Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

Re: Nuvis de Girona!!!!!!

EntradaAutor: soniah86 » dv. ago. 28, 2009 5:47 pm

bones guapa!!!!!!!!!!!!!

ayyysss que poquet queda per la despe de l' ultima gironina!!!!!!!

XUXUNETA felicitats!!!!!!!!!!!!! ja nomes te queda un any quina ilusio ara a disfrutar-ho al maxim creume que no t' anadonaras i hauras arribat

a la web del ms d' osor no sortira la direccio???

eva a veure si continues la cronica ja!!!!!

roser va no ens tinguis tan abandonades

nyinyi te perdono si abans de casarte ens ensenyes alguna foto de la despe jajajajja :-)ok:

carme vaaaaa no te fagis de rogar volem saber com va anar el casament de la primera gironina que vaig anar a veure :-)

la resta esteu ben desaparegudes!!!!!
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: Aley » dv. ago. 28, 2009 6:54 pm

Hola noies bon divendres, que us dieu!

Ahir em va trucar el fotograf dient que ja te la primera idea plantejada que anem a veure si ens agrada! I también te el video ja, vaia cracks!
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley
:: núvia de bronze

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: xuxuneta » dv. ago. 28, 2009 9:18 pm

eii cap de setmana ja!!

feliç d'haver arribat el 28! i a sobre la meva estimadíssima parella m'ha regalat un PEDAZOOOOO RAM DE FLORS!!!! ha fet que me'l portessin a la feina.... amb flors de colors com les que posarem a mas can ferrer.... i amb una nota, que amb poquetes paraules ho ha dit tot!! estic que floto!!
i ara estic aquí... ajaguda a la seva panxeta mentres ell mira el barça, escribint aquest mail i menjant pringels, apunt de posar la pitzza el foc.... QUI DIU QUE AIXÒ NO ÉS VIDA!!!!!!!! JO JA NO DEMANO RES MÉS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! je ej je ara ell s'està llegint aquest mail juas juas, si si si carinyo, que t'estimo moltíssim!!

apa!!! petites que tingueu un bon cap de setmana!! i nyi nyi passat.ho teta i voldrem fotos de tot tot i tot ja ja.
Imatge
xuxuneta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: sanbedur » dv. ago. 28, 2009 10:14 pm

[quote][/quote]

Hola noies!

Nosaltres ens casem al 2010 a Sant Ferriol, el coneixeu???

També vam estar mirant la torre dels til.lers a ell li agradava molt però jo el trobava massa lluny, i el palau lo mirador aquest ens va encantar a tots dos, però quan vam anar a fer la segona visita, per desempatar, amb els pares i els germans ( voliem que ens donessin la seva opinio ) ens van dir que la discoteca no els hi agradava ( al palau el ball es fa fora del salo, a l'entrada hi ha una discoteca, en el mateix recinte, i això de veures tancats no els va fer gràcia )

I la meva sogra que es molt seva va dir que ella a la disco no pensava anar-hi així que al final ens vam quedar amb Sant Ferriol, al principi em va saber greu pq el palau es una passada i el menjar ufff!!!,

Però Sant Ferriol cada dia m'agrada més esta al mig d'una muntanya i ja es el que buscavem, a més ens regalen la suitte, i un circuit a l'spa de l'hotel per el dia següent, que vulguis que no aixo tira molt....

Per cert coneixeu algú que es casi o s'hagi casat a Sant Ferriol? i al Palau?

M'agradaria saber com els hi ha anat o com ho porten les que si casin, i veure fotos :-///: :-///: .

Perdoneu si us he fotut el rotllo, sóc nova i encara no sé com va tot això .

Un petonàs
Imatge
sanbedur
:: núvia rookie

Entrades: 107
Membre des de: dv. ago. 28, 2009 9:05 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dv. ago. 28, 2009 10:31 pm

felicitas sambedur!!!

jo no conec cap dels llocs que dius, però segur que per aqui ja algú que et pot aconsellar... sant ferriol té web? per fer-hi una visita je je.
i tranqui, perquè el principi sempre hi ha la parrafada per voler explicar i saber moltes coses de cop! :-.:·:: *.-o-o.* *.-o-o.*
jo els primers dies d'estar per aqui, només volia saber dades i més dades del lloc on hem decidit casar-nos, anima ehh ::love::

i explica, com ho fas civil o religiós?,
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: sanbedur » dv. ago. 28, 2009 10:41 pm

Ens casem per l'esglesia encara que a ell li va costar asimilar-ho, pero em vaig sortir amb la meva.

Es el que dius al principi vols explicar moltes coses, però no saps si et faràs molt pesada, es que hi ha tantes preguntes???

La web ara te la busco el que passa es que el salo no es veu em sembla ara t'ho miro.

Tu on et cases?

explica'm cosetes. *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
sanbedur

EntradaAutor: sanbedur » dv. ago. 28, 2009 10:49 pm

Aquest es el link:

http://www.santferriol.com

Però m'ho tornat a mirar i no surt el salo, només l'hotel, bueno a davant de l'hotel hi ha una mica de parking baixes unes escales i allà esta el nostre salò, és molt gran la part de dalt de les pareds es de color verd pistacho, la part de davant es tota de vidre i te unes vistes increibles, a davant veus unes muntanyes ben verdes, a més està a uns 2 km de la carretera així que només sents ocellets, no hi ha res al cantó.

Encara que estavem enxoxats amb l'altre quan vam veure aquest vam saber que ens el quedariem, a més el noi que ens ho va ensenyar havia treballat amb el meu sogre parlant parlant vam acabar sent familia casi.

Si trobo alguna foto del salo ja te l'ha posaré.

no sé si me explicat gaire bé :-/ :-/ , però es que ja estic mig adormida.

I tu que explica'm on et case, quan, ja tens alguna cosa mirada a part del restaurant.
Imatge
sanbedur

EntradaAutor: xuxuneta » dv. ago. 28, 2009 10:52 pm

jaja m'enganxes que estic escribint la nostre història en el compte enrera ( m'ho han obert avui je je ). però t'ho dic igual ehhh

ens casem a mas can ferrer ( montseny ), ja tenim el catering, el fotograf, el músic, casi enllestit tema florista, tinc padrí, tinc padrina, tinc els testimonis, petites idees pels detalls que ho començarem en marxa pel setembre, i sobretot el que més ilu em fa... en un parell de setmanes començaré a mirar vestits vestits vestits!!. ahh i ens casem pel civil ja s'ha parlat amb el regidor, però intentarem que sigui el mateix alcalde.. je je je

ara que ho miro.... tampoc ho tinc malament!!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: xuxuneta » dv. ago. 28, 2009 10:57 pm

eiiii és bonic ehhh no sé com seria l'altre però aquest... és guapo! no m'estrenya que tinguis ganes de saber com serà el dia D !! :-)ok:

et passo el lloc nostre. www.mascanferrer.com , com que ho farem pel civil, la cerimònia és on hi ha la plataforma en el jardi, just on hi ha un helicopter... però tranqui que aquell dia no hi serà! ja ja ja, potser el faig servir pq els àvis no hagin de fer gaires curves... per arribar tens 7 km de curvetes, just despre´s de sortir del poble d'arbúcies.

el lloc com veuràs, és molt verd i espaiós, amb unes vistes impresionants el turó de l'home i el matagalls,.. o sigui estem el vell mitg del montseny! i això ens encanta, és un lloc tranquil i silenciós, només és una cerimónia per dia, i ho farem de tarda a les 6, el dia com pots veure serà el 28 d'agost de l'any vinent!!
i que dir-te del lloc... per mi és únic!! ens vam enamorar el primer moment.... i la gent encantadora!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: xuxuneta » dv. ago. 28, 2009 10:59 pm

bufff vaig a sopar !! que m'esperen.

que tinguis bon cap de setmana!!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: sanbedur » dv. ago. 28, 2009 11:12 pm

Nena es molt maco.

Ara que et llegeixo si que em veig molt atrassada, jo només tinc el restaurant i les invitacions ara les començo a mirar però res més.
Bueno a part dels testimonis i l'esglesia.

Que vagi be el cap de setmana :-///: :-///:
Imatge
sanbedur

EntradaAutor: soniah86 » ds. ago. 29, 2009 12:08 am

sanbedur ha escrit:Nena es molt maco.

Ara que et llegeixo si que em veig molt atrassada, jo només tinc el restaurant i les invitacions ara les començo a mirar però res més.

sanbedur pasat per la meva cronica surt el link a sota del misatge jo me casat al palau i fantastic

Imatge
soniah86

EntradaAutor: sanbedur » ds. ago. 29, 2009 12:14 am

soniah86 ha escrit:

sanbedur pasat per la meva cronica surt el link a sota del misatge jo me casat al palau i fantastic

T'has casat al Palau, i que tal bé i el menjar a nosaltres l'aperitiu ens va semblar inclus exagerat hi havia tantes coses,

he intentat entrar en el link de la teva cronica pero em diu que no estic autoritzada.

Quan aconsegueixi saber perque nassos no m'autoritza mi passo, em fa molta ilu veure la teva cronica.
Al final no sera el Palau, pero la veritat que ens va encantar quan el vam veure ja a la fira tot nuvis de girona i quan i vam anar ufff, es precios.
Una pregunta la discoteca que tal va anar be o era massa tancada.

Gràcies guapa, i perdona per el rotllo

:-///: ( m'encanta aquest ninotet verd )
Imatge
sanbedur

EntradaAutor: sanbedur » ds. ago. 29, 2009 12:35 am

Hola xuxuneta!
Aquest ja és l'últim que el llit ja m'està cridant.
No m'enrecordava que tind una foto petita del salo, no es veu gaire bé, però...
Es l'entrada
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
sanbedur

EntradaAutor: sanbedur » ds. ago. 29, 2009 12:40 am

soniah86 ha escrit:

Hola soniah86, ja que no em deixa passar-me per la teva cronica, que ja he descobert pq, he de fer 100 msm ( em sembla que eren 100 ), per poder veure més coses, suposo que aquestes coses deuen ser les croniques, no sé si hi ha alguna altra cosa que ara no em deixa veure :-/

Podries posar-me alguna foto, si no es demanar molt, de vosaltres als jardins per exemple.

Ja se que demano molt.
Moltes gràcies guapa,
Ah per cert he vist les fotos del teu avatar ( tot just avui m'he registrat i ja domino el lleguatge, >.-<: ), i anaves preciosa és molt maco el vestit, i el semirecollit quedava molt bé , jo también tinc la idea de fer-me un semirecollit.

Bona nit.
:-///: :-///: :-///:
Imatge
sanbedur

EntradaAutor: Aley » ds. ago. 29, 2009 8:45 am

Quina il.lusió ja es comença animar el 2010. Moltes felicitats noies!!!

No us preocupeu, que aquest foro serveix per això, xerrar i xerrar, veureu que es ideal, us ajudaran molt i en treureu moltes idees i si mes no, parlar una miqueta d'aquest dia tan especial, que sempre va bé!
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: soniah86 » ds. ago. 29, 2009 9:20 am

sanbedur ha escrit:
Hola soniah86, ja que no em deixa passar-me per la teva cronica, que ja he descobert pq, he de fer 100 msm ( em sembla que eren 100 ), per poder veure més coses, suposo que aquestes coses deuen ser les croniques, no sé si hi ha alguna altra cosa que ara no em deixa veure :-/

Podries posar-me alguna foto, si no es demanar molt, de vosaltres als jardins per exemple.

Ja se que demano molt.
Moltes gràcies guapa,
Ah per cert he vist les fotos del teu avatar ( tot just avui m'he registrat i ja domino el lleguatge, >.-<: ), i anaves preciosa és molt maco el vestit, i el semirecollit quedava molt bé , jo también tinc la idea de fer-me un semirecollit.

Bona nit.
:-///: :-///: :-///:

sanbedut t' he afegit als meus amics a veure si aixi te deixa entrar si veus que no m' avises i t' afageixo en el face per exemple que hi tinc les fotos :-)ok: , la veritat que la disco si que ens va agobiar una mica pero no pel fet de la discoteca esque se van equivocar i a més de posar AC van posar ventilador a tope al dia següen ho vam comentar i es van extrañar molt perque la gent se queixa de fred..i no de calor ho van veure i bueno van tenir un detall ino ens varen cobrar l' hora extra la gent va flipar amb l'aperitiu tots contents, el lloc i bueno el banquet el servei tot un 10 encara la gent ens ho diu...

Imatge
soniah86

EntradaAutor: soniah86 » ds. ago. 29, 2009 10:17 am

Aley ha escrit:Quina il.lusió ja es comença animar el 2010. Moltes felicitats noies!!!

No us preocupeu, que aquest foro serveix per això, xerrar i xerrar, veureu que es ideal, us ajudaran molt i en treureu moltes idees i si mes no, parlar una miqueta d'aquest dia tan especial, que sempre va bé!

PER CERT... ENCARA NO T' HAS PASAT PER LA TEVA PRECRONICA NO???

Imatge
soniah86

EntradaAutor: Aley » ds. ago. 29, 2009 10:46 am

mmm no. Vaig
Imatge