Hola wapes...
Em sap greu el retard, tinc tantes ganes de tenir la casa acabada per poder-hi anar a viure i sobretot per tenir INTERNET!!!
Doncs ja hem visitat tots els restaurants i... aki us faig la crònica:
RESTAURANT LA DEU: molt wapuuu, un tracte molt de tu a tu, genial... és just el que buscavem. El recinte molt macu, llàstima que no disposin de la suitte per quedar-nos a dormir... de totes maneres al costat tenen una casa rural molt cuqueta que té 12 habitacions i on ens podem quedar a dormir (això si, pagant... jeje!) I si la lloguem sencera pos exclusivitat per nosaltres i ens podem quedar tot el dia!!! Seria xulo l'endemà del casament quedar-nos amb els amics i familia allà banyant-nos a la piscina i gaudint del dia...
RESTAURANT LES COLS: El restaurant xulissim però el lloc per fer els banquets pse pse... i si ho vols fer un dissabte... doncs a pagar mínim 150 cobers!!!
RESTAURANT CA L'ENRIC: Molt xulo però també molt "pijillo" i més car. El problema és que nosaltres apreciem molt la sencillesa i ens hi sentim extranys. De totes maneres ens van tractar molt bé... Ahhh, i mínim 120 pk sino, pèl que he entes la prova del menú es paga... de totes maneres no l'hem descartat encara...
Segurament ens decantarem per LA DEU i també és important tenir en compte que la paga i senyal que ens demanen és de 150 € que als altres llocs mínim 1500€!!! I podem triar la data que volguem perquè encara no han fet reserves pel 2009!
Ostres, sóc un pal de forera! Feu-me fora pk kuan mi poso no em talla el rotllo ningu, jejeje!
I la resta de Gironines, k??
On sou???
El foro dels NUVIS de GIRONA hauria de ser el més ple, va nenes!!!
Ara encara no tenim gaire feina però ja cal que ens anem preparant perquè a la tardor començarem a anar de cul!!!!!!!!!!
Per cert, una tarda intensa la del cafè amb la núvia, jejeje!
Això de fer safareig sens dóna bé, eh? JAJAJA
Un petó gegant a totes!