Autor: Sandrix » dt. feb. 17, 2009 9:55 am
Nenis, ja he anat a Pronovias! M'ha atès la Lola. Q sí, és un amor!! Molt maca!!
Es pot dir q sóc d'idees clares. He escollit 5 models (l'últim una mica pq sí) i nenes, m'agradaven tots posats, però el finalista és de Manuel Mota i val una pasta (2350 €).
Primer m'he emprovat un q no recordo el nom. Començava per r (respiro o no sé si era akest??). Era molt xulo. L sensació d'emprovar-te un vestit de núvia per 1r cop és guai, eh??
Ens ha agaradat molt a totes, però després m'he emprovat el Senegal, q és d Manuel Mota i és semblant però millorat. Llis, entalladet i al pit fa com uns plecs. Preciós!!! Ens ha encantat ( la pasta no tant jeje).
Després l'Helice. Molt bonic también. L veritat és q m'ha agradat molt, i és un candidat. Molt romàntic!
L'Himalaya, q a priori és el q + m'agradava, también ens ha agradat, però no fa tan núvia, no sé. Molt bonic, sí, però si li canvies el color podria passar per un vestit de festa.
L'últim em sembla q era el Hawai (o similar). Akest no ens ha agaradt tan. L'he gafat, però no les tenia totes.
En fi, q li hem dit q ens ho pensaríem. Pq lakest dissabte vaig a Aire.
L meva mare m'ha dit q si vull el Senegal, doncs q endavant, q era preciós. Q era car, però q q li farem.
No sé, A veure q tal a Aire. D moment candidats: Senegal (brutal!) i Helice (también m'hi veig).
Després hem anat baixant i hem arribat a Azhara novias. M'han dit q sense hora, res, però ens han deixat mirar el catàleg. De La Sposa i un altre q era Oronovia o algo similar. No ens han entusiasmat.
En fin, d moment 2 candidats de Pronvias!