numa, q vols dir q va fer la'peritiu i el primer junt? com us el vau menjar el primer, drets a fora? no ho entenc
i el dissabte anem a mirar el viatge!!! on voleu anar vosaltres? amb ell li feia molta il·lusió anar al Japó però és caríssim i em sembla q canviarem de destí. La cosa ara volta entre costa oest de EEUU, costa rica,...
Autor: NUMA » dj. març 27, 2008 2:56 pm
scarlet ha escrit:nosaltres també vam anar al Trias per lo del descompte de la fira, ens surt uns 100 i algo € més barat però per comoditat a Vilafranca les farem suposo. Volem mirar alguna joiera més per vilafranca a veure q ens diuen.
Numa, q vols dir q va fer la'peritiu i el primer junt? com us el vau menjar el primer, drets a fora? no ho entenc
i el dissabte anem a mirar el viatge!!! on voleu anar vosaltres? amb ell li feia molta il·lusió anar al Japó però és caríssim i em sembla q canviarem de destí. La cosa ara volta entre costa oest de EEUU, costa rica,...
Autor: NUMA » dj. març 27, 2008 2:57 pm
Hansen ha escrit:Numa, ta germana a quins dj va agafar?

Autor: ise » dj. març 27, 2008 3:25 pm

Autor: scarlet » dj. març 27, 2008 4:35 pm