Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

un any fantàstic.

EntradaAutor: Hansen » ds. feb. 07, 2009 10:23 am

Hola noies!

Hermi, així que em consideres la "vidilla"??? Qué bo!! Jejeje
El meu fotògraf és L'Art de la Llum, i hi seran a la fira de nuvis d'Igualada.

El tema perruqueria i maquillatge ja ho tinc sol.lucionat. M'ho regala la parella de ma mare a WhatImage. S'anuncien aqui al foro i quan hi han fires, maquillen a l'stand de Guia Nupcial. Em van agradar molt, i mira, cosa feta.

Doncs ara que som mes núvies del Mas, a veure si entre totes li donem "VIDILLA"!!!!

Estic malaltona, amb una grip de cavall, què hi farem. :-/

A mí em van dir que nomès es podia fumar als jardins... que durant el banquet totalment prohibit.

Molt bé Núria, ja amb la primera proba del vestit! Jo també la vaig fer dissabte passat. Quina il.lusió! A més ja deuen estar a punt de trucar-te pel tast!

Fleia: la millor elecció sense cap mena de dubte. Et volem cada dia per aquí perquè ens expliquis els teus avenços!

Arayk: Doncs sí, la Bloomie és una canya. És un encant de noia. I a més no em va posar cap pega per ser d'Igualada. Com portes tot?
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: Nuria_Raul » dg. feb. 08, 2009 6:45 pm

doncs si Hansen, ja he passat per l 1a prova del vestit, i quina sensació tant xula!!!!!
Imatge
Imatge
Nuria_Raul
:: núvia rookie

Entrades: 78
Membre des de: ds. set. 15, 2007 5:58 pm

EntradaAutor: Hermi » dg. feb. 08, 2009 6:56 pm

Ostres Núria k guay!! contan's més cosetes!!

Hansen k tal la grip?? tú també t'has fet la primera prova, no?? k tal va anar?? segur que al venir més adaptat i ser la talla de cadascuna et pots fer una idea millor!! espero que sí a mi em sobraven 4 talles i em feia moltes arrugues :o-o:
I que tal amb whatimage?? ja els has anat a veure i t'has fet una prova?? venen a casa teva el dia de la boda o has d'anar fins a sabadell??

EI, per cert, k ja tenim fotògraf!!! al final despres de molt marejar-nos amb el tema ens hem quedat amb Angel Escusa y Juana, mel's va recomanar una companya de feina i ens va agradar molt la seva feina!! :-)ok: un tema menys jejejejeje
Hermi
:: núvia experimentada

Entrades: 256
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: arayk » dl. feb. 09, 2009 8:02 pm

Doncs Hansen, de moment no hem avançat... estem mirant el text per les invitacioons que ja les tenim clares...
Ara estem liats amb el pis, el cap de setmana vinent comencem a pintar!! Quines ganes!!

La veritat és que això del fumar és un pal perquè un dia de festa... és un dia de festa i si la gent vol fumar... però bueno...
Per cert, la hora del casament la triem, ens la diuen...???
arayk

Entrades: 73
Membre des de: ds. feb. 16, 2008 10:10 am

EntradaAutor: Hansen » dl. feb. 09, 2009 8:22 pm

La meva grip millor i la proba va anar genial! Canvia molt veure't amb el teu vestit, pràcticament a la mida!

Arayk, molt bé que ja comenceu a pintar i estigueu amb les invitacions. Aixó marxa!

Jo trobo que al menys al ball deurien deixar fumar. Però que hi farem!

Aquest cap de setmana hi ha fira de nuvis a Igualada i el Mas dels Vivencs hi va! L'any passat no hi eren. Espero que ja tinguin els nous menús!
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Hermi » dv. feb. 13, 2009 11:25 pm

mare meva el post estava molt abaix pobret!!

He estat liada així k no he pogut dir res.... com va tot noies??

Jo dema al matí passaré per la fira d'Igualada, k volem parlar amb en Marc a veure si tanquem un tema mes!! Així el Mas també hi sera??? k bé :-))
jo també aprofitaré per demanar els nous menus/preus.

Hansen ja t'has fet la proba del pentinat amb whatimage?? epero k et vagi mb!!

Ja heu mirat floristeria?? a mi m'agradaria decorar la sala del banquet una mica com estaba el dia de les portes obertes o similar, pero no se si pujara molt, sera qüestió de mirar a veure k s'hi pot fer xD
Hermi

EntradaAutor: arayk » ds. feb. 14, 2009 8:53 am

Jo també aniré a la Fira, tot i que a la tarda.

A mi també m'agradaria tenir els nous menús, els donaran? També vull preguntar l'hora del casament per poder acabar amb el tema de les invitacioons, allò de fumar... i segurment em deixaré alguna cosa al tinter però...

Hermi, el Marc és maquíssim... a mi em va encantar com ens va tractar, els consells...

Hansen com anem?? Espero que estiguis recuperada!!
arayk

Entrades: 73
Membre des de: ds. feb. 16, 2008 10:10 am

EntradaAutor: Hansen » ds. feb. 14, 2009 9:58 am

Bon dia wapes! Ja estic recuperada del tot. Bé, de tant en tant em marxa la veu, però és que a vegades els nanos em fan cridar massa...

Vaig anar ahir a Whatimage a reservar ja oficialment dia i hora. Em van agradar molt! I a ma mare també.

Tema floristeria: encara no he anat, suposo que ja ens diran d'anar desprès de fer els tasts, no? Jo m'imagino que deixar tot el Mas tal i com estava al dia de portes obertes pujarà bastant.

Jo aniré aquesta tarda a la fira amb una altra forera: la Labanda.

Que passeu un molt bon Sant Valentí!!!!
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Hermi » dg. feb. 15, 2009 10:55 pm

Nenes!!

Que tal per la fira??? jo al final vaig anar dissabte al matí, i molt bé!! (us podeu creure que hem va agradar més que el bodes bodes ;) ) vaig aconseguir la carpeta de amb els plats 2009 :-)ok: vaig poder parlar amb en Marc (arayk: tota la raó) i superbé (tema tancat), vaig passar per l'stand de l'art de la llum (molt simpatics!!, Hansen bona elecció) i vaig poder veure albums de parelles que s'han casat al mas, ostres la meva imaginació volava... :-)) :-))

L'stand del Mas, no tenia cartell!! la veritat k no lluia per lo que realment és!! pero la noia super amable i atenta, va respondre a totes les nostres preguntes que no van ser poques!!

Lo de decorar el mas tal qual estava el dia de portes obertes jo crec k ni m'ho plantejo... pero per la sala algo si que m'agradaria xD a veure que diuen els de la floristeria quan hi anem.

Hansen, m'alegro k t'anes bé amb whatimage!! jo es un tema que encara tinc pendent i no descarto whatimage a veure que acabo fent :D
Hermi

EntradaAutor: Hansen » dg. feb. 15, 2009 11:00 pm

Jo també vaig anar i tinc els preus! Bé, de fet, dissabte a la tarda ja no els hi quedava carpetes de preus. Em van dir que me'ls enviarien per mail però que si volia podia passar per l'Hostal a buscar-los. He anat aquest matí.
També m'han dit que cap el mes que ve em trucaran pel tast! Però que si volia fer-ho ja, que endavant. Que anés un dia d'aquests i començavem a mirar combinacions de menús amb fotos i preus, per així poder escollir quins plats tastar. Són genials!

Quan vaig anar a l'stand de l'Art de la Llum tenien molta gent mirant albums, i nomès vaig veure un de ca n'alzina. També m'han dit que vagi desprès de Setmana Santa.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: scarlet » dt. feb. 17, 2009 2:47 pm

uola!!!!!!!!!!!!!!!

quin moviment hi ha hagut per akí! i jo sense enterar-me!!!!! és q no m'arriben els mails per avisar-me de les respostes! :-/

q quay noves masvivenqueres! bona elecció noies!

doncs encara no tinc l'àlbum! ja ens han enviat el muntage i estem fent els darrers retocs, espero poder confirmar-lo aquesta setmana així que per finals de març - principis d'abril ja el tindrem! quines ganes!

hansen em pots enviar els nous menús? tinc curiositat per veure'ls, aix és q m'hi tornaria a casar un altre cop!

a veure si ara us puc anar seguint una mica més!
scarlet
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

EntradaAutor: Hansen » dt. feb. 17, 2009 3:04 pm

Hola Scarlet! Encara no els tinc per mail, em van donar la carpeta. Però no t'amoïnis, que en quant els tinguui "digitalitzats", te'ls passo. Hi ha algun postre nou. Quines ganes de fer el tast!!!!!

Et va bé la vida de casada? Ja ens tens mig abandonades! Qué ganes de que tinguis ja l'àlbum!!!
Imatge

Hansen

EntradaAutor: karla » dj. feb. 19, 2009 1:51 pm

Hola noies!

quin moviment que hi ha al foro! me n'alegro molt! Jo després de la boda vaig desconnectar totalment del foro, i avui q estic malalta a casa he entrat per fer una ullada...
Ja fa més de 4 mesos que em vaig casar, com passa el temps. Em fa una mica de pena pensar-ne perquè tenia molta il.lusió en el casament i el dia va passar molt ràpid. Però això és llei de vida no?
Bueno, intentaré fer una ullada de tan en tan al foro a veure què us expliqueu les noves nuvies i donar-vos un cop de mà!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
karla

Entrades: 63
Membre des de: dl. des. 17, 2007 7:10 pm

EntradaAutor: Hansen » dj. feb. 19, 2009 2:11 pm

Karla!!!!!! Quant de temps!!! Volem més fotos!!!!
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dj. feb. 19, 2009 4:29 pm

Hola noies !!

Primer de tot enhorabona per la vostra boda !!!!
Sóc una noia de 2010 que encara está mirant llocs on en podria casar.
Em podrieu passar informació del Mas, si us plau... No sé, tema preus dels menus, que inclouen i que s'ha de pagar a part., etc... Es un lloc preciós !!!
Txell-Jose Luis
:: supernúvia

Entrades: 6424
Membre des de: dt. des. 30, 2008 9:31 am
Ubicació: Santa Perpetua de Moguda

EntradaAutor: Hansen » dj. feb. 19, 2009 5:55 pm

Hola Txell! Benvinguda i enhorabona per la boda. Encara no tinc per mail els menús 2009, nomès els del 2008. En quant me'ls passin te'ls reenvio. En el preu entra la decoració, les minutes... pots escollir el fotògraf i DJ que tu vulguis sense haver de pagar cànon. Els menús estan a partir dels 80 amb iva, i ja ve inclòs la barra lluire per 2 hores.

Qualsevol cosa pregunta-ns!
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dj. feb. 19, 2009 5:59 pm

Hansen ha escrit:Hola Txell! Benvinguda i enhorabona per la boda. Encara no tinc per mail els menús 2009, nomès els del 2008. En quant me'ls passin te'ls reenvio. En el preu entra la decoració, les minutes... pots escollir el fotògraf i DJ que tu vulguis sense haver de pagar cànon. Els menús estan a partir dels 80 amb iva, i ja ve inclòs la barra lluire per 2 hores.

Qualsevol cosa pregunta-ns!

Moltes gracies ! Doncs esta molt bé, no !! Aquest vespre li comentaré a la meva parella , i li diré si vol anar a veure´l.
Txell-Jose Luis

Entrades: 6424
Membre des de: dt. des. 30, 2008 9:31 am
Ubicació: Santa Perpetua de Moguda

EntradaAutor: Hansen » dj. feb. 19, 2009 6:02 pm

Has d'anar a veure'l en directe!!!! A les fotos no és res comparat. És un lloc preciòs, jo crec que t'encantarà! Així ja te'n donaran els menús i t'explicaran tot. Són molt atents i donen molta confiança. A veure si t'animes i ets una masvivenquera més!!!
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Hermi » dj. feb. 19, 2009 9:31 pm

Scarlet, karla!!!! que bé que les ja casades continueu passant pel foro!!

Jo estic amb la Hansen, volem fotos karla, k tal va anar tot??!! l'scarlet ja va fer la cronica (ainsss em va encantar llegirla), tot i que jo ja no he sigut a temps de veure les fotos si he pogut veure alguna i estava guapissima!!! a veure si ens contes que tal ta'han quedat l'album i el video wapa!!

Txell-Jose Luis: felicitats per la boda, i si pots ves a veure el Mas k en directe es mooooolllltttt mes maco!! i ja ens contaras si t'uneixes a les masvivenqueres com diu la Hansen!!
Hermi

EntradaAutor: Hansen » dj. feb. 19, 2009 10:00 pm

Hoy Sergi se ha acercado al Mas para enseñárselo a su mami, y un chico que había por ahí le ha dicho que nos pasáramos un día para empezar a configurar menús y elegir cuál hacer en la prueba! Iuuuupiiiii!!!!
Imatge

Hansen

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants