Autor: ARARE » dc. abr. 29, 2009 12:44 pm

Autor: ARARE » dc. abr. 29, 2009 12:48 pm

Autor: metalhet » dc. abr. 29, 2009 1:18 pm

Autor: ARARE » dc. abr. 29, 2009 6:49 pm

Autor: xispina » dc. abr. 29, 2009 7:22 pm
Autor: ARARE » dc. abr. 29, 2009 9:56 pm
xispina ha escrit:Hola noies. Sóc noveta al post... i estic super desanimada. Estic fent dieta del Natur House... i ja porto uns mesos que baixo i pujo, baixo i pujo... i estic dels nervis (em queda poquet) i al inrevés de la majoria de núvies, a mi l'ansietat em dona per menjar, i clar, estic preocupada per el tema del vestit.... i es que em sobra 2 o 3 kilets per estar tranquila (que no contenta)..........ahaaaaaaaaaaaa![]()
Necessito ànims. A més he agafat una contractura de cervicals de cal deu, i clar estic tot el dia a casa sense moure'm gaire, i la setmana que ve tinc la despedida de soltera.........ahahhhhhhh

Autor: xurdit » dc. abr. 29, 2009 9:57 pm

Autor: metalhet » dj. abr. 30, 2009 7:22 am

Autor: *Alba* » dj. abr. 30, 2009 8:18 am

Autor: SaraC » dj. abr. 30, 2009 8:24 am

Autor: ShuRa » dj. abr. 30, 2009 8:38 am
ARARE ha escrit:M'encanta aquest post!! Cada día mentres dino a la feina llegeixo tot el que escriviu al matí i és genial!! Hi donem molta canya eh???
Ara... per contestar no se si me'n recordaré de tot:
- Xurdit: 1'800Kg és genial!!!! per tu deu ser poc però en 12 dies jo ho veig força, força bé!! I el menú de casament molt apetitòs!!! Disfruta'l al màxim! (segur que estàs nerviosa i un dia que pots saltar-te la dieta no te la saltaràs pq no t'entrarà res!!).
- Shura: Veus com hem de ser optimistes??? L'altra dia tope desanimada pels 300 gr i mira avui: toma compensación!!! Me n'alegro molt que hagis baixat els 700gr. Dimarts Doctora així que ànims!!!
- Labanda: el canvi de número sempre és important però en el teu cas molt mes pq no hi havia manera eh?? Estàs super bé que els nostres esfoços es vegin reflectits en el pes!!!
- Metalhet: això de mirar-nos al mirall.. Jo ho faig sovint però no em veig canvis, suposo que pq em miro cada día i el que diuen.. que no t'ho notes.. El millor seria fer-me una foto en bikini ara i, a la mateixa distancia i posició, una altra quan acabi la meso.. aleshores segur que veig el canvi no???.
- Nyinyi: Fas Metalhet's diet?? I la del jarabe de arce? No la volies fer aquesta setmana que ve??? Millor la primera, segur que perds aquets dos kgs que et molesten i només t'has de dedicar a mantenir-te!! (que per altra bana és el més dificil). PEr cert, jo també soc baixeta (1'58Kg pero sense complexes!!!) Arriba el pot petit!!
- SaraC: Molts ànims. Segur que aquest sentiment de "desinflada" és pq realment ho estàs.. Un canvi a l'alimentació es nota, igual que quan menjes molt un dia, només un dia.. oi que et notes inflada? Doncs segur q aquests dos dies estan donant fruits!! Ànims..
- Nimi on ets???

Autor: xurdit » dj. abr. 30, 2009 8:41 am

Autor: xurdit » dj. abr. 30, 2009 10:41 am

Autor: metalhet » dj. abr. 30, 2009 11:15 am

Autor: xurdit » dj. abr. 30, 2009 11:19 am

Autor: SaraC » dj. abr. 30, 2009 11:46 am

Autor: ARARE » dj. abr. 30, 2009 12:40 pm

Autor: xurdit » dj. abr. 30, 2009 12:41 pm

Autor: ARARE » dj. abr. 30, 2009 12:51 pm
xurdit ha escrit:Jo aquests dies faré molta bondat (això esperoo!!!! m'enduré molta força d'aquest post!) perquè aguantar les comilones del Jordi... té tela! I ara com m'han posat les llesquetes de pa i el formatge i pernil salat, no vull passar-me! QUE EM QUEDA 1 KG PER PERDRE!!! :: orrr::

Autor: metalhet » dj. abr. 30, 2009 12:53 pm