CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: LABANDA » dj. abr. 17, 2008 4:26 pm

ei Anna, ja t'he deicat un misatge a la web!

BENVINGUDA AL POST CA N'ALZINERO!! estic alucinant! cada dia som més i més i més!!!!!! això es molt bona senyal!!

de moment, però, soc la ultima ca n'alzinera dl 2009!!!

per cert, sobre el tema Yolancris, la botiga es diu MIS MAG, JA LI HE DIT a la cristina per privat que quan vulgeu pujeu a Manresa (jo soc d0aki) i hi anem!!! també t'agraden els vestits dd Yolacris? a mi m'encanten!!!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: LABANDA » dj. abr. 17, 2008 4:27 pm

per cert, quin t'agrada???

va , aquestes noies ca n'alzineres 2009, comencem a posar fotos dels vestits que ens agraden....
LABANDA

EntradaAutor: annajavi » dj. abr. 17, 2008 6:43 pm

Buenu... la veritat es que m'en agraden molts....no se quin triar! jejeje

Aquests son els que mes m'agraden....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
annajavi

Entrades: 15
Membre des de: dj. març 13, 2008 10:38 pm
Ubicació: igualada

EntradaAutor: judith y raul » dj. abr. 17, 2008 11:10 pm

YO TAMBIEN ME LOS HE MIRADO LOS DE YOLANCRIS Y LOS MISMOS MODELOS ME ENCANTAN ,LO QUE PASA QUE LOS VEO POCO DE BODA PERO IGUALMENTE ME LOS QUIERO PROBAR PORQUE A LOMEJOR SON TONTERIAS MIAS.
Imatge
judith y raul
:: núvia rookie

Entrades: 152
Membre des de: dc. març 19, 2008 3:13 am

EntradaAutor: judith y raul » dj. abr. 17, 2008 11:14 pm

hoy me he puesto a mirar los folletos de ca l'alzina y haciendo cuentas sobre cuanto me salia la barra libre y lo veo exagerado lo habeis mirado vosotras,he contado mas o menos unos 160 invitados por 4.5 € y por tres horas y me se van uos 2200€ creo que es muy exagerado,y luego que tengo gente mayor y la gente no consume tanto lo habeis mirado vosotras
Imatge
judith y raul

EntradaAutor: LABANDA » dv. abr. 18, 2008 12:07 pm

bueno bueno Ana, me encantan todos los que has puesto!!! son mis preferidos!! el linda no tanto porque ese tipo de escote no me gusta pero son realmente preciosos!!!

a mi me gustan justamente porque no los veo de novia tiípicos, me gusta lo diferente...pero la verdad es que cuando los ves puestos con todos los detalles... son de novia en toda regla!!!

el OLGA EM LO probé, es muy muy bonito!!!! la falda me tiene enamorada... hay una can'alzinera 2008 que le hace el vestido su madre y se lo hace en base al OLGA, pero ella se lo hará en palabra de honor, que vamos, para mi ya es perfecto porque lo que me falló del olga es que al tener mucho pecho, el escote haulter (el anudado al cuello) no me favorecia mucho... no sé, me veia demasiado... En manresa lo tienen, creo que ya te lo habrá dicho cristina verdad??
LABANDA

EntradaAutor: LABANDA » dv. abr. 18, 2008 12:11 pm

sobre la barra lliure, sí es una pasta...

y es el que tu dius, realment no surt a compte, la gent no beu tant als casaments com abans... i menys si han de conduir fins a casa ...l per tant, la despesa que fem en la barra lliure es una ruina... pero bueno què hi farem, per tenir a uns quants contents!
jo vaig a un casament ara aviat que els nuvis no han agafat barra lliure, a veure com va...

Com que els meus inicis amb ca n'alzina van ser una mica dolents... vam poder establir un acord amb la barra lliure i vam aconseguir que ens regalés 2 hores. Pero ja us ho dic, va ser molt difícil i perquè vam tenir alguns problemes (imagineu-vos , abans de començar))) lo que me espera!!!jejeejejejeje
LABANDA

EntradaAutor: ru » dv. abr. 18, 2008 3:10 pm

Hola nenes!!!

Laiaaaaaaaaaaa!!! kin cap el meu!!! que s'em va passar ahir!!! així que em retras però...

FELICITATS!!!!! :-///: :-///: :-///:

Anna, la teva casa rural és una passada!!! :-)ok: I quina idea tan guapa fer la cerimònia allà mateix!!! Com és que no heu decidit fer càtering allà mateix també???

Judith!!! apañera!!! jo penso el mateix que tu amb el tema de la barra lliure, però no hi ha hagut tu tia de fer-los baixar del burro!!! :-( És sens dubte, per mi, el pitjor de ca n'alzina!!!! :--( , i sento donar-te una mala notícia més, però m'imagino que al 2009 seran 5 €!!! ja que al 2007 eres 4... :o-o: , un fart vamos!!! :--( :--( :--(

Lidia! al final et regalen 2 hores???!!! que guay nena!!! com t'ho vas fer??? però en total quantes en feu???
Imatge
ru
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: LABANDA » dv. abr. 18, 2008 4:00 pm

buenas, doncs com a màxim 3 hores vaja!!! no crec que calguin més no?

com ho vam fer?? dient que no ens quedavem el lloc definitivament... això abans de pagar... buff, quin regateo...
LABANDA

EntradaAutor: ru » dv. abr. 18, 2008 5:02 pm

jo també en volia fer 3, però en farem 2, i la última hora de ball els hi direm que deixin els refrescos, aigues,... i ala! Que és molta pasta!!! :[]:-):
Imatge
ru

EntradaAutor: annajavi » dv. abr. 18, 2008 5:57 pm

Holaaaaaa

No faig el catering a Les Muntades (la meva casa rural)perquè em vaig informar i em sortia molt mes car!!!

El tema de la barra lliure...buff son molts calers; heu preguntat a quan surt cada beguda per després pagar-ho nosaltres? potser surt mes a compte?
annajavi

EntradaAutor: judith y raul » ds. abr. 19, 2008 9:09 am

a mi el lluis me dijo que me regalaban una hora pero yo quiero hacer tres pero es muy muy muy caro y yo me lo pensare de decirles que al final de pagarlos a medida que vayan bebiendo porque 1800 € no se lo beben ni de conya.
tengo que regatear este tema porque es que me duele la barriga en pensar ese dineral en alcohol la verdad
Imatge
judith y raul

EntradaAutor: Laia07 » ds. abr. 19, 2008 9:24 am

Bon dia a totessssssss!!!!!!

ei Ru, no et preocupis i moltes gràciesssssssss!!!!!Ja entenim 29! I d'aquí un any... passem al 3!

Noies, estic d'aord amb vosaltres, la barra lliure surt caríssimia i per les que ens casem al 2009, tal com diu la Ru, segur que ens tocará pagar més. Esperem que l'IPC del 2009 no sigui tant fort com el del 2008. Ai maretaaaaaaaaa :-/ :: orrr::
Jo només agafaré 2 hores pq sinó.... no podré anar ni de viatge.. entre la boda i la casa m'estic quedant pelada pelada!
Imatge
Laia07

Entrades: 46
Membre des de: ds. feb. 10, 2007 11:59 am

EntradaAutor: Laia07 » ds. abr. 19, 2008 9:31 am

Por cierto, Anna, los vestidos de Yolancris son preciosos. Yo también los había visto en su web.
Tenéis idea de los precios que tienen?
Imatge
Laia07

Entrades: 46
Membre des de: ds. feb. 10, 2007 11:59 am

EntradaAutor: ru » dl. abr. 21, 2008 3:26 pm

Hola nenes!!!

Pos nosaltres vam estar parlant amb el Bernat per fer la barra lliure d'una altra manera, i no hi va haver tu tia de que baixés del burro, jo amb això estic molt decepcionada... :--(
Imatge
ru

EntradaAutor: LABANDA » dl. abr. 21, 2008 4:59 pm

si això anava a dir... que no hi ha opció de pagar el que els convidats consumeixin... una pena vaja, pero per algun lloc ens han de collar no??

els vestits Yolancris són carets... bueno, entre 1600 euros y 2500 per exemple... pero son molt bonics!
LABANDA

EntradaAutor: annajavi » dl. abr. 21, 2008 8:19 pm

Hola Laia!

Els vestits de Yolan cris no són precisament baratossss!!!!
Els que jo vaig penjar tots ronden els 2000 euros, però hi ha varies botigues "multimarca" que els pots trobar per 1500, 1700....
annajavi

EntradaAutor: annajavi » dl. abr. 21, 2008 8:21 pm

Eiiiiiiiiiiiiii

Labanda moltes gracies pel teu missatge!!!!m'ha fet gràcia quan l'he vist jejejeje
annajavi

EntradaAutor: LABANDA » dl. abr. 21, 2008 10:17 pm

per això estem noia! :-)ok:

jo potser que va sent hora de posar-me la meva pagina de nuvis a la firma...

amb la de temps que fa que la tinc...
LABANDA

EntradaAutor: judith y raul » dt. abr. 22, 2008 12:02 am

anna y javi sabes donde hay estas tienda multimarcas.
Imatge
judith y raul

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants