Bodas Octubre 2009.

un any fantàstic.

EntradaAutor: Papita » dt. jul. 15, 2008 10:53 pm

jajajajaj!!
qué bó le de la lliga i les mitges!! però en realitat la lliga no aguanta les mitges, no?? jejej

lo de la jaqueta dic que normalmet a les botrigues et diuen que has d'anar una mica tapada encara que sigui civil.. i a l'octubre.. potser si que hauré de portar algo.. tot i que segurament m'agradarà més sense!
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: izascun79 » dt. jul. 15, 2008 11:42 pm

Jo he vis a la web de Pronovias una cosa que crec que serà el que vull... potser és veritat que necessitaré jaqueta sencera però com mque la meva boda és de dia... no sé què faré... adjunto foto pq vegis... el vestit que he vist que més m'agrada és Aranjuez de Pronovias y la foto que adjunto es de la idea aquesta per sobre el vestit que és paraula d'honor.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
CRIS Em caso el 3 d'octubre del 2009!!!
Imatge
izascun79
:: núvia d'or

Entrades: 3027
Membre des de: dt. juny 17, 2008 6:38 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: moonbdn » dc. jul. 16, 2008 6:40 am

Buaaaaa! cuantas cositas en el post! Papita!!!! bienvenida flor! A ver los temillas comentados....yo chaqutilla creo que si que llevaré (soy super friolera!)y luego en l restaurante despelote!, medias....buffff, si las llevo es porque queda más estético, no porque me gusten...nosotros las invitaciones las queremos mirar en bodas Abril (Mataró)http://www.abrilbodas.es/, las tarjetas de agradecimiento nos las hacen los de Caballé, y de detallito habíamos pensado regalar 3 fotos, para ahorrarnos el momento chiringuito de venta de fotos en el banquete...pero tenemos que ir al fotógrafo para negociar a cuanto nos dejarán el precio /foto por hacer esto...sino nos va a asalir por un ojo de la cara...y que más....de momento nada más, solo que estoy deseando de que pase este año para que quede menos ya!jajajaj un besote a todas!
Imatge
moonbdn
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dt. des. 04, 2007 5:16 pm

EntradaAutor: Ayra » dc. jul. 16, 2008 7:11 am

Papita, bienvenida!!!!
Que tal por Cerdenya? Que envidia!!!!Yo tengo unas ganas de empezar las vacaciones.....
Sobre el vestido yo supongo que tambien llevaré chaquetita y seguramente medias tambien, eso si, las llevaré color carne porque he visto alguna novia con las medias blancas y sinceramente, a mi no me gusta demasiado...
Moonbdn, nosotros tambien habíamos pensado en regalar una foto a los invitados, pero tambien he visto detallitos así originales que me han gustado mucho, así que no se que haremos.
Imatge
Ayra
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dc. març 12, 2008 3:39 pm

EntradaAutor: Papita » dc. jul. 16, 2008 10:21 am

Hello wapis! yo lo de las medias color carne también, y morenitas, jejeje (es que acabao de llegar de vacaciones!! jaja).
Nosotros regalaremos dos fotos, aunque el fotógrafo nos las deja a 6 euros que tampoco es un regalo.. pero lo que sí sabíamos es que no queremos que se haga venta de fotos, por lo que las regalremos y y aestá!! un nuestra y otra de los invitados solos!!!!

bueno.. a lo mejor cambiamos de opinión, pero no creo..
Imatge

Papita

EntradaAutor: Ayra » dc. jul. 16, 2008 11:04 am

A mi la idea de regalar la foto me gusta mucho pero reconozco que he visto algun regalito de detalle por ahí que tambien me ha gustado mucho.
No se, tendremos que pensarnoslo bien, pero para eso aun queda... :P
Me gustaria mucho poner en cada plato una piruleta de esas de corazon con una tarjetita de agradecimiento por venir, no se, me hace gracia :-))
Imatge
Ayra

EntradaAutor: Papita » dc. jul. 16, 2008 11:33 am

Ayra ha escrit:A mi la idea de regalar la foto me gusta mucho pero reconozco que he visto algun regalito de detalle por ahí que tambien me ha gustado mucho.
No se, tendremos que pensarnoslo bien, pero para eso aun queda... :P
Me gustaria mucho poner en cada plato una piruleta de esas de corazon con una tarjetita de agradecimiento por venir, no se, me hace gracia :-))

nosotros también queremos hacer lo de la piruleta!! jajajaja en la tartana fliparán! jejej
en el makro una bolsa de 100 vale 7 €!!!!! jajajajaj
Imatge

Papita

EntradaAutor: Ayra » dc. jul. 16, 2008 12:04 pm

jajajajaja
Pues si que fliparan en la Tartana! diran, se nos han clonado las bodas!
Si en el makro hay bolsas de piruletas la verdad es que me va genial porque mi cuñado tiene el carnet del makro así que ya veo que me iré allí a comprarlas :-) y supongo que lo de la tarjetita y eso lo haré artesanal, a ver si puedo currarme algo chulo :-)
Imatge
Ayra

EntradaAutor: Papita » dc. jul. 16, 2008 12:10 pm

jajajaja qué bueno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

oye, y para las sillas de la cremonia civil has pensado algo? a aprte de flores..
Imatge

Papita

EntradaAutor: izascun79 » dc. jul. 16, 2008 1:11 pm

Oye! eso de la piruleta está genial! creeis que los del cátering se encargarán de ponerlo?? no me veo vestida de novia poniendo piruletas en los platos! jejejej

hoy se me ha ocurrido la forma de pedirle a mi padrino si quiere serlo... resulta que es el mejor amigo de Manel pero cuando se casó hace 5 años le pidió a mi niño que fuera el padrino y Manel dijo que prefería que no... Manel es muy tímido y no le mola ser protagonista... realmente no me lo veo leyendo ningún poema a nadie! jejejej

vaya... que ahora no quiero que diga que no pq es un chico genial y no me imagino a ninguna otra persona dándome el ramo. La cuestión es que este chico vive en Frankfurt con su mujer y viene dentro de una semana a pasar unos días por aquí... hace nada estuvimos en su casa en Alemania y resulta que el tío se ha vuelto super fan de Virginia (la de OT para las no enteradas) y siempre que envía mails acaba con la PD: Virginia es la mejor... (en el fondo es un cachondo y lo hace por la gracia)... la cuestión es que he pensado grabar un cd con todas las canciones de Virginia en las galas de Operación Triunfo y que la primera pista del CD seamos Manel y yo pidiéndole que sea el padrino... lo que me hace gracia es que el tío se irá sin saber nada y cuando se ponga a escucharlo flipará... la pena es no verle la cara cuando lo escuche...

qué os parece la idea?? Manel dice que le parece bien. Si por él fuera se lo diríamos de sopetón sin ninguna floritura... a mi me hace gracia...
Imatge
izascun79

EntradaAutor: S@ra » dc. jul. 16, 2008 1:22 pm

Izascun79, a mi me parece una idea genial! super original y divertida... no os podra decir que no!!

Hablando de padrinos, sabeis si el padrino es siempre el que lleva la novia a la iglesia? con coche o como sea? Vosotros como ireis en el coche de la novia? quien conducirá? sabeis si llevareis coche de familiar o alquilareis uno? Sé que queda mucho pero me baila la cabeza con este tema.

:-.:·::

fins ara!
S@ra

Entrades: 56
Membre des de: dj. juny 12, 2008 7:56 pm

EntradaAutor: S@ra » dc. jul. 16, 2008 1:28 pm

Ah! i del tema jaqueta, no m'ho havia plantejat pero si es cert que hauriem de portar alguna cosa per les espatlles no? tipo la foto de la Izascun79 o también n'hi han com toreretes... al catàleg de Rosa Clarà n'hi han unes quantes idees.
A mi em van dir que a partir de setembre octubre ja podia passar a recollir el catàleg 2009 i demanar hora per anar a fer proves.
No se, ara per ara tenim temps de sobra per anar fent proves de vestits aqui i allà... pero jo no ho deixaré per quan faltin 6 mesos, que si despres no trobo algo q m'encanti m'agafara algo...

mujer previsora vale por dos!

jeje :-.:·::
S@ra

Entrades: 56
Membre des de: dj. juny 12, 2008 7:56 pm

EntradaAutor: Ayra » dc. jul. 16, 2008 2:01 pm

Totalmente de acuerdo contigo S@ra, yo tambien prefiero ir con tiempo (aunque sea un año) y no tener luego que ir con las prisas a mirar vestidos, así, si lo encuentro en la primera tienda, genial y sino pues ya lo encontraré. Si por probarse vestidos que no sea! jajajaja
Nosotros el padrino queremos mi cuñado y de madrina a mi me gustaria que fuera una prima mia (que es casi como mi hermana). Por cierto, las madrinas que hacen?Yo los pondre a los dos a firmar como testigos, creo.
Y a la iglesia/restaurante/juzgado, no se quien es el que tiene que llevar a la novia pero seguramente en mi caso será mi padre, a no ser que alquile un coche de epoca para que nos lleve (pero eso dependerá de la pasta, aunque seria chulisimo!!!! :-))
Imatge
Ayra

EntradaAutor: izascun79 » dc. jul. 16, 2008 2:51 pm

Doncs jo he pensat que em porti en cotxe el meu padrí... no llogaré cap cotxe pq nosaltres celebrem la cerimònia i el convit al mateix lloc i a més a Sant Miquel del Fai no pots entrar en cotxe pq la porta d'entrada és molt petita així que... si he d'arribar caminant a la porta de la capella de totes formes, m'estalvio llogar cap cotxe... el meu padrí té un volvo així que la part del darrera és força ampla... això si accepta ser el meu padrí!!! :hmm:: :hmm::

El tema vestits... jo esperaré segur a setembre-octubre... així faltarà un any i no marejaré tant a ma mare... el que segur que aniré fent és mirar els tipus de vestit que m'agraden a les webs, que per això no cobren, no?? jejejej

Jo també vull tenir madrina (o dama d'honor, que deu ser el mateix, no?) però tampoc sé què fan... organitzar el comiat? nidea! :-/

petonets!
Imatge
izascun79

EntradaAutor: izascun79 » dj. jul. 17, 2008 7:24 am

izascun79 ha escrit: Jo també vull tenir madrina (o dama d'honor, que deu ser el mateix, no?) però tampoc sé què fan... organitzar el comiat? nidea! :-/

Ahir vaig estar prenent algo amb la meva millor amiga que ja li vaig dir que volia que fos la meva dama d'honor i la tia ha estat mirant i resulta que a més de ser qui prepara el comiat de soltera és qui t'arregla la cua a les fotos, t'acompanya al lavabo i tot això... és com la teva ajudant el dia de la boda... la pobra em diu... no et passis amb la cua que si no em faràs anar de cul tot el dia! jejejjej

petonets!
Imatge
izascun79

EntradaAutor: Papita » dj. jul. 17, 2008 10:32 am

jajajajaj Cris què bó!!!!!!!!

doncs el meu padrí és el meu millor amic, casat amb la meva millor amiga!! jejeje ell em llegirà el poema i em donarà el ram, però al cotxe no crec que vagi amb ell, perquè em porta un altre amic que s'ha ofert, té un cayenne molt xulo i és gran!! jeje

de madrina.. crec que en `principi és la mare del nuvi, i la dama d'honor és diferent, i es aicò que deia la Cris, d'ajudar-te.. jo crec que passaré de dames d'honor.. a més no crec que poerti gaire cua!! jajaja

Cris, no ´se o nhe llegit que toques el piano!! jo també!! jajaja
Imatge

Papita

EntradaAutor: izascun79 » dj. jul. 17, 2008 2:34 pm

Ala Raquel!!! què guay!!! jo vaig estudiar fins a 7è... vaig començar la uni i fer 8è amb totes les assignatures que em faltaven pel grau mig (acompanyament, música de cambra, acústica, contrapunt, història de la música, història de l'art... ) ufffff!!!! vaig passar, vaja... doncs el piano que tenia a casa els meus pares era molt vellet pobret pq me'l van comprar quan vaig començar a estudiar amb 8 anyets i estava molt fet pols... el Manel em va voler fer un regal i aquest nadal em va comprar un Petrof que sona com els angels!!! :)

Has pensat si tocaràs el piano a la boda?? Volia tocar una cançó del Garth Brooks (és el cantant de la primera cançó del ball, ja la vas escoltar) que canta el tio sol al piano perquè crec que al Manel li faria molta il·lusió però encara no he mirat res... potser entrar el piano a Sant Miquel del Fai serà molt car...

el tema de la dama d'honor... crec que la meva millor amiga es limitarà a organitzar el comiat... no crec que porti cua, jo tampoc..
Imatge
izascun79

EntradaAutor: Papita » dj. jul. 17, 2008 5:15 pm

ui.. jo vaig estudiar al conservatori del pla del 66 però vaig arribar a 3r!! jeje, també feia violí i saxo.. la meva mare es preofe del conservatori de piano, ve de família, ja ho veus!!!

Al casament no tocaré, ja ho he fet als casaments de les meves amigues!!!, potser la meva mare sí que li faria gràcia, però jo vull que aqeull dia disfruti de tot i no estigui pendent de tocar.. total, que tocarà una amiga de la uni (vem fer magisteri musical), molt amiga que fa 10 anys que ja sap què ha de tocar quan entri!! (un nocturn de Chopin que m'encanta!1)
Repecte a lo del piano, pot endur-te un teclat. Jo les vegades que ho he fet ha estat així, i sona bé. T'has de posar d'acord amb el dj per endollar-ho tot!!

A la masia on ens casem hi ha piano de cua, però jo elvoldria per la cerimònia, total que la meva amiga s'endurà el teclat!!!!!!!!!

quines ganes...
Imatge

Papita

EntradaAutor: moonbdn » dj. jul. 17, 2008 5:57 pm

Hola Octubreras! guau, estais hechas unas artistas! que tal va todo? yo desenado que se acabde la semana. La semana que viene nos vamos de vacaciones a Punta Cana, es nuestra segunda vez, qué ganas tengo! un besote!
Imatge
moonbdn

Entrades: 183
Membre des de: dt. des. 04, 2007 5:16 pm

EntradaAutor: izascun79 » dj. jul. 17, 2008 6:52 pm

Déu n'hi do Raquel! Ho tens tot pensat!!! escolta.. quin nocturn de Chopin tocarà?? És per la teva entrada a l'esglèsia?? Jo és que voldria posar el piano a alguna sala i donar-li la sorpresa al Manel després de dinar, però no ho sé... a l'esglèsia podria tocar alguna de les meves amigues de l'escola però em sap greu que el dia de la meva boda hagin d'estar tocant, no? Havia pensat contractar a algu per tenir música en directe a la cerimònia, en plan un cello i una flauta o algo així però no sé... és que en el meu grup de música tinc de tot... un violí, un saxo, dos pianistes, una cantant... podria aprofitar-ho, no?? Però sap greu!

weno... que això del teclat no és tan mala idea però jo tenia la imatge de estar asseguda amb el peaso vestit de núvia davant d'un piano de cua... ho he de meditar i és una cosa que he de fer d'amagat del Manel... encara em queda molt de temps!
Imatge
izascun79

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants