Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

un any fantàstic.

EntradaAutor: Hansen » dv. feb. 27, 2009 2:14 pm

Toda una semana sin que nadie se pase por aquí a saludar!!! Esto no puede ser...

Niñas, sabéis donde voy hoy? Al Mas!!!!! Hemos quedado con Jordi para que nos enseñe fotos de menús, precios y decidamos qué probar en el tast.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: scarlet » dv. feb. 27, 2009 3:31 pm

karla ha escrit:Hola noies!

quin moviment que hi ha al foro! me n'alegro molt! Jo després de la boda vaig desconnectar totalment del foro, i avui q estic malalta a casa he entrat per fer una ullada...
Ja fa més de 4 mesos que em vaig casar, com passa el temps. Em fa una mica de pena pensar-ne perquè tenia molta il.lusió en el casament i el dia va passar molt ràpid. Però això és llei de vida no?
Bueno, intentaré fer una ullada de tan en tan al foro a veure què us expliqueu les noves nuvies i donar-vos un cop de mà!

karla volem veure més fotos! i tant si passa ràpid! jo ja fa més de 7 mesos! però ara hi han altres coses, volem tornar a fer un viatget aquest any (ja veurem si la crisis ens deixa) pq més endavant igual no podrem...

preguntaveu això de fumar. A nosaltres ens van dir q en principi no es pot fumar fins al ball, q no posen cendrers a les taules però q si algú els hi demanava tampoc dirien q no!

hansen q vagi b pel Mas! ja ens explicaràs!
scarlet
:: núvia experta

Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

EntradaAutor: Hansen » dv. feb. 27, 2009 9:41 pm

Ja hem anat! El Jordi és supercampechano! Flipant. Em estat parlant de dubtes que teníem, hem vist les fotos dels plats (així és molt més fàcil escollir!!!), hem quedat pel tast, i hem estat pels jardins mirant per on entrarem cada un, on fer-ho tot i tal.

Doncs aixó, el tast el fem el dijous 12 de març!!!! Ja està aquí! I aquell dia li haurem de dir quina floristeria hem escollit: Flor d'Alba o Nus. Així que ja puc estalviar a mirar una i altra, que és d'aquí a 2 setmanes.

D'aperitiu no es tasta res. Nosaltres hem agafat l'aperitiu 1 i hem afegit pernil, Cassola de gambes a l'allet, escamarlans perfumats al brandy i els dàtils amb bacó.

ENTRANTS

*Amanida de fruita amb cues de gamba, pernil ibèric i vinagreta d'alfàbrega i llima
*Llagostins, pinya i pensaments amb vinagreta de maracuià

SEGONS
*Mil fulls de vedella amb bolets
*Jarret de vedella de llet rostit a les fines herbes

POSTRES
*Copa de granissat de taronja i maduixes amb gelat de vainilla de Tahití
*Vol vermell d'escuma de gerds amb gelat d'stracciatella i granissat de cola
*Tast de gelats i sorbets del Mas amb vidre de fruits secs (mango, síndria i quiwi)

PASTISSOS DE NOCES
*Mousse de crema catalana amb una gelée de préssec
*Mousse de iogurt grec amb diferents fruites (pot ser el canvio pel coulant)
*Pastís de llimona amb xocolata blanca

Al veure les fotos hem tingut molts dubtes amb els postres i pastissos. El primer i segon l'hem vist molt clar de seguida.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Hermi » dv. feb. 27, 2009 10:04 pm

Ostres Hansen kina ILU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! el 12 de març esta aki mateix!!!!!! :-)ok: :-)ok:
Així doncs el dia que vas al tast, abans has de triar el plats que vols tastar i la floristeria que vols, no??

Nosaltres vam veure fotos dels plats el dia de les portes obertes i les vam tornar a veure quan vam anar a la fira d'Igualada, pero tot té tan bona pinta que es fa dificil decidir!!!

La noia que hi havia donant la info ens va dir que el jarret era molt bo així que nosaltres també el volem provar, també ens va recomanar el pastis de llimona i xocolata blanca, pero de moment com que encara ens falta molt, no ho hem acabat de mirar!!

Pots triar dos primers i dos segons (no 3??) i tres postres i prepostres???

Si no es molta indiscresió puc preguntar quan puja per cap la cassoleta de gambes i els escamarlans??sí ja sé, soc una preguntona! xDD però es que a noslatres també ens agradaria ampliar l'aperitiu!!
- ens agradaria posar les brotxetes
- el pernil de gla (per cert com funciona això?? 500 i pico euros pero per cada quants convidats???)
- i la cassoleta de gambes o els escamarlans
Però tot dependra de lo que sen's ajusti al pressupost es clar!!

Quan passis per les floristeria a veure si ens contes que tal!!
Hermi
:: núvia experimentada

Entrades: 256
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: Hansen » dv. feb. 27, 2009 10:55 pm

Hola Hermi! No passa res per ser preguntona, jo també ho soc i molt!

T'explico: en teoria son 2 plats a tastar de cada, però en principi serem 5 al tast. Com no ens decidíem, suposo que per això ens han ofert 3.

No ens han donat preus per separat, ens han fet preu conjunt, amb iva i 3 hores de barra lliure, així que no sé quant valen els extres. El preu de la combinació més cara, sense incloure el pernil, que va facturat a part, és d'uns 108€. No hem volgut saber preus d'altres combinacions per què el preu no sigui el que ens faci decidir. Ja sabíem que el jarret era dels més cars, així que res.
També volíem ampliar amb les brotxetes, però al saber aquest preu, ja hem passat de preguntar, ja que arribavem (i es passava fins i tot una mica), al pressupost que teníem pensat.

Em sembla que t'he respost a tot. I no us amoïneu, que en quant vagi a les floristeries us ho explico tot tot i tot, a l'igual que del tast! :-))
Imatge

Hansen

EntradaAutor: scarlet » ds. feb. 28, 2009 10:36 am

hansen ja tens el tast aquí quina ilu! :-///:

nosaltres vam posar els Llagostins, pinya i pensaments amb vinagreta de maracuià i va quedar molt bé!

hermi el pernil poses les unitats q vulguis, ells en principi ja et diran per quantes persones calculen q es posa cada unitat, nosaltres vam ser uns 90 i vam posar-ne 1. Vam fer l'aperitiu 2 i hi havia molt de menjar però la gent va atacar igualment al pernil!!! estava molt bo!

a nosaltres tampoc ens van donar els preus desglossats, només un preu final. L'únic q ens van dir és que estan ordentas de menor a major preu. Els postres i pastissos tots valen igual.

bon cap de setmana! :-()-)
scarlet

Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

EntradaAutor: Hermi » ds. feb. 28, 2009 11:20 am

nenes!!

Moltes gracies per respondre totes les preguntes!!

Enviare un mail amb un parell de propostes de menu (variant dos plats) amb algun extra i a veure que tal, si no m'acabaré passant pel mas que potser sigui el millor !!

Bon cap de setmana wapes!!
Hermi

EntradaAutor: Nuria_Raul » dg. març 01, 2009 12:21 am

Hola noies!

jo el divendres 27 febrer tambe tenia hora al Mas per fer el mateix que la Hansen, veure les fotos dels plats per fer una preselecció cara ja el tast.

Però ho vaig haver d anular a ultima hora, i és que es va morir l avia de la meva parella... i no vegis quin panorma estem a casa...

Vam parlar amb el jordi del Mas i hi anirem el proxim divendres dia 6.

Hansen m ha agradat que comentessis les teves impressions sobre la preselecció dels menus...
Imatge
Imatge
Nuria_Raul
:: núvia rookie

Entrades: 78
Membre des de: ds. set. 15, 2007 5:58 pm

EntradaAutor: arayk » dg. març 01, 2009 1:46 pm

Quina enveja noies!!!
Jo també tinc moltíssimes ganes de fer el tast!
Ja explicareu amb tots els detalls!!

Així no us han trucat per fer el tast? Heu anat vosaltres a demanar dia?
arayk

Entrades: 73
Membre des de: ds. feb. 16, 2008 10:10 am

EntradaAutor: Hansen » dg. març 01, 2009 6:00 pm

Hola wapes!

Arayk, el meu xicot va anar al Mas per ensenyar-li a la seva mare i el Jordi ja li va dir per quedar. Però suposo que aniran trucant.

Com ho porteu? Ara entre aquesta setmana i la vinent he d'anar a escollir floristeria, perquè el dia del tast li he de dir al Jordi si agafem Flor Alba o Nus.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: arayk » dg. març 01, 2009 8:17 pm

Ei Hansen! Doncs amb tot lo del pis... tenim una mica abandonats els preparatius.
Vaig estar donant voltes pels ajuntaments, preguntant sobre el tema del casament civil i, vaig al·lucinar!!! A Igualada és gratuït perquè estic empadronada però no es desplacen el dia del "paripé", a Vilanova tampoc es desplacen i a sobre costa 100€ quan el Sergi està empadronat allà... flipant! Al final vaig trucar a La Pobla i allà es desplacen, és gratuït i a més a més són super amables.

Ostres, la veritat és que entre flors Alba i el Nus... és difícil escollir perquè són molt bons tots dos! Què faràs?
arayk

EntradaAutor: Hansen » dg. març 01, 2009 8:34 pm

100€ a Vilanova???? No ho sabia! A mí em casa un regidor que conec. Com hagi de pagar 100€ em vaig a la Pobla.

Doncs de floristeries no sé quina escolliré. Miraré totes dues per veure que m'ofereixen i ja decidiré.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Hansen » dt. març 03, 2009 2:55 pm

He anat a les floristeries i crec que escolliré Flor d'Alba. Agafaré una coseta semblant al que teníen el dia de portes obertes, amb roses vermelles. Ja us vaig posar fotos. I de centre de taula, agafarem d'uns que son baixets, amb aigua i les roses floten... Tinc foto del dia de portes obertes també:

Imatge

La ceremonia no la hago en la pérgola, sino arriba en el pozo. Así que irá un poco diferente. Pero quiero que sea combinando la gasa blanca con las rosas en rojo.
Imatge

En el Nus tenían también cosas chulas, pero no tenían apenas fotos. Me ha gustado más el servicio en Flor Alba.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Hermi » dt. març 03, 2009 10:22 pm

Hola nenes!!!!!!

Hansen!!!! k guay ja has triat floristeria!!!!:-)ok: :-)ok:

Al final no feu la cerimonia a la pergola??? nos teniem pensat fer-la alla pero a la fira d'Igualada els de l'art de la llum tenien un album del Mas amb cerimonia vora el pou i es veia molt maco!! per lo que no tinc clar on la farem al final... la pergola m'agrada molt, i alla sembla que hi hagi més ombra... em fa por kedar-me sense convidats per la calor del mes d'agost! xDD ainsss a veure k fem ^^

Els centres de taula k has posat son molt xulus!! a mi també em van agradar molt el dia de les portes obertes:-)). Ja sé que la decoració de la ceremonia entra dins del preu, però et donen varies opcions de decoració o sempre es igual??

Arayk: jo també he estat mirant lo de la cerimònia... buffff!!! una de les noies de mas ens va dir que l'alcalde es desplaça i que fa prou bé les cerimonies, i que queden prou maques!

Núria: sento lo de l'avia de la teva parella, a veure que tal us va a volsaltres en la tria de plats!!
Hermi

EntradaAutor: Hansen » dt. març 03, 2009 10:55 pm

No farem la cerimònia a la pèrgola perquè ens han recomanat que a mitjans de juny i al migdia, millor reservar aquell espai per poder fer l'aperitiu sota l'ombra dels arbres. Llavors, per fer la cerimònia ens quedava la piscina, que no volem, o al pou.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Hansen » dt. març 03, 2009 10:57 pm

Quant a la decoració, t'ensenyes fotos de vàries coses que han fet allà. I també t'ensenyen extres...
Imatge

Hansen

EntradaAutor: LABANDA » dt. març 03, 2009 11:03 pm

buena eleccion con la floristeria...almenos tendremos algo más en comun!!!! jejejejejejeje ::love::
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: arayk » dc. març 04, 2009 7:50 am

Hansen et quedarà maquíssim, a mi els centres flotants aquests em van agradar moltíssim, vaig trobar-los originals i poc vistos!

I sí, la Lourdes de l'Ajuntament va dir-me que 100€, més o menys! I va dir-me que no es desplaçaven, a tu si?
Bé, jo ja ho tinc decidit, ens casarem a la Pobla, sobretot pel fet de desplaçar-se perquè tampoc conec a ningú que pugui fer d'actor així que... de totes maneres, també caldria pagar a l'actor no? Jajajaja... quin "jaleo" entre tot!!

Nosaltres vam anar ahir a mirar el viatge!!! I, segurament, el destí serà Argentina!! Hem d'acabar de fer números però, com un viatge així és un cop a la vida... haurem d'agafar uns 8 o 9 avions, yuhuuu!!
arayk

EntradaAutor: Hansen » dc. març 04, 2009 12:20 pm

El meu cas és diferent, perquè tinc un amic que és regidor, i encara que no sigui oficial, vindria.
Però si dius que em cobren 100€ i a la Pobla res... potser faig el casament oficial a la Pobla.
Dimecres que ve hem d'anar al jutjat d'Igualada a començar l'expedient matrimonial! Ja he reunit tota la documentació. Ara em falta demanar el permís a la feina i ja està.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Hermi » dc. març 04, 2009 9:12 pm

Hansen ja ho tens casi tot lligat!! :-)ok: :-)ok:

Heu pensat en cançons per la cerimonia?? jo es que fa uns dies que dono voltes a quest tema..
Hermi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants