bueno...bueno....arare, doncs així prova el primer dia si vols d'anar a fer exercici sense menjar rés...a veure com va, ja ens diràs! jo también penso que un iogurt 0% vendria bé però bueno, tu ho aniràs veient segons facis.
Jo también necessito fer esport, no faig rés!! i estic super fofa!! però a mi el que em va bé es el gimnàs i ara mateix no tinc temps. I a casa no tinc bicicleta ni res per fer gimnàs. He pensat que puc moure'm una mica amb el wifit...jeje, algo es algo, no?
Benvinguda Anaycarlos!amb voluntat i ganes es poden evitar la malloria de les gules i esdeveniments familiars de guarreries..jeje. Jo avui he anat a casa de la meva mare i he menjat canelons...mmm....he menjat, no puc dir-li que no, pero només he menjat 3 i amb una amenida. Et pots donar un capritxet però sense abusar perquè al menys et mantinguis.
Ah!! arare! has dit que t'havies fet una pizza integral?? on l'ha compras? Esk nosaltres només la hem probat en el restaurant del Racó i ens encanta, molt més que la normal, però no sabem on trobar-la....
ARARE ha escrit:Gràcies Nyinyi per preocupar-te per mi!! si, tens raó que s'ha de menjar alguna cosa per fer exercici, potser un iogurt o una fruita anirà bé.. però no t'enganyaré eh!.. el primer dia ho probaré sense res!!
El que hem de pensar és això: ara mateix estem maques amb els vestits no? .. doncs res, com a mínim mantenir-nos.. si perdem algo genial però sense amargar-nos i tornar-nos bojes.. Tu demà disfruta la calçotada perque el finde és el finde i hem de disfrutar.. durant la setmana ja vigilarem mes!!!
Anaycarlos bienvenida!! Entra aqui siempre que quieras.. que nos econtrarás explicandonos nuestro pecados (7 galletas de la Nyinyi por ejemplo).. Creo que te irá bien compartir tus vivencias dietiles!!!