Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

un any fantàstic.

EntradaAutor: scarlet » dg. abr. 06, 2008 4:09 pm

i per últim les postres!!! també estan a mig menjar! us haurem de fer la idea de com eren abans de tallar-les!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
scarlet
:: núvia experta

Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

EntradaAutor: arayk » dg. abr. 06, 2008 5:28 pm

Ostres Scarlet, quina enveja!!!

Bona elecció! La presentació es maquíssima!
arayk
:: núvia rookie

Entrades: 73
Membre des de: ds. feb. 16, 2008 10:10 am
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: Hansen » dg. abr. 06, 2008 5:40 pm

Mmmmm quina gana!!! Moltes gràcies per les fotos! Un reportatge genial! :-)ok: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm

EntradaAutor: karla » dg. abr. 06, 2008 6:58 pm

Fa molt bona pinta tot!
Moltes gràcies a totes dues, martam i Scarlet, pel reportatrge fotogràfic. I merci también per les fotos! La presentació és molt bona. LSabeu si la quantitat de menjar és la mateixa que posaran als convidats o és mes reduida?

I de vins què heu triat?

Doncs ja teniu preus definitiu del vostre menu?

Jo dissabte vaig anar a Barcelona a buscar sabates. Vam anar al tocador de la novia, però m'ho imaginava molt més gran! Es una botiga força petitona, però tenen moltes sabates! unes 300... Em van explicar que la col.lecció els hi arriba al setembre, i no van reposant números ni models. Jo vaig demanar algun model per emprovar però ja no hi havia el meu número. També hi havia sandàlies, però jo no les vaig mirar perquè tinc clar que vull sabata tancada i agafada al turmell. Al final, no vaig comprar res...
karla

Entrades: 63
Membre des de: dl. des. 17, 2007 7:10 pm

EntradaAutor: ise » dl. abr. 07, 2008 6:24 am

Bon dia guapissimes! :-))

Vaya reportatge que ens heu fet! A les fotos fa una pinta tot!!! mmmmmmmm!

Doncs noies, dissabte despres de dinar amb el meu xicot vam agafar el cotxe i direcció a la Pobla. Ja ens veieu al dos mirant a l'hora que marxavem per calcular el temps (per ara és l'unic punt en contra, tardem 45 minuts...). Primer no trobavem el restaurant pero despres de donar un parell de tombs, veiem un cartell de Mas dels Vivencs,... i els dos alhora ÉS AQUÍ!!!! Bé, una passada! Quins jardins mes ben cuidats!!! Tot guapíssim! Pero això que ho veuriem arreglat per una boda...nanai del paraguai...eren les 4.30 i només tenien alguna taula montada.
Si haguessim de decidir ara mateix ens casariem allà!
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dl. abr. 07, 2008 6:25 am

Doncs noies, dissabte despres de dinar amb el meu xicot vam agafar el cotxe i direcció a la Pobla. Ja ens veieu al dos mirant a l'hora que marxavem per calcular el temps (per ara és l'unic punt en contra, tardem 45 minuts...). Primer no trobavem el restaurant pero despres de donar un parell de tombs, veiem un cartell de Mas dels Vivencs,... i els dos alhora ÉS AQUÍ!!!! Bé, una passada! Quins jardins mes ben cuidats!!! Tot guapíssim! Pero això que ho veuriem arreglat per una boda...nanai del paraguai...eren les 4.30 i només tenien alguna taula montada.
ise

EntradaAutor: ise » dl. abr. 07, 2008 6:25 am

ise

EntradaAutor: scarlet » dl. abr. 07, 2008 3:32 pm

karla ha escrit:Fa molt bona pinta tot!
Moltes gràcies a totes dues, martam i Scarlet, pel reportatrge fotogràfic. I merci también per les fotos! La presentació és molt bona. LSabeu si la quantitat de menjar és la mateixa que posaran als convidats o és mes reduida?

I de vins què heu triat?

Doncs ja teniu preus definitiu del vostre menu?

Jo dissabte vaig anar a Barcelona a buscar sabates. Vam anar al tocador de la novia, però m'ho imaginava molt més gran! Es una botiga força petitona, però tenen moltes sabates! unes 300... Em van explicar que la col.lecció els hi arriba al setembre, i no van reposant números ni models. Jo vaig demanar algun model per emprovar però ja no hi havia el meu número. També hi havia sandàlies, però jo no les vaig mirar perquè tinc clar que vull sabata tancada i agafada al turmell. Al final, no vaig comprar res...

bones!

doncs karla no vam preguntar això q dius de la qualitat, però amb el q costa ho hauria de ser!

si si el tocador de la novia jo también l'imaginava més gran!!! je je je

molt b ise!!! heu d'anar a mirar més llocs o ja heu fet ruta?

bé wapes vaig a buscar les invitacions q ja han arribat!! kina emoció!!!
scarlet

EntradaAutor: ise » dt. abr. 08, 2008 7:08 am

Bon dia noies! :-))

Doncs nosaltres estem fent la ruta. Mirant diferents llocs i els pros i contres de cada. Pero per ara el que més ens agrada és aquest.

Una coseta, si n'hi ha alguna que fagi la cerimonia al mateix restaurant qui l'hi fa la cerimonia? Pq coneixeu algu que ho pugi fer? Més que res és per poder saber preus. Hansen, tu ho celebraves allà o vaig confosa?

Scarlet, ja tens les invitacions? Que tal han quedat? i tu martam, ja les tens també?
ise

EntradaAutor: Hansen » dt. abr. 08, 2008 8:23 am

Hola noies!!!

Jo sí que faig la cerimònia civil allà. Encara no sé qui m'ho farà. Potser algú de l'Ajuntament, i sinó, haurem de buscar a algun actor. Tot i que tinc una companya de feina que havia estat regidora i havia casat. Potser li demanem a ella. Ja veurem.

Qué bé!!! Ja teniu les invis Scarlet!!!!

Ah, vaig estar parlant amb la germana de la Numa, que s'havia casat al Mas dels Vivencs. Diu que un 10!
Imatge

Hansen

EntradaAutor: karla » dt. abr. 08, 2008 5:21 pm

Hola!!

nosaltres no farem la cerimonia alla, a l'ajuntament. Però penso que ens van dir que algçu de l'ajuntament de la Pobla ho podia fer (ens va comentar la Marta)

que bé que us agradi, noies. La veritat és que és un dels millors llocs de la zona...

Ah, una pregunta a les que ja han fet la prova del menú: abans de triar els plats i anar a fer el tast, vau quedar algun dia amb el Jordi per veure fotos dels plats? Una amiga meva que es va casar allà l'any passat ens ha dit això.....
karla

EntradaAutor: scarlet » dt. abr. 08, 2008 10:21 pm

bones!

nosaltres no fem la cerimonia alla pero em sembla recordar també això q diu la karla.

no vam veure les fotos dels plats abans de fer el tast, és important la presentació però més ho és q estigui bo!

aquesta tarda he mirat algunes sabateries i m'han agradat 3 models, 2 d'ells no tenien el meu número però me'l porten i espero poderme'ls provar demà. Els 3 són de sara navarro, 1 més de punta en punxa i els altres 2 més rodonets. Aix no sé q fer! però ja m'han dit q amb un 38 ja puc afanyar-me si vull triar!

ah! ahir vaig parlar amb una veïna i em va dir q també s'havia casat allà!!! diu q tot genial!
scarlet

EntradaAutor: vencedor » dc. abr. 09, 2008 12:57 am

Bueno conue veig que no hi ha cap noi que respongui, sere el primer. jejejeje.

Nosaltres tambe vam fer el tast. Aqui va la experiencia:

PRIMER PLAT:
-rap rostit al forn(molt bo)
-caldereta de peix (bonissim!!!!!! y escollit)

SEGON PLAT:
-melos iberic( no ho recmano a no ser que us agradin els sabors molt forts)
-Cuixs o espatlla de cabrit al forn( BONISSIM !!! escollit)

POSTRES:
-copa de gele de taronga amb vainilla(bonisim y escollit)
-tast de gelats dels vivencs(molt bons pero ams sabors una mica diferents)

PASTIS:(aqui ve lo dificil)
-una especie de magdalena plena de chocolta per dins(molt bona)
-mousse de llimona amb xocolata blanca(molt bo tambe)
-pastis de crema catalana(bonisim)

pero al final.... cap dels tres. agafarem el tipic de tota la vida, el que es com la mona pero de nata, jejejeje. Aquest mai falla.

La nostra lluna de mel a riviera maya el 28 de jun al 5 de juliol.

y ya esta tot de moment.
vencedor

Entrades: 13
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 1:57 pm

EntradaAutor: karla » dc. abr. 09, 2008 5:10 pm

hola!

benvingut vencedor! gràcies per l'explicació. Quin dia us caseu?

Scarlet, a on has mirat les sabates? Jo també tinc un 38!!!! ays m'he de posar les piles!!!!!
karla

EntradaAutor: Hansen » dc. abr. 09, 2008 5:40 pm

Bones!!!
Imatge

Hansen

EntradaAutor: scarlet » dc. abr. 09, 2008 10:21 pm

uola!

molt bona tria vencedor! on aneu de viatge?

karla vaig anar al tocador de la novia i em va fer una mica de rabia la noia pq al principi no veia res q m'agradés i em contesta dient q si no m'agradava res tenint ells més de 300 models... vaja q em va donar a entendre q la rara era jo, no sé vaig tenir la sensació q anava una mica de sobrada, però vaja és la meva opinió, molta gent se'ls ha comprat allà i si q és veritat q en tenen molts més q a altres botigues!

hansen q ens expliques? heu mirat més coses?

després vaig anar per rambla catalunya i passeig de gràcia i només vaig trobar un parell de sabateries q tinguessin de núvia!

una de les q m'han de portar és aquesta:
scarlet

EntradaAutor: Hansen » dv. abr. 11, 2008 8:03 am

Uola!!!

M'agraden molt aquestes sabates!!!

Nosaltres encara res, esperant... De moment el principal ja ho tenim, no podem fer gaire cosa més.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: karla » dv. abr. 11, 2008 12:56 pm

Hola!

Aquestes sabats son del tocador de la núvia? Son molt maques! A mi la noia que em va atendre allà tampoc em va ajudar gaire: li vaig demanar un parell de models i ja no hi havia número, vaig emprovar altres 2, pero ella no em va aconsellar ni res. En canvi, hi havia una altra noia atenent que li anava treient un munt de sabates a la nuvia, encara que no les hagués demanat, per ajudar.... O sigui, que com a tot arreu, la depenenta en fa molt!!!!
Jo portava en ment un model i encara no he trobat res! jejeje

Sabeu com funciona això del passaport? què es necessita per fer-ho, quant triga, val diners?
karla

EntradaAutor: scarlet » dv. abr. 11, 2008 2:04 pm

bones!

aquestes sabates no són del tocador de la novia. En principi les volia així rodonetes (tot i q aquestes són rodonetes amb forma una minca de punxa). Ahir vaig anar però encara no me les havien portat aniré la setmana vinent.

Pel passaport només cal el dni, 1 foto i 17.20€!!! Jo me’l vaig fer a bcn, a mi no me’l van donar al moment, però em van dir q és l’única comissaria q no el donen al moment (és q sóc més gafe!). Hi ha un tel. 902 per demanar hora allà on et quedi més a prop, suposo q a igualada el deuen fer. Mira aquesta web on hi ha informació de les comissaries, horaris, tel...

http://www.policia.es/cnp/jsp/catalunya ... PBarcelona

per cert karla, ja heu decidit q fer amb el viatge? Nosaltres aquesta tarda anem a l’agència! Ja us explicaré
scarlet

EntradaAutor: karla » dv. abr. 11, 2008 7:33 pm

Hola!

Gràcies per la informació, Scarlet. Nosaltres tenim la comisaria al costat de casa, haurem d'anar un dia per renovar dni i tramitar el passaport. Però com que és en hores de feina no sé com ho fare!

Nosaltres venim de l'agència. Hem mirat Nova York + Riviera Maya, però es una bojeria, has d'agafar 3 o 4 vols en cada desplaçament! 17 hores d'avio (amb la por que ens fa volar....) Així que no sabem que farem.... Ja ens explicareu què feu vosaltres!!

Bon cap de setmana!
karla

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants