POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: LABANDA » dt. abr. 28, 2009 12:39 pm

eis!!

aixo aixo, fotos de proves per motivar-nos!!!

una cosa, el papillote el feu amb paper de plata o algú s'ha comprat un invent de plàstic que ja es per fer-ho allà a dins?

ho vaig veure en una botiga em va fer molta gràcia, potser m'ho compro...

Xurdit, si ja m'ho va dir ja que también us coneixieu de música!

a por la thiomocause...avui ja compro también el segon pot... es gasta molt ràpid...
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: ARARE » dt. abr. 28, 2009 12:44 pm

Gràcies a totes les cuques pels ànims que m'heu donat!!!!

Avui ja he baixat la barrera i he fet un nou canvi de número : 53.8kg!! Axí que he d'aconseguir perdre un altres 800gr per la setmana que ve!!!

La veritat és que el canvi de dieta és molt important, ahir em vaig posar tope contenta, llegint tota la dieta com una boja.. Pels migdies sempre fruita i carn (avui vedella per exemple. Altres dies pollo, hamburgueses...) o algún peix o marisc (un dia puc calamar, un altre lluç) i a la nit lo més guay: fruita i pernil, gambes planxa, truita, parrillada peix... I lo millor de tot sabeu que és???? DIUMENGE MIGDIA LLIURE!!!! Bufffffffffff... jo m'ho canviaré per dissabte pq dilluns vaig a pesar-me i si faig lliure el diumenge la cago.. Ara, m'hauré de conscienciar de no passar-me... Potser faré pasta que no menjo tota la setmana...

Nyinyi ja veuràs que el fet de pesar-te t'ajudarà a controlar més els caps de setmana!!!!

Sara ja sabem que és molt dur això de fer dieta.. Jo abans, quan començava una dieta em mig marejava.. i era tot psicològic.. jo mateixa em deia: això és perque et falta sucre.. i era una excusa per menjar!!! jajajaj.. Com t'ha dit la xurdit: molts ànims!!!

Jessy25 ya nos dirás que tal va tu dieta!

Xurdit ja ens diràs que tal la doctora!! Demà mini de pernil!! Creuarem els dits pq et digui que ho pots fer!! és el millor del mon.. (l'esmorzar és el que més m'agrada!).

Labanda ànims i a compensar s'ha dit! si ahir vas menjar frankfurt avui fruiteta!!!!

Molts ànims a totes!!! Som unes cracks!
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: ARARE » dt. abr. 28, 2009 12:45 pm

LABANDA ha escrit:eis!!

aixo aixo, fotos de proves per motivar-nos!!!

una cosa, el papillote el feu amb paper de plata o algú s'ha comprat un invent de plàstic que ja es per fer-ho allà a dins?

ho vaig veure en una botiga em va fer molta gràcia, potser m'ho compro...

Xurdit, si ja m'ho va dir ja que también us coneixieu de música!

a por la thiomocause...avui ja compro también el segon pot... es gasta molt ràpid...

Jo sempre ho faig amb paper de plata però em compraré el trasto de plàstic pq m'han dit que va d'escàndol!! Que queda tot boníssim!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: ARARE » dt. abr. 28, 2009 12:54 pm

I otra cosa SaraC: es muy importante la merienda!!! es necesario y además te hace llegar a la cena con menos hambre.

Si a alguien le interesa, que entre en la web : www.enerzona.net
Aqui te explican cómo combinar los alimentos (hidratos, grasas y proteinas) para no engordar. Está muy bien. Me lo recomendó mi doctora. Se trata de ingerir comidas compuestas por: 40% de hidratos + 30% de proteinas + 30% de grasas..

En la web, pestaña Practica la Zona hay una tabla de alimentos, y para merendar puedes comer un alimento azul, uno rojo y uno amarillo.

Mi doctora me dijo que esto es fundamental, que muchas veces merendamos sólo una fruta y que no está bien, ya que el aporte de hidratos, proteina y grasa está descompensado.

Una buena merienda seria (aunque parezca raro).
- 1 fruita + 30g de queso fresco (0%) + 3 almendras.

Si SÓLO eliges un alimento de la tabla lila también cumples la proporción (son leche, iogurts..)

Yo lo que hago es comerme las galletas que venden, 4 galletas tienen el aporte de 40+30+30...

Es muy interesante la web.. la Doctora me dió un Dvd y lo miré y está guay, te dan recetas también.. y veo que en la web también estan los videos!! Si alguna se aburre que le eche un vistazo!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: xurdit » dt. abr. 28, 2009 1:01 pm

100% d'acord amb l'Arare... BERENAR ÉS MOLT IMPORTANT!
Sinó arribem al sopar con hambre devorador! A mi és el què em passava i ara he habituat el cos a berenar i oye... que genial :-)ok: Ni que sigui un iogurt, una fruita, un suc natural...

Araree FELICITATS pel canvi de número olée! Fa molta il·lusió eh!!!

Jo tinc el "motlle-capseta" per fer la papillot, d'aquells de Lekue! Va genial noies! És un catxarrillo de plàstic (de color taronja) i va de conya, a part super bé per rentar i per mi, molt pràctic! :-)ok:

Acabo de sortir a comprar-me la Thiomucause!! Aquesta nit començo a posar-m'ho! Espero trobar Trombocid per casa :o-o:

Uopps i siii, avui després de dinar cap a veure el doctor! A veure què em diu i si demà em menjo un mini de pernil salat nyam! Serà a la vostra salut, per descomptat!!!!!
Això si, avui m'ha vingut la regla i em noto rebutida... aiisssss :-(
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: ARARE » dt. abr. 28, 2009 1:14 pm

xurdit ha escrit:Uopps i siii, avui després de dinar cap a veure el doctor! A veure què em diu i si demà em menjo un mini de pernil salat nyam! Serà a la vostra salut, per descomptat!!!!!

Potser hi peses una mica més.. per la regla vull dir.. A veure que tal! Aquesta tarda et llegiré!

Per cert Xurdit, et queda RES pel casament eh?? Ara he mirat el teu ticker i es 1 meset!!! El dia del casament menjaràs normal no???? Que poseu de menú???
Imatge
ARARE

EntradaAutor: metalhet » dt. abr. 28, 2009 6:24 pm

Hola noieteeeeeeees!!

Nuse pq no m'han arribat els avisos al mail :P

Porto tot el dia pensant...ningú ha dit res...?

Doncs jo avui ho tinc complicat pq segurament aniré a veure el fútbol, pero gueno...estic contenta pq avui havia baixat 500gr!!!! Aquesta dieta és genial!!!

Llàstima que ara, per la ungla del peu no pugui anar a còrrer uns dies pero guenu...

Sara! Així m'agrada!!! Jo també he dinat l'hamburgesa avui!jejeje i demà xuletes ehh!!!

Bueno, vaig a menjar-me una peça de fruita, viam si així no sopo molta porqueria avui...si la culpa la té el Barça, no jo!!! :-/
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: SaraC » dt. abr. 28, 2009 8:07 pm

JAJAJAJAJAJA Si es que tens un morro!!! Que la culpa la te el barça!!!

Bueno jo he de dir que em costa ara mateix, estava menjarnt moltissim ultimament i ara em costa menjr menys, pero suposo que tot es acostumar-se!!!

De moment estic bebent molta aigua com algu m'ha recomentat i em pijo a tota hora!!!
Imatge
SaraC
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

EntradaAutor: xurdit » dt. abr. 28, 2009 9:28 pm

ARARE ha escrit:
xurdit ha escrit:Uopps i siii, avui després de dinar cap a veure el doctor! A veure què em diu i si demà em menjo un mini de pernil salat nyam! Serà a la vostra salut, per descomptat!!!!!

Potser hi peses una mica més.. per la regla vull dir.. A veure que tal! Aquesta tarda et llegiré!

Per cert Xurdit, et queda RES pel casament eh?? Ara he mirat el teu ticker i es 1 meset!!! El dia del casament menjaràs normal no???? Que poseu de menú???

Arareee! Cert, completament, queda escassament 1 mes! Mare mevaaaaaaaaa ESTIC DELS NERVIIISS!!

Bé, m'han pesat i en 12 dies he perdut 1,800kg... estava completament desanimada, jolin, he fet molta bondat, m'ha dit que era normal tenint la regla i tot això, però m'ha medit i ja m'he animat molt més!!! :-)ok: El què no he baixat és de retenció de líquid al 100%!!!!!!

I... demà... 2 TORRADES DE PA INTEGRAL I UNA LLESQUETA DE FORMATGE per esmorzar ñam ñaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!! M'ho menjaré abans de sortir de casa, que em dóni força perquè demà tinc reunió amb els jefes de Barcelona! mmmm que bé que bé! I a veure si dijous quan plegui de treballar vaig a comprar una mica de pernil salat de Jabugo i divendres per esmorzar em menjo el pa integral amb Jabugoooo aiii nenes que només de pensar-hi se'm fa la boca aigua!!!

I el dia del casament... si, menjaré normal!!!! (el què ja m'ha dit el metge que, sobretot, vigili amb el beure. No tant perquè si que engreixa molt, sinó perquè amb tot el temps que porto sense beure, és molt fàcil que agafi un pedal impressionant!). El nostre menú és:
*Coca d'escalivada, foie caramelitzat i vieires amb amanida al balsàmic
*Filet de vedella nacional cuit al punt. Macedònia de verdures, fruita i bolets de temporada amb escuma de patata
*Fruits del bosc i el seu caldo amb escuma de iogurt
*Postre nupcial: amant de xocolata

I ara... estic fent un pastís de formatge! No sé si recordeu que la setmana passada em va donar per fer el pastís de 3 xocolates, doncs el Jordi no li agrada massa la xocolata i em va dir si li faria un de formatge, avui en un momentet he comprat els ingredients i ara el tinc al forn, a veure què tal queda!

SaraC, tens línia directe al WC, eh!? Jajajajaja
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: LABANDA » dt. abr. 28, 2009 11:02 pm

eis,

tot llegit!!!

nenes, com garleu!

oido estri per la papillote, Judit sempre que vaig al ELDE ho veig i em fa una gràcia compraro... pero es carot!
pero segur que surt a compte! és pràctic!

Arare, ja entraré ja a la web aquesta... i tant! m'interessa molt!gràcies!

a la resta,

Nyi nyi anem igual donca, per variar, jejejejej jo estic contenta dels 2 dies que porto!!!treient l'ensaimada petita d'ahir... ups! pero la resta :-)ok:

ara, jo no baixo.... tot i que ahir ja estava tocant el 54.... pero això de no tenir bascula digital... la pega d'IKEA jejejejeej què hi farem!!

ENHORABONA JUDIT!!!
UN OLÉ PER TU ARARE, el ticker mola!!

metalhet, tu si que vales!!

demà més!
LABANDA

EntradaAutor: metalhet » dc. abr. 29, 2009 7:03 am

Bon dia noieteeeees!

Al final no em vaig portar tan malament com em pensava :P

Vaig menjar una mica de pelotazos, però vaig sopar una poma :-)ok:

Ahir al final vaig anar al metge pq em mirés la ungla del peu...m'ha dit que millor no anar a còrrer durant 4 o 5 dies... Viam com ho tinc el divendres...joooooooooo quin rotllo!!! Una setmana que hi ha pont i puc anar tranquilament a còrrer i em faig això...

En fines, avui per dinar: mongeta i costelles!!!
Imatge
metalhet

EntradaAutor: LABANDA » dc. abr. 29, 2009 7:52 am

metalhet, millor que s'¡et curi i llabvors a tope, controlem el menjar aquests dies i apa!
aps! nenes PER FI HE VIST UN 54 AQUEST MATÍ A LA BÀSCULA! no sabeu l'emoció que es per mi veure un número diferent!! increible!

ara a intentar que no pugi!

bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!
LABANDA

EntradaAutor: ShuRa » dc. abr. 29, 2009 8:32 am

Veo que todos son buenas noticias en el post hoy !!!! jajajajajaja

Yo también!!!!!!!!!!!!!!!!! aunque me falten muchos kilos aún, ya veo que son 11 y picoooooo!!!!! jajajaja

Ayer subí 300 gramos...y hoy...he bajado 1kg!!!!!!!!! (en realidad serían 700 de pérdida reales, por la subida de ayer, pero bufffff, es una pasada!!!!!!!)

Aleee, a seguir!!!! jajaja que el martes 5 tengo Dra jijijiji
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: SaraC » dc. abr. 29, 2009 8:36 am

Ostres!! Mai arribare on esteu vosaltres, no se quan peso pero no crec que arribi a pesar menys de 60 mai... ufff, ho veig complicadissim!

De moment aquest finde em comprare una bascula. Que sino es impossible!
Imatge
SaraC

EntradaAutor: ShuRa » dc. abr. 29, 2009 8:42 am

SaraC ha escrit:Ostres!! Mai arribare on esteu vosaltres, no se quan peso pero no crec que arribi a pesar menys de 60 mai... ufff, ho veig complicadissim!

De moment aquest finde em comprare una bascula. Que sino es impossible!

Jajajajajaja tranquilaaaa, que yo no peso 60 ni te coña!!!!!

Empecé con 77 y hoy peso 68,6!!!!!!!! ::love:: Me siento MUY orgullosa jejejeje
Imatge
Imatge
ShuRa

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: metalhet » dc. abr. 29, 2009 10:50 am

Jo ara estic als 60kg clavats (just quan vaig acabar la dieta estricta estricta estava a 59'4kg, crec) i medeixo 1'68 o 1'69...fa molt que no em medeixo!!!jejejeje
Imatge
metalhet

EntradaAutor: SaraC » dc. abr. 29, 2009 10:52 am

Pues jo medeixo 1,69 mes o menys... ja se que com mes alta mes pesas pero mira...

Creieu que amb dos dies que porto ja puc notar algna cosa? o a lo millor soc jo que em faig pelicules. Pero em noto mes desinflada! Ahir vaig sopar nomes fruita com diu la dieta aquesta i la veritat esque em va agradar molt! No em vaig quedar amb gana com em pensava i vaig menjar molt a gust!
Imatge
SaraC

EntradaAutor: metalhet » dc. abr. 29, 2009 12:00 pm

Aviam si haurè de patentar la dieta ehhh!!!!jejejejejeje

Quina gràcia que em fa que l'aneu seguint... Doncs jo crec que quan la vaig fer, ja em vaig notar desinflada a les 24h!!!!! Així que no és cosa teva.

Una cosa que m'he acostumat a fer ara (abans no ho feia mai!) és mirar-me la panxa i els laterals (és aquí on tinc problemes) al mirall. Això ho faig apart de pesar-me, perque crec que també és important anar-nos mirant i anar notant el canvi.

Nuse si me explicao..... :hmm::
Imatge
metalhet

EntradaAutor: SaraC » dc. abr. 29, 2009 12:38 pm

Jolin noies, pues jo soc al reves! Tinc poca panxa comparat amb el cul inmens que tinc i les guixes enormes!! JAJAJAJ La veritat es que tp em puc queixar gaire pq encara que em sobren molts kilos la forma que tinc de cos no es lletge, tinc la cintura molt marcaad i aixo fa que sembli mes prima del que soc. Pero ara cal baixar el cul com sigui!!
Imatge
SaraC

EntradaAutor: xurdit » dc. abr. 29, 2009 12:43 pm

Bon dia noies!

Entro per dir-vos que aquest matí, mentres em menjava les dues torrades de pa integral i la "loncha" de formatge, pensava en aquest post i en tots els ànims que he recopilat aquí!

ME HA SABIDO A GLORIAAAAAAAAA!! De debò, jo que era anti pa integral i l'he trobat bonísim! Això si, el formatge se m'ha fet carregós, no me'l podia acabar!!!

Avui per dinar em porto el tupper a la feina, perquè he de marxar directe a l'estètica, després ens porten els mobles (la taula, el sofà i el llit) i després hem d'anar a veure el mossèn i porto: amanida d'enciam, canònges, pebrot vermell, tomàquets cherries i petxuga de pollastre.

Labanda, ja et dic que va super bé l'estri per cuinar a la papillot! Si que és caret, però a mi m'encanta, és molt ràpid! :-)ok:
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant