Autor: lluna479 » dl. maig 26, 2008 3:03 pm
Hola noies!!!!
Ja torno a ser aki. Tenia una ganes de parlar amb vosaltres i dir-vos lo del anell, k he entrat un moment al matí per dir-ho pero no tenia temps d’explicar detallets.
Tinc fotos a la camara pero me le deixat a casa, us prometo que demà us les penjo.
Doncs el dissabte a la tarda,ens vam mudar i ens vam posar ben guapos i vam marxar cap a Barcelona, vam agafar la ronda de dalt, sortida 6 fins a l’avinguda del tibidabo i de cop es para davant el restaurant, es diu ABAC, es molt pijo i té una estrella michelin i tot. Com que era d’hora vam decidir acabar de pujar fins del de l’avinguda tibidabo, vam parar en una especie de mirador on hi ha unes terrasses per pendre algo. Vam pendre algo allà tot contemplant la vista, la nit ja es començava a posar interesant, estavem allà els dos, jo estava super ilusionada. Pensava, encara que no em dongui l’anell mereix la pena està aquí amb ell.
Kuan va ser l’hora vam tornar a baixar, vam arribar davant la porta del restaurant on ja t’espera l’aparcacoches, entrem dintre i ja ens va agafar un cambrer i ens porta fins la taula. Es un lloc precios, notaves una sensació de tranquilitat i emoció allà dins. El restaurant es molt pijo, d’aquells que hi ha un munt de cambrers pendent de tot. El principi fins hi tot et molesta pero t’acostumes molt rapad ha estar ben atendida. Vam riere molt de la situació, k fotiem nosaltres allà en aquell lloc pero enseguida vam entrar en el joc. El menjar molt bo, a part dels plats que vam demanar ens van portar una especia de menú degustació amb uns aperitius d’entrada i pre-postre. Estava tant emocionada que ja no m’enrecordava de lo del anell. Llavors vam demanar els cafes, vaig anar a lavabo i kuan vaig tornar el jordi em va donar un paquet. Em diu, això es per tu, llavors em va agafar una cosa, ho era ho tenia ques ser, vaig desembolicar el paquet i mentre obria la caixa i veia l’anell el jordi em dir que si volia casarme amb ell l’any que ve. Amb emoció li vaig dir que si, li faig fer un petó i vaig agafar l’anell. Es perfecte tal com el volia, molt finet, amb una tira de brillants i a més em va bé, és la mida. Ostres kin moment més emocionant. Encara que ja haviem decidit casar-nos abans, donar-me l’anell i demanar-me per casar va ser molt maco, estic superfeliç.
Ahir ja el vam ensenyar a tota la familia i ja els hi vam confirmar que ens casavem l’any que ve i més o menys dient la data escollida, pero sense dir res més. Ja s’acosta el moment de que tothom ho sapiga.
Avui he arribat a la feina i kuan anat la jefa esmorçar els hi dic, us haig d’ensenyar una cosa…. i els hi he ensanyat la ma, jejejejejejejej
Bueno noies, gràcies per el postres recolçament i d’haber pensat amb mi. Demà us penjo les fotos.